En wedden dat opstelten het fantastisch vind en we er allemaal aan gaan geloven omdat de kamer onder druk wordt gezet en over 15 jaar de hele EU mee doet?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef El_Matador het volgende:
Het is toch bizar dat Valentin en Boris uit Roegarije zonder enige vorm van controle de grenzen met Nederland kunnen oversteken, welke intenties (van het opzetten van een eerlijk schildersbedrijfje tot het plannen van een allesvernietigende kunstroof aan toe) ze ook hebben, maar onschuldige reizigers moeten hun bestemmingen doorgeven?
Krommer gaat gewoon niet.
Nederland doet aan zelfvernietiging met dit soort burgertjepesten en crimineeltjeknuffelen.
Macht van de mogelijkheid van lobby om geld en een ziekelijke wil tot macht en controle van de politiek.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Wij hebben het slechtste van twee werelden, de politiestaat uit het oosten, gecombineerd met wild-west-kapitalisme uit het westen (de V.S.).
Doordat het zoeken naar een speld in een hooiberg niet makkelijker wordt als je steeds meer hooi op die berg gooit?quote:
Je hebt een berg data. Als je daar wat relevants en zeldzaams uit wilt dataminen, is het lastiger als je steeds meer data toevoegt. Je krijgt meer ruis. Meer false positives. En dat kost tijd, geld en mankracht. Als een agent jou controleert kan hij geen terrorist stoppen.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef trancethrust het volgende:
Kut Opstelten, flikker toch eens op uit de politiek. Misselijk word ik van zn voorstellen.
Nee, er zit geen enkele Nederlandse jongeren in Syrie. Een handvol kutallochtonen met een Nederlands paspoort. Maakt van hen nog geen Nederlanders.quote:Het gaat dan vooral om de jihadstrijders. Naar schatting zijn op dit moment honderd Nederlandse jongeren aan het vechten in Syrie.
true enoughquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je hebt een berg data. Als je daar wat relevants en zeldzaams uit wilt dataminen, is het lastiger als je steeds meer data toevoegt. Je krijgt meer ruis. Meer false positives. En dat kost tijd, geld en mankracht. Als een agent jou controleert kan hij geen terrorist stoppen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:32 schreef Eenskijken het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een protestactie me dunkt, wie gaat er met me mee?
Als er nou eens 100.000 mensen naar den haag gaan om de kamer eens vakkundig te ontruimen, ben ik van de partij. Alleen dat soort aantallen haal je niet in NL omdat iedereen zich meer schaap voelt dan mens.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:32 schreef Eenskijken het volgende:
Kan je me wel uitlachen, maar ik ben bereid om er wat tegen te doen. Jij blijft lekker in je warme bureaustoel zitten of niet?quote:
Als er nu eens een goede demonstratie zou worden georganiseerd NIET door een politieke partij of een vakbond of een andere domme instelling die met de eer wil strijken..quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Kan je me wel uitlachen, maar ik ben bereid om er wat tegen te doen. Jij blijft lekker in je warme bureaustoel zitten of niet?
Probleem met datamining is dat de data zowel de basis voor verdenking als het bewijs wordt. Dat is post hoc theorizing. https://en.wikipedia.org/(...)uggested_by_the_dataquote:
Dan zou je aan de Duitse grens moeten kijken, daar word je geregistreerd als je met de auto de grens over gaatquote:Op donderdag 7 november 2013 18:13 schreef Geralt het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dat willen doen.
Permanente camerabewaking bij de grens mag niet volgens het Verdrag van Schengen voor zover mij bekend.
Zelf al jaren bezig, stem gewoon op de meest idiote politieke partijen zoals PVV, Dieren en Partijen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:32 schreef Eenskijken het volgende:
Heel effectief ja, stemmen op gevaarlijke xenofoben die een minderheid in dit land 'de grootse ramp van de vorige eeuw' en hun religie een ziekte noemen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelf al jaren bezig, stem gewoon op de meest idiote politieke partijen zoals PVV, Dieren en Partijen.
Belast het systeem zoveel als mogelijk, dien overal protest tegen in, weiger boetes te betalen, geef veel valse meldingen, etc. Blaas hey systeem van binnen op. Ik kan niet wachten tot ik weer op die clowns van de PVV kan stemmen. Ik ben nu bezig om een tool te maken waarbij je WOB verzoeken in 1 keer voor elke gemeente kan indienen. Word lachen, 10.000 verzoeken per dag, die letterlijk bij elke gemeente automatisch binnen komen. Met beetje geluk zorgt dat voor ongeveer 10 miljoen WOP verzoeken per jaar, een gemiddeld WOP verzoek kost al snel 40.000 euro, dus dat lijkt me redelijk effectieve manier
Top actie. Dankzij tuig zoals jou willen ze de WOB inperken zodat de boel weer minder transparant wordt en terug de achterkamertjes in verdwijnt. Dat is het enige wat je ermee bereikt. Je wordt bedankt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelf al jaren bezig, stem gewoon op de meest idiote politieke partijen zoals PVV, Dieren en Partijen.
Belast het systeem zoveel als mogelijk, dien overal protest tegen in, weiger boetes te betalen, geef veel valse meldingen, etc. Blaas hey systeem van binnen op. Ik kan niet wachten tot ik weer op die clowns van de PVV kan stemmen. Ik ben nu bezig om een tool te maken waarbij je WOB verzoeken in 1 keer voor elke gemeente kan indienen. Word lachen, 10.000 verzoeken per dag, die letterlijk bij elke gemeente automatisch binnen komen. Met beetje geluk zorgt dat voor ongeveer 10 miljoen WOP verzoeken per jaar, een gemiddeld WOP verzoek kost al snel 40.000 euro, dus dat lijkt me redelijk effectieve manier
Iedere grens op de snelweg hangt vol met camera's, in en uit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan zou je aan de Duitse grens moeten kijken, daar word je geregistreerd als je met de auto de grens over gaat
Begin me wel steeds harder af te vragen wat gevaarlijker is voor de lange termijn. Een stelletje schreeuwers of een stel wolven in schaapskleren die een politiestaat aan het ontwikkelen zijn waarin iedereen bij voorbaat crimineel en terrorist is zodra deze de baarmoeder uit komt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:22 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Heel effectief ja, stemmen op gevaarlijke xenofoben die een minderheid in dit land 'de grootse ramp van de vorige eeuw' en hun religie een ziekte noemen.
Ook erg 'anti-systeem' stemmen op het langst zittende kamerlid. Nog nooit zo'n debiele reden gehoord om te stemmen op die figuren die in Europa met homofobe en anti-semitische bewegingen samenwerken.
De Weimar-republiek was ook niet ideaal, maar dan is het niet logisch om maar op de NSDAP te stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |