abonnement Unibet Coolblue
pi_133156927
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:00 schreef borisz het volgende:

[..]

in 1 uur en slechts twee keer de deur open hoeven doen.... Nog nooit zo stil hier.
Je Umwelt vergrijst !? >:O
pi_133156947
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik vind het best indrukwekkend klinken, het huis opzeggen. Lijkt me zo'n symbolisch moment.

Wel hartstikke fijn dat ze voorlopig in het hospice kan blijven zeg. Zoals je het omschreef lijkt het een fijne, vertrouwde plek. Na zes weken weer verhuizen zal best een opgave zijn.
Ze heeft niet heel veel met die flat in V. gehad. Was het flatje van ons moedertje.
Ze voelt zich op het eiland (hun woorden :D ) altijd veel meer thuis.
En het Hospice is geweldig ja !
pi_133156978
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:00 schreef borisz het volgende:

in 1 uur en slechts twee keer de deur open hoeven doen.... Nog nooit zo stil hier.
Heb jij ook vaak gelopen en gezongen vroegah Boor?
  maandag 11 november 2013 @ 19:06:56 #206
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_133156996
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:04 schreef Bluezz het volgende:
_O-
Zou ik geloof ik ook gedaan hebben :@
Kwam een krantenbezorger met kerst langs aan ons deur. M'n pa verstond hem niet, laat staan dat hij van het gebruik af wist, dus nam het kaartje met dank aan en gooide toen de deur dicht. :+
Confidence through competence
  maandag 11 november 2013 @ 19:07:54 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133157031
Nadat B. de laatste keer in haar Cruella-outfit de deur opende en hard riep: "wat motten jullie hier? "
hebben we ook weinig aanloop van kinderen meer. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 19:09:19 #208
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133157094
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Heb jij ook vaak gelopen en gezongen vroegah Boor?
Jup t/m groep 8 heb ik meegedaan en heul veul opgehaald. :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133157100
pi_133157105
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kwam een krantenbezorger met kerst langs aan ons deur. M'n pa verstond hem niet, laat staan dat hij van het gebruik af wist, dus nam het kaartje met dank aan en gooide toen de deur dicht. :+
Oh dat doe ik ook :Y behalve voor de kranten waar ik voor betaal. Maar gelukkig zijn dat ook de enigen die langs komen inmiddels.. :P

Maar Sint Maarten is leuk :Y Net als Luilak. Althans, als je kind bent dus :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 november 2013 @ 19:12:23 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133157204
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 19:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Je Umwelt vergrijst !? >:O
Velsen is wel een gemeente wat vergrijst, maar er komt ook altijd weer nieuw volk binnen wandelen. IJmuiden blijft iets voor economische vluchtelingen van Amsterdam en Haarlem :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 11 november 2013 @ 19:25:39 #212
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133157652
Pffff, op de NOS site:

quote:
Ook rookverbod voor Miley Cyrus
maandag 11 nov 2013, 18:56 (Update: 11-11-13, 19:20)
Miley Cyrus rookt een joint tijdens de MTV Europe Music Awards.
Miley Cyrus rookt een joint tijdens de MTV Europe Music Awards. EPA

Het jointje dat Miley Cyrus opstak in de Ziggo Dome heeft mogelijk gevolgen. De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit gaat erover praten met de directie van de concerthal in Amsterdam. In de Ziggo Dome geldt net als in andere openbare gelegenheden een rookverbod.

In de Ziggo Dome werden gisteravond de MTV Europe Music Awards uitgereikt. Miley Cyrus kreeg een award voor de videoclip van haar hit Wrecking Ball. Na de bekendmaking pakte de Amerikaanse zangeres van 20 haar tas en begon midden op het podium te roken, waarschijnlijk een jointje.
Cameramensen

De NVWA wil van de directie van de Ziggo Dome weten wat er is gedaan om te voorkomen dat er een sigaret werd opgestoken. "Iedereen heeft recht op een rookvrije werkplek, dus ook bijvoorbeeld geluidsmensen en cameramensen", zegt een woordvoerder van de NVWA.

Of er verdere stappen worden genomen, hangt af van het gesprek met de directie van de Ziggo Dome.
Wat een doorgeslagen truttenland zijn we geworden inmiddels 8)7
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133157712
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 19:25 schreef TAV74 het volgende:
Pffff, op de NOS site:

Wat een doorgeslagen truttenland zijn we geworden inmiddels 8)7
Nou, inderdaad _O- Iedereen daar krijgt nu longkanker doordat er 1 sigaretje is gerookt in een énorme ruimte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 november 2013 @ 19:27:34 #214
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133157725
quote:
12s.gif Op maandag 11 november 2013 19:07 schreef golfer het volgende:
Nadat B. de laatste keer in haar Cruella-outfit de deur opende en hard riep: "wat motten jullie hier? "
hebben we ook weinig aanloop van kinderen meer. *)
_O-

@ Bluezz: geluk bij een ongeluk, dat ze niet zo hecht aan de flat. Een hobbel minder. Tjonge, wat een proces zo hč? Al die onzekerheid vķķr de grote zekerheid.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133162638
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:32 schreef borisz het volgende:
Sint Maarten...
18.30 en nog geen volk langs de deur. Jaren geleden was dit echt anders....
En daar zit je dan met al je snoep :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133162787
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 18:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

^)
Om over die boom waar ballen in moeten maar te zwijgen.
Ooh dat vind ik juist leuk O+ Hou em nog een paar weken na Kerst en als ie dan echt weg moet is het kaal in huis -O- Die lichtjes, sneeuwmannetjes, huisjes enzo.. Sfeervol :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133162906
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:

_O-

@ Bluezz: geluk bij een ongeluk, dat ze niet zo hecht aan de flat. Een hobbel minder. Tjonge, wat een proces zo hč? Al die onzekerheid vķķr de grote zekerheid.
Ja, soms voelt het net of 'het gevaar geweken is' maar dat is het natuurlijk absoluut niet.
Het idee dat je afscheid moet nemen is ook een beetje weg, als we weggaan nemen we heel intens afscheid alsof het de laatste keer is, maar de laatste keer ging ik toch wat geruster weg en voel me er ook wat rustiger onder.
Terwijl we natuurlijk ook zomaar gebeld kunnen worden dat ze er niet meer is.
Maar niet teveel bij stilstaan.
pi_133163017
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Kerst valt voor mijn werkdagen wel gunstig.... al moet ik nog een dag extra terugwerken die ik opgenomen had voor een fam. gesprek met zussielief.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat er een kleine kans dat ze naar huis mag of zal ze altijd verzorgd moeten worden? Laatste berichten waren nml heel positief.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133163908
Ze kan niet zonder 24/7 toezicht/zorg.
Ik verwacht niet dat dat beter zal worden.
Dus een zorginstelling zou kunnen, een aanleunflat dan mss ook, maar eerst maar eens kijken hoe het de komende 6 weken gaat lopen.
We moeten denk ik niet te ver vooruit kijken.
pi_133164512
Bluezz, wat heftig allemaal :{ Het lijkt me zo moeilijk.....zo'n achtbaan.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 11 november 2013 @ 21:29:44 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_133164533
Sint Maarten is hier in Duitsland gelukkig iets anders geregeld.
er wordt vooraf door vrijwilligers een lijst gemaakt met kinderen die mee lopen en voor al deze kinderen een zak snoep klaar gelegd.
op de avond zelf loopt de hele groep achter een man op een paard begeleid door de fanfare door het dorp. na afloop de snoep voor de kinderen en de drank voor voor de ouders. dus geen gezeur aan de deur.

dit jaar echt vakantie/vrij tussen kerst en oud/nieuw. dus lekker niets doen. geen verplichtingen.
met kerst zelf 1 dag bij mijn ouders langs en mogelijk dat weer iedereen een gedeelte van het eten klaar maakt/mee brengt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_133164646
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Bluezz, wat heftig allemaal :{ Het lijkt me zo moeilijk.....zo'n achtbaan.
Dat ja.. :{
pi_133164660
Men, wat een chaos-dag vandaag op het werk. En net slopen de katten ook nog ff de staande lamp hier in huis door een onmogelijke paniekreactie -O-

Als de was zo klaar is lekker naar bed denk ik. Morgen maar eens kijken of ik een opbouwend doch kritisch verslag kan maken over vandaag. Wel grappig om te zien gebeuren waar ik mijn collegae vorige week nog voor waarschuwde :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 11 november 2013 @ 21:33:58 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133164756
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:29 schreef z80 het volgende:
Sint Maarten is hier in Duitsland gelukkig iets anders geregeld.
er wordt vooraf door vrijwilligers een lijst gemaakt met kinderen die mee lopen en voor al deze kinderen een zak snoep klaar gelegd.
op de avond zelf loopt de hele groep achter een man op een paard begeleid door de fanfare door het dorp. na afloop de snoep voor de kinderen en de drank voor voor de ouders. dus geen gezeur aan de deur.

Alle spontaniteit is er vakkundig uit geramd zeg maar :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133164816
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef TAV74 het volgende:
Alle spontaniteit is er vakkundig uit geramd zeg maar :P
Duitse degelijkheid :Y)

Bluezz een dikke :*
En Sun een enorme knuffel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 november 2013 @ 21:43:12 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_133165242
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Alle spontaniteit is er vakkundig uit geramd zeg maar :P
Ordnung muss sein.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 11 november 2013 @ 21:45:13 #227
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133165354
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef z80 het volgende:

[..]

Ordnung muss sein.
Organisatietalent kun je ze niet ontzeggen idd :')
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133165589
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Organisatietalent kun je ze niet ontzeggen idd :')
:D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133165895
leuke verrassing net in de brievenbus :D laatst bij het afsluiten van mijn uitvaartverzekering kwam ik op een actiepagina uit dat bij het afsluiten van een verzekering je een bol cadeaukaart kreeg van een tientje, uit 2011 ofzo. Ik via die link aangeklikt, maar kwam gewoon op de site uit en er werd nergens meer over gesproken (dus dacht was gewoon al verlopen_, kom ik net thuis ligt er toch een cadeaukaart in de bus, check ik het saldo en staat er gewoon 20 euro op :D
pi_133166227
Leuke verrassing Memo :D

Dank Ies O+
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:07:25 #231
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133172379
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:01 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, soms voelt het net of 'het gevaar geweken is' maar dat is het natuurlijk absoluut niet.
Het idee dat je afscheid moet nemen is ook een beetje weg, als we weggaan nemen we heel intens afscheid alsof het de laatste keer is, maar de laatste keer ging ik toch wat geruster weg en voel me er ook wat rustiger onder.
Terwijl we natuurlijk ook zomaar gebeld kunnen worden dat ze er niet meer is.
Maar niet teveel bij stilstaan.
Je weet het inderdaad nooit. Moeilijk. Het is ook zo fijn om 'gewoon' afscheid te nemen. Niet altijd die lading. Maar ja. Je weet dat het een keer de laatste keer zal zijn. Pfoeh.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 12 november 2013 @ 00:10:27 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133172511
In het hoofd is het afscheid voor een groot deel al genomen...
Het wachten is op het moment dat het echt fysiek ook zo is.
Maanden? Weken? of morgen?
Vanaf september al elk telefoontje... :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133174592
:O Opstaan, bloed prikken en naar kantoor maar. Vandaag een halve dag. Vanmiddag VvE-spul wegwerken en verder met opruimen in huis. Mooie compensatie voor gister: bij elkaar ruim 12 uur op pad geweest.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 november 2013 @ 08:41:08 #234
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133175191
quote:
Dialectgroep Ummer d'r Neaver uit Kerkrade wilde met hun optreden als zwarte Sint en witte Piet de landelijke discussie over Zwarte Piet op de hak nemen. De traditionele Zwarte Piet zou namelijk racistisch zijn, volgens een groepje huilnegers.
FP :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_133175269
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:41 schreef borisz het volgende:

[..]

FP :')
Wat is FP?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133175286
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:48 schreef FutureFairytale het volgende:

Wat is FP?
Hoe lang zat jij al op FOK!?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133175420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe lang zat jij al op FOK!?
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 12 november 2013 @ 09:18:47 #238
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133175708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:41 schreef borisz het volgende:

[..]

FP :')
Limburgers moeten zich misschien maar niet teveel uitspreken over de vraag wat racisme is...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133175886
:N erg triest die laatste zin, niveautje weer zeg..
pi_133176008
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:30 schreef Sunnythesun het volgende:
:N erg triest die laatste zin, niveautje weer zeg..
Het kan nog veel erger: http://frontpage.fok.nl/c(...)-uit-romeo-grot.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133176243
quote:
Ik begrijp dat soort sentiment gewoon echt niet.. :N ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand écht zo denkt.. hoe dat dan werkt..
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:10:38 #242
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133176525
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik begrijp dat soort sentiment gewoon echt niet.. :N ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand écht zo denkt.. hoe dat dan werkt..
Wat ik vooral niet snap: iedereen heeft wel eens primitieve politiek niet bepaald correcte gedachtes die door zijn hoofd schieten. Ik wel tenminste. Maar er treed in mijn hoofd dan wel direct een soort van correctie op die maakt dat ik dat beeld al bijgesteld en genunanceerd heb voor ik het uitspreek, laat staan intyp. Snap niet dat dit bij anderes niet zo werkt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133176709
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:10 schreef TAV74 het volgende:
Snap niet dat dit bij anderes niet zo werkt.
Ik vind eigenlijk dat sinds de moord op Theo van Gogh het heel erg is geworden met 'je moet alles kunnen zeggen wat je denkt' en dus ook al die onderbuikgevoelens gewoon kunnen spuien in het openbaar (op zich wel leerzaam om te weten hoe mensen blijkbaar denken, want vroeger hield iedereen dat netjes voor zich). Fatsoen is een woord uit het verleden voor veel mensen.

Dit gaat op voor anti-religie sentimenten, voor anti-buitenlanders uitspraken, maar ook voor anti-rokers, anti-dikke mensen en mijn werkgeefster die behoorlijk gehandicapt is heeft al een paar keer 'kijk, daar gaat onze zorgpremie aan op' te horen gekregen op straat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:24:35 #244
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133176773
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat sinds de moord op Theo van Gogh het heel erg is geworden met 'je moet alles kunnen zeggen wat je denkt' en dus ook al die onderbuikgevoelens gewoon kunnen spuien in het openbaar (op zich wel leerzaam om te weten hoe mensen blijkbaar denken, want vroeger hield iedereen dat netjes voor zich). Fatsoen is een woord uit het verleden voor veel mensen.

Dit gaat op voor anti-religie sentimenten, voor anti-buitenlanders uitspraken, maar ook voor anti-rokers, anti-dikke mensen en mijn werkgeefster die behoorlijk gehandicapt is heeft al een paar keer 'kijk, daar gaat onze zorgpremie aan op' te horen gekregen op straat.
Yep, en het gaat altijd over mensen op afstand, die ene in de eigen kring is natuurlijk de positieve uitzondering.... Dan zou er toch eens een lichtje moeten gaan branden zou je zeggen...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:31:41 #245
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_133176906
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat sinds de moord op Theo van Gogh het heel erg is geworden met 'je moet alles kunnen zeggen wat je denkt' en dus ook al die onderbuikgevoelens gewoon kunnen spuien in het openbaar (op zich wel leerzaam om te weten hoe mensen blijkbaar denken, want vroeger hield iedereen dat netjes voor zich). Fatsoen is een woord uit het verleden voor veel mensen.

Dit gaat op voor anti-religie sentimenten, voor anti-buitenlanders uitspraken, maar ook voor anti-rokers, anti-dikke mensen en mijn werkgeefster die behoorlijk gehandicapt is heeft al een paar keer 'kijk, daar gaat onze zorgpremie aan op' te horen gekregen op straat.
Het is erg makkelijk om te oordelen over mensen blijkbaar. Internet maakt het allemaal een stuk makkelijker omdat men denkt anoniem te zijn.

Ik heb het zelf vorig jaar (nog voor dat diabetes gedoe) in een kleding winkel meegemaakt. Stond wat dingen te passen, lukte niet, dus wat grotere maten gehaald. Kreeg ondertussen bemoeienis van een vrouw: "Het zou wel helpen als je zou afvallen. Je bent veel te dik, iemand voor jou leeftijd moet toch veel gezonder gaan leven". Waar bemoeit dat mens zich mee zeg :').

Overigens hield die mooi haar mond toen ik vroeg of ze zin had om deze week 8km mee te gaan hardlopen :+.
pi_133177018
:{ ben het helemaal met je eens Isa. Vrijheid van meningsuiting is mooi maar mensen vergeten dat het ook een verantwoordelijkheid mee brengt om afwegingen te maken wat je wel en niet daadwerkelijk zegt. Je mag van mij van alles vinden maar je hoeft echt niet alles hardop te zeggen. Ik snap daar het nut ook gewoon niet van en vind het niet bepaald een teken van intelligentie en verstand. Eerst nadenken over wat en hoe je het zegt zou veel mensen sieren :X
Politiek-correct is inmiddels een scheldwoord geworden :N
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:46:35 #247
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133177210
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is erg makkelijk om te oordelen over mensen blijkbaar. Internet maakt het allemaal een stuk makkelijker omdat men denkt anoniem te zijn.

Ik heb het zelf vorig jaar (nog voor dat diabetes gedoe) in een kleding winkel meegemaakt. Stond wat dingen te passen, lukte niet, dus wat grotere maten gehaald. Kreeg ondertussen bemoeienis van een vrouw: "Het zou wel helpen als je zou afvallen. Je bent veel te dik, iemand voor jou leeftijd moet toch veel gezonder gaan leven". Waar bemoeit dat mens zich mee zeg :').

Overigens hield die mooi haar mond toen ik vroeg of ze zin had om deze week 8km mee te gaan hardlopen :+.
Het gebeurd me niet snel, maar daar was ik geloof ik wel even over de zeik gegaan.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:47:08 #248
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_133177218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Het gebeurd me niet snel, maar daar was ik geloof ik wel even over de zeik gegaan.
Verspilling van energie.
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:50:04 #249
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133177282
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:47 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Verspilling van energie.
Klopt helemaal. Maar het lukt niet altijd mezelf daar van te overtuigen ;)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133177501
Ik zou geloof ik gewoon met stomheid geslagen zijn.. :X
pi_133177986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Het gebeurd me niet snel, maar daar was ik geloof ik wel even over de zeik gegaan.
Hier nog eentje :o :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133178422
Voor Sunny ? ...gebreide lampekappen _O- http://www.design4usall.n(...)ampen-dutch-dilight/

Goedemorgen.

En ik loop al weer achter met de discussie over 'je hoeft niet alles te zeggen /schrijven, wat je denkt !'

Hoezo fatsoen en mondhouden !
pi_133178511
Haha nou kan ik dus niet breien, maar ik zou best wat voor je willen haken hoor :+
pi_133178582
Hallo...wat een inspiratie zeg !
Ik zou er bijna aan beginnen !
Dat is lang geleden : breien en haken en kleding maken.

Als ik er nou plek voor had :?
pi_133178892
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:40 schreef AnneX het volgende:
Hallo...wat een inspiratie zeg !
Ik zou er bijna aan beginnen !
Dat is lang geleden : breien en haken en kleding maken.

Als ik er nou plek voor had :?
Heb ik ook niet echt.. de logeerkamer gaat behaakt worden en ik geef veel weg of maak in opdracht.
pi_133178989
Hier in huis staat een dorp met (NOG) macramé gordijntjes achter de
( heleboel) ramen !
Beige ...en die kleur ziet er altijd schmutzig uit achter glas :r
Is vast overgebleven uit de laatste haak hype van ruim 30 jaar geleden.
Nog even en het kan weer :X

Logeerkamers - ruimte _O_
pi_133179380
De logeerkamer fungeert hier als dvd-opslag, administratie-opslag, knuffeldierenverzameling-opslag en dus logeerkamer. Ik had nog een slaapbankje van toen ik op kamers woonde dus als er niemand logeert ziet het er gezellig uit met een leuk bankje. Uitgeklapt is het een prima 2 persoons bed ^O^
pi_133179416
Er staat een dorp in je huis, Anne? Whut?

En logeerkamerruimte is heerlijk :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133179717
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe lang zat jij al op FOK!?
Nog nooit hier gezien? Echt geen idee
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_133180088
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit hier gezien? Echt geen idee
FP is een afkorting. Het staat voor FrontPage. Ooit gehoord van frontpage.fok.nl? Is algemene fok-kennis.
pi_133180456
En ik dacht, dat het een Lucky item was, toen ik zag direct na afloop
van DWDD?

Het is écht !!! :D http://joriskerstboom.ncrv.nl _O- B-) >:O
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:09:18 #262
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133180835
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef AnneX het volgende:
En ik dacht, dat het een Lucky item was, toen ik zag direct na afloop
van DWDD?

Het is écht !!! :D http://joriskerstboom.ncrv.nl _O- B-) >:O
Bij de Lucky tv was de voiceover wel iets aangepast :P :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133181098
Oh , dus tķch...
ik hoorde de helft, want wilde eerst "gerustgesteld" worden en zocht het Lucky logo en zag alleen ncrv.
En dacht...er zijn dus mensen die hieraan willen meewerken, omdat...?

...Omdat men pas echt bestaat, als je op teevee bent geweest?
5 minutes of fame.
pi_133181322
Wie wil er nou niet in een boom hangen AX *O* ~:)
pi_133182111
Nou ja, uitstelgedrag van belangrijkere zaken to do ...gezocht en gevonden
( easy peasy hoor TAV)

Dus.
http://alt.luckymedia.nl/2013_11_11_52814bfc39da3.mp4
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:14:31 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133183005
:D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 12 november 2013 @ 14:24:13 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133183264
Opvallende verschijning en opvallend optreden bij Holland's got Talent:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133185239
Bloes en Sun, een :* voor jullie allebei
Let me see you stripped down to the bone
pi_133185297
Wat word ik wazig van verhuizen! Ik vergeet momenteel ECHT alles, laat sleutelbossen in sleutelgaten zitten (aan de buitenkant!), stap bij verkeerde haltes uit de bus, vind afstandbediening terug in koelkast (!), etc.. 8)7
Brein is echt all over the place!
Let me see you stripped down to the bone
pi_133185350
O, en we hebben een schommelstoel!



..tikkie lelijk, maar lekker dat -ie zit/slaapt!
Let me see you stripped down to the bone
pi_133186243
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef minilot het volgende:
O, en we hebben een schommelstoel!

[ afbeelding ]

..tikkie lelijk, maar lekker dat -ie zit/slaapt!
IKEA :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133186291
Huis ruikt naar stoofvlees. :9
pi_133186314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

IKEA :Y)
Yep! :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133186322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef minilot het volgende:
O, en we hebben een schommelstoel!

[ afbeelding ]

..tikkie lelijk, maar lekker dat -ie zit/slaapt!
Ik zou het kussen bekleden met een druk en fout stofje. Dat bruin is een beetje bah. :@
pi_133186347
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep! :)
Zag hem staan. Heb er ook even naar gekeken. Tot ik zag dat de ruimte echt te vol aan het raken was thuis :') En het budget echt te leeg :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133186361
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou het kussen bekleden met een druk en fout stofje. Dat bruin is een beetje bah. :@
Die is er ook ja:


..maar dan vind ik het net een tuinstoel. :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_133186398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Die is er ook ja:
[ afbeelding ]

..maar dan vind ik het net een tuinstoel. :D
Oh nee, dat zou ook niet mijn keuze zijn nee. :')
pi_133186409
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
En het budget echt te leeg :')
Ik heb 'm gekregen van mijn moeder. Min of meer op voorwaarde dat ik op enigszins korte termijn zou gaan zorgen voor een Microlot, waarbij mijn mams die dan knus de fles kon komen geven in die schommelstoel. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133186414
Rustig aan Mini :D
pi_133186445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb 'm gekregen van mijn moeder. Min of meer op voorwaarde dat ik op enigszins korte termijn zou gaan zorgen voor een Microlot, waarbij mijn mams die dan knus de fles kon komen geven in die schommelstoel. 8-)
Dus er komt een mini minilot aan? Cool. :D
pi_133186500
Hohoho, neee! :D
Dat is vooral waar mijn moeder op zit te azen, die heeft enorm veel zin om oma te worden. Nog geen plannen in de zeer nabije toekomst. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133186524
Neenee, de schommelstoel is er, nu moet je.
pi_133186535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
Hohoho, neee! :D
Dat is vooral waar mijn moeder op zit te azen, die heeft enorm veel zin om oma te worden. Nog geen plannen in de zeer nabije toekomst. :)
Sja, als moeders/schoonmoeders hun zin kregen dan zat dit huis ook vol :D hebben ze toch echt pech ;)
pi_133186556
Mijn moeder en schoonfamilie zitten nog niet echt op kinderen te wachten. :') Gelukkig.
pi_133186593
Nou ben ik ook de jongste van mijn stiefbroers en die hebben ook nog geen kinderen. Dat scheelt. Mijn vriend is wel al wat ouder natuurlijk en zijn zus heeft al wel kinderen, maar ik denk dat ze toch zouden schrikken als ik nu ineens zwanger zou worden. :')
pi_133186750
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Sja, als moeders/schoonmoeders hun zin kregen dan zat dit huis ook vol :D hebben ze toch echt pech ;)
Mijn moeder is over de zestig, en ik ben het oudste kind, en nog een 2tal jaren onder de dertig. Alle vriendinnen van mn moeder hebben minstens een kleinkind, en ik hoor hier de hint ook regelmatig. Nog maar eventjes niet!
pi_133186767
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef Myraela het volgende:
Neenee, de schommelstoel is er, nu moet je.
Ik geloof ook dat dat de insteek van mijn ouders was ja! :D
Nou ja, kado is kado! >:)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133186864
Dit weekend komt mijn moeder op bezoek hier! Ik krijg ook een tof cadeau, namelijk dit: http://www.secrid.nl/twinwallet.html, in het bruin.

Verder gaan we denk ik op zoek naar tweedehands eetkamer stoelen. Kunnen nog een heleboel rond de tafel!
pi_133187042
Dat ziet er een goede portomonnee uit! ^O^

Hier nog steeds geen eettafel en/of stoelen.. }:|
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:19:04 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133187043
Codetaal aan golfer:

Je bloemkool staat in de oven. Ik herhaal: je bloemkool staat in de oven.

:9
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133187596
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef minilot het volgende:
Dat ziet er een goede portomonnee uit! ^O^

Hier nog steeds geen eettafel en/of stoelen.. }:|
Tafel zelf maken! Is echt niet veel werk als je leert van de fouten die wij gemaakt hebben...

Ik heb zondagmiddag en gisteravond ook een nieuwe koffietafel voor ons gemaakt. Alleen. Ik denk dat ik er in totaal 3 uur mee bezig ben geweest. Als je de trick door hebt is het echt simpel!
pi_133187727
Okee! ^O^

Wel even laten weten wat voor fouten dan. En wat voor trick!
Let me see you stripped down to the bone
  † In Memoriam † dinsdag 12 november 2013 @ 16:35:52 #293
91830 MaximusTG
pi_133187919
1. Niet het allergoedkoopste hout kopen dat nog heeeel veel geschuurd moet worden plus niet helemaal vlak is. Heeft bij ons erg veel werk ingezeten om het hout goed geschuurd gekregen, en onze tafel is niet helemaal vlak. Sommige planken hebben een bolling. Ik heb bij de naad naar de volgende plank het extra gedeelte weggeschuurd, maar niet over de gehele plank, dat was niet te doen.

2. beits alle planken voordat je ze met elkaar verbind. Bij ons zie je nu witte spleetjes tussen het hout door, wat niet echt heel erg mooi staat.

Thats it!

Ik zal vanavond een foto maken van de nieuwe koffie tafel, want die is goed gelukt, en echt simpel!
pi_133187998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:37 schreef Jagärtrut het volgende:
1. Niet het allergoedkoopste hout kopen dat nog heeeel veel geschuurd moet worden plus niet helemaal vlak is. Heeft bij ons erg veel werk ingezeten om het hout goed geschuurd gekregen, en onze tafel is niet helemaal vlak. Sommige planken hebben een bolling. Ik heb bij de naad naar de volgende plank het extra gedeelte weggeschuurd, maar niet over de gehele plank, dat was niet te doen.

2. beits alle planken voordat je ze met elkaar verbind. Bij ons zie je nu witte spleetjes tussen het hout door, wat niet echt heel erg mooi staat.

Thats it!

Ik zal vanavond een foto maken van de nieuwe koffie tafel, want die is goed gelukt, en echt simpel!
Prima tips! :) Dank en zeer benieuwd naar de foto's :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:53:39 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133188598
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Codetaal aan golfer:

Je bloemkool staat in de oven. Ik herhaal: je bloemkool staat in de oven.

:9
:D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:54:30 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133188620
Autootje heeft weer z'n jaarlijkse beurt gehad en is weer een jaar APK goedgekeurd. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 12 november 2013 @ 16:55:39 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_133188662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
Hohoho, neee! :D
Dat is vooral waar mijn moeder op zit te azen, die heeft enorm veel zin om oma te worden. Nog geen plannen in de zeer nabije toekomst. :)
Gewoon die Microlot maken, werpen en cadeau doen aan je moeder.
Zo van: "Jij wilde toch zo graag ene kleinkind? Nou hier heb je er eentje!"
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_133188689
Jadoei! Als ik er zoveel moeite voor doe, dan ook zelf houden! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133189226
Wij werden overvallen met het nogal onverwachte nieuws in 2009 dat er een babi aan zat te komen :o
Al hadden we een week voor ons trouwen in 2005 ook al een Babi gekregen O+
Dus er hoefde bij ons niet gehint te worden, kwam allemaal vanzelf *)
pi_133189227
Was van plan vanmiddag vrij te nemen, maar goed....net een goed gesprek gehad met de directie dus dat was het wel waard :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')