SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987![]()
Is heel makkelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb em nog niet maar hoor er allerlei kwade verhalen over
Aek, muzzle brake met holo en magnifier en zo'n angle grip.
En op grote maps pka 3,4 met heavy barrel en canted sights en angle grip
Voor mij is hij dat goed voor ver en dichtbij, maar meeste spelers doen niet aan firemode switchen wat ik wel doe op afstand naar single shot werk perfect![]()
![]()
Heb echt een hekel aan mensen die niet spotten, mijn Q knop zit zowat los op mijn keyboard
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
spotten nodig hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:20 schreef Katth het volgende:
Heb echt een hekel aan mensen die niet spotten, mijn Q knop zit zowat los op mijn keyboard
Leuk dat je er in HC ook punten mee harkt, maar tis behoorlijk lame.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Schieten op doritos ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
spotten nodig hebben
Leuk dat je er in HC ook punten mee harkt, maar tis behoorlijk lame.
Of rondlopen met een dorito boven je hoofd van hier ben ik!!![]()
Commander is wel leuk toch, beetje cruise missiles hier en daar op mensen droppen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:01 schreef KoningStoma het volgende:
Fuck cruise missiles.
Laatst op flood zone. Ik zag hem op het laatste moment voor me inslaanJa als ze je raken is het minder. Als je tegen een commander speelt die op let en niet overal en nergens zijn EMP gebruikt kan je er helemaal niks mee. Als er maar 1 commander is dan moet je bijna wel met een ruime voorsprong winnen.
Deed het net op een 64 man infantry server, op een normale server met voertuigen lijkt het mij al een stuk minder spannend. Moet nu wel weer denken aan die gameplay toen van de E3 met die cruise missile op die tank(s). De tank is verdomme al aan de andere kant van de grootste map voordat dat ding in zou slaan normaal joh.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Sar-21, wat een beest. Op afstand maak je kills, op medium ben je koning en cq valt best wel mee. Dan heb ik het nog niet gehad over de M416...![]()
Tenzij je toevallig op de verkeerde plek rijdt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De tank is verdomme al aan de andere kant van de grootste map voordat dat ding in zou slaan normaal joh.
![]()
Net commander voor het eerst gecheckt. Grappig, maar meer ook niet. Ga liever schieten
Conscience do cost.![]()
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer.![]()
AK 5C is mijn favoriete (en tot nu toe meest gebruikte) wapen.
Gebruik hem nu ook bij de Assault class.![]()
zag gister iemand level 60 KD ratio van 43/0quote:Op zondag 10 november 2013 11:05 schreef VulpX het volgende:
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Die friendly ID-tags op hardcore.![]()
Of het gebrek daar aan.Zo veel teamkills om de oren van triggerhappy mofo's.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Een BSOD, that's a first
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Dat of die brakke netcodequote:Op zondag 10 november 2013 11:05 schreef VulpX het volgende:
Gisteren een aantal potjes gespeeld waar helaas toch vrijwel zeker hackers aanwezig waren. Aimbot en wallhack heb ik al weer mogen meemaken. Jammer.Je raakt er ook behoorlijk wat mee zegmaar zonder alteveel moeite. Had je in BF3 niet hoeven proberen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:12 schreef Gewas het volgende:
AK 5C is mijn favoriete (en tot nu toe meest gebruikte) wapen.
Gebruik hem nu ook bij de Assault class.Als je daar in BF3 over begon dan was je een klagerquote:Op zondag 10 november 2013 11:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zag gister iemand level 60 KD ratio van 43/0Golfjes nemen is idd wel een uitdagingquote:Op zondag 10 november 2013 11:41 schreef ems. het volgende:
Die Jetski'sVoelt net alsof je een zwangere giraffe op acid moet besturen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: