oh... ik negeer ze wel volgende keer of ik kijk alleen, heb ik er helemaal geen last vanquote:Op donderdag 7 november 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fok heeft een trucje dat je ze niet hoeft te lezen

quote:Op donderdag 7 november 2013 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus!
Ik schrok er gewoon bijna van

nu al
 nu al   

Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..quote:Op donderdag 7 november 2013 22:06 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Wat een oplichting!
Geer die boodschappen heeft gedaan....oh nee dat heeft de productie gedaan! Daarom moest ie kijken wat er in de tas zat.
Dezelfde nicht die het zo arm heeft "Oh het Amstelhotel daar heb ik nog een rekening OPEN staan"

Amsterdamse humorquote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..

quote:Op donderdag 7 november 2013 23:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Dat van die boodschappen heb je gelijk in, maar de oude man (vind nicht hier zo raar staan) maakte waarschijnlijk een grapje..
 dacht ik ook hoor...
  dacht ik ook hoor...

Op vrijdag 8 november 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
 Op vrijdag 8 november 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende: 

quote:Op vrijdag 8 november 2013 03:07 schreef Soury het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 november 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
Bij mijn opa werd ook gejat hoor, en dat was niet waar.

Nou een dubbeltje. Ging vreselijk mis iigquote:

Als je iedere week gaat of zelfs een paar keer per week is het helemaal niet nodig om iederequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat je ze na een week kan weggooien.

twitter:gerardjoling twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 11:53:31Goedemorgen! 2.170.000 kijkers gisteravond voor Effe Geen Cent Te Makken, wat geweldig weer! @GordonBlaricum #GeerenGoor reageer retweet

quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:gerardjoling twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 11:53:31Goedemorgen! 2.170.000 kijkers gisteravond voor Effe Geen Cent Te Makken, wat geweldig weer! @GordonBlaricum #GeerenGoor reageer retweet

Is toch - gezien hun situatie - verschrikkelijk duur?quote:

Ouderenfonds of RTL. Al die vorige activiteiten met de oudjes betaalden ze toch ook niet zelf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is toch - gezien hun situatie - verschrikkelijk duur?
Waar is trouwens dat boottochtje van betaald? Daar hadden ze niet eens genoeg geld voor denk ik, kost vast wel meer dan 100 euro.

Oh, ik dacht dit een aparte opdracht was omdat er geen enkele begeleider was, ze zelf de activiteit moesten kiezen en zelf de oudjes moesten kiezen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Ouderenfonds. Al die vorige activiteiten met de oudjes betaalden ze toch ook niet zelf.

Gadverdammequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gordon doet smerig
Vandaag in Privé TV: Gordon's gedrag achter de schermen van RTL Boulevard wordt niet in dank afgenomen.
Filmpje
http://www.telegraaf.nl/p(...)n_doet_smerig__.html
Niet inademen anders wordt je zwanger

Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft Gerard altijd prachtige leuke shirts aan. Staat hem erg leuk ook

Ben je weer hitsig?quote:Op woensdag 13 november 2013 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien valt Haaibaaike een beetje in dezelfde categorie als Geer.

Geer laat zich mooi niet door jou wegjagenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien valt Haaibaaike een beetje in dezelfde categorie als Geer.

O.quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

Dat is juist vet leuk,quote:
 !
!

Hij is nu ook hitsig.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat een bofkont die mannen, allemaal vrouwtjes.

Ik vind het ook wel grappig, maar ik kan me wel voorstellen dat je er gestoord van wordt als het een uur zo doorgaatquote:

Ach die oudjes hoeven geen zes uren daar te struinenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
10 over 2? Dan heb je niet echt veel tijd als je zo laat aankomt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |