Welke opleiding dan? Economie oid?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:29 schreef vera166 het volgende:
@Geerd nee dat is mijn school hahaha! Windesheim X gebouw
Uh waar zit dat ding dan? Niet die ene bij het spoor wel??quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:29 schreef vera166 het volgende:
Jawelquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh waar zit dat ding dan? Niet die ene bij het spoor wel??
Oke ruim opgesteld dan, voorkant ziet er veel anders uit vanaf de trein,quote:
Ja daar zitten de Business, Media en Recht opleidingenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke opleiding dan? Economie oid?
Ik zit meestal in T, maar vanaf maandag stage.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja daar zitten de Business, Media en Recht opleidingen
Naast mijquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit meestal in T, maar vanaf maandag stage.
Van de week nog geweest bij een pech gevalquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:29 schreef vera166 het volgende:
Jaa ben eerste jaars haha! Jij 3e dan? Als je stage hebt? Of geldt daar niet hetzelfde als bij onsquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En vele anderen
1e of 2e jaars zo te zien?
Wat een eer om bij zo'n mooi gebouw te zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Van de week nog geweest bij een pech geval
Maandag toevallig?quote:Op zaterdag 9 november 2013 21:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Van de week nog geweest bij een pech geval
3e iddquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jaa ben eerste jaars haha! Jij 3e dan? Als je stage hebt? Of geldt daar niet hetzelfde als bij ons
Een helequote:Op zaterdag 9 november 2013 22:13 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wat een eer om bij zo'n mooi gebouw te zijn![]()
Hmm, ik liep er om 10.45u langs en toen reed er wel zo'n autoambulanceding.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Vroegerwas net voor de koffie (
)
Ik was met de service wagen, ambulance stond braaf op de zaak.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, ik liep er om 10.45u langs en toen reed er wel zo'n autoambulanceding.
Bijna Chuck gezien dusquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik was met de service wagen, ambulance stond braaf op de zaak.
Gebouw E ook aanwezig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Building A represent
Je zit wel aan de goede kant van de ijsel toch.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Gebouw E ook aanwezig.Maar geen Zwollenaar, Kampen jonge
![]()
Helaas niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je zit wel aan de goede kant van de ijsel toch.
Maak het eens zoals je ome beelz het maakt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Geerd het volgende:
Zo riblap is aan het pruttelen ben benieuwd, natuurlijk ook niks in huis dus alleen maar beetje zout en peper der op
Damn lekker hoor!!! 660 gram gaan we vaker doen.
Dronten hier, precies de goede kant van de IJsselquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Facepalm het volgende:
[..]
![]()
Ziet er goed uit en niet te moeilijk, gaan we even onthoudenquote:Op zondag 10 november 2013 10:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Maak het eens zoals je ome beelz het maakt.
CUL / Irish Stew (met foto's!)
Lol ik ken dat helemaal niet man haha, ik heb 2 appels en een sinaasappel worden ze ook niet echt vrolijk van denk ikquote:Op maandag 11 november 2013 17:25 schreef Loll het volgende:
Ja elk jaar een hele happening vooral in assendorp komen veel mensen omdat daar een gek woont die speelgoed weggeeft
Nog beterquote:
Niet eens veel kinderen gekomen? mischien schrikt je fok! uiterlijk ze afquote:Op maandag 11 november 2013 19:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog beterNaja volgend jaar maar ff wat halen,
Nadat er voor de 2e keer werd aangebeld ik snel na de jumbo en nu zit ik met nutsen, twixen en 2 zakken snoep kwam geen hond meer![]()
Iemand nog belang bij gratis af te halen!!
Nee ook niet eens, ik denk dat het toen al gebeurt was na achten,quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef Loll het volgende:
[..]
Niet eens veel kinderen gekomen? mischien schrikt je fok! uiterlijk ze af![]()
Zonder dollen je bent ze toch wel tegen komen toen je naar de super de boer fietste ?
Hier ging 15x de bel
Cheers!quote:
Leuk! Ik ga ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:45 schreef Vogeltje88 het volgende:
Zo, twee kaarten voor Remeber the 90's in the pocket voor volgende week zaterdag
[..]
Cheers!
Heb je in dat X gebouw niet de hele tijd last van de bouw van dat nieuwe zwembad of wat ze daar ook al weer gingen maken? Of is dat al zo goed als af?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:29 schreef vera166 het volgende:
Heb er niks van gemerkt..quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:39 schreef PG18 het volgende:
[..]
Heb je in dat X gebouw niet de hele tijd last van de bouw van dat nieuwe zwembad of wat ze daar ook al weer gingen maken? Of is dat al zo goed als af?
Dadelijk gehakt ballen makenquote:
Dat gebonk moet jij ook horen is het niet? 3 korte pauze weer 3 etcquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik niet, ik ga rollerdisco-en bij CoC
Welk gebonk? Wanneer?quote:Op zondag 17 november 2013 17:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat gebonk moet jij ook horen is het niet? 3 korte pauze weer 3 etc
Krekenbuurt? In de Aa-landen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 07:13 schreef Loll het volgende:
Is het eigenlijk wel echt zo dat de steegjes een voetbalveldjes in de krekenbuurt privé zijn. Ze hebben er overal van die bordjes hangen maar het lijkt mij sterk dat ze met zijn allen die grond daar hebben gekocht.
Misschien wel asteroïde-inslag in december!quote:
Misschien wel eerder!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Misschien wel asteroïde-inslag in december!
Misschien over 5 minuten al, wie zal het zeggen.quote:
Ik niet, ik hou het graag een verrassing.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Misschien over 5 minuten al, wie zal het zeggen.
ik wou zeggen kampen is nog saaier als zwolle er is maar 1 dealer die ik ken daar in wortmanstraat kampen uitgaan ken je je rot lachen in de moriaan met al die christelijke uit ijselmuidenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:17 schreef Facepalm het volgende:
[..]
![]()
Ik zag vanochtend de eerst mensen weer krabben, en gehaaste fietsers, toen dacht ik, ik ga heerlijk na bed!!quote:Op woensdag 20 november 2013 07:21 schreef Kekaa het volgende:
Geen sneeuw... geen asteroïde... Vandaag nieuwe kansen!
Alleen lopend na je werk? Hoe ga je naar je werk toe dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend de eerst mensen weer krabben, en gehaaste fietsers, toen dacht ik, ik ga heerlijk na bed!!
Wat ben ik blij dat ik die shit niet meer heb, 03.30/04.00 wekker of snachts met -10 op de motor.
Nee altijd late diensten elke dag uitslapen, en gewoon lopend na je "werk"![]()
![]()
correct.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef PG18 het volgende:
Klopt het dat er een Bruna zit in dat stationsgebouw?
Weet niet wat je nodig hebt anders kun je beter naar de actionquote:Op woensdag 27 november 2013 19:56 schreef PG18 het volgende:
Klopt het dat er een Bruna zit in dat stationsgebouw?
Nu! En gister avondquote:
Eerder 3 pauze weer 3, en op elk tijdstip.quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Steeds twee bonken kort achter elkaar? Ik hoor dat ook wel eens.
Met watquote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef Loll het volgende:
Dan zijn ze denk ik aan het schieten in wezep.
Word er uberhaubt nog wel geschoten daar met echte ammo, bij Het Harde Nunspeet??quote:
Ja toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Word er uberhaubt nog wel geschoten daar met echte ammo, bij Het Harde Nunspeet??
quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef Geerd het volgende:
Dacht even potje bier drinken in de stad, veel dicht/niks te beleven. Kwam langs de Tagrijn wou ik wel even na binnen maar de ingang?? Waar zit tie![]()
![]()
Ben je al 50+ dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:12 schreef Geerd het volgende:
Kwam langs de Tagrijn wou ik wel even na binnen maar de ingang?? Waar zit tie![]()
![]()
Sassenstraat. Bij Sally's om de hoek.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:55 schreef Geerd het volgende:
http://www.bestechineserestaurant.nl/debestechinees/
Zwolle op 4, mooi excuus om daar is wat te halen, waar zit die eigenlijk
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:18 schreef swollywood het volgende:
[..]
Luttekestraat. Naast Café In de Buurt.
Daar ben ik wel eens wezen bunkeren. Vriend van me heeft eens de hele pot sambal leeggegeten voor het eten er was zodat ik zijn eten zou betalen. De bediening vond ons stom en we mochten geen fooi geven aan die pinda die ons voer kwam brengen zei de eigenaar. Stom restaurant en volgens die vriend van me smaakte alles naar lava.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:55 schreef Geerd het volgende:
http://www.bestechineserestaurant.nl/debestechinees/
Zwolle op 4, mooi excuus om daar is wat te halen, waar zit die eigenlijk
Lees: jullie gedragen je niet, en het is hun schuld. Ahu...quote:Op woensdag 4 december 2013 04:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens wezen bunkeren. Vriend van me heeft eens de hele pot sambal leeggegeten voor het eten er was zodat ik zijn eten zou betalen. De bediening vond ons stom en we mochten geen fooi geven aan die pinda die ons voer kwam brengen zei de eigenaar. Stom restaurant en volgens die vriend van me smaakte alles naar lava.
Dan hadden ze in elk geval wél goeie Sambal.quote:Op woensdag 4 december 2013 04:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens wezen bunkeren. Vriend van me heeft eens de hele pot sambal leeggegeten voor het eten er was zodat ik zijn eten zou betalen. De bediening vond ons stom en we mochten geen fooi geven aan die pinda die ons voer kwam brengen zei de eigenaar. Stom restaurant en volgens die vriend van me smaakte alles naar lava.
twitter:sjojsje twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 22:37:35Aan de helikopter te horen rennen de overvallers van C1000 ergens om ons huis... spannend reageer retweet
Hey ik zag hem net vliegen idd toen ik na huis liep,quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef swollywood het volgende:
Politieheli vliegt hier rondjes boven Zwolle-Zuid.
De C1000 aan de Sellekamp is rond 22.00 uur overvallen.
Valt er wat te overvallen dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:43 schreef swollywood het volgende:
Politieheli vliegt hier rondjes boven Zwolle-Zuid.
De C1000 aan de Sellekamp is rond 22.00 uur overvallen.
Die 300,- die in de la ligt nee dusquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:11 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Valt er wat te overvallen dan?
Nee, daarom. Supermarkt niveautje campingwinkel. Fiets liever door naar de Appie in Zuid. Heb die helikopter overigens totaal gemist, want biertje in de stad gedaanquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die 300,- die in de la ligt nee dus
Ik dacht nog, even omkleden en naar het Beugeltje even kijken daar, maar geen zin meerquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:38 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Nee, daarom. Supermarkt niveautje campingwinkel. Fiets liever door naar de Appie in Zuid. Heb die helikopter overigens totaal gemist, want biertje in de stad gedaan
Ga je wel eens alleen de stad in?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik dacht nog, even omkleden en naar het Beugeltje even kijken daar, maar geen zin meer
Ja af en toe, als ik vrij heb, ken Zwolle niet dus hop af en toe zo wat binnenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:45 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ga je wel eens alleen de stad in?
Ik ben blij dat ik eindelijk eens een avondje rustig kan zitten met alleen een colaatje. Volgende week maar weer stappen, Zwolle of Groningen.
Je woont al best een tijdje in Zwolle toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja af en toe, als ik vrij heb, ken Zwolle niet dus hop af en toe zo wat binnen
Officieel al 3 jaar, maar woon er net 6 maandquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:50 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Je woont al best een tijdje in Zwolle toch?
Echt leuk die foto's!quote:Op woensdag 11 december 2013 01:59 schreef JJH het volgende:
Ik kwam een toffe site tegen met oude Zwolse kleurenfoto's
http://www.fotoarchief.nu(...)g&num=0&name=Z06778+
Ik kan er alleen niet over uit waar deze foto genomen is...
http://www.fotoarchief.nu(...)2&mine=100&nologin=Y
Anybody?
Welke wijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Luco het volgende:
Wopwop, hopelijk woon ik hier binnenkort ook!
Welkom alvast maar danquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef Luco het volgende:
Wopwop, hopelijk woon ik hier binnenkort ook!
Ligt eraan wat je leuk vindt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:44 schreef Luco het volgende:
Wat zijn nou de leuke wijken om te wonen als je AAlanden en het station op tien minuten fietsen wilt hebben?
Dat weet ik dus nog nietquote:
Ga je de boel opblazen en ga je je afscheidsbrief schrijven ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:35 schreef Geerd het volgende:
De bommen zijn geplant, eerst vanmiddag nog geoefend om een beetje normaal te schrijven.
Wat een gedoe,
quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ga je de boel opblazen en ga je je afscheidsbrief schrijven ofzo?
Kerstdagen ben ik Zwolle inderdaad 'ontvlucht'. Met O&N wel de stad in.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Yup. ook namens mij fijne Kerstdagen Zwolle.
Btw..is er in Zwolle wat te doen dezer dagen of is het compleet uitgestorven omdat iedereen met de feestdagen juist niet in Zwolle wil zijn?
Ik hoorde van een collega, dat je dan zo een bandje krijgt zo dat je elke kroeg in kan?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Kerstdagen ben ik Zwolle inderdaad 'ontvlucht'. Met O&N wel de stad in.
Deelnemende kroegen ja. En een polsbandje krijg je niet, die moet je kopen. In de voorverkoop.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega, dat je dan zo een bandje krijgt zo dat je elke kroeg in kan?
Het had wat mij betreft nog wel een stuk tammer gemogen. Kutvuurwerk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:42 schreef Luco het volgende:
Is Zwolle altijd zo tam wat vuurwerk betreft?
Volgende keer maar hier komen danquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:42 schreef Luco het volgende:
Is Zwolle altijd zo tam wat vuurwerk betreft?
www.gamma.nlquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Kokkie038 het volgende:
Goedemiddag allen,
Ik zoek een glazenwasser voor de ramen van mijn huis (stadshagen) aan de buitenkant.
Heeft iemand ervaring met een glazenwasserbedrijf uit Zwolle of omgeving?
Liever lui dan moequote:Op woensdag 15 januari 2014 11:34 schreef beelz het volgende:
[..]
www.gamma.nl
Daar verkopen ze schitterende ladders, ga je eigen ramen wassen luie flikker.
Och iemand inhuren niks op tegen toch? Heeft hij ook een zakcentje, misschien doet hij het wel zwart kun je hem nog een goede fooi geven ook, Ben jij nog steeds goedkoper uit en hij nog blijer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:34 schreef beelz het volgende:
[..]
www.gamma.nl
Daar verkopen ze schitterende ladders, ga je eigen ramen wassen luie flikker.
Wat de neuk is osmose-water? Anders dan een fancy verkoopterm.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef swollywood het volgende:
Bij mij op het werk doet Clean & More de glasbewassing.
Die wassen met een lans met osmose-water dus geen geklier met ladders.
En kun je daarna weer hypocriet zeiken op uitkeringstrekkers en oost-europeanen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Och iemand inhuren niks op tegen toch? Heeft hij ook een zakcentje, misschien doet hij het wel zwart kun je hem nog een goede fooi geven ook, Ben jij nog steeds goedkoper uit en hij nog blijer.
Mwja heeft niet zoveel te maken met oost eopiers, Want die maken de ladders weer ?? DIe hij niet gekocht hadquote:Op donderdag 16 januari 2014 06:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En kun je daarna weer hypocriet zeiken op uitkeringstrekkers en oost-europeanen.
Osmosewater lijkt me demiwater. Als je dat opdrinkt dan is het zoutgehalte in je bloed lager dan in je cellen en dan ploffen je cellen door osmose.quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat de neuk is osmose-water? Anders dan een fancy verkoopterm.
Ik heb het even opgezocht, ze filteren het water dmv osmose. Nou whooptiedoo. Frigging bijzonder. Gefilterd water dus. Zal niet eens demiwater zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Osmosewater lijkt me demiwater. Als je dat opdrinkt dan is het zoutgehalte in je bloed lager dan in je cellen en dan ploffen je cellen door osmose.
Ze maken dus de ramen schoon met schoon water? Goed idee, ik doe het normaal met blubber.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, ze filteren het water dmv osmose. Nou whooptiedoo. Frigging bijzonder. Gefilterd water dus. Zal niet eens demiwater zijn.
Ik laat het doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze maken dus de ramen schoon met schoon water? Goed idee, ik doe het normaal met blubber.
Luie flikkerquote:
Die lopen mij tenminste niet in de weg. 's Middags als de hele stroom uit de trein komt, en het altijd zo uit komt dat trage eikels bij de trap uitstappen en meteen 6 breed de boel blokkeren, terwijl je er langs wil met 2 treden tegelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
En elke dag die dikkertjes die de lift nemen
Maar klopt wel of van die kutjes die met zijn drieen op rij een patatje eten midden in de spits en je dan raar aankijken of er iets isquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Hier kun je tenminste zeggen wat je wil. Pussies op WLZ kunnen nergens tegen.
Onderaan de grote trap ja. Fucking hell, die zou je toch de kop intrappen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar klopt wel of van die kutjes die met zijn drieen op rij een patatje eten midden in de spits en je dan raar aankijken of er iets is
Als conducteur moet ik daar eigenlijk wat van zeggen, maja je blijft bezig net als dat rokenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onderaan de grote trap ja. Fucking hell, die zou je toch de kop intrappen.
Mijn grootste ergernis is mensen die praten in de stilte coupé, maar daar zie ik conducteurs nooit wat aan doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als conducteur moet ik daar eigenlijk wat van zeggen, maja je blijft bezig net als dat roken![]()
![]()
En meer iets voor service en veiligheid die lopen toch heel de dag op het station.
Niet als kritiek die gasten zijn super wanneer je iemand hebt die niks wil komen die jongens wel even
Na de spits zeg ik er wel wat van soms roep ik het om, maar in de spits vooral wanneer der weer eens te weinig materiaal is, ga je het niet winnen. "ja zorg dan voor meer treinen" En gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn grootste ergernis is mensen die praten in de stilte coupé, maar daar zie ik conducteurs nooit wat aan doen
Oh wacht, nog erger is NS personeel die dat doet
Ik rij dagelijks Zwolle - Sloterdijk (overstap op Lelystad), 1ste klas, en ja, het is soms druk, maar nooit zo druk dat mensen echt nergens anders kunnen zitten. Meestal zeg ik er zelf gewoon wat van, en zijn ze vooral verbaasd en hadden ze het niet door (HOE FUCKING DOM KUN JE ZIJN?? Het staat op alle fucking ramen en er hangen bordjes dat je stil moet zijn. En het is niet iets nieuws.). Maar dan houden ze vaak wel hun klep. Behalve af en toe een bejaarde, die maar door blijft zeuren (zachtjes) tegen hun reisgenoot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na de spits zeg ik er wel wat van soms roep ik het om, maar in de spits vooral wanneer der weer eens te weinig materiaal is, ga je het niet winnen. "ja zorg dan voor meer treinen" En gelijk hebben ze.
Het personeel kan er ook wel wat van ja
Of zijn ze aan bellen, jajaja ik hang zo opquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik rij dagelijks Zwolle - Sloterdijk (overstap op Lelystad), 1ste klas, en ja, het is soms druk, maar nooit zo druk dat mensen echt nergens anders kunnen zitten. Meestal zeg ik er zelf gewoon wat van, en zijn ze vooral verbaasd en hadden ze het niet door (HOE FUCKING DOM KUN JE ZIJN?? Het staat op alle fucking ramen en er hangen bordjes dat je stil moet zijn. En het is niet iets nieuws.). Maar dan houden ze vaak wel hun klep. Behalve af en toe een bejaarde, die maar door blijft zeuren (zachtjes) tegen hun reisgenoot.
Gaaf als ik vrij heb maar eens kijken!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:48 schreef beelz het volgende:
http://www.cynosura.nl/7-(...)er-sterrenkijkavond/
Voor geïnteresseerden.
Zeker doen, als het helder is dan heb je een paar erg mooie dingen te zien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaaf als ik vrij heb maar eens kijken!!
Wel eens vaker bij een sterren wacht geweest idd, echt gaaf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeker doen, als het helder is dan heb je een paar erg mooie dingen te zien.
Het blijft een slopel...quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:19 schreef Geerd het volgende:
Pa en ma hebben trouwens toch een nieuwe meriva gekocht, waren wel een paar occasions maar prijs.km verhouding toch wel duur.
1.4 turbo 120pk, Ben benieuwd.
Er zitten hier nauwelijks mensen met een laag IQ, oftewel, weinig voetballiefhebbers.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:30 schreef Iwanius het volgende:
Middag Zwolle. Is de hype van het begin al een beetje gezakte toen PEC even de lijst van de eredivisie aanvoerde en de hemel oneindig leek? Kortom de realiteitszin weer teruggekeerd?
Wat is dat nou weer voor generalisatiequote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten hier nauwelijks mensen met een laag IQ, oftewel, weinig voetballiefhebbers.
Persoonlijk zou het mij mijn anus oxideren.
Voetbal is een volkssport. Daar houden nou eenmaal wat meer de simpelere mensen van. Helemaal niet erg hoor, die hebben ook vermaak nodig dat meer bij hun niveau past. Simpele regels, snel te snappen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor generalisatie
En welke elitaire sport kijk jij voor je vermaak? Polo?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voetbal is een volkssport. Daar houden nou eenmaal wat meer de simpelere mensen van. Helemaal niet erg hoor, die hebben ook vermaak nodig dat meer bij hun niveau past. Simpele regels, snel te snappen.
Ik kijk geen sporten voor vermaak. Ik doe aan sport, en ben daar ook regelmatig officialquote:Op maandag 20 januari 2014 19:35 schreef Luco het volgende:
[..]
En welke elitaire sport kijk jij voor je vermaak? Polo?
Ook goed, welke sport?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kijk geen sporten voor vermaak. Ik doe aan sport, en ben daar ook regelmatig official
Ik snap dat je voetbal een volkssport vindt, dat is het in feite ook anders worden er geen gebouwen voor 50K mensen neergezet. Maar dit was wel erg simplistisch gedacht. Voetbal betekent niet automatisch een laag IQ, ik ken zat academici die bij PEC in de harde kern zitten.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt geen ruk uit. Daardoor veranderd er niks aan voetbal
Hoe kun je in hemelsnaam die twee dingen rijmen?? Een academici die het een goed plan vind om zich als een baviaan te gaan gedragen als hij iemand ontmoet die voor een andere club is...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik snap dat je voetbal een volkssport vindt, dat is het in feite ook anders worden er geen gebouwen voor 50K mensen neergezet. Maar dit was wel erg simplistisch gedacht. Voetbal betekent niet automatisch een laag IQ, ik ken zat academici die bij PEC in de harde kern zitten.
Harde kern staat niet gelijk aan rellen of als een baviaan gedragen he?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam die twee dingen rijmen?? Een academici die het een goed plan vind om zich als een baviaan te gaan gedragen als hij iemand ontmoet die voor een andere club is...
Nee, dat bleek zaterdagquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Luco het volgende:
[..]
Harde kern staat niet gelijk aan rellen of als een baviaan gedragen he?
Overigens is het of Een academicus of Academici
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten hier nauwelijks mensen met een laag IQ, oftewel, weinig voetballiefhebbers.
Persoonlijk zou het mij mijn anus oxideren.
Hij heeft al teveel geld voor een systeem EN een systeem. Fuck dat.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:07 schreef swollywood het volgende:
Hier nog mensen die een paar euro willen doneren?
[upd] FOK! de bloemetjes en de bijtjes
Eigenlijk zijn de meeste mensen slimmer dan voetbalsupportersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef Kekaa het volgende:
Dus... lees ik nou dat de mensen die van rollerderby houden slimmer zijn dan voetbalsupporters?
Voetbalsupporter zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef Kekaa het volgende:
dat zeg jij.
Ik ben het daar niet mee eens.
He, jij weet nog wel eens wat. Als de IC uit AMS vertraagd op LEL binnenkomt, dan parkeert de machinist hem nog wel eens op perron 2, omdat hij hem normaal toch moet omzetten van 3 naar 2 om weer terug te gaan. Als in augustus de poortjes dicht gaan, en je moet naar perron 4 voor de IC naar Zwolle, moet je dan uitchecken. En dan ben je mooi je 30 minuten vertraging voor geld terug kwijt. Toch?quote:
Uhmzz volgens mij maakt dat geen verschil met een papieren kaartje. Gewoon zo een formulier invullen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, jij weet nog wel eens wat. Als de IC uit AMS vertraagd op LEL binnenkomt, dan parkeert de machinist hem nog wel eens op perron 2, omdat hij hem normaal toch moet omzetten van 3 naar 2 om weer terug te gaan. Als in augustus de poortjes dicht gaan, en je moet naar perron 4 voor de IC naar Zwolle, moet je dan uitchecken. En dan ben je mooi je 30 minuten vertraging voor geld terug kwijt. Toch?
Ik maak nu gebruik van mijn reisgeschiedenis, maar als ik moet uit en inchecken, begin ik weer een nieuwe reis voor het systeem. Tot Lelystad 10m vertraging, vanaf Lelystad geen vertraging, volgens het systeem. In de praktijk een half uur.later.thuis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz volgens mij maakt dat geen verschil met een papieren kaartje. Gewoon zo een formulier invullen.
En je reis geschiedenis, heb je ns account? Anders uitlaten printen bij een balie.
http://www.ns.nl/reiziger(...)-uur-vertraging.html
Maar als je hem uitprint laat printen, is die uitcheck op perron x en de weer in check op perron y van het zelfde station nog wel te zienquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak nu gebruik van mijn reisgeschiedenis, maar als ik moet uit en inchecken, begin ik weer een nieuwe reis voor het systeem. Tot Lelystad 10m vertraging, vanaf Lelystad geen vertraging, volgens het systeem. In de praktijk een half uur.later.thuis.
Ja, maar ik ga niet uitprinten, ik hoef nu alleen maar op een knopje te drukken en mijn originele vertrektijd in te voeren. Maar goed, we zien wel als het zover isquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar als je hem uitprint laat printen, is die uitcheck op perron x en de weer in check op perron y van het zelfde station nog wel te zien
Aah oke, sja dan weet ik het ook niet, ze bedenken elke week wel weer wat nieuws.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet uitprinten, ik hoef nu alleen maar op een knopje te drukken en mijn originele vertrektijd in te voeren. Maar goed, we zien wel als het zover is
Klinkt hoopvol. Deel gerust je ervaringen met ons..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Vogeltje88 het volgende:
Afgelopen woensdag voor het eerst sinds jaren weer naar foute verzoekjesavond geweest in de Docter. Wat een nacht
Tsja, wat wil je weten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klinkt hoopvol. Deel gerust je ervaringen met ons..
Aha. Dat dus. Mooi. Binnenkort weer eentje op stapel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Vogeltje88 het volgende:
Tsja, wat wil je weten?Afgelopen nacht weer geweest. Lekker foute platen, drankje, dansje. Ik heb me weer prima vermaakt.
Ik ben zelf al voorzien hoor, maar wat voor woningen zijn dat eigenlijk? Kamers, neem ik aan? Gedeelde ruimtes?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag allen! Wij zijn op zoek naar een leuk huisgenootje VOOR 1 april.
Aan de melkmarkt in een gezellig studentenhuisje. Gezellig samen koken, eten chillen film kijken en uitgaan moet je leuk vindenm/v maakt niet uit
Grapje zeker?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag allen! Wij zijn op zoek naar een leuk huisgenootje VOOR 1 april.
Aan de melkmarkt in een gezellig studentenhuisje. Gezellig samen koken, eten chillen film kijken en uitgaan moet je leuk vindenm/v maakt niet uit
Gezinswoning op een bovenverdieping, inderdaad 4 kamers en balkonnetje, gezamelijke huiskamerquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ben zelf al voorzien hoor, maar wat voor woningen zijn dat eigenlijk? Kamers, neem ik aan? Gedeelde ruimtes?
ja, hi ha hoquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef PLAE@ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik een stukje kan lezen over wat er vroeger stond op de plek van het maagjesbolwerk? Ik zit net op google maps te kijken en zie dat het één van de vroegere hoeken van de vesting is zeg maar.
Ik wou goffedommuh PVV stemmuh, kan niet door die klotemoslims hiero ja.quote:
Staat niet op de kaart!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik wou goffedommuh PVV stemmuh, kan niet door die klotemoslims hiero ja.
Moest ik weer op een normale partij stemmen zonder standpunten die nergens op slaan. Echt, Nederland gaat naar de tering.quote:
In de Assendorper stond nog een uitgebreide stemwijzer. even doorgelezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Moest ik weer op een normale partij stemmen zonder standpunten die nergens op slaan. Echt, Nederland gaat naar de tering.
Je had Willem Lucht kunnen stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Moest ik weer op een normale partij stemmen zonder standpunten die nergens op slaan. Echt, Nederland gaat naar de tering.
• Afschaffen Kinderopvangquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je had Willem Lucht kunnen stemmen
Die partij had beter Lijst Gebakken Lucht kunnen heten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 03:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
• Afschaffen Kinderopvang
• Leger inzetten bij voetbalgeweld
• Fietsen met koptelefoon op verbieden
• Burgerwacht die drugsdealers aanpakt
• Bijbel herinvoeren op scholen
![]()
![]()
eeeeh wutquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
ChristenUnie de grootste in Zwolle. Horen we vanaf nu bij de Bible Belt?
CU he, niet SGP. CU is Christelijk Groen Links.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
ChristenUnie de grootste in Zwolle. Horen we vanaf nu bij de Bible Belt?
Je hebt een punt. Ik vraag me eigenlijk af hoe veel draagvlak een SGP zou hebben als ze in Zwolle zouden meedoen. Als ze in Vlissingen een zetel kunnen halen, zouden ze dat in Zwolle ook moeten kunnen, zou je denken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
CU he, niet SGP. CU is Christelijk Groen Links.
Denk het niet, CU komt voort uit GPV en RPF, en die clubs sloten beter aan bij de Zwolse gemeentes dan de SGP.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik vraag me eigenlijk af hoe veel draagvlak een SGP zou hebben als ze in Zwolle zouden meedoen. Als ze in Vlissingen een zetel kunnen halen, zouden ze dat in Zwolle ook moeten kunnen, zou je denken.
Ik ben ook voor een Windesheim-opleiding verhuist.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:26 schreef .Neovo. het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een HBO opleiding, en vandaag heb ik dus het Windesheim aangedaan.
Mooie school, en zo te horen ook een leuke opleiding, docenten vertelden erg enthousiast over de opleiding.
Ik ga misschien dus studeren in Zwolle, aangezien Leeuwarden helemaal niks is en Groningen waarschijnlijk ook niet. Maar daar moet ik nog heen.
Probleem is wel dat ik elke dag een anderhalf uur met het OV moet reizen om er te komen, aangezien waar ik woon geen goede ov mogelijkheden zijn.. en met de auto is het te duur.
Daarom denk ik er ook aan om er heen te verhuizen. Zijn er ook mensen die naar Zwolle zijn verhuisd? Ik zal moeten gaan huren, maar wat is beter? Op kamers of zelfstandig in een appartement met huursubsidie? M'n voorkeur ligt wel bij een appartementje, meer ruimte en zelfstandig. Zal daar ook dan werk moeten zoeken, dat raak ik hier dan namelijk kwijt.
Wat is wijsheid?
Rotterdam...quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef djakkaa3033 het volgende:
Enige wat leuk is aan Zwolle is de intercity naar Rotterdam wat een ongelovelijk kut dorp vol studerende SGP types uit Urk Rijssen en Staphorst![]()
Dan nog liever studeren in de hel van satan
Randstadquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef djakkaa3033 het volgende:
Enige wat leuk is aan Zwolle is de intercity naar Rotterdam wat een ongelovelijk kut dorp vol studerende SGP types uit Urk Rijssen en Staphorst![]()
Wat doe je hier dan??quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:05 schreef djakkaa3033 het volgende:
Tot dat de shit weer de fan raakt, komen ze weer kruipend terug bij die boertjes.quote:Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jouw pesten,
en nee ik woon gewoon in Rotterdam ik ben jong dus niks te zoeken in een christelijk dorp vol boeren.
Door wie is je dat aangepraat?quote:Op maandag 7 april 2014 22:57 schreef djakkaa3033 het volgende:
Zwolle is wel leuk hoor alleen ben autistisch en kan niet tegen veranderingen dat zal het wel zijn haha.
quote:Op maandag 7 april 2014 23:15 schreef djakkaa3033 het volgende:
Ze kwamen er achter toen ik op de middelbare school zat, ik gedroeg me anders, uitbundiger, drukker zei soms dingen die kwetsend waren, en dat was een symtoom van autisme dat je soms dingen zegt wat kwetsend over komt en je dat niet door hebt.
Toen kreeg ik eerst haldol (een medicijn) voorgeschoteld, maar dat bleek voor bejaarde te zijn om ze rustig te houden, en het zeer schadelijk was (bijwerkingen zenuwtrekken etc)
Toen we dag geweigerd hadden werd ik van school gestuurd, en moest naar een dag inrichting, daar kreeg ik een ander medicijn ritalin, begon met 1 pilletje en nu een hele doos vol per dag..
Maar dit medicijn is vooral tegen adhd haha.
In de daginrichting hadden ze het lijstje
- autisme pdd-nos
- ADHD
- achterdochtigheid
- en nog een hele zooi stoornissen gevonden haha, terwijl de mensen die met mij omgaan niks merken dat ik anders ben.. probeer ook te stoppen met alle medicijnen want die maken van mij een robot haha.
Nou, dan nu gewoon optiefen uit dit topic. Als jij Zwolle niet mot, motten wij jou niet. Shoo!quote:Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jouw pesten,
en nee ik woon gewoon in Rotterdam ik ben jong dus niks te zoeken in een christelijk dorp vol boeren.
Jouwquote:Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jouw pesten,
Een cliché die alleen maar clichés gebruikt, hoe origineel...quote:Op maandag 7 april 2014 22:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jouw pesten,
Albert is tegenwoordig verkeersregelaar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Liefde voor Zwolle <3 De Docter <3 Het Vliegende Paard <3 Vroegâh op dinsdag quizzen in het Nieuwscafé toen Albert zijn rekeningen niet betaalde en goor importbier uit Duitsland haalde, dat soort dingen.
De Toog is ook failliet trouwens en de eigenaar van Bloopers en Timeless heeft ¤150.000,- huurschuld. Gaat de goede kant op in de natte horeca
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Liefde voor Zwolle <3 De Docter <3 Het Vliegende Paard <3 Vroegâh op dinsdag quizzen in het Nieuwscafé toen Albert zijn rekeningen niet betaalde en goor importbier uit Duitsland haalde, dat soort dingen.
De Toog is ook failliet trouwens en de eigenaar van Bloopers en Timeless heeft ¤150.000,- huurschuld. Gaat de goede kant op in de natte horeca
Wát? hahahahahahha LOL dat ga ik vanmiddag in de Docter vertellenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:48 schreef swollywood het volgende:
[..]
Albert is tegenwoordig verkeersregelaar.
Wat? Is er een betere plek om te trollen dan hier?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]beelz. Ik dacht dat jij hier weg was.
Fair enough. Maar ik geloof dat je een jaar geleden tegen me zei dat je hier eigenlijk niet meer kwam vandaar dat ik even verbaasd was je te zien. Kom je op mijn verjaardag?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Wat? Is er een betere plek om te trollen dan hier?
Wanneer was dat partijtje van je ookalweer? Zwemspullen mee, maar je zegt niet wat we gaan doen? Niet thuisgebracht, maar heb dan al wel gegeten?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Fair enough. Maar ik geloof dat je een jaar geleden tegen me zei dat je hier eigenlijk niet meer kwam vandaar dat ik even verbaasd was je te zien. Kom je op mijn verjaardag?
D-Day, 6-6. Doc, 20:00.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Wanneer was dat partijtje van je ookalweer? Zwemspullen mee, maar je zegt niet wat we gaan doen? Niet thuisgebracht, maar heb dan al wel gegeten?
Ah ja, was al aanwezig in den oud Hollandschen agenda.quote:
Ik ben net wakker. Ik ga het festival verziekenbezoeken. Leuk.quote:
Doc heeft foute verzoekjes versus Doc plaatjes vanavond, moet leuk zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 11:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik word gelukkig opgehaald, kijken hoe lang ik het op krukken vol kan houden tussen al die mensen en daarna kan ik altijd nog aan de bar gang hangen ergens!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef djakkaa3033 het volgende:
Even een dikke respect naar Zwolle gasten als ik weer eens bij me tante ben hier dan verbaas ik mij over al die prachtige wijfies die hier rond fietsen, zit al een hele tijd te denken hoe het kan dat het straatbeeld bij jullie voor 80% uit mooie slanke blonde vrouwen (14-24) bestaat !!!
Ja je mag hier dikke kinderen nog pesten en dat helpt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef djakkaa3033 het volgende:
Even een dikke respect naar Zwolle gasten als ik weer eens bij me tante ben hier dan verbaas ik mij over al die prachtige wijfies die hier rond fietsen, zit al een hele tijd te denken hoe het kan dat het straatbeeld bij jullie voor 80% uit mooie slanke blonde vrouwen (14-24) bestaat !!
Zwolle is helaas niet echt een studentenstad maar een stad met véél studenten (voor zover je HBO-cursisten studenten mag noemen). en met veel... HEEL VEEL MBO-leerlingen. Studentenleven zoals in andere steden is er eigenlijk niet.quote:Maar ik denk dat ik er achter ben gekomen 1 omdat het een studentenstad is met de windesheim maar Zwolle is ook een voorzieningsgebied voor heel de regio alle dorpen om zwolle heen gaan hier naar school dat verklaard misschien de stormvloed mooie wijfies ik ben daar wel jaloers op hier in mijn wijkie in rotterdam zijn de enige vrouwen surinamers met dikke billen die met kinderwagens en rassen door de straat lopen haha ook niks mis mee maar bij jullie fiets ik continu met een stijfe rond als ik langs het wezenlanderpark fiets of door de assendorp door de weeks haha. Mijn tante woont in de Zeeheldenbuurt tegenover dat park haha
Die zijn nooit alleen, waar mr. muis is, is ook familie muis.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Geerd het volgende:
Oef, ik trek de afzuigkap net los wie denk je wie er achter de keuken schiet?
Juist mister muis.
Ik kan verder geen keutels etc vinden dus misschien als het warmer word hij hem even peert.
Oude muizenval trapt tie niet in, gif ben ik niet zo een voorstander van,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 04:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die zijn nooit alleen, waar mr. muis is, is ook familie muis.
Beter direct actie ondernemen dan straks met een muizenplaag zitten.
Je kunt Optimus Prime inhuren. Dan ben je gegarandeerd van je muizen af. De ravage die hij achterlaat mag je zelf opruimen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 04:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oude muizenval trapt tie niet in, gif ben ik niet zo een voorstander van,
Maar even langs de praxis ofzo
Of de biker mice from marsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Je kunt Optimus Prime inhuren. Dan ben je gegarandeerd van je muizen af. De ravage die hij achterlaat mag je zelf opruimen.
Oke, thanks neem ik even mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wij hebben een ding wat een geluid maakt wat ze irritant vinden en het werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |