quote:
je moet een videotje maken of zo?quote:
Was het maar zo makkelijk!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet een videotje maken of zo?
Begint wel met een E.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar wordt'ie nat van, zijn vriendin heet ook Elsa.
He getverdemme! Moest dit nou?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:47 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Onthullend persoonlijk feit 212:
Aint is Gebürtige Deutsche. Alsin wel in NL geboren maar met een sloot familie over de grens.
En erg dagtriplustig.
allebei kutmuziek?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Waarom haal ik aaaaltijd Won Ton Ton en Tanita Tikaram door elkaar?!
Steeeeeevast!
Sorry, dat staat niet in de voorwaardenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik bied mij vrijwillig aan om toe te zien dat alle voorwaarden nageleefd worden.
Oh ik hoor dat u mijn vader kentquote:
Doe eens niet zo xenofoob jij.quote:
Niet! Jaren 80 klassiekers.quote:
We komen kerstballen halen ter waarde van de fiets!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
The running gag voor duitsers is dat nederlandse kerstmarktenbezoekers wraak voor hun invasie zijn
Honey, ik heb zoveel naties geneukt dat je me nauwelijks xenofoob kan noemenquote:
Nou vooruit, die eerste mag, maar twisting my sobrietyquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet! Jaren 80 klassiekers.
I lie and I cheat vs Twisting my sobriety
I've been known to Sing Starquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:32 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind mijzelf altijd een vet goede zanger, als ik alleen thuis ben.
Nu ben ik wel benieuwd naar de strenge eisen hoor!quote:
Das ook geen vereiste. Dat begreep ik toen ik van vriendin + vriendinnen de mic kreeg.quote:
En toch scoor ik goed, geen idee hoe dat ding het beoordeeltquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Das ook geen vereiste. Dat begreep ik toen ik van vriendin + vriendinnen de mic kreeg.
Me tooquote:
als je er in blaast scoor je nog goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch scoor ik goed, geen idee hoe dat ding het beoordeelt
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
en ik zuig kei hard
en dan gaan mensen zeggen dat ik moet stoppen
Jaaaaaaa!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Me too
I smell a vodka & sing star battle
Timing voor toonhoogte denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En toch scoor ik goed, geen idee hoe dat ding het beoordeelt
Ik ook!quote:
Ik ook!quote:en ik zuig kei hard
O nee, dat nietquote:en dan gaan mensen zeggen dat ik moet stoppen
Whaha jij zit zo hard onder de plak al zouden 3 naakte meisjes voor je op hun knietjes zitten te smeken om jouw zaad dan zou je nog zeggen 'mag niet van mijn vriendinquote:
Toonhoogte en ritme. Hoeft t niet eens zuiver te zijnquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha jij zit zo hard onder de plak al zouden 3 naakte meisjes voor je op hun knietjes zitten te smeken om jouw zaad dan zou je nog zeggen 'mag niet van mijn vriendin'
Welke vriendin?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha jij zit zo hard onder de plak al zouden 3 naakte meisjes voor je op hun knietjes zitten te smeken om jouw zaad dan zou je nog zeggen 'mag niet van mijn vriendin'
niet eens toonhoogte hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toonhoogte en ritme. Hoeft t niet eens zuiver te zijn
Ja omdat de microfoon dan iedere toonhoogte mogelijk tegelijk hoortquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet eens toonhoogte hoor
want bij constant blazen is het ook goed
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey, ik heb zoveel naties geneukt dat je me nauwelijks xenofoob kan noemen
Hou dan ook geen open deur voor m'n neus, dweebquote:
Wehehehequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik mag dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou dan ook geen open deur voor m'n neus, dweeb
En dat zou jij wel ok vinden van jouw vriendje?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou niet fair zijn als ik het wel zou doen en hij niet hequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat zou jij wel ok vinden van jouw vriendje?.
Sing Starquote:
Ik vind het echt te leukquote:
Sinds wanneer zijn dat soort dingen fair geregeld tussen mannen en vrouwen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zou niet fair zijn als ik het wel zou doen en hij niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |