OKE MAN MISS WIL V GAAL GWN FF KIJKE HOE FIT HIJ ISquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh in Oranje![]()
. Die gast is pas net terug, 1 week.
Had hij maar naar die Ado-supporters moeten luisteren. Hele heisa toen, bleken ze gewoon gelijk te hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raffie die kijkt.
"Nu zal Sylvie wel weer met hem in het bed duiken"
Dat waren tukkers.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Had hij maar naar die Ado-supporters moeten luisteren. Hele heisa toen, bleken ze gewoon gelijk te hebben.
Al 7 wedstrijden achter elkaar. Maar jij hebt iets tegen hem omdat hij niet in jouw groot sterk breed verhaal past.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veltman in oranje, die gast speelt net 1 week.
Spreekoren begonnen bij ado, maar ik dacht dat hij het filmpje bedoelde dat tukkers Sylvie een hoer noemdequote:
Sylvie is de hoeah van Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Spreekoren begonnen bij ado, maar ik dacht dat hij het filmpje bedoelde dat tukkers Sylvie een hoer noemde
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al 7 wedstrijden achter elkaar. Maar jij hebt iets tegen hem omdat hij niet in jouw groot sterk breed verhaal past.
Ik ben van 0 naar 30 gegaan deze week.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdomme ik heb 69 gemist![]()
Kakzooi.
Lijkt wel alsof we automatisch notes krijgenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben van 0 naar 30 gegaan deze week.
Raar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof we automatisch notes krijgen
Leuk voor jequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben meer een pitten&zaden persoon inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |