Zenks!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
FOK!features, Bugs & Development
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef Seikcid het volgende:
Over een maand alweer Dusseldorf.De korste vakantie van dit jaar maar we kijken wel recht op één van de grote kerstmarkten.
De kerstmarkt in dusseldorfquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef Seikcid het volgende:
Over een maand alweer Dusseldorf.De korste vakantie van dit jaar maar we kijken wel recht op één van de grote kerstmarkten.
Niet per se maar zo samen met vriendin is het wel tof. Zij vindt het echt fantastischquote:
Viesbah mensen en gezelligheid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De kerstmarkt in dusseldorf
The horror.
Nou ik ben best allergisch voor mensen, vooral als het er veel tegelijk zijnquote:
Meuk is rightquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet per se maar zo samen met vriendin is het wel tof. Zij vindt het echt fantastischEn de laatste jaren is het een gewoonte geworden, we kopen in principe geen meuk meer in NL.
Ik een voor doordeweeksquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief moet waarschijnlijk de hele kerst werkendus dit zal wel een kutkerst worden
ik moet echt gewoon een lover on the side
We hebben een expertquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Meuk is right
jammer dat het zover weg is maar voor echte mooie duitse kerstmarkten moet je eigenlijk niet in dusseldorf en keulen zijn. Da's winkelen met kraampjes erdoor.
Trier, München, Nürnberg, daar doen ze dat beter.
ik ookquote:
Onthullend persoonlijk feit 212:quote:
Hmmmm...quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
die van mij is gewoon altijd weg
...strafkamp bedoel je?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef Seikcid het volgende:
maar we kijken wel recht op één van de grote kerstmarkten.
-2quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:47 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Onthullend persoonlijk feit 212:
Aint is Gebürtige Deutsche. Alsin wel in NL geboren maar met een sloot familie over de grens.
En erg dagtriplustig.
jij ben toch alleen maar een teasequote:
Daar wordt'ie nat van, zijn vriendin heet ook Elsa.quote:
Dat ligt meer aan vriendje dan aan mij hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij ben toch alleen maar een tease
mag je niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan vriendje dan aan mij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |