SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
Is heel makkelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet maar hoor er allerlei kwade verhalen over
Aek, muzzle brake met holo en magnifier en zo'n angle grip.
En op grote maps pka 3,4 met heavy barrel en canted sights en angle grip
Voor mij is hij dat goed voor ver en dichtbij, maar meeste spelers doen niet aan firemode switchen wat ik wel doe op afstand naar single shot werk perfect![]()
![]()
Heb echt een hekel aan mensen die niet spotten, mijn Q knop zit zowat los op mijn keyboard
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
spotten nodig hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef Katth het volgende:
Heb echt een hekel aan mensen die niet spotten, mijn Q knop zit zowat los op mijn keyboard
Leuk dat je er in HC ook punten mee harkt, maar tis behoorlijk lame.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Schieten op doritos ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
spotten nodig hebben
Leuk dat je er in HC ook punten mee harkt, maar tis behoorlijk lame.
Of rondlopen met een dorito boven je hoofd van hier ben ik!!![]()
Commander is wel leuk toch, beetje cruise missiles hier en daar op mensen droppen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
Fuck cruise missiles.
Laatst op flood zone. Ik zag hem op het laatste moment voor me inslaanJa als ze je raken is het minder. Als je tegen een commander speelt die op let en niet overal en nergens zijn EMP gebruikt kan je er helemaal niks mee. Als er maar 1 commander is dan moet je bijna wel met een ruime voorsprong winnen.
Deed het net op een 64 man infantry server, op een normale server met voertuigen lijkt het mij al een stuk minder spannend. Moet nu wel weer denken aan die gameplay toen van de E3 met die cruise missile op die tank(s). De tank is verdomme al aan de andere kant van de grootste map voordat dat ding in zou slaan normaal joh.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Sar-21, wat een beest. Op afstand maak je kills, op medium ben je koning en cq valt best wel mee. Dan heb ik het nog niet gehad over de M416...![]()
Tenzij je toevallig op de verkeerde plek rijdt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De tank is verdomme al aan de andere kant van de grootste map voordat dat ding in zou slaan normaal joh.
![]()
Net commander voor het eerst gecheckt. Grappig, maar meer ook niet. Ga liever schieten
Conscience do cost.![]()
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer.![]()
AK 5C is mijn favoriete (en tot nu toe meest gebruikte) wapen.
Gebruik hem nu ook bij de Assault class.![]()
zag gister iemand level 60 KD ratio van 43/0quote:Op zondag 10 november 2013 11:05 schreef VulpX het volgende:
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Die friendly ID-tags op hardcore.![]()
Of het gebrek daar aan.Zo veel teamkills om de oren van triggerhappy mofo's.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Een BSOD, that's a first
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Dat of die brakke netcodequote:Op zondag 10 november 2013 11:05 schreef VulpX het volgende:
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer.Je raakt er ook behoorlijk wat mee zegmaar zonder alteveel moeite. Had je in BF3 niet hoeven proberen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:12 schreef Gewas het volgende:
AK 5C is mijn favoriete (en tot nu toe meest gebruikte) wapen.
Gebruik hem nu ook bij de Assault class.Als je daar in BF3 over begon dan was je een klagerquote:Op zondag 10 november 2013 11:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zag gister iemand level 60 KD ratio van 43/0Golfjes nemen is idd wel een uitdagingquote:Op zondag 10 november 2013 11:41 schreef ems. het volgende:
Die Jetski'sVoelt net alsof je een zwangere giraffe op acid moet besturen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
wat een een gekut om een server in te komen..SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Heb je de DirectX geupdate met C:\Origin\Battlefield 4\__Installer\directx\redist\dxsetup.exe?quote:Op zondag 10 november 2013 10:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer gaan ze deze game eens fixen? Een week na release loopt het nog steeds bagger
Heb je .NET Framework 4.5 geïnstalleerd?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Trouwens, ik heb tot noch toe nog geeneen emblem kunnen saven. Krijg de hele tijd "Error: Emblem not saved"
Ligt het aan mij of..Ik zie al die mensen met zo'n stoer plaatje rondlopen en mij lukt het maar niet
Conscience do cost.![]()
Kinderachtige kuttoevoeging, al genoeg puberale piemels en shite voorbij zien komen...quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef ems. het volgende:
Trouwens, ik heb tot noch toe nog geeneen emblem kunnen saven. Krijg de hele tijd "Error: Emblem not saved"
Ligt het aan mij of..Ik zie al die mensen met zo'n stoer plaatje rondlopen en mij lukt het maar niet
Ik was benieuwd, zou er iemand een kort draaiboekje kunnen maken wat je allemaal kunt/moet fiksen om zo min mogelijk crashes te krijgen. Voor de digibeten onder ons. (Ja, ze bestaan nog)quote:Op zondag 10 november 2013 14:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Heb je de DirectX geupdate met C:\Origin\Battlefield 4\__Installer\directx\redist\dxsetup.exe?
Heb je .NET Framework 4.5 geïnstalleerd?![]()
Meeste van die "fixes" zijn maar goed voor een beperkt aantal problemen. Ik zou niet teveel zelf rommelen als je geen idee hebt wat je per wijziging doet, en gewoon even wachten op de officiele patch.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die zou ik ook niet los verwachten, pas bij een flinke patch. Wel gemeld op het forum hoop ik?quote:Op zondag 10 november 2013 17:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog steeds geen fix voor de mem leak.
Dat ligt aan jouw, ik heb er meerdere gesaved staan.quote:Op zondag 10 november 2013 15:07 schreef ems. het volgende:
Vind het wel vet, zeker als straks platoons weer geïmplementeerd worden. Iedereen van een platoon met hetzelfde emblem. En sommige kutpubers doen er inderdaad erg puberaal mee, ik heb er zelf een bewerking van mijn clan emblem voor gemaakt.![]()
![]()
http://answers.ea.com/t5/(...)hlight/false/page/31quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die zou ik ook niet los verwachten, pas bij een flinke patch. Wel gemeld op het forum hoop ik?Geen referral hier.![]()
Heeft iemand hier ook dat je bijv rank up bent na de game, en dan toch net niet rank up bent? En dan de volgende game na 1000 punten rank up gaat ofzo.![]()
Nou zo erg is het niet. Ik heb ooit wat informatica gehad en bij andere pc spellen die ik heb loop ik ook zat te rommelen en te tweaken om het leuker te maken. Het is meer dat ik bij bf4 dus niet me erin heb verdiept en daar ook geen tijd voor heb. Maar als mensen ongeveer kunnen zeggen wat ik moet doen, dan vind ik het wel uit.quote:Op zondag 10 november 2013 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Meeste van die "fixes" zijn maar goed voor een beperkt aantal problemen. Ik zou niet teveel zelf rommelen als je geen idee hebt wat je per wijziging doet, en gewoon even wachten op de officiele patch.
Het is niet dat ik C\windows ga deleten ofzo.![]()
Wachten tot de patch uitkomt.quote:Op zondag 10 november 2013 18:57 schreef Sunshineboy91 het volgende:
Beetje leuke game? Heb em NOG niet gehaald namelijk...Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Nice hehe.quote:Op zondag 10 november 2013 19:55 schreef Topiek het volgende:
Nieuw embleem gemaakt
[ afbeelding ]
Niet 100% perfect, maargoed.
Er is ook zon topic waar je je embleems van elkaar kunt raten.
Er zitten echt creatievelingen tussen
Dit is mijne, gewoon simpel![]()
![]()
Die had ik al gepost ja, geinig
http://www.reddit.com/r/bf4emblemsHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Wat een trieste zooi.
Is het niet een BSOD of RSOD, dan is het wel een RAM leak of een soundloop crash.
En dat is alleen van vandaag.
Geen referral hier.![]()
http://www.reddit.com/r/b(...)eld_4_i_found_a_fix/quote:Op zondag 10 november 2013 18:54 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nou zo erg is het niet. Ik heb ooit wat informatica gehad en bij andere pc spellen die ik heb loop ik ook zat te rommelen en te tweaken om het leuker te maken. Het is meer dat ik bij bf4 dus niet me erin heb verdiept en daar ook geen tijd voor heb. Maar als mensen ongeveer kunnen zeggen wat ik moet doen, dan vind ik het wel uit.
Het is niet dat ik C\windows ga deleten ofzo.
Kijk ook eens daar. En zorg (uiteraard) dat al je drivers up te date zijn
Qua performance heb ik in BF met alles op high (en een paar zaken op ultra) trouwens niets te klagen.Conscience do cost.![]()
Goed idee wel trouwens, om bij hardcore opeens ook claymores and landmines op friendlies te laten werken. Ik ben tot de dag van vandaag nog nooit gekilled door een enemy claymore maar des te meer door friendlies
Conscience do cost.![]()
Oh wat serieus?quote:Op zondag 10 november 2013 21:01 schreef ems. het volgende:
Goed idee wel trouwens, om bij hardcore opeens ook claymores and landmines op friendlies te laten werken. Ik ben tot de dag van vandaag nog nooit gekilled door een enemy claymore maar des te meer door friendliesIs mij nog niet overkomen in ieder geval.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Bij mij ook, 2x enemy claymore of zoiets, en iets van 15 keer friendly.... Vooral omdat die friendlies natuurlijk zo slim zijn om gaymores neer te zetten achter zich (waar je team vaak spawnt...).quote:Op zondag 10 november 2013 23:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh wat serieus?Is mij nog niet overkomen in ieder geval.
![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 23:28 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bij mij ook, 2x enemy claymore of zoiets, en iets van 15 keer friendly.... Vooral omdat die friendlies natuurlijk zo slim zijn om gaymores neer te zetten achter zich (waar je team vaak spawnt...).haahah, is mij echt nog noooit overkomen.
Ik erger me wel met de dag meer aan mensen die in mijn transport vehicle spawnen terwijl ik lekker van een afstandje andere noobs sta te sprayen met de minigun op dat ding.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Memtestje draaien?quote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En de DX crash kan ik er ook bij zetten, wat een vertoning.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Herkenbaar. Promoot soms wel 3 keer achter elkaarquote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef Topiek het volgende:
Heeft iemand hier ook dat je bijv rank up bent na de game, en dan toch net niet rank up bent? En dan de volgende game na 1000 punten rank up gaat ofzo.
Punten tellen gaat volgens mij altijd mis bij mij. Als potje voorbij is telt hij alles bij elkaar op (met al die animaties) en dan komt bij op (bv) 15000/32000 en dan ga je naar progression en zie je dat hij op 10000/32000 staat. Volgens mij worden er in de eerste berekeningen fouten gemaakt, want die is altijd hoger dan het eindresultaat.quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef Topiek het volgende:
Heeft iemand hier ook dat je bijv rank up bent na de game, en dan toch net niet rank up bent? En dan de volgende game na 1000 punten rank up gaat ofzo.![]()
Puntentelling gaat gewoon niet altijd even goed. Aan het einde van een potje de M40A5 vrijgespeeld, om die in het volgende potje niet te kunnen gebruiken, omdat ik nog niet genoeg punten had
Ik ben vorige week ook al punten kwijt geraakt toen ik van level 3 naar level 4 ging.
Naar dat potje netjes het spel afgesloten na de puntentelling.
De volgende dag zat ik gewoon weer op 3.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Volgens mij wel, maar bepaalde dingen worden dubbel geteld in de eerste berekening (die met de animatie). Gisteren kreeg ik ook per conquest ribbon 1500punten. Beetje overdreven veel als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 november 2013 11:37 schreef ems. het volgende:
Ik geloof dat dat komt omdat ribbons simpelweg niet mee geteld worden.![]()
Voor diegenen met vastlopers, schijnt dit een fix te kunnen zijn.
Ik heb er weinig last meer van, krijg sporadisch de 'battlefield werkt niet meer' error. Sowieso weinig gedoe meer, behalve met geluid... Heb iets gehoord over een decemberpatch vanuit Dice, geen idee verder, duurt nog wel lang!Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Tja dat komt ervan als je geen enkele moeite in een PC port stopt, terwijl ze dat bij DICE wel doenquote:Op maandag 11 november 2013 03:46 schreef Kutmanager het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-ghosts![]()
![]()
Hier nog meer over die fix... Schijnt fps ook aardig op te krikken... Al heb ik geen last van slechte prestaties
Edit: wil het toch wel proberen met die fix, heb een paar servers die constant ff haperen om de paar seconden. Ik gokte dat het iets server-side is, want bij de meeste servers heb ik nergens last van.
[ Bericht 23% gewijzigd door VaLkyRie op 11-11-2013 12:24:00 ]Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ook humor, in SP moet je op een gegeven moment vijanden spotten met je verrekijker. Maar als ik op Q druk, gebeurt er nikshet beeld zoomt wel een beetje, maar ik kan niet spotten
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Je houdt q wel in toch?quote:Op maandag 11 november 2013 12:46 schreef robuust89 het volgende:
Ook humor, in SP moet je op een gegeven moment vijanden spotten met je verrekijker. Maar als ik op Q druk, gebeurt er nikshet beeld zoomt wel een beetje, maar ik kan niet spotten
Alleen op q drukken is de command om je vrinden te laten aanvallen namelijk.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Laat dat aanvallen maar achterwege. Sure, ze schieten hele magazijnen leeg, maar raken is een tweede. Die hele SP is sowiesoquote:Op maandag 11 november 2013 12:48 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Je houdt q wel in toch?Alleen op q drukken is de command om je vrinden te laten aanvallen namelijk.
Had ik ook. Ach, was verder toch nergens goed voor.quote:Op maandag 11 november 2013 12:46 schreef robuust89 het volgende:
Conscience do cost.![]()
Allemaal aan de AMD zie ik al, das niet BF's probleem maar een slechte driver als ik het zo zie.quote:Op zondag 10 november 2013 17:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://answers.ea.com/t5/(...)hlight/false/page/31I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik gebruik de niet-beta drivers voor AMD en daar heb ik (relatief gezien) nauwelijks crashes mee.
Conscience do cost.![]()
Same. Heb een 7870 en draait prima.quote:Op maandag 11 november 2013 15:24 schreef ems. het volgende:
Ik gebruik de niet-beta drivers voor AMD en daar heb ik (relatief gezien) nauwelijks crashes mee.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Toevallig vanmiddag de laatste betadrivers van AMD geïnstalleerd, maar die waren pure bagger; framedrops en alles. Nu alles weer terugdraaien.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mja, ach. Het zijn beta-drivers met een reden.quote:Op maandag 11 november 2013 15:28 schreef VaLkyRie het volgende:
Hehe lekkere hardwarepartner ben je danConscience do cost.![]()
Truequote:Op maandag 11 november 2013 15:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Mja, ach. Het zijn beta-drivers met een reden.kon het niet laten ff amd te bashen (ben nu nvidia-gebruiker dus tsja
)
Ik ben zo benieuwd of dat hele cpu unparking geneuzel echt zoveel verbetering brengt en vooral of dat ervoor zorgt dat bepaalde servers wat minder stotteren. Heb het idee dat die 'lag' om de paar seconden eerder in netcode zit dan in cpu spikes... wat denken jullie?Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ik ook, maar dat maakt nog niet dat ik AMD moet gaan bashen, grow the fuck up manquote:Op maandag 11 november 2013 15:58 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Truekon het niet laten ff amd te bashen (ben nu nvidia-gebruiker dus tsja
)
Das precies wat ik blijf roepen... Het voelt gewoon zo anders qua spel...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag nog even BF3. Dat was een slecht idee, want dan zie je meteen wat er allemaal mankeert aan BF4.
[ Bericht 26% gewijzigd door Skull-splitter op 11-11-2013 16:20:07 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ach, toen ik de overstap moest maken van BC2 naar BF3 was ik ook nors en dreigde ik (hardop, tegen mezelf) om weer terug te gaan naar BC2. Ik denk dat het vooral een kwestie van inspelen en gewenning is.
Wel ben ik over het algemeen wat minder enthousiast over de aanwezige maps dan bij BF3 launch.Conscience do cost.![]()
Haha, ach, was ook maar een grap, had hiervoor twee amd kaarten. Het boeit me geen hol. Al erger ik me wel aan al die marketing grappen in gameland tegenwoordig. Certified hardware partner pfff, lazer toch op.quote:Op maandag 11 november 2013 16:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat maakt nog niet dat ik AMD moet gaan bashen, grow the fuck up man
[..]
Das precies wat ik blijf roepen... Het voelt gewoon zo anders qua spel...Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: