Ga je de boel opblazen en ga je je afscheidsbrief schrijven ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:35 schreef Geerd het volgende:
De bommen zijn geplant, eerst vanmiddag nog geoefend om een beetje normaal te schrijven.
Wat een gedoe,
quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ga je de boel opblazen en ga je je afscheidsbrief schrijven ofzo?
Kerstdagen ben ik Zwolle inderdaad 'ontvlucht'. Met O&N wel de stad in.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:38 schreef Iwanius het volgende:
Yup. ook namens mij fijne Kerstdagen Zwolle.
Btw..is er in Zwolle wat te doen dezer dagen of is het compleet uitgestorven omdat iedereen met de feestdagen juist niet in Zwolle wil zijn?
Ik hoorde van een collega, dat je dan zo een bandje krijgt zo dat je elke kroeg in kan?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:17 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Kerstdagen ben ik Zwolle inderdaad 'ontvlucht'. Met O&N wel de stad in.
Deelnemende kroegen ja. En een polsbandje krijg je niet, die moet je kopen. In de voorverkoop.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega, dat je dan zo een bandje krijgt zo dat je elke kroeg in kan?
Het had wat mij betreft nog wel een stuk tammer gemogen. Kutvuurwerk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:42 schreef Luco het volgende:
Is Zwolle altijd zo tam wat vuurwerk betreft?
Volgende keer maar hier komen danquote:Op woensdag 1 januari 2014 02:42 schreef Luco het volgende:
Is Zwolle altijd zo tam wat vuurwerk betreft?
www.gamma.nlquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef Kokkie038 het volgende:
Goedemiddag allen,
Ik zoek een glazenwasser voor de ramen van mijn huis (stadshagen) aan de buitenkant.
Heeft iemand ervaring met een glazenwasserbedrijf uit Zwolle of omgeving?
Liever lui dan moequote:Op woensdag 15 januari 2014 11:34 schreef beelz het volgende:
[..]
www.gamma.nl
Daar verkopen ze schitterende ladders, ga je eigen ramen wassen luie flikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |