SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Shirma RouseTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Collin de Vriesheitieh
Ik vind het wel een mooi nummer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat een stom gekozen nummer voor deze mannen
Volgens mij krijgt dit programma geld toegestopt om bepaalde liedjes te laten zingen door kandidaten.. Is toch reclame voor de artiest en platenmaatschappijquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat een stom gekozen nummer voor deze mannen
Ja dus datquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooi nummer.Maar totaal niet geschikt voor deze twee.
Karina bij VI.quote:
Yuli heeft ons doof gemaakt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Is het geluid nou zo slecht vandaag??
Ik moet steeds de tv harder zetten.
Dat is altijd op rtl. In de loop van de avond moet je het volume harder zetten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
Is het geluid nou zo slecht vandaag??
Ik moet steeds de tv harder zetten.
Mijn kat ligt inmiddels te pitten naast me op de bank. Het is weer rustig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik mag zeker niet zeggen dat ik het stemgeluid van Petje fijner vind?
Tuurlijk. Ze gaan toch allebei doorquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
Bruno Mars / Twixquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
heb t even gemist...van wie of wat is dit nummer?
It Will Rain - Bruno Marsquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
Ik vind hem ook veel beterquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
Bruno Mars.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
Mitchell is echt wel drie maten te groot voor Stevenquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef Greys het volgende:
Mitchell komt er niet echt aan te pas voor mijn gevoel.
Normaal wel, maar in dit nummer vond ik het toch een pietsie tegenvallen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mitchell is echt wel drie maten te groot voor Steven
Bounty.....*O*quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Mars / Twix , wat moet ik nu kopen dan?
Grappig genoeg speelde Steven ook in een Bob Marley coverband. (met Shirma Rouse overigens)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:59 schreef Stickertje het volgende:
Mitchell is een Bob Marley cover artiest, voor de rest zie er niet zo veel in
Nuts.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die kokostroep vind ik niet te eten
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die kokostroep vind ik niet te eten
Nee, dat was meer een Lion.quote:
Zelfs op het doveninstituut vonden ze datquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef MissJ het volgende:
ook hier https://www.facebook.com/thevoiceofholland vonden ze Yuli een schreeuwlelijk
Hopelijk volgende week bij de liveshows weer wat meer postersquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:03 schreef ZaZoe het volgende:
Het is hier trouwens tamelijk rustig, is the Voice ingekakt?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfs op het doveninstituut vonden ze dat
Je bedoelt dus dat geen zangtalent heeft..quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die rechter vrouw die dat zo gaat zingen doet me zo denken aan Mel C, vooral qua stem
Op de een of andere manier vind ik de Battles nooit niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week bij de liveshows weer wat meer posters
Zelfde, het is opvullingquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:08 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik de Battles nooit niet zoveel aan.
Hij kan niet staan ivm piempquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog te belabberd om voor hem op te staan
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Dat meisje doet me een beetje denken aan Sumera
Zij was leuk en kon goed zingen. Hater!!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Dat was toch die muts op die schommel?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Ja, volgens mij welquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch die muts op die schommel?
Eensquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Hij heeft een veeeeeeeel prettiger stem.
Over 5 jaar is het cellulitisquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De rest ook niet toch? D'r benen zaten aardig vol butsen en deuken
ja, puntige knieënquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De rest ook niet toch? D'r benen zaten aardig vol butsen en deuken
Impotentiequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Potentie van Bibi? Ook last van je piempie Ali?
Beetje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:19 schreef Marieke_w het volgende:
Nikay heeft dezelfde ogen als Trijntje..... Beetje scheel... :-)
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:19 schreef Marieke_w het volgende:
Nikay heeft dezelfde ogen als Trijntje..... Beetje scheel... :-)
Drop dead gorgeousquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
Ready to go .. dat liedje moeten ze een keer kiezen..
Zei ik in het begin van dit topic ook al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Elke keer als ze een naam noemen voor de ontmoeting, is het ook degene waar ze tegen moeten battelen...
Krijskat bedoel jequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
Wordt dit, na de Nuts en de Twix en de Mars, de Kutkat?
Uninvited. Dát zou pas een uitdaging zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:23 schreef Uccie het volgende:
Waarom niet You oughtta know...lekker bleren
gewoon iets anders dan dit doodgedraaidenummer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Uninvited. Dát zou pas een uitdaging zijn geweest.
Ik vind het nog wel een leuk liedjequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
gewoon iets anders dan dit doodgedraaidenummer.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
gewoon iets anders dan dit doodgedraaidenummer.
Hoe oud was jij in 1996...dat zal er wel mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een leuk liedje
12.. Ik heb toen idd de singel gekochtquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe oud was jij in 1996...dat zal er wel mee te maken hebben
Tenzij je verkleed gaat als kanariepietje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
Blanke horen geen gele kleding te dragen
ik was iets ouder,ik hoorde het echt overal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
12.. Ik heb toen idd de singel gekocht
Tenzij ze zo'n verkeersregelaar isquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
Blanke horen geen gele kleding te dragen
Dan lijk je nog steeds op een dood ziek kanariepietjequote:Op vrijdag 8 november 2013 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Tenzij je verkleed gaat als kanariepietje.
Precies, dit. En heel veel kandidaten hebben er last van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze twee gaan beiden ten onder aan maniertjes.
Die kleur doet idd echt helemaalniets voor haarquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan lijk je nog steeds op een dood ziek kanariepietje
Welke stelde zich meer aan? Ik meer geluisterd dan gekeken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:32 schreef hexje het volgende:
Ali kennende kiest hij voor de aansteller.
Die met het gele topje met haar hysterische armbewegingen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Welke stelde zich meer aan? Ik meer geluisterd dan gekeken.
Als vrouw moet je gewoon instappen bij een Marokkaanse taxichauffeur. Heb je zo iemand gevonden die je wilt neuken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
ah, d'r komt een nieuwe serie van ikhebhetnognooitgedaan
Meteen de eerste en de laatste keerquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als vrouw moet je gewoon instappen bij een Marokkaanse taxichauffeur. Heb je zo iemand gevonden die je wilt neuken.
NIET!!!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, helemaal terecht dit
Doei Jolene
Wel. Jolene deed gruwelijk haar best haar uit haar ritme te halen, kennelijk doorziet Ali dat...quote:
klinkt als een personage in een vampierenseriequote:
Ooooh spannendquote:
Het is een personage uit Les Misérables.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
klinkt als een personage in een vampierenserie
Ja, maar daar vind ik haar niet in passen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is een personage uit Les Misérables.I dreamed a dream en zo.
True Bloodquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
klinkt als een personage in een vampierenserie
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef Uccie het volgende:
Fantine heeft ook wel een fijne stem, ik hoop dat ze door is...die ander is van mij he
is fantine blonde maximaquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Fantine door gaat, hallo zeg
Als ze bij Ali in het team zou zitten was dat echt niet zeker.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Fantine door gaat, hallo zeg
Alsjeblieft, hij is al blij dat 'ie z'n tekst kan onthouden, laat staan schrijvenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
Als marco denkt zoveel te weten, waarom schrijft hij dan niet zijn eigen nummers?
Marco had daar wel mooi de maat te pakken, hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, tuurlijk is het zoals jij in je hoofd had, domme muts, Marco is net zo muzikaal als een ei en dus jij
Ja, dat kunnen maar weinigquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marco had daar wel mooi de maat te pakken, hoor.
Dat zeg ik nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
[..]
jaja, allebei van nature blond
Eentje nog toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Laatste battle dus trijntje steelt niemand?
Fijn dat je de u veranderd in een #. Maakt heel veel verschil.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het kind is f#cking 8 maanden Trijntje. Dat is niet net
Interesseert me niet wat je vindt, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fijn dat je de u veranderd in een #. Maakt heel veel verschil.
Ik vind Fhashtagging anders best een grappig woord.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Fijn dat je de u veranderd in een #. Maakt heel veel verschil.
Wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Fhashtagging anders best een grappig woord.
Eerste keer dat ik dat woord hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Fhashtagging anders best een grappig woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |