Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat verhaaltje is afgelopen hopelijk. Kan hij niets aan doen maar het zal beter zijn .
Hahaha lachwekkend is het gewoonquote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Sigthķrsson
Schöne dus rechtsbuiten.
Nooit geweten dat Steven eigenlijk Mischa Kat heetquote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Waarom heb je een foto van Steven als UI?
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Wie gaat er vanavond winnen?
• Ajax
• Celtic
• Gelijkspel
Tussenstand:
Wie zitten er bij sport 1?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Heb wel vertrouwen in Frank. Gaat 3-1 worden.
Overigens heb ik gelukkig Sport1, je zou het met maar met die kneuzen Waterreus en Mulder moeten doen op de NOS. Hoe verzinnen ze het., zoveel treurigheid aan tafel.
Aadje en v. Hooydonk. Ook niet alles maar 10x beter dan bij de NOSquote:
Dus 24x verloren en 1x gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Celtic van de laatste 25 uitwedstrijden in de CL 23x verloren,1x gelijk en 1x verloren.....
Is die al ingevallen dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We gaan het lastig krijgen tegen Boerrigter ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |