mag je niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan vriendje dan aan mij hoor

quote:
 onder strenge voorwaarden
 onder strenge voorwaarden  

je moet een videotje maken of zo?quote:

Was het maar zo makkelijk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet een videotje maken of zo?

Begint wel met een E.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar wordt'ie nat van, zijn vriendin heet ook Elsa.

He getverdemme! Moest dit nou?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:47 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Onthullend persoonlijk feit 212:
Aint is Gebürtige Deutsche. Alsin wel in NL geboren maar met een sloot familie over de grens.
En erg dagtriplustig.

allebei kutmuziek?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Waarom haal ik aaaaltijd Won Ton Ton en Tanita Tikaram door elkaar?!
Steeeeeevast!

Sorry, dat staat niet in de voorwaardenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik bied mij vrijwillig aan om toe te zien dat alle voorwaarden nageleefd worden.

Oh ik hoor dat u mijn vader kentquote:

Doe eens niet zo xenofoob jij.quote:

Niet! Jaren 80 klassiekers.quote:

We komen kerstballen halen ter waarde van de fiets!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
The running gag voor duitsers is dat nederlandse kerstmarktenbezoekers wraak voor hun invasie zijn

Honey, ik heb zoveel naties geneukt dat je me nauwelijks xenofoob kan noemenquote:

Nou vooruit, die eerste mag, maar twisting my sobrietyquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet! Jaren 80 klassiekers.
I lie and I cheat vs Twisting my sobriety

Wat niet wegneemt dat ik m zo mee karaoke hoor
 Wat niet wegneemt dat ik m zo mee karaoke hoor

I've been known to Sing Starquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind mijzelf altijd een vet goede zanger, als ik alleen thuis ben.

Nu ben ik wel benieuwd naar de strenge eisen hoor!quote:

Das ook geen vereiste. Dat begreep ik toen ik van vriendin + vriendinnen de mic kreeg.quote:

En toch scoor ik goed, geen idee hoe dat ding het beoordeeltquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Das ook geen vereiste. Dat begreep ik toen ik van vriendin + vriendinnen de mic kreeg.

Me tooquote:

als je er in blaast scoor je nog goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch scoor ik goed, geen idee hoe dat ding het beoordeelt

Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
en ik zuig kei hard
en dan gaan mensen zeggen dat ik moet stoppen

Jaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me too
I smell a vodka & sing star battle

Timing voor toonhoogte denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch scoor ik goed, geen idee hoe dat ding het beoordeelt

Ik ook!quote:

Ik ook!quote:en ik zuig kei hard

O nee, dat nietquote:en dan gaan mensen zeggen dat ik moet stoppen

Whaha jij zit zo hard onder de plak al zouden 3 naakte meisjes voor je op hun knietjes zitten te smeken om jouw zaad dan zou je nog zeggen 'mag niet van mijn vriendinquote:
 '
 '

Toonhoogte en ritme. Hoeft t niet eens zuiver te zijnquote:

quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha jij zit zo hard onder de plak al zouden 3 naakte meisjes voor je op hun knietjes zitten te smeken om jouw zaad dan zou je nog zeggen 'mag niet van mijn vriendin'

Welke vriendin?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha jij zit zo hard onder de plak al zouden 3 naakte meisjes voor je op hun knietjes zitten te smeken om jouw zaad dan zou je nog zeggen 'mag niet van mijn vriendin'

niet eens toonhoogte hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toonhoogte en ritme. Hoeft t niet eens zuiver te zijn

Ja omdat de microfoon dan iedere toonhoogte mogelijk tegelijk hoortquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet eens toonhoogte hoor
want bij constant blazen is het ook goed

) en dan scheelt het punten.
 ) en dan scheelt het punten.

quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey, ik heb zoveel naties geneukt dat je me nauwelijks xenofoob kan noemen
 +1 voorspelbaar
  +1 voorspelbaar

Hou dan ook geen open deur voor m'n neus, dweebquote:

Wehehehequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]

Ik mag dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou dan ook geen open deur voor m'n neus, dweeb

En dat zou jij wel ok vinden van jouw vriendje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
 .
.

het zou niet fair zijn als ik het wel zou doen en hij niet hequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat zou jij wel ok vinden van jouw vriendje?.

Sing Starquote:

Ik vind het echt te leukquote:

Sinds wanneer zijn dat soort dingen fair geregeld tussen mannen en vrouwen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou niet fair zijn als ik het wel zou doen en hij niet he
 .
.

Zullen we dat uitstellen tot NA de shows? Ivm stembreuken en oorbeschadigingen en zo?quote:

als je toffe vrouwen date dan altijd hequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn dat soort dingen fair geregeld tussen mannen en vrouwen?.

Ja dan wil ik ook meedoen hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dat uitstellen tot NA de shows? Ivm stembreuken en oorbeschadigingen en zo?

Laat je je dan onderspuiten?quote:

Ik ben voorquote:

ik moest aan jou denken gister!quote:
 dat eindigt altijd daar
 dat eindigt altijd daar

Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerijquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK] Bugaboo Cameleon All Black Limited Edition
Seriously?.

Martijn?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerij

Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerij
 .
.

De ouders voelen zich nu al beter door het allemaal zo duur mogelijk te maken. "Niets is te gek voor hun kind"quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?.

Ouders, totaal doorgeslagen idioten, allemaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ouders voelen zich nu al beter door het allemaal zo duur mogelijk te maken. "Niets is te gek voor hun kind"
 .
.

Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?.

Precies.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.

En die mag maandag naar de garage, want dingen op, versleten en meer.
 En die mag maandag naar de garage, want dingen op, versleten en meer.

quote:

Ik wil ook weer een kroegmiddag maar iedereen is saaiquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest aan jou denken gister!
want ik was bij henk
middagje in de kroeg gezetendat eindigt altijd daar

Daar past toch geen buurman in? Laat staan de buurvrouw.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.

¤800 voor een kinderwagen
 ¤800 voor een kinderwagen

Het scheelt niet eens zo heel veel met mijn autoquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, mijn wagen kost meerEn die mag maandag naar de garage, want dingen op, versleten en meer.

wat doe je zometeen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook weer een kroegmiddag maar iedereen is saai

onze auto was goedkoperquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelt niet eens zo heel veel met mijn auto

Als je het makkelijk kunt missen, waarom niet? Wat ik me wel afvraag is waarom zo'n ding in hemelsnaam zo duur is? Gemaakt van nano-koolstof versterkt staal ofzo??quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK] Bugaboo Cameleon All Black Limited Edition
Seriously?.

Mazda's die kapot gaan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, mijn wagen kost meerEn die mag maandag naar de garage, want dingen op, versleten en meer.

Als je het riempje niet vastmaakt, wordt je kind alsnog gelanceerd op de stoep.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het makkelijk kunt missen, waarom niet? Wat ik me wel afvraag is waarom zo'n ding in hemelsnaam zo duur is? Gemaakt van nano-koolstof versterkt staal ofzo??

Sinasappelkistje, stuk touw en een rolschaats!quote:

nee, banden die slijten. En ijzer op ijzer, want remblok is opperdepop.quote:

It will survive a nuclear blast. Child will be reduced to ashes. Room for another one.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het makkelijk kunt missen, waarom niet? Wat ik me wel afvraag is waarom zo'n ding in hemelsnaam zo duur is? Gemaakt van nano-koolstof versterkt staal ofzo??

Sja, dat argument kan ik me bij heel veel dingen wel voorstellen, zaken als horloges van tienduizenden euro's etc, maar wat maakt het in godsnaam uit voor een kinderwagen die je relatief kort gebruikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]

Bijkomen van gisteravond en mentaal en fysiek voorbereiden op het stappen van vanavondquote:

quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wacht ik bedenkt me net dat een kroegmiddag met mij waarschijnlijk niet is wat je bedoeld qua leukheidsniveau
never mind
 Friet en cocktails toch binnenkort?
 Friet en cocktails toch binnenkort?   

Don't whatsapp and drivequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar gaat je bugaboo.

Omdat je wondertje het beste verdient!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat argument kan ik me bij heel veel dingen wel voorstellen, zaken als horloges van tienduizenden euro's etc, maar wat maakt het in godsnaam uit voor een kinderwagen die je relatief kort gebruikt.

Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je wondertje het beste verdient!
 .
.  .
.

Ik ben vergeten op te schrijven wanneer dus ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijkomen van gisteravond en mentaal en fysiek voorbereiden op het stappen van vanavond
Maar toch voel ik me heel zielig omdat ik al lang niet meer des middags in het café heb gezeten.
[..]Friet en cocktails toch binnenkort?

quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://blog.babygizmo.com(...)F-DROPS-BABY-572.jpg

Omgquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://blog.babygizmo.com(...)F-DROPS-BABY-572.jpg

.
.

Snollebek MILF!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar gaat je bugaboo.

28e, of gaan we schuiven zodatquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op te schrijven wanneer dus ik weet het niet meer
waar ga je vanavond naar toe?
 CL
 CL  mee kan?
  mee kan?

CL kun je binnen kort?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
28e, of gaan we schuiven zodatCL
mee kan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |