SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voor het team.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef Pedroso het volgende:
Fischer gepasseerd ? Misschien wel goed voor 'm.
Waarom?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag me niet waarom maar ik word telkens ongemakkelijk als Boilesen aan de bal is.
Hou toch op man.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:33 schreef GwaiLow het volgende:
Wat spelen we weer heerlijk en geweldig voetbal. Ik kan hier echt van genieten. Of we deze wedstrijd nou winnen, verliezen of gelijkspelen, ik ben sowieso trots op de jongens.
Het is weer genieten ja . Vooral dat schot op het einde oei oei oeiquote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Onze zwarte parel speelt weer briljant he jongens? Zo jammer dat zijn medespelers hem niet begrijpen.
Laten we een poll houden.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan vandaag niet kiezen wie slechter is. Serero of Boilesen.
Hohohoquote:Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Tyron het volgende:
Met Serero ben ik nu wel klaar, die heeft het gewoon niet.
opvallend dat je die hier nu niet zietquote:Op woensdag 6 november 2013 21:39 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Hohoho
Volgens sommige op dit forum:
"Barst van de techniek en klasse"
"Uitzonderlijke klasse"
"Verschrikkelijk goed"
"In de buurt van Eriksen-niveau"
"Heeft echt de potentie om bij een goede club in Europa te komen"
Ik heb ze nog nooit gezien anders.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
opvallend dat je die hier nu niet ziet
JR Stylequote:Op woensdag 6 november 2013 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien anders.
Vind Schone wel redelijk, maar Veltman by far de beste!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef Tyron het volgende:
Schone is de beste tot nu toe samen met Veltman.
Zat een gedachte achter maar was gewoon te diep.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind Schone wel redelijk, maar Veltman by far de beste!
Thulani niet constant. Pass loopt niet lekker. Maar die laatste pass op Schone voor het doel was wel heel erg goed.
De kwaliteit van Eriksen verbloemde vorig jaar veel.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Wat een hemeltergende middelmaat staat er op dat veld, verschrikkelijk.
Tot zover deze open deur.
Niet veel, alles.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
De kwaliteit van Eriksen verbloemde vorig jaar veel.
Ik hoor het inderdaad voor het eerst. Clown. Blijft het triest. Vooral als je dan ook nog tegen geel-groen speelt...alsof je ze aan moedigt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
word*quote:Op woensdag 6 november 2013 21:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Serero nog even vervangen voor Duarte en dan wordt je kampioen
Graag gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben overigens gestopt met tellen na het 9de balverlies van Serero zal onderhand wel in de dubbele cijfers zitten. Hier zette hij 3 goede balcontacten tegenover
Is dat turven toch nog ergens goed voor bedankt voor de tip Ajacied422
Boilesen komt ook in de buurt. Krijg telkens ongemakkelijke gevoeltjes als hij aan de bal is. Niet gek dat Poulsen warmloopt.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechtste man op het veld by far. Ben je wel met me eens toch?
Boilesen inderdaad ook niet best zou beste zijn als Blind weer naar LB gaat maar dan hebben we geen cvm meer met enig niveauquote:Op woensdag 6 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boilesen komt ook in de buurt. Krijg telkens ongemakkelijke gevoeltjes als hij aan de bal is. Niet gek dat Poulsen warmloopt.
Denswil naar linksback doorschuiven misschien als moisander terug isquote:Op woensdag 6 november 2013 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boilesen inderdaad ook niet best zou beste zijn als Blind weer naar LB gaat maar dan hebben we geen cvm meer met enig niveau
Je weet maar nooit wat De Boer in zijn hoofd haaltquote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denswil naar linksback doorschuiven misschien als moisander terug is
echt volstrekt willekeurig.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft toch bijzonder hoe slecht die scheidsrechter fluit
Zakt inderdaad volledig door het ijs. Kan zelf niet eens een bal fatsoenlijk aannemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef GSbrder het volgende:
Serero weet echt geen pass te leveren hè?
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:13 schreef Ooku het volgende:
[..]
Zakt inderdaad volledig door het ijs. Kan zelf niet eens een bal fatsoenlijk aannemen.
Dat maak jij er van. Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor oud spelers die zich in hebben gezet voor de clubquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze god verdient meer respect.
Deze aanname, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze god verdient meer respect.
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor oud spelers die zich in hebben gezet voor de club
Zijn gedrag in de laatste maanden naar medespelers en staf toe vind ik dan weer een groot minpunt en daar laat hij zich kennen qua mentaliteit.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor oud spelers die zich in hebben gezet voor de club
Hij laat zich kennen in mentaliteit omdat hij vind dat hij moet spelen? Mmmkayquote:Op woensdag 6 november 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gedrag in de laatste maanden naar medespelers en staf toe vind ik dan weer een groot minpunt en daar laat hij zich kennen qua mentaliteit.
Heeft nog met Hoesen gespeeld kennelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 22:24 schreef MrStock het volgende:
Pukki derin? Die speelde toch eerst voor Helsinki ofzoiets? Maakte indruk in een wedstrijd tegen Schalke waarop Schalke hem in de winterstop/seizoen derop hem gehaald had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef handboek het volgende:
Wat is er met de grasmat vandaag? iedereen glijdt weg
ze gingen winnen, dat had ik goed gezien. doe je aan de cares voor dat het niet 2-0 is geworden?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
gefeliciteerd, jullie waren weer fantastisch.
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Celtic geen enkele kans gehad. Achterin zat het wel goed in ieder geval.
Zal moeilijk gaan worden voor Moisander om weer een basisplek te veroveren.
Ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze gingen winnen, dat had ik goed gezien. doe je aan de cares voor dat het niet 2-0 is geworden?
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Denswil eruit, Moisander er in.
link?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk.
Wat vond je van mijn foto?
Absoluut niet moeilijk nee, vervelend voor Denswil maar alsjeblieft zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Denswil eruit, Moisander er in.
KNVB Beker topic.quote:
Bij Blind had ik soms het idee dat hij een beetje verdwaald was.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Veltman, Schone en Blind waren de beste.
Maar hij heeft nauwelijks een fout gemaakt, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij Blind had ik soms het idee dat hij een beetje verdwaald was.
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel potentie in Densill. Gaat beter worden dan Moisander ooit geweest is.
Deed z'n best...quote:
Misschien, maar tot nu toe is Veltman die het meest laat zien.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel potentie in Densill. Gaat beter worden dan Moisander ooit geweest is.
Van der Hoorn kan uitkijken naar een verhuur periodequote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien, maar tot nu toe is Veltman die het meest laat zien.
Was af en toe ongelukkig. Er waren zelfs momenten dat hij de bal per ongeluk naar een medespeler speelde.quote:
Ik vond Sightersson het minst. Daar kwam ook geen fuck vandaanquote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Syntix het volgende:
Veltman by far de beste op het veld vanavond![]()
gvd wat speelde die als een eindbaas
![]()
![]()
Serero vond ik, zelfs een voorstander zoals ik, de minste.
Gelukkig maar dat jij er niet zoveel kijk op hebt.quote:
Nee, dan zijn er nog maar 3 centrale verdedigers over.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Hoorn kan uitkijken naar een verhuur periode
Meer dan jij.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij er niet zoveel kijk op hebt.
Van der Hoorn 3e keus.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, dan zijn er nog maar 3 centrale verdedigers over.
Siggy?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen of Serero, ik kan niet kiezen jongens.
Werkte weer hard en kreeg 1 bruikbare bal. Tja... voldoende is het niet maar liever dat dan aanvallen voor de tegenstander inluiden en alles naar voren verzieken.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Sightersson het minst. Daar kwam ook geen fuck vandaan
Laten we samen een praatgroepje oprichten, wij hebben er nog kijk opquote:Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinig aan bal gezien en ook weinig fout gedaan
Liefst voor Sereroquote:Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne altijd in de basis, altijd.
Klopt die was ook niet best.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Sightersson het minst. Daar kwam ook geen fuck vandaan
Goed planquote:Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we samen een praatgroepje oprichten, wij hebben er nog kijk op.
Hij kan in ieder geval een bal aannemen zonder erover te struikelen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen is lang niet zo slecht als mensen beweren overigens.
Was wel prima vandaag ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
Frank die het uitvak bezocht en beloofde te winnen.
En het is gebeurt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef Sunri5e het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Al was de wedstrijd niet om aan te zien.
Ik krijg soms een Tim Immers gevoel van hemquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Apart, want behalve het haarkleur zijn het niet dezelfde type spelers.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg soms een Tim Immers gevoel van hem
Mijn reactie bij Fischer is vrijwel altijdquote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef TheArt het volgende:
Goed, volgende wedstrijd Blind weer linksback, want Boilesen is echt een drama. Serero heb ik ook een tijdje verdedigd, maar wat hij vandaag deed kan echt niet. Wat Siggy op het veld deed, weet ik ook niet helemaal. Als hij niet in de spits staat, is hij echt waardeloos.
En wie in hemelsnaam leert Fischer normaal passen en schieten? Qua dribbels is het echt wel oke, ook vandaag. Kan enorm nuttig zijn om in de ploeg te hebben om zoals in de slotfase die bal vast te houden. Maar als hij dan die steekpass moet geven of moet gaan schieten dan is mijn reactie altijd.
Hahah Derkie zou Serero echt kapot makenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Serero versus Boerrigter.
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah Derkie zou Serero echt kapot maken
Serero is fit. Tegen de tijd dat Boerrigter Serero te pakken heeft scheurt hij een lies af.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah Derkie zou Serero echt kapot maken
Zou wat zijn als hij had gescoordquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.
Uh, okequote:Op woensdag 6 november 2013 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij had gescoord
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
Frank die het uitvak bezocht en beloofde te winnen.
En het is gebeurt.
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik ga de overwinning nu vieren.
Je hele visie niet, maar ik heb er ook weinig interesse in dat je die gaat toelichten, dus laten we het hierbij houden.quote:
in je eentje?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik ga de overwinning nu vieren.
1 aanname waar de bal meteen 6 meter terug sprong en meteen een overtreding om het te herstellen. Boerrigterquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.
Eerste verstandige wat ik jou heb zien postenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hele visie niet, maar ik heb er ook weinig interesse in dat je die gaat toelichten, dus laten we het hierbij houden.
Nee, met je moeder.quote:
Dat dus. Verder de hele wedstrijd stilgegaanquote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1 aanname waar de bal meteen 6 meter terug sprong en meteen een overtreding om het te herstellen. BoerrigterWat een topper is het!
Sorry Tom. Laat me joh.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahaha niet stoer gaan doen nu he Reneetje als Ajax een keertje wint
Dat PSV gewonnen heeft is ook weer een tijdje geleden, de ironie.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahaha niet stoer gaan doen nu he Reneetje als Ajax een keertje wint
Mooie voor in het nieuwe Veltman topicquote:
quote:
Been there, done that.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooie voor in het nieuwe Veltman topic
En baasquote:
Fischer in de basis laten starten dus maar impliceren dat hij weer overal mag lopen en alles mag verneuken? Doe Siggy maar. Bij hem lukt het misschien ook niet allemaal maar hij doet wel wattie moet doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
Aankomend weekend dus deze opstelling maar Siggy op de bank en Fischer weer gewoon op die positie.
Boilesen geef ik nog even de tijd
En terecht want haar zoon isquote:
Dikke loser met zijn hoppa.twitter:Daanlangkamp twitterde op woensdag 06-11-2013 om 23:44:18Hoppa, itempje gemonteerd over de rellen in Amsterdam. over 1 minuut in het RTL Nieuws. reageer retweet
Die zijn inderdaad nog slechter dan Ajax. Ik snap nog niet waarom wij daar verloren hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekkere overwinning. Serero en Boilesen matig.
Maar jongens even serieus, wat was dat Celtic toch afgrijselijk SLECHT![]()
![]()
Om dezelfde reden waarom Ajax maar met 1-0 wint van dit dramatische elftal.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad nog slechter dan Ajax. Ik snap nog niet waarom wij daar verloren hebben.
Ja een onhandige penalty en een van richting veranderd schot. En dat met een ploeg uit vorm. Zo zonde. Daar had je gewoon moeten winnen, en thuis van Milan ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad nog slechter dan Ajax. Ik snap nog niet waarom wij daar verloren hebben.
Milaan uit, je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een onhandige penalty en een van richting veranderd schot. En dat met een ploeg uit vorm. Zo zonde. Daar had je gewoon moeten winnen, en thuis van Milan ook.
Nu worden we 3e denk ik.
Ik denk dat Milan wint bij Celtic uit en dat wij pakkie krijgen van Barca. Dan gaat die pot nergens meer om.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Milaan uit, je weet het maar nooit.
Milan is ook niet zo goed op het moment, al vind ik ook dat we blij mogen zijn met een 3e plek.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Milan wint bij Celtic uit en dat wij pakkie krijgen van Barca. Dan gaat die pot nergens meer om.
Dan kan je in de winter een paar goede aankopen halen en misschien een paar rondjes doorbekeren in de EL.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan is ook niet zo goed op het moment, al vind ik ook dat we blij mogen zijn met een 3e plek.
Dan zijn Bojan en Duarte weer terug. En hopelijk weer wat spelers in vorm. Dan sluit ik het niet uit. Maar ik denk dat die wedstrijd al nergens meer om gaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Milan straks met Kaka en el shaarawy verslaan wij niet hoor. Iig niet met dit elftal.
Milan uit tegen Celtic moet ik ook nog zien, dat is ook een wedstrijd die alle kanten opkan.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn Bojan en Duarte weer terug. En hopelijk weer wat spelers in vorm. Dan sluit ik het niet uit. Maar ik denk dat die wedstrijd al nergens meer om gaat.
Dan kunenn wij nog 4e worden..quote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan uit tegen Celtic moet ik ook nog zien, dat is ook een wedstrijd die alle kanten opkan.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan uit tegen Celtic moet ik ook nog zien, dat is ook een wedstrijd die alle kanten opkan.
Je weet toch wel hoe dat gaat? Italianen bekeren altijd door vanuit klote perspectiefquote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk, maar dat zou wel jammer zijn. Met 3e ben ik tevreden en 2e heel erg blij.quote:
We hebben wel geluk dat Milan ook erg slecht speelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Je weet toch wel hoe dat gaat? Italianen bekeren altijd door vanuit klote perspectief![]()
We zullen wel nipt derde worden, en achteraf kunnen we dan weer beamen dat we te weinig gekregen hebben. Dit wijten aan europese onervarenheid en vervolgens in de zomer de Jong en Moisander zien vertrekken. Dan beginnen we weer op 0 en worden we weer nipt derde in de CL of overwinteren we in de EL
Dat zeker, het heeft de afgelopen jaren niet echt meegezeten.quote:
Die zullen wel net in vorm komen als wij tegen ze moeten.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben wel geluk dat Milan ook erg slecht speelt.
Het is heel erg jammer dat we de thuiswedstrijd nog hebben weggegeven.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen wel net in vorm komen als wij tegen ze moeten.
Ja en dat we uit tegen Celtic zo schlemielig verloren. Scheelt je gewoon 5 punten.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is heel erg jammer dat we de thuiswedstrijd nog hebben weggegeven.
Prachtig avondje, hier was iedereen wel aan toe.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef wieisboos het volgende:
Net terug van de Arena, geweldige sfeerPoulsen en Van der Hoorn inbrengen vond ik totaal niet des-Frank de boer, op die manier roep je de gelijkmaker over jezelf af maar gelukkig kwam het niet zo ver.
Mwah goede remedie daarvoor is - wanneer het spannend wordt- 10 euro op draw gooien (quotering 11 euro) dus als het alsnog dramatisch gelijk zou worden dan heb je in ieder geval nog 100 pegels verdiend. Ook gedaan tegen Milanquote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef wieisboos het volgende:
Net terug van de Arena, geweldige sfeerPoulsen en Van der Hoorn inbrengen vond ik totaal niet des-Frank de boer, op die manier roep je de gelijkmaker over jezelf af maar gelukkig kwam het niet zo ver.
Azijnzeiker was die man.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef wieisboos het volgende:
Was de scheids trouwens echt zo slecht als hij in het stadion leek?
Hij floot misschien wat snel, maar verder heb ik niet echt grote fouten gezien.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef wieisboos het volgende:
Hij maakte geen arbitrale blunders maar floot overal voor.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij floot misschien wat snel, maar verder heb ik niet echt grote fouten gezien.
Consequent volgens het boekjequote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef wieisboos het volgende:
Alhoewel dat weinig ruimte gaf voor het vechtvoetbal wat celtic prefereert. Ik denk dat het misschien wel goed heeft uitgepakt.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij maakte geen arbitrale blunders maar floot overal voor.
Daar zit iets in.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Alhoewel dat weinig ruimte gaf voor het vechtvoetbal wat celtic prefereert. Ik denk dat het misschien wel goed heeft uitgepakt.
Hoorn misschien wel maar Poulsen was echt een begrijpelijke wissel en was op het eind nog even baas met het onder druk zetten van de tegenstander.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef wieisboos het volgende:
Dat deed hij uitstekend.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoorn misschien wel maar Poulsen was echt een begrijpelijke wissel en was op het eind nog even baas met het onder druk zetten van de tegenstander.
Van het celtic forumquote:Originally Posted by H67 View Post
impressive all the same, the Ajax fans sang the full night and were loud.
Ik zie liever een goed elftal staan en dat is dan jammer voor Denswil.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:31 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg veltman - denswil laten staan kan een topduo worden in mijn ogen, moisander als backup als een van de twee niet goed in de wedstrijd zit, zie liever die 2 jongens uit de jeugd er staan dan aankopen
Ja hoor, dat mag je gerust zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
Mag ik zeggen dat ik de sfeer tot de 85e minuut maar matig vond?
Dan zeg ik dat bij deze.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag je gerust zeggen.
Ik beleefde dat anders moet ik zeggen. Maar goed, dat ervaar je altijd anders in het stadionquote:Op donderdag 7 november 2013 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
Na de 85e minuut was het wel massaal zingen in het stadion, maar goed dit is ook alleen maar wat ik via televisie heb meegekregen.
Ik heb weleens gehad dat ik op Zuid een wedstrijdje stond en dat het echt voor mij een fantastische sfeer leek maar dat kwam op de televisie heel anders over.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:05 schreef Heeinz het volgende:
I
[..]
Ik beleefde dat anders moet ik zeggen. Maar goed, dat ervaar je altijd anders in het stadion.
De hele wedstrijd goede sfeer als je het mij vraagt.
Hmm dan is het toch echt heel erg anders op tv, ik vond wel dat het redelijk massaal was en de Celtic fans waren af en toe ook erg luidruchtig.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad dat ik op Zuid een wedstrijdje stond en dat het echt voor mij een fantastische sfeer leek maar dat kwam op de televisie heel anders over..
Jullie waren wel goed aanwezig hoor maar buiten een groepje (ik denk 410) hoorde je geen massaliteit. Celtic fans heb ik overigens helemaal niet gehoord.
Dan zal het wel aan mijn televisie liggenquote:Op donderdag 7 november 2013 01:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hmm dan is het toch echt heel erg anders op tv, ik vond wel dat het redelijk massaal was en de Celtic fans waren af en toe ook erg luidruchtig.
Neuh, aan de microfoons van de NOS.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mijn televisie liggen
Van Denswil ben ik nog niet overtuigd, daar zie ik nu toch liever Moisander...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:31 schreef Wotte het volgende:
Ik zeg veltman - denswil laten staan kan een topduo worden in mijn ogen, moisander als backup als een van de twee niet goed in de wedstrijd zit, zie liever die 2 jongens uit de jeugd er staan dan aankopen
Ik zag al een gifje maar dat was zonder de combinaties vooraf, terwijl die de goal juist zo mooi maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:56 schreef JOHAN410 het volgende:
Heerlijke overwinning! Doelpunt van Lasse was klasse, heeft iemand er een gif van?
Ik vind hem juist de laatste tijd wel een zwakke schakel. Natuurlijk is het best een leuk, frivool spelertje, maar hij hielp nogal wat aanvallen om zeep met slordige passes. Ook scorend komt hij tekort.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:34 schreef Catch22- het volgende:
Serero is een lekker spelertje, maar kwam gisteren op fysiek vlak ernstig tekort. Vraag me af of hij niet gewoon 5-10kg spiermassa kan kweken
Ik vond hem matig spelen, net zoals zijn vervanger fischer.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:34 schreef Catch22- het volgende:
Serero is een lekker spelertje, maar kwam gisteren op fysiek vlak ernstig tekort. Vraag me af of hij niet gewoon 5-10kg spiermassa kan kweken
Idd, het is allemaal dapper en lovenswaardig qua inzet, maar hij verliest veels te veel de bal.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:03 schreef GGMM het volgende:
Serero is Eriksen 0.2 Altijd vooruit spelen en creatieve passes geven alleen bij hem lukt het eigenlijk nooit.
Klopt, toch is het de enige die die instelling heeft, voor de rest had je Klaassen en Blind. Die deden het beide op hun manier ook prima, maar je kan niet een derde speler die hard werkt op het middenveld neerzetten.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is allemaal dapper en lovenswaardig qua inzet, maar hij verliest veels te veel de bal.
Ja, hij probeert het tenminste, bal afpakken en naar voren. De rest wacht de bal af en speelt naat achteren of breedquote:Op donderdag 7 november 2013 09:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toch is het de enige die die instelling heeft, voor de rest had je Klaassen en Blind. Die deden het beide op hun manier ook prima, maar je kan niet een derde speler die hard werkt op het middenveld neerzetten.
Of andersom, hij verovert vaak de bal om hem vervolgens weer knullig in te leverenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:15 schreef Neuroscience het volgende:
En hij verliest de bal veel, maar verovert 'm ook vaak weer terug. Althans, dat beeld heb ik.
Ongeveer 2x de helftquote:Op donderdag 7 november 2013 10:41 schreef Assassin92 het volgende:
Om even weer verder te kijken in de toekomst: iemand enig idee hoe lang het duurt voordat Duarte weer terug is?
Ah thanks, had ik gemistquote:Op donderdag 7 november 2013 10:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ongeveer 2x de helft
http://www.ajaxshowtime.com/mobile/hoofdnieuws/74616
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |