Eigenlijk zijn de meeste mensen slimmer dan voetbalsupportersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef Kekaa het volgende:
Dus... lees ik nou dat de mensen die van rollerderby houden slimmer zijn dan voetbalsupporters?
Voetbalsupporter zekerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef Kekaa het volgende:
dat zeg jij.
Ik ben het daar niet mee eens.
He, jij weet nog wel eens wat. Als de IC uit AMS vertraagd op LEL binnenkomt, dan parkeert de machinist hem nog wel eens op perron 2, omdat hij hem normaal toch moet omzetten van 3 naar 2 om weer terug te gaan. Als in augustus de poortjes dicht gaan, en je moet naar perron 4 voor de IC naar Zwolle, moet je dan uitchecken. En dan ben je mooi je 30 minuten vertraging voor geld terug kwijt. Toch?quote:
Uhmzz volgens mij maakt dat geen verschil met een papieren kaartje. Gewoon zo een formulier invullen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, jij weet nog wel eens wat. Als de IC uit AMS vertraagd op LEL binnenkomt, dan parkeert de machinist hem nog wel eens op perron 2, omdat hij hem normaal toch moet omzetten van 3 naar 2 om weer terug te gaan. Als in augustus de poortjes dicht gaan, en je moet naar perron 4 voor de IC naar Zwolle, moet je dan uitchecken. En dan ben je mooi je 30 minuten vertraging voor geld terug kwijt. Toch?
Ik maak nu gebruik van mijn reisgeschiedenis, maar als ik moet uit en inchecken, begin ik weer een nieuwe reis voor het systeem. Tot Lelystad 10m vertraging, vanaf Lelystad geen vertraging, volgens het systeem. In de praktijk een half uur.later.thuis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz volgens mij maakt dat geen verschil met een papieren kaartje. Gewoon zo een formulier invullen.
En je reis geschiedenis, heb je ns account? Anders uitlaten printen bij een balie.
http://www.ns.nl/reiziger(...)-uur-vertraging.html
Maar als je hem uitprint laat printen, is die uitcheck op perron x en de weer in check op perron y van het zelfde station nog wel te zienquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak nu gebruik van mijn reisgeschiedenis, maar als ik moet uit en inchecken, begin ik weer een nieuwe reis voor het systeem. Tot Lelystad 10m vertraging, vanaf Lelystad geen vertraging, volgens het systeem. In de praktijk een half uur.later.thuis.
Ja, maar ik ga niet uitprinten, ik hoef nu alleen maar op een knopje te drukken en mijn originele vertrektijd in te voeren. Maar goed, we zien wel als het zover isquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar als je hem uitprint laat printen, is die uitcheck op perron x en de weer in check op perron y van het zelfde station nog wel te zien
Aah oke, sja dan weet ik het ook niet, ze bedenken elke week wel weer wat nieuws.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet uitprinten, ik hoef nu alleen maar op een knopje te drukken en mijn originele vertrektijd in te voeren. Maar goed, we zien wel als het zover is
Klinkt hoopvol. Deel gerust je ervaringen met ons..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:37 schreef Vogeltje88 het volgende:
Afgelopen woensdag voor het eerst sinds jaren weer naar foute verzoekjesavond geweest in de Docter. Wat een nacht
Tsja, wat wil je weten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klinkt hoopvol. Deel gerust je ervaringen met ons..
Aha. Dat dus. Mooi. Binnenkort weer eentje op stapel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Vogeltje88 het volgende:
Tsja, wat wil je weten?Afgelopen nacht weer geweest. Lekker foute platen, drankje, dansje. Ik heb me weer prima vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |