Telegraaf lezerquote:Op woensdag 6 november 2013 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn er nu rellen of alleen maar wat dronken Schotten in Amsterdam? Op de Telegraaf staat er een grote kop met "Voetbalhooligans op zoek naar rellen" maar ik zie op die filmpjes alleen maar dronken dikke Schotten.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef huffderobot het volgende:
Dit is toch wel één van de slechtst geregisseerde actiefilms die ik gezien heb sinds Spion Van Oranje..
Wazige situatie. Wanneer stapt William Wallace nou uit de tram?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:55 schreef RensAjacied het volgende:
Zie die ME paarden door die menigte rennen dan
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:57 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Wazige situatie. Wanneer stapt William Wallace nou uit de tram?
Die agenten willen ook een keer eten. Het is veel overzichtelijker zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ze hebben de Dam wel snel schoongeveegd. Snap alleen niet waarom, was geen enkele aanleiding voor.
Overzichtelijk in de zin van iedereen is weggejaagd?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Die agenten willen ook een keer eten. Het is veel overzichtelijker zo.
Ja, maar wat dit die kerel met die capuchon toch steeds aan dat paard te friemelen? Is dat de bedoeling?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overzichtelijk in de zin van iedereen is weggejaagd?
Nouja. Je moet vooral zorgen dat je weg bent als de charge begint.quote:
Godverquote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja. Je moet vooral zorgen dat je weg bent als de charge begint.
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgezet, was niks meer te zien. Heel de Dam is schoongeveegd, alle Celtic fans zijn weggejaagd d.m.v honden en paarden.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
9.5/10 would laugh againquote:Op woensdag 6 november 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |