Dat is nou ETquote:
Ik vrees dat ik er qua pijntjes beroerder aan toe ben dan jij....quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We spreken elkaar morgen wel over wie het zwaarder heeft gehad vanavond.
Omdat we generatiegenoten zijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:30 schreef Vork het volgende:
En waarom kwam in het vorige topic een flink deel van mijn jeugd voorbij? Muzikaal gezien dan...
Oh heerlijk!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:24 schreef Stereotomy het volgende: [..] Heb ooit in een voorstelling van Orpheus en Euridice gespeeld (Opera van Monteverdi) als onderwereldbewoner, waar we het publiek eerst gingen schiften op man en vrouw en ze daarna apart door de onderwereld heen leidden. Dat was idd ook een voorstelling waar van alles mis mee was
(koppels die niet gescheiden wilden worden, ja hallo, hoe denk je dat Orpheus zich voelde man!)
TMIquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was maar een kort stukkie hoor..
schuurplekken![]()
nou was er destijds nog best wel wat andere muziek verkrijgbaar, helaas. Ik ga jullie nog wel een keer met wat neil lastigvallen, als ik me verveel...quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat we generatiegenoten zijn
Dat klinkt puik zeg!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ook wel eens een toneelvoorstelling gezien die geheel in slow motion werd gespeeld. Heel bizar en spookachtig en loeizwaar voor de acteurs. Enfin, raar is leuk.
En ik ben al zo onwijs blaargevoelig..quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me nog herinneren van die Docs... in het begin was het wel ff doorzetten
Heb jij soms een heel onaangename jaren zeventig en tachtig gehad dat je alles dat daarnaar refereert zo mopperig bejegent?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een vreselijk lange en gedateerde voorstelling, Dude. Met zoals in die tijd gebruikelijk heel veel mensen die onfunctioneel naakt op het podium tekeer gaan.
Sterkte ermee!
No freaking way!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Beeeeeh. Ik was Take That-fan als prepuberaal bakvisje. Tienduizend keer beter dan die Backstreet Boys van jou.![]()
Nee, zo met een muziekje op heb ik meer zin in een biertje of een glas wijnquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:44 schreef Bluezz het volgende:
En Tav lijkt me idd niet fijn als je gezellig zo zit om er weer uit te moeten voor het sporten.
Ik heb prima herinneringen aan die tijd hoor. Eerste carričrestappen, samenwonen, huwelijken, kinderen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:25 schreef minilot het volgende:
Heb jij soms een heel onaangename jaren zeventig en tachtig gehad dat je alles dat daarnaar refereert zo mopperig bejegent?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:42 schreef Myraela het volgende:
Ik had een frikandel speciaal. Guilty pleasure.
Dat is lekker!quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Varkenshaas in een kruidenkorstje met paddenstoelenrisotto.Was goed gelukt.
Das niet veelquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:42 schreef Myraela het volgende:
Ik had een frikandel speciaal. Guilty pleasure.
Jawel, om tot de conclusie te komen dat het toch een stuk lekkerder is op een lekker wit bolletje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Das niet veelPatatjes erbij?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb prima herinneringen aan die tijd hoor. Eerste carričrestappen, samenwonen, huwelijken, kinderen.
Alleen vond ik de jaren 80 cultureel gezien niet veel soeps.
Ik vind niet alle risotto's lekker maar ik moet zeggen dat bij mijn Italiaan in het dorp ik echt geen drank proef... dan zal het er ook wel niet in zitten hehe. Ik proef wijn zo goedquote:
Zelfs die deden ook goede dingenquote:
Jij niet allleenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha dat heb ik ook wel eens, dan was het zķ lekker..Ik had gister een piepkuiken gevuld naar een nieuw recept (voor mij) en dat kwam aardig in die richting. Heb echt zitten smullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even lekker uitbuiken met een whiskietje nu.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Ja, op 1 heel klein dingetje na. Bij het opnieuw opwarmen van de suddervlees jus, die ik lekker had laten indikken werd die een beetje gespleten. Smaakte overigens wel prima.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 00:48 schreef AnneX het volgende:
...en de limoncello in de glaasjes gedaan ...?
Hij stamt uit de jaren '80.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:21 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een vreselijk lange en gedateerde voorstelling, Dude. Met zoals in die tijd gebruikelijk heel veel mensen die onfunctioneel naakt op het podium tekeer gaan.
Sterkte ermee!
😢quote:Op zondag 10 november 2013 08:41 schreef FutureFairytale het volgende:
+10.000 doden al geschat op de Filipijnen
Tis zeker verschrikkelijk. Als ik hoor erg het er daar aan toe gaat. Mijn familie van moeders kant woont gelukkig niet in het getroffen deel van de Fillipijnen.quote:Op zondag 10 november 2013 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen![]()
Die 10.000 doden zijn verschrikkelijkIk las het toevallig op NU. En ook dat de overheid 2 miljoen aan hulpfondsen ter beschikking stelt.
En als je dan de reacties op NUjij over die 2mln leest dan schrik je van de mentaliteit van de mensen zegIk wist niet dat nederlanders zo konden miepen, zelfs als het geld besteed wordt aan mensen die het echt nodig hebben
Hoezo verbaasd je dat nog? Ik zie al jaren niet anders op Internet. We hebben het immers allemaal zo slecht.quote:Op zondag 10 november 2013 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
En als je dan de reacties op NUjij over die 2mln leest dan schrik je van de mentaliteit van de mensen zegIk wist niet dat nederlanders zo konden miepen, zelfs als het geld besteed wordt aan mensen die het echt nodig hebben
Het verbaasd mij eerder dat mensen vrijwillig reacties lezen op NuJIJ en dat soort sitesquote:Op zondag 10 november 2013 10:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoezo verbaasd je dat nog? Ik zie al jaren niet anders op Internet. We hebben het immers allemaal zo slecht.
Nou dát dus!quote:Op zondag 10 november 2013 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verbaasd mij eerder dat mensen vrijwillig reacties lezen op NuJIJ en dat soort sites.
of misschien een realistischer mensbeeld - wat veel enger isquote:Op zondag 10 november 2013 11:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dát dus!Levert je alleen maar een slechter mensbeeld op, ver van weg blijven
Nee want ik weer zo ook wel dat er mensen zijn zie zo denken.quote:Op zondag 10 november 2013 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
of misschien een realistischer mensbeeld - wat veel enger is![]()
Dit!quote:Op zondag 10 november 2013 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
of misschien een realistischer mensbeeld - wat veel enger is![]()
Alleen kom ik die niet gauw tegen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee want ik weer zo ook wel dat er mensen zijn zie zo denken.
Dat P. de reacties leest is toch niet erger dan de reacties zelfquote:Op zondag 10 november 2013 10:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het verbaasd mij eerder dat mensen vrijwillig reacties lezen op NuJIJ en dat soort sites.
Waar beweer ik dat precies in die hele zin die ik getikt heb? Waar je dat uit concludeert is mij echt een raadselquote:Op zondag 10 november 2013 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat P. de reacties leest is toch niet erger dan de reacties zelf
Ik ook.quote:Op zondag 10 november 2013 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja ik kom in mijn werk alles tegen..
Oh ja die site was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 10 november 2013 12:09 schreef Molleman het volgende:
Hier fotoreportage van Boston.com, nog maar een kleine reportage. Indrukwekkende foto's bij big picture altijd overigens.
Wat een ravage daar zeg.
Aan jou de taak om dat gedachtengoed er bij die kinderen uit te slaan dusquote:Op zondag 10 november 2013 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja ik kom in mijn werk alles tegen..
Collecteren is ook altijd 'leuk' om mensen te leren kennen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:20 schreef borisz het volgende:
Een uurtje flyeren en je komt ook het andere deel van NL tegen.
En toen hadden ze het nog maar over 4 dodenquote:Op zondag 10 november 2013 12:09 schreef Molleman het volgende:
Hier fotoreportage van Boston.com, nog maar een kleine reportage. Indrukwekkende foto's bij big picture altijd overigens.
Wat een ravage daar zeg.
Je kunt je afmelden voor huurtoeslag. Is dat bij je bekend?quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaarrekeningen nagekeken en het klopt helaas. Dat betekent dat er voor 2013 nog een grotere rekening aan gaat komen volgend jaar (want heb dit jaar ook huurtoeslag). Ik ga nu alvast er maar voor sparen..
Ja tuurlijk maar het is nu november dus zal 10 maanden moeten betalen volgend jaar.quote:Op zondag 10 november 2013 13:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt je afmelden voor huurtoeslag. Is dat bij je bekend?
Ik dacht dat vorig jaar hetzelfde was overkomen voor je, nl. dat je meer verdiende dan het maximum voor huurtoeslag, en dat je het toen had stopgezet?quote:Op zondag 10 november 2013 13:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaarrekeningen nagekeken en het klopt helaas. Dat betekent dat er voor 2013 nog een grotere rekening aan gaat komen volgend jaar (want heb dit jaar ook huurtoeslag). Ik ga nu alvast er maar voor sparen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was leuke voorstelling gister. Moderne dans tussen het publiek in. Dus de dansers begonnen als 'publiek' waarvan we niet wisten wie er mee zouden doen.Er was ook een oma'tje met een spierziekte in een elektrische rolstoel op de rolstoelplek waarvan ik het vermoeden had dat die ook mee zou doen aan de voorstelling, en ja hoor, halverwege komt ze de vloer oprijden en een dansje doen.
Confidence through competence
quote:Op zondag 10 november 2013 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Grappig concept! Niets voor mij, ik heb niets met dans, maar goed bedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was leuke voorstelling gister. Moderne dans tussen het publiek in. Dus de dansers begonnen als 'publiek' waarvan we niet wisten wie er mee zouden doen.Er was ook een oma'tje met een spierziekte in een elektrische rolstoel op de rolstoelplek waarvan ik het vermoeden had dat die ook mee zou doen aan de voorstelling, en ja hoor, halverwege komt ze de vloer oprijden en een dansje doen.
wrs. een heel jaar, want zo snel zijn ze niet met het doorvoeren van wijzigingen op dat gebied. Je kunt maar beter je jaarinkomen te hoog inschatten bij die lui. De grens is best laag, met 1700 bruto in de maand heb je volgens mij al geen recht meer op huurtoeslag. Daar zit je zo aan.quote:Op zondag 10 november 2013 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar het is nu november dus zal 10 maanden moeten betalen volgend jaar.
Meten = wetenquote:Op zondag 10 november 2013 14:39 schreef Vork het volgende:
[..]
wrs. een heel jaar, want zo snel zijn ze niet met het doorvoeren van wijzigingen op dat gebied. Je kunt maar beter je jaarinkomen te hoog inschatten bij die lui. De grens is best laag, met 1700 bruto in de maand heb je volgens mij al geen recht meer op huurtoeslag. Daar zit je zo aan.
Overigens, word je zotgtoeslag ook op hetzelfde geschatte jaarinkomen berekend? Dan zit er wrs. nog meer aan te komen...
Ja maar dat valt wel mee vergeleken bij de huurtoeslag rekening. Ik vul voortaan wel heel veel in. Jammergenoeg ligt de site er nu natuurlijk uit (DigiD)quote:Op zondag 10 november 2013 14:39 schreef Vork het volgende:
[..]
wrs. een heel jaar, want zo snel zijn ze niet met het doorvoeren van wijzigingen op dat gebied. Je kunt maar beter je jaarinkomen te hoog inschatten bij die lui. De grens is best laag, met 1700 bruto in de maand heb je volgens mij al geen recht meer op huurtoeslag. Daar zit je zo aan.
Overigens, word je zotgtoeslag ook op hetzelfde geschatte jaarinkomen berekend? Dan zit er wrs. nog meer aan te komen...
Als ze echt zouden lezen kwam er toch wel wat minder onzin uit hoop ik?quote:Op zondag 10 november 2013 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het enige positieve dat ik er aan kan geven is dat mensen nog blijkbaar artikelen lezen (en dat betwijfel ik ook soms nog).
Of in het allerergste geval de Telegraafquote:Op zondag 10 november 2013 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
Helaas zoeken we vaak de bronnen op die het meest overeenkomen met onze bestaande ideeën (VARA kijken, Volkskrant lezen).
NAC-PSV ook altijd leuk.quote:Op zondag 10 november 2013 16:18 schreef golfer het volgende:
Eindelijk eens een uitwedstrijd gewonnen.
Dat is best wel weer een stap, maar wel een goeie! Sterkte!! xquote:Op zondag 10 november 2013 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:
(ga koffie drinken op mijn werkspannend).
Thanks zet em nu aan!quote:Op zondag 10 november 2013 15:47 schreef borisz het volgende:
FFT. Nadal - Federer op de BBC
Halve finale World Tour Finals.
Jup. Saaie wedstrijd. Nadal sloeg op de belangrijke momenten toe en won in 75 63quote:
Dank..quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is best wel weer een stap, maar wel een goeie! Sterkte!! x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:57 schreef Bluezz het volgende:
Dit klinkt allemaal zoals het nu eenmaal is als je overspannen/burnout bent Sun.
Goeie raad heb ik wel maar heb je niks aanEn toch is het fijn te lezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus graag
quote:Op zondag 10 november 2013 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Thanx Dude.. het stomme is dat ik het nodig heb dat iemand dat soms even tegen me zegt..Het verdwijnen geeft je wellicht juist weer energie. Het bevrijdt ook, namelijk. En je zal vast als een pingpongbal alle kanten opgaan. Dat is al die emotie die je zo lang in doosjes hebt ingepakt en netjes in je voorraadkast hebt gezet. Dat krijg je nu voor je kiezen. Niet bang voor zijn. Wat je nu voelt gaat niet per se over het nu en zeker niet over je toekomst. Het is achterstallige administratie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees minstens zo lief voor je zelf als je voor een ander zou zijn. En accepteer dus ook dat je als mens nu eenmaal niet altijd weet wat je aan jezelf hebt. 'Jezelf' tracht immers steeds maar te overleven en dat is soms zoeken.Snobs have more fun!
KLIK!
Nou, da's de lamme die de blinde leidt wellicht, want ik snap er verder ook geen moer van hoor, van dat leven en alles wat daar nog bíj komt, behalve ademhalen.quote:Op zondag 10 november 2013 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan ik jou niet als psych inhuren?![]()
Nah stof tot nadenken.. dat doe ik toch te weinig écht. Denk dat ik dat wel meer zou moeten doen..
quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, da's de lamme die de blinde leidt wellicht, want ik snap er verder ook geen moer van hoor, van dat leven en alles wat daar nog bíj komt, behalve ademhalen.
Vertrouw maar gewoon op jezelf sun, en waaraan jij heel basaal behoefte hebt. Dat als uitgangspunt. De wereld wacht wel en draait tegelijkertijd door. Multifunctioneel type, die wereld! Van profiteren.
Juustem.quote:Op zondag 10 november 2013 17:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]misschien is het niet snappen wel gewoon het beste ook..
Nou, dit dus.quote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve sun, over dat verdwijnen in het niets: geef ook daaraan toe. Ik vind dat we als een malle zijn doorgeschoten in bewustwording en confrontatie en alles wel meteen nú en híer en de koe bij de hoorns!
En wat heb je van al die 'ja, maars...' opgestoken zodat je volgende keer wel den koeien bij den hoorns kunt gaan vatten?quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Vorige week had ik een training van mijn werk, over communiekaasie en presentéren. Men moest assertief zijn, koe bij de hoorns vatten, op mensen afstappen, open zijn, mensen kunnen uitdagen.
Ik dacht bij mezelf: wat is er mis met je eens een keertje bescheiden opstellen en gewoon achterover te leunen, en te observeren?
'Ja maar, ....'
etc.
Ach ja, in het doorgeschoten competentieterrorisme moet je natuurlijk wel passen in de eenheidsworstquote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dit dus.
Vorige week had ik een training van mijn werk, over communiekaasie en presentéren. Men moest assertief zijn, koe bij de hoorns vatten, op mensen afstappen, open zijn, mensen kunnen uitdagen.
Ik dacht bij mezelf: wat is er mis met je eens een keertje bescheiden opstellen en gewoon achterover te leunen, en te observeren?
'Ja maar, ....'
etc.
Het is vast goed bedoeld steer, maar dit gaat toch niet over hoe je je leven inricht en je grote valkuilen neemt?quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dit dus.
'Ja maar, ....'
etc.
Ik denk dat het identiek is aan:quote:Op zondag 10 november 2013 22:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is vast goed bedoeld steer, maar dit gaat toch niet over hoe je je leven inricht en je grote valkuilen neemt?
quote:Ik vind dat we als een malle zijn doorgeschoten in bewustwording en confrontatie en alles wel meteen nú en híer en de koe bij de hoorns!
Ok, ja.quote:Op zondag 10 november 2013 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat het identiek is aan:
[..]
Ben daar heel goed in.quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja het was hier tussen de 1 en de 3 graden. En hier is natuurlijk de meest karaktervolle stad des lands, namelijk Rotterdamquote:Op maandag 11 november 2013 07:05 schreef Isabeau het volgende:
6 november, wat ook al erg lang was imho.
En goed dat je het zegt, dan doe ik handschoenen aan
Dus hij kan al gewoon terug? Hij moet wel terug komen hoor.quote:Op maandag 11 november 2013 07:05 schreef Isabeau het volgende:
6 november, wat ook al erg lang was imho.
En goed dat je het zegt, dan doe ik handschoenen aan
Oh vreselijk! Ik had om half 9 een bloedchagrijnige collega 2x aan de telquote:Op maandag 11 november 2013 08:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik kwam vrolijk binnen en bijna omver geblazen door een collega die altijd zo grrrrdoet
'jaaaa dat is nou ervaring he' zegt ze te pas en te onpas... jahaaaa
Maar goed.
Herpakken en lekker gezellig doen met de patienten met de zon die lekker in mijn gezicht schijnt
Lagaaaan bloes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef Molleman het volgende:
Hé Sunny, hoe is het gegaan vanmorgen?
quote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef borisz het volgende:
Ik denk dat het garnalenkroketjes gaan worden
We hadden het gister voor het eerst over kerst. Wrs wordt het 1 dag gourmetten en 1 dag een lekker menu waarbij iedereen één gang/hapje gaat doenquote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet al mijn gerechten nog bedenken
Die ga ik ook maken.quote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef borisz het volgende:
Viel me erg tegen.. had erge druk op de borst en was nadien erg verdrietig. Wel leuk om een aantal mensen weer even te zien hoor, maar ben nog lang niet toe aan terugkeren blijkt wel.. Ik moet dit denk ik echt gaan trainen.quote:Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef Molleman het volgende:
Hé Sunny, hoe is het gegaan vanmorgen?
Jeetje johquote:Op maandag 11 november 2013 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Viel me erg tegen.. had erge druk op de borst en was nadien erg verdrietig. Wel leuk om een aantal mensen weer even te zien hoor, maar ben nog lang niet toe aan terugkeren blijkt wel.. Ik moet dit denk ik echt gaan trainen.
Nu ik het er weer over heb is de druk ook meteen weer terugHeb me even kwaad gemaakt met opruimen in huis en dat hielp maar nu is het er weer..
Ik maak altijd een grote batch zelfgemaakte kroketten en die kan je prima invriezen. Kan je ook prima rechtstreeks vanuit de vriezer de vetpan in mieteren. Alleen met de bereidings/frituurtijd moet je er dan wat minuten bij optellen, anders zijn ze van binnen nog koud.quote:Op maandag 11 november 2013 16:04 schreef Myraela het volgende:
kroketjes kan ik makkelijk vast wat eerder maken. En ik rol er een paar extra voor de dag bij de schoonfamilie.
Doe ik met mijn rundvlees kroketten ook, dus ik ging er vanuit dat dat bij deze ook zou kunnen. Al vind ik ze ontdooid wel lekker dan direct uit de vriezer.quote:Op maandag 11 november 2013 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak altijd een grote batch zelfgemaakte kroketten en die kan je prima invriezen. Kan je ook prima rechtstreeks vanuit de vriezer de vetpan in mieteren. Alleen met de bereidings/frituurtijd moet je er dan wat minuten bij optellen, anders zijn ze van binnen nog koud.
Kan van alles bij, toch?quote:Op maandag 11 november 2013 17:32 schreef Myraela het volgende:
Wat serveer je bij een garnalen kroketje?
Nouja, het is een voorgerechtje/tussengerechtje. En sowieso vind ik het lastig combineren met een kroketje. Ik denk gewoon een toastje en wat gefrituurde peterselie. Old fashion.quote:Op maandag 11 november 2013 17:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan van alles bij, toch?
Lekkere knapperige groentes, rijst, aardappelen of een pasta?
Bestaan er ook onechte, golfer?quote:Op maandag 11 november 2013 17:29 schreef golfer het volgende:
Ik kan mij herinneren dat toen ik ooit (lang geleden) een echte burn-out had, dat het een enorme drempel was om naar bedrijfsartsen en ook weer gewoon een gesprek met werkgever/personeelszaken te voeren.
Heeft bijna een half jaar geduurd dat ik met minder stress in het lijf daar wel naartoe durfde.
Intussen ook het hele circuit van psychiaters enzo moeten doorlopen.
Het blijft een klote ziekte en een ziekte is het.
Het heeft veel tijd nodig.
Van Rudolph's Bakery?quote:Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef borisz het volgende:
Saus! Limoen/dille oid.quote:Op maandag 11 november 2013 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het is een voorgerechtje/tussengerechtje. En sowieso vind ik het lastig combineren met een kroketje. Ik denk gewoon een toastje en wat gefrituurde peterselie. Old fashion.
Holtkampquote:Op maandag 11 november 2013 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Rudolph's Bakery?
Kerstavond ben ik alleen en afhankelijk van of mn zus moet werken vieren we of 1e of 2e Kerstdag. Dus ben 2 van de 3 dagen alleen
Ja 2x geweest nu (niet Arbo maar vergelijkbaar).. Over 3 weken weer.quote:Op maandag 11 november 2013 18:19 schreef FutureFairytale het volgende:
En jammer Sun dat het nog niet gaat maar het komt vanzelf weer. Niet jezelf opjutten hoor.
Moet je al langs de Arbo?
Kan je niet een dag iets met vriendinnen gaan doen?quote:Op maandag 11 november 2013 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van Rudolph's Bakery?
Kerstavond ben ik alleen en afhankelijk van of mn zus moet werken vieren we of 1e of 2e Kerstdag. Dus ben 2 van de 3 dagen alleen
Nja heb ook 3 potentiële adressen, dus is ook vaak wel ff plannen, maar ik denk dat ze het niet erg vinden als we het dit jaar lekker 'wel zien'..quote:Op maandag 11 november 2013 18:31 schreef Sarabi het volgende:
Oud & nieuw klinkt in ieder geval heerlijk Sun
Bij ons is het altijd zo'n geplan dat we dat nu wel al moeten doen en dan nog was het lastig
Er zijn mensen die als ze een beetje te eel spanning hebben al roepen dat ze een burn out hebben. Dat noem ik een onechte.quote:
Het is klote.quote:Klote lijkt het me. En lastig te begrijpen voor de omgeving. Hoe ben jij er weer bovenop gekomen?
Groot gelijkquote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja heb ook 3 potentiële adressen, dus is ook vaak wel ff plannen, maar ik denk dat ze het niet erg vinden als we het dit jaar lekker 'wel zien'..
Hier ook al jaren geen kids meer aan de deur met St. Maarten.quote:Op maandag 11 november 2013 18:32 schreef borisz het volgende:
Sint Maarten...
18.30 en nog geen volk langs de deur. Jaren geleden was dit echt anders....
Zo erg is het bij mij gelukkig niet, maar zo iets heb ik wel eerder mee gemaakt. Wat je zegt over angsten en zo dat ken ik maar al te goed. Maar dat gaat nu wel ok. (was in het begin wel ff een ding) Ik ben nu dan ook niet burn-out maar overspannen. Evengoed niet leuk, maar het heeft wat minder impact.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die als ze een beetje te eel spanning hebben al roepen dat ze een burn out hebben. Dat noem ik een onechte.
Bij een echte ben je dus vaak ook lichamelijk ziek en kost elke stap die je buiten de deur doet je veel energie en moet je constant angsten overwinnen.
Ik durfde soms niet eens de deur uit om een boodschap te gaan doen. De angst om mensen onder ogen te komen, want iedereen kon toch aan mij zien dat er iets niet klote in mijn hoofd?
[..]
Het is klote.
Ik ben er met een half jaar 2-wekelijkse sessies praten met een psychiater ( in het begin ook wat medicatie van hem erbij, Zoloft), heel goede begeleiding van personeelszaken van mijn toenmalige werkgever en vooral rust en tijd (en in die tijd kende ik B. ook al, dus ook veel liefde en geduld van haar) na ruim een jaar weer bijna helemaal bovenop gekomen. Uiteindelijk bleef er volgens het UWV wel restschade en werd ik voor een heel klein percentage arbeidsongeschikt verklaard en kreeg ik een kleine WAO-uitkering.
Hear, hear.quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Kerst, ik zal wel nooit begrijpen wat daar de lol van is.
Ik heb het één keer gevierd, maar ik vond het zot. Zit je met je jurk an te klappertanden naast de verwarming.
Het vervelendste vind ik dat de winkels dicht zijn en je vervolgens ook niet fatsoenlijk een restaurant kunt binnenlopen, want die zitten allemaal ķf vol, ķf ze hebben malle kerstmenu's waardoor je niets kan kiezen.
Waarom mensen voor die nonsens ook nog eens een boel stress over hebben, is me helemáál een raadsel.
Ach, op momenten is het best gezellig, mits het een beetje ongedwongen blijft. Maar de hysterie zal ik wel nooit begrijpen, vind de dagen om kerst heen een stuk leuker. Dan ben ik vrij en is de hectische eindejaarsperiode weer achter de rug.quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het één keer gevierd, maar ik vond het zot. Zit je met je jurk an te klappertanden naast de verwarming.
Het vervelendste vind ik dat de winkels dicht zijn en je vervolgens ook niet fatsoenlijk een restaurant kunt binnenlopen, want die zitten allemaal ķf vol, ķf ze hebben malle kerstmenu's waardoor je niets kan kiezen.
Waarom mensen voor die nonsens ook nog eens een boel stress over hebben, is me helemáál een raadsel.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Dan is het waarschijnlijk ook overspannen zoals ik nu ben.. Burn-out is echt een tik heftiger en daar horen zeker ziekteverschijnselen bij zoals G omschrijft.quote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef Sarabi het volgende:
Schoonzusje heeft ook een burn out hoorde ik gisteren. Maar gelukkig niet zo erg Golfer & Sun het omschrijven.
Ik zou dat niet durven beoordelen, eerlijk gezegd, welke echt is en welke niet. Ik denk dat als je denkt dat je er eentje hebt, je er dús eentje hebt. Want je zit niet voor je lol in de put. Het maakt toch niet zo erg uit of het dan officieel een echte is? Het is geen exclusief 'voorrecht' lijkt me.quote:Op maandag 11 november 2013 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die als ze een beetje te eel spanning hebben al roepen dat ze een burn out hebben. Dat noem ik een onechte.
Bij een echte ben je dus vaak ook lichamelijk ziek en kost elke stap die je buiten de deur doet je veel energie en moet je constant angsten overwinnen.
Ik durfde soms niet eens de deur uit om een boodschap te gaan doen. De angst om mensen onder ogen te komen, want iedereen kon toch aan mij zien dat er iets niet klopte in mijn hoofd?
[..]
Het is klote.
Ik ben er met een half jaar 2-wekelijkse sessies praten met een psychiater ( in het begin ook wat medicatie van hem erbij, Zoloft), heel goede begeleiding van personeelszaken van mijn toenmalige werkgever en vooral rust en tijd (en in die tijd kende ik B. ook al, dus ook veel liefde en geduld van haar) na ruim een jaar weer bijna helemaal bovenop gekomen. Uiteindelijk bleef er volgens het UWV wel restschade en werd ik voor een heel klein percentage arbeidsongeschikt verklaard en kreeg ik een kleine WAO-uitkering.
Euhm, wij niet hoor, behalve dan een opmerking in dit topicquote:Op maandag 11 november 2013 18:46 schreef AnneX het volgende:
Oh, jullie zijn al bezig met Kerstdagen en familie en alleen zijn.![]()
en oh ja...eten![]()
Dit betaalde de baasquote:Op maandag 11 november 2013 18:39 schreef AnneX het volgende:
P.! Een volgende keer bij Vroeg gaan eten hoor!
Ik kleed me niet bijzonder netjes aan, dat vind ik altijd onzin. Vroeger vond ik het ook afschuwelijk, want de hele dag maar afwachten wat er gaat gebeuren en niets met vrienden kunnen doen.quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou het liefst mandarijnen naar ze gooien vanaf de bovenverdieping. Misschien wel een leuk idee voor volgend jaar.quote:Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef AnneX het volgende:
St. Maarten kinderen![]()
Heb je ingeslagen? Of deel je je mandarijnen uit?
* belt aan en zingt bij het lichtje van de lampion![]()
Niet?quote:Op maandag 11 november 2013 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben niet zo'n kindervrind dus hč.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Kerst valt voor mijn werkdagen wel gunstig.... al moet ik nog een dag extra terugwerken die ik opgenomen had voor een fam. gesprek met zussielief.Ik vind het best indrukwekkend klinken, het huis opzeggen. Lijkt me zo'n symbolisch moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel hartstikke fijn dat ze voorlopig in het hospice kan blijven zeg. Zoals je het omschreef lijkt het een fijne, vertrouwde plek. Na zes weken weer verhuizen zal best een opgave zijn.Snobs have more fun!
KLIK!
in 1 uur en slechts twee keer de deur open hoeven doen.... Nog nooit zo stil hier.quote:Op maandag 11 november 2013 18:51 schreef AnneX het volgende:
St. Maarten kinderen![]()
Heb je snoep ingeslagen? Of deel je je mandarijnen uit?
* belt aan en zingt bij het lichtje van de lampion![]()
ik kende het ook niet. Het eerste jaar dat ik in Grunn woonde, was Arty tijdens sint maarten niet thuis. Gaat de bel, ik doe open en er staan vier kinderen te kwelen voor de deur. Wist ik veel wat dat was. Ik heb ze bedankt voor het warme welkom in Groningen en de deur weer dicht gedaan.quote:Op maandag 11 november 2013 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ken het hele begrip niet, kwam er hier in NH pas mee in aanraking in 2004.
Heb er niks mee en onthou het niet en vind het stom.
Je Umwelt vergrijst !?quote:Op maandag 11 november 2013 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
in 1 uur en slechts twee keer de deur open hoeven doen.... Nog nooit zo stil hier.
Ze heeft niet heel veel met die flat in V. gehad. Was het flatje van ons moedertje.quote:Op maandag 11 november 2013 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het best indrukwekkend klinken, het huis opzeggen. Lijkt me zo'n symbolisch moment.
Wel hartstikke fijn dat ze voorlopig in het hospice kan blijven zeg. Zoals je het omschreef lijkt het een fijne, vertrouwde plek. Na zes weken weer verhuizen zal best een opgave zijn.
Heb jij ook vaak gelopen en gezongen vroegah Boor?quote:Op maandag 11 november 2013 19:00 schreef borisz het volgende:
in 1 uur en slechts twee keer de deur open hoeven doen.... Nog nooit zo stil hier.
Kwam een krantenbezorger met kerst langs aan ons deur. M'n pa verstond hem niet, laat staan dat hij van het gebruik af wist, dus nam het kaartje met dank aan en gooide toen de deur dicht.quote:
Jup t/m groep 8 heb ik meegedaan en heul veul opgehaald.quote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij ook vaak gelopen en gezongen vroegah Boor?
Oh dat doe ik ookquote:Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kwam een krantenbezorger met kerst langs aan ons deur. M'n pa verstond hem niet, laat staan dat hij van het gebruik af wist, dus nam het kaartje met dank aan en gooide toen de deur dicht.
Velsen is wel een gemeente wat vergrijst, maar er komt ook altijd weer nieuw volk binnen wandelen. IJmuiden blijft iets voor economische vluchtelingen van Amsterdam en Haarlemquote:
Wat een doorgeslagen truttenland zijn we geworden inmiddelsquote:Ook rookverbod voor Miley Cyrus
maandag 11 nov 2013, 18:56 (Update: 11-11-13, 19:20)
Miley Cyrus rookt een joint tijdens de MTV Europe Music Awards.
Miley Cyrus rookt een joint tijdens de MTV Europe Music Awards. EPA
Het jointje dat Miley Cyrus opstak in de Ziggo Dome heeft mogelijk gevolgen. De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit gaat erover praten met de directie van de concerthal in Amsterdam. In de Ziggo Dome geldt net als in andere openbare gelegenheden een rookverbod.
In de Ziggo Dome werden gisteravond de MTV Europe Music Awards uitgereikt. Miley Cyrus kreeg een award voor de videoclip van haar hit Wrecking Ball. Na de bekendmaking pakte de Amerikaanse zangeres van 20 haar tas en begon midden op het podium te roken, waarschijnlijk een jointje.
Cameramensen
De NVWA wil van de directie van de Ziggo Dome weten wat er is gedaan om te voorkomen dat er een sigaret werd opgestoken. "Iedereen heeft recht op een rookvrije werkplek, dus ook bijvoorbeeld geluidsmensen en cameramensen", zegt een woordvoerder van de NVWA.
Of er verdere stappen worden genomen, hangt af van het gesprek met de directie van de Ziggo Dome.
Nou, inderdaadquote:Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef TAV74 het volgende:
Pffff, op de NOS site:
Wat een doorgeslagen truttenland zijn we geworden inmiddels
quote:Op maandag 11 november 2013 19:07 schreef golfer het volgende:
Nadat B. de laatste keer in haar Cruella-outfit de deur opende en hard riep: "wat motten jullie hier? "
hebben we ook weinig aanloop van kinderen meer.
En daar zit je dan met al je snoepquote:Op maandag 11 november 2013 18:32 schreef borisz het volgende:
Sint Maarten...
18.30 en nog geen volk langs de deur. Jaren geleden was dit echt anders....
Ooh dat vind ik juist leukquote:Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Om over die boom waar ballen in moeten maar te zwijgen.
Ja, soms voelt het net of 'het gevaar geweken is' maar dat is het natuurlijk absoluut niet.quote:Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
@ Bluezz: geluk bij een ongeluk, dat ze niet zo hecht aan de flat. Een hobbel minder. Tjonge, wat een proces zo hč? Al die onzekerheid vķķr de grote zekerheid.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Kerst valt voor mijn werkdagen wel gunstig.... al moet ik nog een dag extra terugwerken die ik opgenomen had voor een fam. gesprek met zussielief.Bestaat er een kleine kans dat ze naar huis mag of zal ze altijd verzorgd moeten worden? Laatste berichten waren nml heel positief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat ja..quote:Op maandag 11 november 2013 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Bluezz, wat heftig allemaalHet lijkt me zo moeilijk.....zo'n achtbaan.
Alle spontaniteit is er vakkundig uit geramd zeg maarquote:Op maandag 11 november 2013 21:29 schreef z80 het volgende:
Sint Maarten is hier in Duitsland gelukkig iets anders geregeld.
er wordt vooraf door vrijwilligers een lijst gemaakt met kinderen die mee lopen en voor al deze kinderen een zak snoep klaar gelegd.
op de avond zelf loopt de hele groep achter een man op een paard begeleid door de fanfare door het dorp. na afloop de snoep voor de kinderen en de drank voor voor de ouders. dus geen gezeur aan de deur.
Duitse degelijkheidquote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef TAV74 het volgende:
Alle spontaniteit is er vakkundig uit geramd zeg maar
Ordnung muss sein.quote:Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alle spontaniteit is er vakkundig uit geramd zeg maar
Organisatietalent kun je ze niet ontzeggen iddquote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Organisatietalent kun je ze niet ontzeggen idd
Je weet het inderdaad nooit. Moeilijk. Het is ook zo fijn om 'gewoon' afscheid te nemen. Niet altijd die lading. Maar ja. Je weet dat het een keer de laatste keer zal zijn. Pfoeh.quote:Op maandag 11 november 2013 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, soms voelt het net of 'het gevaar geweken is' maar dat is het natuurlijk absoluut niet.
Het idee dat je afscheid moet nemen is ook een beetje weg, als we weggaan nemen we heel intens afscheid alsof het de laatste keer is, maar de laatste keer ging ik toch wat geruster weg en voel me er ook wat rustiger onder.
Terwijl we natuurlijk ook zomaar gebeld kunnen worden dat ze er niet meer is.
Maar niet teveel bij stilstaan.
FPquote:Dialectgroep Ummer d'r Neaver uit Kerkrade wilde met hun optreden als zwarte Sint en witte Piet de landelijke discussie over Zwarte Piet op de hak nemen. De traditionele Zwarte Piet zou namelijk racistisch zijn, volgens een groepje huilnegers.
Hoe lang zat jij al op FOK!?quote:
quote:
Limburgers moeten zich misschien maar niet teveel uitspreken over de vraag wat racisme is...quote:
Het kan nog veel erger: http://frontpage.fok.nl/c(...)-uit-romeo-grot.htmlquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
erg triest die laatste zin, niveautje weer zeg..
Ik begrijp dat soort sentiment gewoon echt niet..quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger: http://frontpage.fok.nl/c(...)-uit-romeo-grot.html
Wat ik vooral niet snap: iedereen heeft wel eens primitieve politiek niet bepaald correcte gedachtes die door zijn hoofd schieten. Ik wel tenminste. Maar er treed in mijn hoofd dan wel direct een soort van correctie op die maakt dat ik dat beeld al bijgesteld en genunanceerd heb voor ik het uitspreek, laat staan intyp. Snap niet dat dit bij anderes niet zo werkt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik begrijp dat soort sentiment gewoon echt niet..ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand écht zo denkt.. hoe dat dan werkt..
Ik vind eigenlijk dat sinds de moord op Theo van Gogh het heel erg is geworden met 'je moet alles kunnen zeggen wat je denkt' en dus ook al die onderbuikgevoelens gewoon kunnen spuien in het openbaar (op zich wel leerzaam om te weten hoe mensen blijkbaar denken, want vroeger hield iedereen dat netjes voor zich). Fatsoen is een woord uit het verleden voor veel mensen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:10 schreef TAV74 het volgende:
Snap niet dat dit bij anderes niet zo werkt.
Yep, en het gaat altijd over mensen op afstand, die ene in de eigen kring is natuurlijk de positieve uitzondering.... Dan zou er toch eens een lichtje moeten gaan branden zou je zeggen...quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat sinds de moord op Theo van Gogh het heel erg is geworden met 'je moet alles kunnen zeggen wat je denkt' en dus ook al die onderbuikgevoelens gewoon kunnen spuien in het openbaar (op zich wel leerzaam om te weten hoe mensen blijkbaar denken, want vroeger hield iedereen dat netjes voor zich). Fatsoen is een woord uit het verleden voor veel mensen.
Dit gaat op voor anti-religie sentimenten, voor anti-buitenlanders uitspraken, maar ook voor anti-rokers, anti-dikke mensen en mijn werkgeefster die behoorlijk gehandicapt is heeft al een paar keer 'kijk, daar gaat onze zorgpremie aan op' te horen gekregen op straat.
Het is erg makkelijk om te oordelen over mensen blijkbaar. Internet maakt het allemaal een stuk makkelijker omdat men denkt anoniem te zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat sinds de moord op Theo van Gogh het heel erg is geworden met 'je moet alles kunnen zeggen wat je denkt' en dus ook al die onderbuikgevoelens gewoon kunnen spuien in het openbaar (op zich wel leerzaam om te weten hoe mensen blijkbaar denken, want vroeger hield iedereen dat netjes voor zich). Fatsoen is een woord uit het verleden voor veel mensen.
Dit gaat op voor anti-religie sentimenten, voor anti-buitenlanders uitspraken, maar ook voor anti-rokers, anti-dikke mensen en mijn werkgeefster die behoorlijk gehandicapt is heeft al een paar keer 'kijk, daar gaat onze zorgpremie aan op' te horen gekregen op straat.
Het gebeurd me niet snel, maar daar was ik geloof ik wel even over de zeik gegaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk om te oordelen over mensen blijkbaar. Internet maakt het allemaal een stuk makkelijker omdat men denkt anoniem te zijn.
Ik heb het zelf vorig jaar (nog voor dat diabetes gedoe) in een kleding winkel meegemaakt. Stond wat dingen te passen, lukte niet, dus wat grotere maten gehaald. Kreeg ondertussen bemoeienis van een vrouw: "Het zou wel helpen als je zou afvallen. Je bent veel te dik, iemand voor jou leeftijd moet toch veel gezonder gaan leven". Waar bemoeit dat mens zich mee zeg.
Overigens hield die mooi haar mond toen ik vroeg of ze zin had om deze week 8km mee te gaan hardlopen.
Verspilling van energie.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het gebeurd me niet snel, maar daar was ik geloof ik wel even over de zeik gegaan.
Klopt helemaal. Maar het lukt niet altijd mezelf daar van te overtuigenquote:
Hier nog eentjequote:Op dinsdag 12 november 2013 10:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het gebeurd me niet snel, maar daar was ik geloof ik wel even over de zeik gegaan.
Heb ik ook niet echt.. de logeerkamer gaat behaakt worden en ik geef veel weg of maak in opdracht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:40 schreef AnneX het volgende:
Hallo...wat een inspiratie zeg !
Ik zou er bijna aan beginnen !
Dat is lang geleden : breien en haken en kleding maken.
Als ik er nou plek voor had
FP is een afkorting. Het staat voor FrontPage. Ooit gehoord van frontpage.fok.nl? Is algemene fok-kennis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit hier gezien? Echt geen idee
Bij de Lucky tv was de voiceover wel iets aangepastquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef AnneX het volgende:
En ik dacht, dat het een Lucky item was, toen ik zag direct na afloop
van DWDD?
Het is écht !!!http://joriskerstboom.ncrv.nl
![]()
![]()
![]()
IKEAquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef minilot het volgende:
O, en we hebben een schommelstoel!
[ afbeelding ]
..tikkie lelijk, maar lekker dat -ie zit/slaapt!
Ik zou het kussen bekleden met een druk en fout stofje. Dat bruin is een beetje bah.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef minilot het volgende:
O, en we hebben een schommelstoel!
[ afbeelding ]
..tikkie lelijk, maar lekker dat -ie zit/slaapt!
Zag hem staan. Heb er ook even naar gekeken. Tot ik zag dat de ruimte echt te vol aan het raken was thuisquote:
Die is er ook ja:quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het kussen bekleden met een druk en fout stofje. Dat bruin is een beetje bah.
Oh nee, dat zou ook niet mijn keuze zijn nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is er ook ja:
[ afbeelding ]
..maar dan vind ik het net een tuinstoel.
Ik heb 'm gekregen van mijn moeder. Min of meer op voorwaarde dat ik op enigszins korte termijn zou gaan zorgen voor een Microlot, waarbij mijn mams die dan knus de fles kon komen geven in die schommelstoel.quote:
Dus er komt een mini minilot aan? Cool.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekregen van mijn moeder. Min of meer op voorwaarde dat ik op enigszins korte termijn zou gaan zorgen voor een Microlot, waarbij mijn mams die dan knus de fles kon komen geven in die schommelstoel.
Sja, als moeders/schoonmoeders hun zin kregen dan zat dit huis ook volquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
Hohoho, neee!
Dat is vooral waar mijn moeder op zit te azen, die heeft enorm veel zin om oma te worden. Nog geen plannen in de zeer nabije toekomst.
Mijn moeder is over de zestig, en ik ben het oudste kind, en nog een 2tal jaren onder de dertig. Alle vriendinnen van mn moeder hebben minstens een kleinkind, en ik hoor hier de hint ook regelmatig. Nog maar eventjes niet!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sja, als moeders/schoonmoeders hun zin kregen dan zat dit huis ook volhebben ze toch echt pech
Ik geloof ook dat dat de insteek van mijn ouders was ja!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef Myraela het volgende:
Neenee, de schommelstoel is er, nu moet je.
Tafel zelf maken! Is echt niet veel werk als je leert van de fouten die wij gemaakt hebben...quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef minilot het volgende:
Dat ziet er een goede portomonnee uit!![]()
Hier nog steeds geen eettafel en/of stoelen..
Prima tips!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:37 schreef Jagärtrut het volgende:
1. Niet het allergoedkoopste hout kopen dat nog heeeel veel geschuurd moet worden plus niet helemaal vlak is. Heeft bij ons erg veel werk ingezeten om het hout goed geschuurd gekregen, en onze tafel is niet helemaal vlak. Sommige planken hebben een bolling. Ik heb bij de naad naar de volgende plank het extra gedeelte weggeschuurd, maar niet over de gehele plank, dat was niet te doen.
2. beits alle planken voordat je ze met elkaar verbind. Bij ons zie je nu witte spleetjes tussen het hout door, wat niet echt heel erg mooi staat.
Thats it!
Ik zal vanavond een foto maken van de nieuwe koffie tafel, want die is goed gelukt, en echt simpel!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Codetaal aan golfer:
Je bloemkool staat in de oven. Ik herhaal: je bloemkool staat in de oven.
Gewoon die Microlot maken, werpen en cadeau doen aan je moeder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
Hohoho, neee!
Dat is vooral waar mijn moeder op zit te azen, die heeft enorm veel zin om oma te worden. Nog geen plannen in de zeer nabije toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |