Telegraaf lezerquote:Op woensdag 6 november 2013 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn er nu rellen of alleen maar wat dronken Schotten in Amsterdam? Op de Telegraaf staat er een grote kop met "Voetbalhooligans op zoek naar rellen" maar ik zie op die filmpjes alleen maar dronken dikke Schotten.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef huffderobot het volgende:
Dit is toch wel één van de slechtst geregisseerde actiefilms die ik gezien heb sinds Spion Van Oranje..
Wazige situatie. Wanneer stapt William Wallace nou uit de tram?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
Zie die ME paarden door die menigte rennen dan
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:57 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Wazige situatie. Wanneer stapt William Wallace nou uit de tram?
Die agenten willen ook een keer eten. Het is veel overzichtelijker zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hebben de Dam wel snel schoongeveegd. Snap alleen niet waarom, was geen enkele aanleiding voor.
Overzichtelijk in de zin van iedereen is weggejaagd?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Die agenten willen ook een keer eten. Het is veel overzichtelijker zo.
Ja, maar wat dit die kerel met die capuchon toch steeds aan dat paard te friemelen? Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overzichtelijk in de zin van iedereen is weggejaagd?
Nouja. Je moet vooral zorgen dat je weg bent als de charge begint.quote:
Godverquote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Je moet vooral zorgen dat je weg bent als de charge begint.
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgezet, was niks meer te zien. Heel de Dam is schoongeveegd, alle Celtic fans zijn weggejaagd d.m.v honden en paarden.quote:
[..]
9.5/10 would laugh againquote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Allemaal verstoppen op zolder.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens is er een nu een noodbevel in de stad.
Dat voorspelde ik al. Zat weinig anders op. En je kunt ook direct wat andere tjappies fouleren en vastzetten, paar boetes innen.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
Overigens is er een nu een noodbevel in de stad.
[..]
Ik vind je ineens een stuk sympathieker.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja leuk. Donder op kuttrollquote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh totaalmalloot!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Donder op kuttrollAlsof ik al niet genoeg spanning voor vanavond heb zonder jouw kutgrappen en grollen.
Echte buitenspelers.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Sigthórsson
Schöne dus rechtsbuiten.
Ziet er weer veelbelovend uit.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, De Jong, Sigthórsson
Schöne dus rechtsbuiten.
Ik vind het een redelijke opstelling. Alleen Klaassen vind ik wat minder.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziet er weer veelbelovend uit.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Fargo het volgende:
Godverdomme mannen, dit moet toch gewoon 2-0 worden?
Gewoon is tegenwoordig al gelijkspelen tegen RKCquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Fargo het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef Fargo het volgende:
Dat vind jij, maar volgens jouw instelling kan niemand iets goeds doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon is tegenwoordig al gelijkspelen tegen RKC
Je kunt ook overdrijven.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon is tegenwoordig al gelijkspelen tegen RKC
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne dus rechtsbuiten.
Ik ben blij dat we dezelfde visie delen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Syntix het volgende:
[..]Op Siggy en Klaassen na.
Zonder buitenspelers en echte spits spelen is sowieso![]()
Dat verhaaltje is afgelopen hopelijk. Kan hij niets aan doen maar het zal beter zijn .quote:
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat verhaaltje is afgelopen hopelijk. Kan hij niets aan doen maar het zal beter zijn .
Hahaha lachwekkend is het gewoonquote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne dus rechtsbuiten.
Nooit geweten dat Steven eigenlijk Mischa Kat heetquote:Op woensdag 6 november 2013 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Waarom heb je een foto van Steven als UI?
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
Poll: Wie gaat er vanavond winnen?
• Ajax
• Celtic
• Gelijkspel
Tussenstand:
Wie zitten er bij sport 1?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef Pedroso het volgende:
Heb wel vertrouwen in Frank. Gaat 3-1 worden.
Overigens heb ik gelukkig Sport1, je zou het met maar met die kneuzen Waterreus en Mulder moeten doen op de NOS. Hoe verzinnen ze het., zoveel treurigheid aan tafel.
Aadje en v. Hooydonk. Ook niet alles maar 10x beter dan bij de NOSquote:
Dus 24x verloren en 1x gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Celtic van de laatste 25 uitwedstrijden in de CL 23x verloren,1x gelijk en 1x verloren.....
Is die al ingevallen dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
We gaan het lastig krijgen tegen Boerrigter ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |