Ik ben zelf al voorzien hoor, maar wat voor woningen zijn dat eigenlijk? Kamers, neem ik aan? Gedeelde ruimtes?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag allen! Wij zijn op zoek naar een leuk huisgenootje VOOR 1 april.
Aan de melkmarkt in een gezellig studentenhuisje. Gezellig samen koken, eten chillen film kijken en uitgaan moet je leuk vindenm/v maakt niet uit
Grapje zeker?quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dag allen! Wij zijn op zoek naar een leuk huisgenootje VOOR 1 april.
Aan de melkmarkt in een gezellig studentenhuisje. Gezellig samen koken, eten chillen film kijken en uitgaan moet je leuk vindenm/v maakt niet uit
Gezinswoning op een bovenverdieping, inderdaad 4 kamers en balkonnetje, gezamelijke huiskamerquote:Op donderdag 13 maart 2014 00:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ben zelf al voorzien hoor, maar wat voor woningen zijn dat eigenlijk? Kamers, neem ik aan? Gedeelde ruimtes?
ja, hi ha hoquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef PLAE@ het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik een stukje kan lezen over wat er vroeger stond op de plek van het maagjesbolwerk? Ik zit net op google maps te kijken en zie dat het één van de vroegere hoeken van de vesting is zeg maar.
Ik wou goffedommuh PVV stemmuh, kan niet door die klotemoslims hiero ja.quote:
Staat niet op de kaart!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik wou goffedommuh PVV stemmuh, kan niet door die klotemoslims hiero ja.
Moest ik weer op een normale partij stemmen zonder standpunten die nergens op slaan. Echt, Nederland gaat naar de tering.quote:
In de Assendorper stond nog een uitgebreide stemwijzer. even doorgelezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Moest ik weer op een normale partij stemmen zonder standpunten die nergens op slaan. Echt, Nederland gaat naar de tering.
Je had Willem Lucht kunnen stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Moest ik weer op een normale partij stemmen zonder standpunten die nergens op slaan. Echt, Nederland gaat naar de tering.
• Afschaffen Kinderopvangquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je had Willem Lucht kunnen stemmen
Die partij had beter Lijst Gebakken Lucht kunnen heten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 03:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
• Afschaffen Kinderopvang
• Leger inzetten bij voetbalgeweld
• Fietsen met koptelefoon op verbieden
• Burgerwacht die drugsdealers aanpakt
• Bijbel herinvoeren op scholen
![]()
![]()
eeeeh wutquote:Op donderdag 20 maart 2014 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
ChristenUnie de grootste in Zwolle. Horen we vanaf nu bij de Bible Belt?
CU he, niet SGP. CU is Christelijk Groen Links.quote:Op donderdag 20 maart 2014 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
ChristenUnie de grootste in Zwolle. Horen we vanaf nu bij de Bible Belt?
Je hebt een punt. Ik vraag me eigenlijk af hoe veel draagvlak een SGP zou hebben als ze in Zwolle zouden meedoen. Als ze in Vlissingen een zetel kunnen halen, zouden ze dat in Zwolle ook moeten kunnen, zou je denken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
CU he, niet SGP. CU is Christelijk Groen Links.
Denk het niet, CU komt voort uit GPV en RPF, en die clubs sloten beter aan bij de Zwolse gemeentes dan de SGP.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik vraag me eigenlijk af hoe veel draagvlak een SGP zou hebben als ze in Zwolle zouden meedoen. Als ze in Vlissingen een zetel kunnen halen, zouden ze dat in Zwolle ook moeten kunnen, zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |