Zullen we dat uitstellen tot NA de shows? Ivm stembreuken en oorbeschadigingen en zo?quote:
als je toffe vrouwen date dan altijd hequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn dat soort dingen fair geregeld tussen mannen en vrouwen?.
Ja dan wil ik ook meedoen hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dat uitstellen tot NA de shows? Ivm stembreuken en oorbeschadigingen en zo?
Laat je je dan onderspuiten?quote:
Ik ben voorquote:
ik moest aan jou denken gister!quote:
Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerijquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK] Bugaboo Cameleon All Black Limited Edition
Seriously?.
Martijn?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerij
Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerij
De ouders voelen zich nu al beter door het allemaal zo duur mogelijk te maken. "Niets is te gek voor hun kind"quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?.
Ouders, totaal doorgeslagen idioten, allemaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ouders voelen zich nu al beter door het allemaal zo duur mogelijk te maken. "Niets is te gek voor hun kind"
Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?.
Precies.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.
quote:
Ik wil ook weer een kroegmiddag maar iedereen is saaiquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest aan jou denken gister!
want ik was bij henk
middagje in de kroeg gezetendat eindigt altijd daar
Daar past toch geen buurman in? Laat staan de buurvrouw.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.
Het scheelt niet eens zo heel veel met mijn autoquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, mijn wagen kost meerEn die mag maandag naar de garage, want dingen op, versleten en meer.
wat doe je zometeen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook weer een kroegmiddag maar iedereen is saai
onze auto was goedkoperquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelt niet eens zo heel veel met mijn auto
Als je het makkelijk kunt missen, waarom niet? Wat ik me wel afvraag is waarom zo'n ding in hemelsnaam zo duur is? Gemaakt van nano-koolstof versterkt staal ofzo??quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK] Bugaboo Cameleon All Black Limited Edition
Seriously?.
Mazda's die kapot gaan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, mijn wagen kost meerEn die mag maandag naar de garage, want dingen op, versleten en meer.
Als je het riempje niet vastmaakt, wordt je kind alsnog gelanceerd op de stoep.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het makkelijk kunt missen, waarom niet? Wat ik me wel afvraag is waarom zo'n ding in hemelsnaam zo duur is? Gemaakt van nano-koolstof versterkt staal ofzo??
Sinasappelkistje, stuk touw en een rolschaats!quote:
nee, banden die slijten. En ijzer op ijzer, want remblok is opperdepop.quote:
It will survive a nuclear blast. Child will be reduced to ashes. Room for another one.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je het makkelijk kunt missen, waarom niet? Wat ik me wel afvraag is waarom zo'n ding in hemelsnaam zo duur is? Gemaakt van nano-koolstof versterkt staal ofzo??
Sja, dat argument kan ik me bij heel veel dingen wel voorstellen, zaken als horloges van tienduizenden euro's etc, maar wat maakt het in godsnaam uit voor een kinderwagen die je relatief kort gebruikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijkomen van gisteravond en mentaal en fysiek voorbereiden op het stappen van vanavondquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ow wacht ik bedenkt me net dat een kroegmiddag met mij waarschijnlijk niet is wat je bedoeld qua leukheidsniveau
never mind
Don't whatsapp and drivequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar gaat je bugaboo.
Omdat je wondertje het beste verdient!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat argument kan ik me bij heel veel dingen wel voorstellen, zaken als horloges van tienduizenden euro's etc, maar wat maakt het in godsnaam uit voor een kinderwagen die je relatief kort gebruikt.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je wondertje het beste verdient!
Ik ben vergeten op te schrijven wanneer dus ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bijkomen van gisteravond en mentaal en fysiek voorbereiden op het stappen van vanavond![]()
Maar toch voel ik me heel zielig omdat ik al lang niet meer des middags in het café heb gezeten.
[..]Friet en cocktails toch binnenkort?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://blog.babygizmo.com(...)F-DROPS-BABY-572.jpg
Omgquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://blog.babygizmo.com(...)F-DROPS-BABY-572.jpg
Snollebek MILF!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, daar gaat je bugaboo.
28e, of gaan we schuiven zodatquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op te schrijven wanneer dus ik weet het niet meer
waar ga je vanavond naar toe?
CL kun je binnen kort?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
28e, of gaan we schuiven zodatCL
mee kan?
Oh, en vanavond naar 013 naar verschrikkelijke metal met oude vrienden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op te schrijven wanneer dus ik weet het niet meer
waar ga je vanavond naar toe?
Eh, eerste week december?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
CL kun je binnen kort?
Als het niet januari word wil ik wel schuiven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |