If you love Jesus Christ & are 100% proud of it copy this and make it your signature!quote:
Goed om te zien dat je ook in de here bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
If you love Jesus Christ & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
KAMPIOEN in maart, KWARTFINALE Champions Leaguequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Als die gasten gvd eens gebleven waren, Ake, Ebecilio en Rekik nog bij deze Feyenoord selectie.
Ik dacht dat jullie hetero waren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ook in de here bent
Daar twijfelt niemand aan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, al maanden ja. Als dat zich voortzet moet je hem gewoon niet meer selecteren, simpel.
Heere*quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je ook in de here bent
Jawel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:29 schreef Elan het volgende:
Veltman kan je niks van zeggen, staat bij Ajax toch ook helemaal niet in de basis?
rekik is een persoonlijke vriend, heb hem in mijn whatsapp lijstjequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
KAMPIOEN in maart, KWARTFINALE Champions League![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was vroeger centrumspitsquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ie maar snel bij Ajax weg gaat en dan furore gaat maken, dan vind ik het geen probleem.
Oepsquote:
Die ken ik LETTERLIJK al sinds mijn vijfde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
rekik is een persoonlijke vriend, heb hem in mijn whatsapp lijstje
Ik ben kanjerhard gereformeerd dus ik help je wel op het juiste pad mijn zoon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Oeps
Je moet begrijpen dat ik vroeger geen pc had thuis, mocht niet, ik snap het allemaal nog niet zo goed.
Ben je daarom ook zo bezig met alcohol? Je werd vroeger zeker ook bij de dominee geroepen in zn kamerquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Oeps
Je moet begrijpen dat ik vroeger geen pc had thuis, mocht niet, ik snap het allemaal nog niet zo goed.
Dat gebeurt niet in de reformatische kerk. Gewoon binnen de familie houden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je daarom ook zo bezig met alcohol? Je werd vroeger zeker ook bij de dominee geroepen in zn kamer?
Nog niet officieel. Het wachten is op Caland.quote:
Ik het PSV van 2005.quote:
Oh sorry.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nog niet officieel. Het wachten is op Caland.
2010, geen kampioen, maar wel het laatste jaar dat wie iedereen kapot maakte met 4-0 +quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |