Vlaar kan niet op bouwen? Beste inspeelpass van alle Nederlandse verdedigers + tweebenig en een prima lange pass.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je er 3 die helemaal niet kunnen opbouwen. Dat gaat niet goed gaan.
Hendrix. Die kan alleen helaas nog niet verdedigen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
we hebben er geen één die goed op kan bouwen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:21 schreef Smoofie het volgende:
Ajax heeft nog één verdediger die straks wereldtop wordt man. Als hij alleen positioneel wat beter wordt en ietsje beter in zijn passing dan is het echt.
Ik heb het natuurlijk over wat El Sierd "een blok metaal noemt".
Gravenberch![]()
[ afbeelding ]
1m86
90+ kilo![]()
Is ook zoiets. Waarom wordt zo'n gozer opgeleid als cv? Is volgens mij net een paar cm groter dan Clasie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix. Die kan alleen helaas nog niet verdedigen.
Vlaar kan inderdaad niet opbouwen. Verdedigen kan hij gelukkig wel goed.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vlaar kan niet op bouwen? Beste inspeelpass van alle Nederlandse verdedigers + tweebenig en een prima lange pass.
In principe toch echt wel hoor. Dat hij momenteel hopeloos uit vorm is ben ik met je eens verder.quote:
Ja, al maanden ja. Als dat zich voortzet moet je hem gewoon niet meer selecteren, simpel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
In principe toch echt wel hoor. Dat hij momenteel hopeloos uit vorm is ben ik met je eens verder.
In principe. Oke.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
In principe toch echt wel hoor. Dat hij momenteel hopeloos uit vorm is ben ik met je eens verder.
Je kunt in de jeugd natuurlijk niet voorspellen hoe lang iemand wordt. Daarnaast wint hij veel kopduels en staat hij goed gepositioneerd. Helaas mist hij wat body. Maar zie Veltman, dat kan nog goed komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook zoiets. Waarom wordt zo'n gozer opgeleid als cv? Is volgens mij net een paar cm groter dan Clasie.
is ie rechts of links? als hij links is heeft hij Kongolo nog voor zich te duldenquote:
Oh ja, weer zo'n groot talent van Feyenoord.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
is ie rechts of links? als hij links is heeft hij Kongolo nog voor zich te dulden
kapiteintje is het daar mee eens
Kongolo/Rekik in de U17 toen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
is ie rechts of links? als hij links is heeft hij Kongolo nog voor zich te dulden
Jawel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt in de jeugd natuurlijk niet voorspellen hoe lang iemand wordt. Daarnaast wint hij veel kopduels en staat hij goed gepositioneerd. Helaas mist hij wat body. Maar zie Veltman, dat kan nog goed komen.
Klopt, was een reactie op een verwijderde post.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Saind het volgende:
jezus ggmm smoofie schold niet eens met kanker
Zie tt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Saind het volgende:
jezus ggmm smoofie schold niet eens met kanker
Rechts.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
If you love Jesus Christ & are 100% proud of it copy this and make it your signature!quote:
Goed om te zien dat je ook in de here bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
If you love Jesus Christ & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
KAMPIOEN in maart, KWARTFINALE Champions Leaguequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Als die gasten gvd eens gebleven waren, Ake, Ebecilio en Rekik nog bij deze Feyenoord selectie.
Ik dacht dat jullie hetero waren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ook in de here bent
Daar twijfelt niemand aan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, al maanden ja. Als dat zich voortzet moet je hem gewoon niet meer selecteren, simpel.
Heere*quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ook in de here bent
Jawel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
Veltman kan je niks van zeggen, staat bij Ajax toch ook helemaal niet in de basis?
rekik is een persoonlijke vriend, heb hem in mijn whatsapp lijstjequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
KAMPIOEN in maart, KWARTFINALE Champions League![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was vroeger centrumspitsquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ie maar snel bij Ajax weg gaat en dan furore gaat maken, dan vind ik het geen probleem.
Oepsquote:
Die ken ik LETTERLIJK al sinds mijn vijfde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
rekik is een persoonlijke vriend, heb hem in mijn whatsapp lijstje
Ik ben kanjerhard gereformeerd dus ik help je wel op het juiste pad mijn zoon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Oeps
Je moet begrijpen dat ik vroeger geen pc had thuis, mocht niet, ik snap het allemaal nog niet zo goed.
Ben je daarom ook zo bezig met alcohol? Je werd vroeger zeker ook bij de dominee geroepen in zn kamerquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Oeps
Je moet begrijpen dat ik vroeger geen pc had thuis, mocht niet, ik snap het allemaal nog niet zo goed.
Dat gebeurt niet in de reformatische kerk. Gewoon binnen de familie houden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je daarom ook zo bezig met alcohol? Je werd vroeger zeker ook bij de dominee geroepen in zn kamer?
Nog niet officieel. Het wachten is op Caland.quote:
Ik het PSV van 2005.quote:
Oh sorry.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Het wachten is op Caland.
2010, geen kampioen, maar wel het laatste jaar dat wie iedereen kapot maakte met 4-0 +quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis het Ajax van 2011/2012, in deze competitie zou je dan geheid kampioen worden. Wat een selectie was dat zeg
in DEZE competitie, bedoel dus de eredivisie van nu.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:34 schreef Smoofie het volgende:
[..], daarom ook zoveel punten. Oh wacht..
De 2-0 blijft een van de geniaalste gols in de ArenA ooit.quote:
Je zegt dat je het team mist, niet dat je het mist in de huidige eredivisie. Ga niet zo bijdehand doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in DEZE competitie, bedoel dus de eredivisie van nu.
Meest geniale ooit vind ik die van Zlatan tegen NAC.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 2-0 blijft een van de geniaalste gols in de ArenA ooit.
Denk ik aan geniaal denk ik aan Bergkamp.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Meest geniale ooit vind ik die van Zlatan tegen NAC.
Klopt, voetbal onder Jol is dus beter.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Klopt, voetbal onder Jol is dus beter.
Raffie die kijktquote:
En nu al de beste PSV-er...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh in Oranje![]()
. Die gast is pas net terug, 1 week.
Veltman in oranje, die gast speelt net 1 week.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh in Oranje![]()
OKE MAN MISS WIL V GAAL GWN FF KIJKE HOE FIT HIJ ISquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh in Oranje![]()
Had hij maar naar die Ado-supporters moeten luisteren. Hele heisa toen, bleken ze gewoon gelijk te hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raffie die kijkt.
"Nu zal Sylvie wel weer met hem in het bed duiken"
Dat waren tukkers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Had hij maar naar die Ado-supporters moeten luisteren. Hele heisa toen, bleken ze gewoon gelijk te hebben.
Al 7 wedstrijden achter elkaar. Maar jij hebt iets tegen hem omdat hij niet in jouw groot sterk breed verhaal past.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veltman in oranje, die gast speelt net 1 week.
Spreekoren begonnen bij ado, maar ik dacht dat hij het filmpje bedoelde dat tukkers Sylvie een hoer noemdequote:
Sylvie is de hoeah van Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spreekoren begonnen bij ado, maar ik dacht dat hij het filmpje bedoelde dat tukkers Sylvie een hoer noemde
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al 7 wedstrijden achter elkaar. Maar jij hebt iets tegen hem omdat hij niet in jouw groot sterk breed verhaal past.
Ik ben van 0 naar 30 gegaan deze week.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik heb 69 gemist![]()
Kakzooi.
Lijkt wel alsof we automatisch notes krijgenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben van 0 naar 30 gegaan deze week.
Raar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof we automatisch notes krijgen
Leuk voor jequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben meer een pitten&zaden persoon inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |