Och iemand inhuren niks op tegen toch? Heeft hij ook een zakcentje, misschien doet hij het wel zwart kun je hem nog een goede fooi geven ook, Ben jij nog steeds goedkoper uit en hij nog blijer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:34 schreef beelz het volgende:
[..]
www.gamma.nl
Daar verkopen ze schitterende ladders, ga je eigen ramen wassen luie flikker.
Wat de neuk is osmose-water? Anders dan een fancy verkoopterm.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:03 schreef swollywood het volgende:
Bij mij op het werk doet Clean & More de glasbewassing.
Die wassen met een lans met osmose-water dus geen geklier met ladders.
En kun je daarna weer hypocriet zeiken op uitkeringstrekkers en oost-europeanen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 03:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Och iemand inhuren niks op tegen toch? Heeft hij ook een zakcentje, misschien doet hij het wel zwart kun je hem nog een goede fooi geven ook, Ben jij nog steeds goedkoper uit en hij nog blijer.
Mwja heeft niet zoveel te maken met oost eopiers, Want die maken de ladders weer ?? DIe hij niet gekocht hadquote:Op donderdag 16 januari 2014 06:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En kun je daarna weer hypocriet zeiken op uitkeringstrekkers en oost-europeanen.
Osmosewater lijkt me demiwater. Als je dat opdrinkt dan is het zoutgehalte in je bloed lager dan in je cellen en dan ploffen je cellen door osmose.quote:Op donderdag 16 januari 2014 06:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat de neuk is osmose-water? Anders dan een fancy verkoopterm.
Ik heb het even opgezocht, ze filteren het water dmv osmose. Nou whooptiedoo. Frigging bijzonder. Gefilterd water dus. Zal niet eens demiwater zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Osmosewater lijkt me demiwater. Als je dat opdrinkt dan is het zoutgehalte in je bloed lager dan in je cellen en dan ploffen je cellen door osmose.
Ze maken dus de ramen schoon met schoon water? Goed idee, ik doe het normaal met blubber.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, ze filteren het water dmv osmose. Nou whooptiedoo. Frigging bijzonder. Gefilterd water dus. Zal niet eens demiwater zijn.
Ik laat het doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Ze maken dus de ramen schoon met schoon water? Goed idee, ik doe het normaal met blubber.
Luie flikkerquote:
Die lopen mij tenminste niet in de weg. 's Middags als de hele stroom uit de trein komt, en het altijd zo uit komt dat trage eikels bij de trap uitstappen en meteen 6 breed de boel blokkeren, terwijl je er langs wil met 2 treden tegelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
En elke dag die dikkertjes die de lift nemen
Maar klopt wel of van die kutjes die met zijn drieen op rij een patatje eten midden in de spits en je dan raar aankijken of er iets isquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Hier kun je tenminste zeggen wat je wil. Pussies op WLZ kunnen nergens tegen.
Onderaan de grote trap ja. Fucking hell, die zou je toch de kop intrappen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar klopt wel of van die kutjes die met zijn drieen op rij een patatje eten midden in de spits en je dan raar aankijken of er iets is
Als conducteur moet ik daar eigenlijk wat van zeggen, maja je blijft bezig net als dat rokenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onderaan de grote trap ja. Fucking hell, die zou je toch de kop intrappen.
Mijn grootste ergernis is mensen die praten in de stilte coupé, maar daar zie ik conducteurs nooit wat aan doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als conducteur moet ik daar eigenlijk wat van zeggen, maja je blijft bezig net als dat roken![]()
![]()
En meer iets voor service en veiligheid die lopen toch heel de dag op het station.
Niet als kritiek die gasten zijn super wanneer je iemand hebt die niks wil komen die jongens wel even
Na de spits zeg ik er wel wat van soms roep ik het om, maar in de spits vooral wanneer der weer eens te weinig materiaal is, ga je het niet winnen. "ja zorg dan voor meer treinen" En gelijk hebben ze.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn grootste ergernis is mensen die praten in de stilte coupé, maar daar zie ik conducteurs nooit wat aan doen
Oh wacht, nog erger is NS personeel die dat doet
Ik rij dagelijks Zwolle - Sloterdijk (overstap op Lelystad), 1ste klas, en ja, het is soms druk, maar nooit zo druk dat mensen echt nergens anders kunnen zitten. Meestal zeg ik er zelf gewoon wat van, en zijn ze vooral verbaasd en hadden ze het niet door (HOE FUCKING DOM KUN JE ZIJN?? Het staat op alle fucking ramen en er hangen bordjes dat je stil moet zijn. En het is niet iets nieuws.). Maar dan houden ze vaak wel hun klep. Behalve af en toe een bejaarde, die maar door blijft zeuren (zachtjes) tegen hun reisgenoot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Na de spits zeg ik er wel wat van soms roep ik het om, maar in de spits vooral wanneer der weer eens te weinig materiaal is, ga je het niet winnen. "ja zorg dan voor meer treinen" En gelijk hebben ze.
Het personeel kan er ook wel wat van ja
Of zijn ze aan bellen, jajaja ik hang zo opquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik rij dagelijks Zwolle - Sloterdijk (overstap op Lelystad), 1ste klas, en ja, het is soms druk, maar nooit zo druk dat mensen echt nergens anders kunnen zitten. Meestal zeg ik er zelf gewoon wat van, en zijn ze vooral verbaasd en hadden ze het niet door (HOE FUCKING DOM KUN JE ZIJN?? Het staat op alle fucking ramen en er hangen bordjes dat je stil moet zijn. En het is niet iets nieuws.). Maar dan houden ze vaak wel hun klep. Behalve af en toe een bejaarde, die maar door blijft zeuren (zachtjes) tegen hun reisgenoot.
Gaaf als ik vrij heb maar eens kijken!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:48 schreef beelz het volgende:
http://www.cynosura.nl/7-(...)er-sterrenkijkavond/
Voor geïnteresseerden.
Zeker doen, als het helder is dan heb je een paar erg mooie dingen te zien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaaf als ik vrij heb maar eens kijken!!
Wel eens vaker bij een sterren wacht geweest idd, echt gaaf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeker doen, als het helder is dan heb je een paar erg mooie dingen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |