abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133021793
quote:
15s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef El_Matador het volgende:
Het is toch bizar dat Valentin en Boris uit Roegarije zonder enige vorm van controle de grenzen met Nederland kunnen oversteken, welke intenties (van het opzetten van een eerlijk schildersbedrijfje tot het plannen van een allesvernietigende kunstroof aan toe) ze ook hebben, maar onschuldige reizigers moeten hun bestemmingen doorgeven?

Krommer gaat gewoon niet.

Nederland doet aan zelfvernietiging met dit soort burgertjepesten en crimineeltjeknuffelen.
En wedden dat opstelten het fantastisch vind en we er allemaal aan gaan geloven omdat de kamer onder druk wordt gezet en over 15 jaar de hele EU mee doet?

quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Wij hebben het slechtste van twee werelden, de politiestaat uit het oosten, gecombineerd met wild-west-kapitalisme uit het westen (de V.S.). ;(
Macht van de mogelijkheid van lobby om geld en een ziekelijke wil tot macht en controle van de politiek.

Wat je ook stemt, je krijgt het niet weg uit het huidige politiekestelsel omdat je daar een baantjescarousel hebt. Ons kent ons.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2013 @ 12:38:31 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_133039652
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 19:03 schreef sp3c het volgende:

hoe kan dit mij precies schaden?
Doordat het zoeken naar een speld in een hooiberg niet makkelijker wordt als je steeds meer hooi op die berg gooit?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 12:41:12 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133039722
eeuh .... whut?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133039757
Kut Opstelten, flikker toch eens op uit de politiek. Misselijk word ik van zn voorstellen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_133040740
Wat een suf plan. De gewone man moet weer z'n privacy opgeven, en dankzij Schengen kan de Syrië-strijder gewoon vanaf Brussel of Düsseldorf vliegen als 'ie niet geregistreerd wil worden.
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:05:20 #66
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133042576
Weer een fraai staaltje symbool-regelgeving onder het mom van 'terrorisme'.... :')

Waarom niet gewoon die klapharken met jihaat-sympathie eens wat beter in de gaten houden, en zo mogelijk, tegenhouden bij terugkeer en ze weer richting Syrië schoppen?

Memo aan Opstelten Peppi: die gasten zijn te herkennen, hoor. Vaak lopen ze in een jurk, hebben geen opleiding afgemaakt of werk, ze dragen vaak iets dat voor een baard doorgaat en er valt niet met ze te discussiëren over fundamentele mensenrechten.
Oh, oeps, dat is 'discriminasie!' :')

[ Bericht 37% gewijzigd door HetKlusKonijn op 08-11-2013 14:13:17 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:09:35 #67
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_133042715
En we gaan wéér een stap de verkeerde kant op. Wat een land... :N
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2013 @ 14:13:14 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_133042828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
eeuh .... whut?
Je hebt een berg data. Als je daar wat relevants en zeldzaams uit wilt dataminen, is het lastiger als je steeds meer data toevoegt. Je krijgt meer ruis. Meer false positives. En dat kost tijd, geld en mankracht. Als een agent jou controleert kan hij geen terrorist stoppen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:13:51 #69
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_133045229
ach zou er geen problemen mee hebben als ze mensen die in de bijstand zitten,op deze manier een halt toe kunnen roepen om naar Antillen , Suri te gaan want het is niet de bedoeling dat als je geen werk heb, je wel dit luxe reizen kan veroorloven

En dan vaak nog een lang verblijf terwijl er zat werkende mensen nooit op vakantie kunnen omdat ze het niet kunnen betalen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_133045918
Wat een achterlijk voorstel :r optyfen met die zooi.
There are only 151 Pokémon.
pi_133045958
Het wordt hoog tijd voor een protestactie me dunkt, wie gaat er met me mee?
pi_133045976
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef trancethrust het volgende:
Kut Opstelten, flikker toch eens op uit de politiek. Misselijk word ik van zn voorstellen.
14.gif!
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:35:49 #73
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_133046063
quote:
Het gaat dan vooral om de jihadstrijders. Naar schatting zijn op dit moment honderd Nederlandse jongeren aan het vechten in Syrie.
Nee, er zit geen enkele Nederlandse jongeren in Syrie. Een handvol kutallochtonen met een Nederlands paspoort. Maakt van hen nog geen Nederlanders.

En zodra ze dat soort grenzen over gaan, ongeacht de reden, direct nationaliteit annuleren.
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 15:37:52 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133046146
nee het zijn toch echt Nederlandse jongeren in de meeste gevallen, ongeacht hoe graag jij de boel ook puur en wit wilt hebben
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 15:38:45 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133046171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je hebt een berg data. Als je daar wat relevants en zeldzaams uit wilt dataminen, is het lastiger als je steeds meer data toevoegt. Je krijgt meer ruis. Meer false positives. En dat kost tijd, geld en mankracht. Als een agent jou controleert kan hij geen terrorist stoppen.
true enough
pi_133046232
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:32 schreef Eenskijken het volgende:
_O-.
pi_133046322
quote:
Als er nou eens 100.000 mensen naar den haag gaan om de kamer eens vakkundig te ontruimen, ben ik van de partij. Alleen dat soort aantallen haal je niet in NL omdat iedereen zich meer schaap voelt dan mens.
1947-2016
pi_133046519
Dit kon je natuurlijk op je klompen aanvoelen. Waarom denk je anders dat de OV chipkaart erdoorheen is geramd? Typisch dat Opstelten weer met kutsmoezen over Jihad-strijders aan komt kakken.
pi_133046611
Hoe meer we van dit soort wetten/regeltjes krijgen waarbij de brave burger weer de klos is,hoe meer men uitwijkt om vooral niet vanuit Nederland te vertrekken met een vliegtuig. }:|
pi_133051523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.
Kan je me wel uitlachen, maar ik ben bereid om er wat tegen te doen. Jij blijft lekker in je warme bureaustoel zitten of niet?
pi_133051885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Kan je me wel uitlachen, maar ik ben bereid om er wat tegen te doen. Jij blijft lekker in je warme bureaustoel zitten of niet?
Als er nu eens een goede demonstratie zou worden georganiseerd NIET door een politieke partij of een vakbond of een andere domme instelling die met de eer wil strijken..
pi_133055823
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef sp3c het volgende:

[..]

true enough
Probleem met datamining is dat de data zowel de basis voor verdenking als het bewijs wordt. Dat is post hoc theorizing. https://en.wikipedia.org/(...)uggested_by_the_data
Komt regelmatig voor in research, maar bij misdaadbestrijding zijn de gevolgen zwaarder.
Stel dat je het internetverkeer van elke Nederlander ter beschikking hebt, en er wordt een aanslag met zelfgemaakte explosieven gepleegd. Neem alle Nederlanders die het betreffende explosief en detonator opgezocht hebben de laatste zes maand, heb je minstens duizend kandidaten. Filteren op politieke ideeën, ideologie, woonplaats, gelegenheid, motief. Best mogelijk dat je met zoveel kandidaten begonnen bent dat de kans op minstens één match 50% is. Dan heb je een verdachte die 1 kans op 2 onschuldig is, maar waarvan iedereen zal denken, "zoveel toevalligheden, kom nou!" Een verdachte wiens advocaaat em misschien aanraadt om te bekennen. Terwijl de echte dader geen internet heeft en dus nooit uit de data kon gevonden worden.

Datamining is op de tast zoeken naar één speld in een berg prikkend hooi.
  vrijdag 8 november 2013 @ 21:51:04 #83
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133061582
^^ Ja, meer risico op het debacle "statistisch bewijs" inderdaad. Wat we absoluut niet moeten accepteren in een rechtsstaat, maar voor Lucia de Berk kwam dit besef bijna te laat.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133064430
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef Geralt het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen.

Permanente camerabewaking bij de grens mag niet volgens het Verdrag van Schengen voor zover mij bekend.
Dan zou je aan de Duitse grens moeten kijken, daar word je geregistreerd als je met de auto de grens over gaat :o
🐱
pi_133065293
quote:
Zelf al jaren bezig, stem gewoon op de meest idiote politieke partijen zoals PVV, Dieren en Partijen.
Belast het systeem zoveel als mogelijk, dien overal protest tegen in, weiger boetes te betalen, geef veel valse meldingen, etc. Blaas hey systeem van binnen op. Ik kan niet wachten tot ik weer op die clowns van de PVV kan stemmen. Ik ben nu bezig om een tool te maken waarbij je WOB verzoeken in 1 keer voor elke gemeente kan indienen. Word lachen, 10.000 verzoeken per dag, die letterlijk bij elke gemeente automatisch binnen komen. Met beetje geluk zorgt dat voor ongeveer 10 miljoen WOP verzoeken per jaar, een gemiddeld WOP verzoek kost al snel 40.000 euro, dus dat lijkt me redelijk effectieve manier :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_133066392
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Zelf al jaren bezig, stem gewoon op de meest idiote politieke partijen zoals PVV, Dieren en Partijen.
Belast het systeem zoveel als mogelijk, dien overal protest tegen in, weiger boetes te betalen, geef veel valse meldingen, etc. Blaas hey systeem van binnen op. Ik kan niet wachten tot ik weer op die clowns van de PVV kan stemmen. Ik ben nu bezig om een tool te maken waarbij je WOB verzoeken in 1 keer voor elke gemeente kan indienen. Word lachen, 10.000 verzoeken per dag, die letterlijk bij elke gemeente automatisch binnen komen. Met beetje geluk zorgt dat voor ongeveer 10 miljoen WOP verzoeken per jaar, een gemiddeld WOP verzoek kost al snel 40.000 euro, dus dat lijkt me redelijk effectieve manier :)
Heel effectief ja, stemmen op gevaarlijke xenofoben die een minderheid in dit land 'de grootse ramp van de vorige eeuw' en hun religie een ziekte noemen.

Ook erg 'anti-systeem' stemmen op het langst zittende kamerlid. Nog nooit zo'n debiele reden gehoord om te stemmen op die figuren die in Europa met homofobe en anti-semitische bewegingen samenwerken.

De Weimar-republiek was ook niet ideaal, maar dan is het niet logisch om maar op de NSDAP te stemmen.

:r
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_133066603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Top actie. Dankzij tuig zoals jou willen ze de WOB inperken zodat de boel weer minder transparant wordt en terug de achterkamertjes in verdwijnt. Dat is het enige wat je ermee bereikt. Je wordt bedankt. :r

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 23:29:49 ]
pi_133067207
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Dan zou je aan de Duitse grens moeten kijken, daar word je geregistreerd als je met de auto de grens over gaat :o
Iedere grens op de snelweg hangt vol met camera's, in en uit.
1947-2016
pi_133067363
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Heel effectief ja, stemmen op gevaarlijke xenofoben die een minderheid in dit land 'de grootse ramp van de vorige eeuw' en hun religie een ziekte noemen.

Ook erg 'anti-systeem' stemmen op het langst zittende kamerlid. Nog nooit zo'n debiele reden gehoord om te stemmen op die figuren die in Europa met homofobe en anti-semitische bewegingen samenwerken.

De Weimar-republiek was ook niet ideaal, maar dan is het niet logisch om maar op de NSDAP te stemmen.

:r
Begin me wel steeds harder af te vragen wat gevaarlijker is voor de lange termijn. Een stelletje schreeuwers of een stel wolven in schaapskleren die een politiestaat aan het ontwikkelen zijn waarin iedereen bij voorbaat crimineel en terrorist is zodra deze de baarmoeder uit komt.
1947-2016
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:55:00 #90
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_133067862
Als iemand nou alle gegevens van bewindslieden en ambtenaren publiceert, leren ze het misschien af.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')