Allemaal verstoppen op zolder.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens is er een nu een noodbevel in de stad.
Dat voorspelde ik al. Zat weinig anders op. En je kunt ook direct wat andere tjappies fouleren en vastzetten, paar boetes innen.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens is er een nu een noodbevel in de stad.
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Je moet vooral zorgen dat je weg bent als de charge begint.
Ik vind je ineens een stuk sympathieker.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk. Donder op kuttrollquote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh totaalmalloot!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Donder op kuttrollAlsof ik al niet genoeg spanning voor vanavond heb zonder jouw kutgrappen en grollen.
Echte buitenspelers.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Sigthķrsson
Schöne dus rechtsbuiten.
Ziet er weer veelbelovend uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Sigthķrsson
Schöne dus rechtsbuiten.
Ik vind het een redelijke opstelling. Alleen Klaassen vind ik wat minder.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziet er weer veelbelovend uit.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Fargo het volgende:
Godverdomme mannen, dit moet toch gewoon 2-0 worden?
Gewoon is tegenwoordig al gelijkspelen tegen RKCquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Fargo het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Fargo het volgende:
Dat vind jij, maar volgens jouw instelling kan niemand iets goeds doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon is tegenwoordig al gelijkspelen tegen RKC
Je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon is tegenwoordig al gelijkspelen tegen RKC
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne dus rechtsbuiten.
Ik ben blij dat we dezelfde visie delen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Syntix het volgende:
[..]Op Siggy en Klaassen na.
Zonder buitenspelers en echte spits spelen is sowieso![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |