in Nielsch zijn familie niet denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:01 schreef Ulx het volgende:
Zou men het erg vinden als Zwarte Piet voortaan een bot door de neus draagt en een peniskoker om zijn grote kloppende onbesneden tampeloeres zou schuiven?
Nee dat zijn mensen die vrijwillig meedoen met het sinterklaasfeest en dus een optocht om o.a. jouw kind te vermaken. als je het sulletjes vindt ga dan godverdomme niet met je kind langs de kant staan en leer je kind meteen om vooral niks van die sulletjes aan te nemen. Wat ben jij voor een krankzinnige mongool om die mensen die ervoor zorgen dat jouw kind zich vermaakt weg te zetten als sukkeltjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:28 schreef Nielsch het volgende:
En toch he, ook al vind ik de huidige Piet prima, het zijn vaak wel een beetje de sukkeltjes van de samenleving die zich zo laten schminken en verkleden. Van die mensen die ook met een bos oranje wortelen op hun kop en een oranje leeuwenpak aan naar wedstrijden van het NL elftal gaan.
7495x11244quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef sp3c het volgende:
Wim kan juist prima
niet meer te stoppen die gozer
quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee dat zijn mensen die vrijwillig meedoen met het sinterklaasfeest om o.a. jouw kind te vermaken. aos je het sulletjes vindt ga dan godverdomme niet met je kind langs de kant staan en leer je kind meteen om vooral niks van die sulletjes aan te nemen. Wat ben jij voor een krankzinnige mongool om die mensen die ervoor zorgen dat jouw kind zich vermaakt weg te zetten als sukkeltjes.
en kijk; geen oorringen!!!! (maar het ijzer in haar smoel maakt dat weer goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je krijgt echt geen genoeg van haar, wel?
Mijn post van een paar uur terug:quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
http://www.hotjamz.nl/org(...)anke-invloed-kwakoe/
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfde hoek van bepaalde mensen met een bepaald beeld van de blanke. En inderdaad, dit was nog een kleine discussie in Amsterdam. Dit soort uitlatingen mogen ook wel eens voor de rechter.
Wie discrimineert hier nu eigenlijk?
Met een beetje pech blijft je velletje erachter haken.................quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:15 schreef Danny het volgende:
(maar het ijzer in haar smoel maakt dat weer goed)
Eerder naar ONZ. Of KPD.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:17 schreef sp3c het volgende:
ik ben eigenlijk wel klaar
kan deze reeks nu eindelijk naar FEE?
is dat al open?
Of je piercing.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Met een beetje pech blijft je velletje erachter haken.................
Prullenbak is een beter idee... inclusief die mongool van een quincy.quote:
Gewoon positief denken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:27 schreef Ulx het volgende:
Ik zal de discussie wel gaan missen denk ik.
Dit. Kwam ik ook pas na maanden achter, maar volgens mij zijn er nog steeds een heleboel mensen die dat niet weten. Maakt mobiel FOK!ken een stuk fijner/leuker.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je kan ook ergens instellen dat je onderaan je browser in mobiele layout gewoon smileys aan kan klikken. Dat is nog even handiger.
jihaat vergelijkingen wil ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon positief denken.
Volgend jaar wordt het nog erger.
De Holocaust lijkt ineens een peuleschilletje.
De holocaust is bijna net zo erg als Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon positief denken.
Volgend jaar wordt het nog erger.
De Holocaust lijkt ineens een peuleschilletje.
De stem van de criticaster is dermate ergerniswekkend dat de film er sympathiek op wordt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:39 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, zit de nieuwe sinemasins te kijken terwijl ik dit volg
Zie ook niet in hoe ze gedacht hadden dit te kunnen winnen. Het gaat om een evenementenvergunning in Amsterdam, ofwel hetzelfde type vergunning wat bv een gay-pride mogelijk maakt. Dan is de uitdossing van de deelnemers geen erg relevant beoordelingscriterium gok ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:59 schreef Scorpie het volgende:
Dus een keihard verlies voor de tegenstanders, zoals verwacht.
Yep. En brandende kruizen neerzetten in de Bijlmer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Tem het volgende:
Wat een euforie, dames en heren. Dadelijk allemaal weer lekker white men marching on opzetten natuurlijk.
Als ze kunnen lopen ondanks de dagelijkse afranseling van hun blanke meesters wel, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:19 schreef Ulx het volgende:
Klimmen negers trouwens echt elke dag in bomen?
Neem een chillpilquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee dat zijn mensen die vrijwillig meedoen met het sinterklaasfeest en dus een optocht om o.a. jouw kind te vermaken. als je het sulletjes vindt ga dan godverdomme niet met je kind langs de kant staan en leer je kind meteen om vooral niks van die sulletjes aan te nemen. Wat ben jij voor een krankzinnige mongool om die mensen die ervoor zorgen dat jouw kind zich vermaakt weg te zetten als sukkeltjes.
Daar denken de protesteerders anders over.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zie ook niet in hoe ze gedacht hadden dit te kunnen winnen. Het gaat om een evenementenvergunning in Amsterdam, ofwel hetzelfde type vergunning wat bv een gay-pride mogelijk maakt. Dan is de uitdossing van de deelnemers geen erg relevant beoordelingscriterium gok ik.
Nein! We gaan kijken! Whahaha sue me bunghole.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Alleen als jij je kind weghoudt bij die "sukkeltjes".
Ga jij je kind dan ook netjes vertellen dat die donkere mensen allemaal pedofielen zijn en dat je niks mag aannemen van ze?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nein! We gaan kijken! Whahaha sue me bunghole.
Nee. Ik zeg alleen dat protestpieten luie mensen zijn die van de Sint niet meer als piet mogen werken en nu boos zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga jij je kind dan ook netjes vertellen dat die donkere mensen allemaal pedofielen zijn en dat je niks mag aannemen van ze?
Ben benieuwd wanneer je kind zijn eigen nazivlag krijgt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat protestpieten luie mensen zijn die van de Sint niet meer als piet mogen werken en nu boos zijn.
Idd, beter post je het op de FB van Anouk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Ulx het volgende:
Ik kreeg heel even, nadat ik de uitspraak hoorde, de neiging om de straat op te gaan en de eerste de beste zwarte die ik zou zien heel hard uit te lachen.
Maar ja. Dat zou best wel een debiele actie zijn.
Die van mij heb ik een tattoo van een swastika gegeven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer je kind zijn eigen nazivlag krijgt.
Toch wel op zijn voorhoofd?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die van mij heb ik een tattoo van een swastika gegeven.
En een klein negerslaafje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die van mij heb ik een tattoo van een swastika gegeven.
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_met_geweld__.htmlquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Danny het volgende:
Ik hoop alleen dat ze niet zo quinsygario zijn om nu met een groepje de intocht te gaan verzieken.
En daar ging het thuisvoordeel van de haters. Ze zijn net zulke idioten als sommige voorstanders.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)en_met_geweld__.html
Ik was al even bang dat negers geen idioten konden zijn. Phew.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar ging het thuisvoordeel van de haters. Ze zijn net zulke idioten als sommige voorstanders.
Echt te sneu. Bah bah.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En daar ging het thuisvoordeel van de haters. Ze zijn net zulke idioten als sommige voorstanders.
"Gewoon Zwarte Pieten in elkaar slaan, en dan kun je moeilijk beweren dat de openbare orde niet in gevaar komt".quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alsof ze dat überhaupt ook maar één seconde heeft geboeid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt te sneu. Bah bah.
Wel het beste bewijs dat ze schijt hebben aan de kinderen wiens plezier ze nu vergallen.
Ware gezicht van de tegenstanders als extremisten komt nu naar voren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
"Gewoon Zwarte Pieten in elkaar slaan, en dan kun je moeilijk beweren dat de openbare orde niet in gevaar komt".
Goed bezig.
Yup. Geen greintje tolerantie voor andersdenkenden. Je vraagt je af wie de ware racisten zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ware gezicht van de tegenstanders als extremisten komt nu naar voren.
Hey, volgens bluesdude zijn er zo vele honderdduizenden. Daar zit vast wel een zwarte Volkert tussen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Disana het volgende:
Eén mannetje oppert geweld, alle andere geïnterviewden keuren dat af. Wat nou extremistische tegenstanders.
Die misschien wel naar Groningen afreist om de tv-sint te doden. Dan is het probleem sowieso "opgelost".quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hey, volgens bluesdude zijn er zo vele honderdduizenden. Daar zit vast wel een zwarte Volkert tussen.
Dat 'vele' is jouw overdrijving.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Hey, volgens bluesdude zijn er zo vele honderdduizenden. Daar zit vast wel een zwarte Volkert tussen.
Ja, vooral omdat de meeste kleurlingen er totaal niet mee zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:27 schreef Ulx het volgende:
Ik kreeg heel even, nadat ik de uitspraak hoorde, de neiging om de straat op te gaan en de eerste de beste zwarte die ik zou zien heel hard uit te lachen.
Maar ja. Dat zou best wel een debiele actie zijn.
Nee, je hoeft geen geweld te gebruiken als je Piet niet wilt aanpassen. Dus de propieten hebben geen reden tot geweld. Bij de antipieten, een paar honderdduizend werd als aantal genoemd, is er blijkbaar wel een oproep tot geweld gedaan. Zeg dat een op de vijftig wil gaan rellen (gezien het aantal sympatisanten in de rechtzaal) kom je uit op een paar duizend man.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat 'vele' is jouw overdrijving.
Er zijn miljoenen die perse voor handhaving zijn van her huidige zp.concept
En te velen met een agressieve vreemdelingenhaat.
Verwacht eerder geweld uit die hoek.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:09 schreef Tem het volgende:
Wat een euforie, dames en heren. Dadelijk allemaal weer lekker white men marching on opzetten natuurlijk.
agressieve types die perse agressie willen uiten (zie de rel op het malieveld) vinden altij wel een reden. En bepaalde zogenaamde pietlovers zijn veruit het meest agressief .quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, je hoeft geen geweld te gebruiken als je Piet niet wilt aanpassen. Dus de propieten hebben geen reden tot geweld.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
agressieve types die perse agressie willen uiten (zie de rel op het malieveld) vinden altijd wel een reden. En bepaalde zogenaamde pietlovers zijn veruit het meest agressief .
Waarom zou je gaan matten als je met je kinderen pepernoten aan het vangen bent? Dat is zinloos. Bovendien is er tot nu toe nooit een rel geweest bij de intocht. Die honderdduizenden antipieten vinden dat ze een reden hebben om te gaan matten. En als een paar procent dat echt gaat doen, dan hebben we wel een probleem.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
agressieve types die perse agressie willen uiten (zie de rel op het malieveld) vinden altij wel een reden. En bepaalde zogenaamde pietlovers zijn veruit het meest agressief .
Dat is dan ook die paar procent die met enige regelmaat bij Opsporing Verzocht te zien isquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan matten als je met je kinderen pepernoten aan het vangen bent? Dat is zinloos. Bovendien is er tot nu toe nooit een rel geweest bij de intocht. Die honderdduizenden antipieten vinden dat ze een reden hebben om te gaan matten. En als een paar procent dat echt gaat doen, dan hebben we wel een probleem.
Op de Facebookpagina van Quinso gingen ook al oproepen om een aanslag op het leven van Sint te plegen. Bleven ook gewoon staan, werden niet weggehaald.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die misschien wel naar Groningen afreist om de tv-sint te doden. Dan is het probleem sowieso "opgelost".
Vreemd. Ik denk dat het racisme juist zou toenemen mocht iemand de Sint overhoop schieten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op de Facebookpagina van Quinso gingen ook al oproepen om een aanslag op het leven van Sint te plegen. Bleven ook gewoon staan, werden niet weggehaald.
Het is gewoon bizar. Een aanslag op een sprookjesfiguurquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op de Facebookpagina van Quinso gingen ook al oproepen om een aanslag op het leven van Sint te plegen. Bleven ook gewoon staan, werden niet weggehaald.
daar komt de piet uit de mouwquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt door deze discussie al lijkt het... Ik krijg helaas óók het gevoel dat Quincy/Prem c.s. (in dat opzicht dus net als bij van die nazi figuren) dat eigenlijk helemaal niet zo veel kan schelen. Voor hen is dat alleen maar "bewijs" voor hun gelijk? Ze gaan door koste wat kost krijg ik onderhand een beetje het idee, zelfs als ze er precies het tegenovergestelde mee bewerkstelligen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vreemd. Ik denk dat het racisme juist zou toenemen mocht iemand de Sint overhoop schieten.
Hmm, dan heb je de haatdragende boodschappen op de website van Quinsy Gario vast nog niet gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:20 schreef Forbry het volgende:
Vind de reacties op dat telegraaf-filmpje wel wat overdreven hoor. Eén (indirect misschien 2) gekkie(s) die het over geweld hebben
Facebook of..? Maar dan nog, een paar van dat soort debielen blijf je altijd houden. Ik vind het niet nodig om dat -vooralsnog- zo serieus te nemen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je de haatdragende boodschappen op de website van Quinsy Gario vast nog niet gezien.
nou ja, allemaal.. ik zie er ook een zeggen dat hij het afkeurt, maar er wel begrip voor heeft. Ja, wat is het nou? Daarnaast waren alle mensen die Zwarte Piet willen behouden ook schuldig aan de bedreigingen die hier en daar zijn geuit, dus waarom zou dat andersom anders moeten zijn? rasidioten van beide kampen wat mij betreft, maar aangezien veel mensen doen alsof de zeurpieten zo netjes en aardig zijn en slachtoffer zijn mag best duidelijk worden dat ook daar gewoon uitwassen tussen zitten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:54 schreef Disana het volgende:
Eén mannetje oppert geweld, alle andere geïnterviewden keuren dat af. Wat nou extremistische tegenstanders.
inderdaad, de meeste geweldsdelicten worden tenslotte door blanke hollandse vaders en moeders met kleine kinderen gepleegdquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat 'vele' is jouw overdrijving.
Er zijn miljoenen die perse voor handhaving zijn van her huidige zp.concept
En te velen met een agressieve vreemdelingenhaat.
Verwacht eerder geweld uit die hoek.
Nee !! Afval mag je niet in de grachten gooien, doe het dan bij de GFT bakquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Als er in Utreg protestpieten zijn pleur ik ze persoonlijk de Oudegracht in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |