FP is een afkorting. Het staat voor FrontPage. Ooit gehoord van frontpage.fok.nl? Is algemene fok-kennis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Nog nooit hier gezien? Echt geen idee
Bij de Lucky tv was de voiceover wel iets aangepastquote:Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef AnneX het volgende:
En ik dacht, dat het een Lucky item was, toen ik zag direct na afloop
van DWDD?
Het is écht !!!http://joriskerstboom.ncrv.nl
![]()
![]()
![]()
IKEAquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef minilot het volgende:
O, en we hebben een schommelstoel!
[ afbeelding ]
..tikkie lelijk, maar lekker dat -ie zit/slaapt!
Ik zou het kussen bekleden met een druk en fout stofje. Dat bruin is een beetje bah.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:34 schreef minilot het volgende:
O, en we hebben een schommelstoel!
[ afbeelding ]
..tikkie lelijk, maar lekker dat -ie zit/slaapt!
Zag hem staan. Heb er ook even naar gekeken. Tot ik zag dat de ruimte echt te vol aan het raken was thuisquote:
Die is er ook ja:quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het kussen bekleden met een druk en fout stofje. Dat bruin is een beetje bah.
Oh nee, dat zou ook niet mijn keuze zijn nee.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is er ook ja:
[ afbeelding ]
..maar dan vind ik het net een tuinstoel.
Ik heb 'm gekregen van mijn moeder. Min of meer op voorwaarde dat ik op enigszins korte termijn zou gaan zorgen voor een Microlot, waarbij mijn mams die dan knus de fles kon komen geven in die schommelstoel.quote:
Dus er komt een mini minilot aan? Cool.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekregen van mijn moeder. Min of meer op voorwaarde dat ik op enigszins korte termijn zou gaan zorgen voor een Microlot, waarbij mijn mams die dan knus de fles kon komen geven in die schommelstoel.
Sja, als moeders/schoonmoeders hun zin kregen dan zat dit huis ook volquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
Hohoho, neee!
Dat is vooral waar mijn moeder op zit te azen, die heeft enorm veel zin om oma te worden. Nog geen plannen in de zeer nabije toekomst.
Mijn moeder is over de zestig, en ik ben het oudste kind, en nog een 2tal jaren onder de dertig. Alle vriendinnen van mn moeder hebben minstens een kleinkind, en ik hoor hier de hint ook regelmatig. Nog maar eventjes niet!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sja, als moeders/schoonmoeders hun zin kregen dan zat dit huis ook volhebben ze toch echt pech
Ik geloof ook dat dat de insteek van mijn ouders was ja!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef Myraela het volgende:
Neenee, de schommelstoel is er, nu moet je.
Tafel zelf maken! Is echt niet veel werk als je leert van de fouten die wij gemaakt hebben...quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef minilot het volgende:
Dat ziet er een goede portomonnee uit!![]()
Hier nog steeds geen eettafel en/of stoelen..
Prima tips!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:37 schreef Jagärtrut het volgende:
1. Niet het allergoedkoopste hout kopen dat nog heeeel veel geschuurd moet worden plus niet helemaal vlak is. Heeft bij ons erg veel werk ingezeten om het hout goed geschuurd gekregen, en onze tafel is niet helemaal vlak. Sommige planken hebben een bolling. Ik heb bij de naad naar de volgende plank het extra gedeelte weggeschuurd, maar niet over de gehele plank, dat was niet te doen.
2. beits alle planken voordat je ze met elkaar verbind. Bij ons zie je nu witte spleetjes tussen het hout door, wat niet echt heel erg mooi staat.
Thats it!
Ik zal vanavond een foto maken van de nieuwe koffie tafel, want die is goed gelukt, en echt simpel!
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Codetaal aan golfer:
Je bloemkool staat in de oven. Ik herhaal: je bloemkool staat in de oven.
Gewoon die Microlot maken, werpen en cadeau doen aan je moeder.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef minilot het volgende:
Hohoho, neee!
Dat is vooral waar mijn moeder op zit te azen, die heeft enorm veel zin om oma te worden. Nog geen plannen in de zeer nabije toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |