Hier zie je ook maar weer dat het verhaal van gemaskerde mannen met shotguns een lulverhaal is.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En jullie nog fun in Europa? Oh nee![]()
Welke kijk je momenteel? Die op de Dam?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef huffderobot het volgende:
Wat heeft die cameraman trouwens met dat balkon? Komt de burgervader zo de masses toespreken?
Ja, zoomt steeds naar balkon met gouden hekje..quote:Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke kijk je momenteel? Die op de Dam?
Haha viel mij ook al op.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:54 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ja, zoomt steeds naar balkon met gouden hekje..
Of ik heb geen beeld, of ik zit naar de Bijmer te kijken...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke kijk je momenteel? Die op de Dam?
Is dat misschien het balkon waar Ajax altijd zijn kampioenschappen viert? Want dan is het gewoon wishful zooming.quote:
Ik snap ook niet wat het nut is van het filmen van het balkon van het Paleisquote:Op woensdag 6 november 2013 16:57 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Is dat misschien het balkon waar Ajax altijd zijn kampioenschappen viert? Want dan is het gewoon wishful zooming.
Die hooligans lopen altijd in zwart. Dus zoek de zwarte jassen en de capuchons (niet de bontkraagjes, da's racistisch) en klaar is Klaas.quote:
Episch gevecht in de schemering. 1980 all over again..quote:Op woensdag 6 november 2013 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
Oh de politie ging alleen hergroeperen jammer.
Zien jullie ook al die voetballen de lucht in?
Enige bekende plein voor toeristen. Leidse en Rembrandtplein kennen ze niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
Ik snap nooit waarom ze altijd op De Dam gaan staan, totaal geen sfeer daar voor het paleis.
Lekkere makkelijk, direct van het station afquote:Op woensdag 6 november 2013 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
Ik snap nooit waarom ze altijd op De Dam gaan staan, totaal geen sfeer daar voor het paleis.
Laidse square is anders bekend genoeg onder de britten hoor. Alleen is de Dam gewoon veel ruimer.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige bekende plein voor toeristen. Leidse en Rembrandtplein kennen ze niet.
Lekker door de stad banjeren toch danquote:Op woensdag 6 november 2013 17:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enige bekende plein voor toeristen. Leidse en Rembrandtplein kennen ze niet.
Oprotten.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:08 schreef huffderobot het volgende:
Wat betreft de voetbalwedstrijd zelf: ik hoop dat Liam Henderson eindelijk zijn langverwachte droomdebuut gaat maken. Die jongen verdient het.
Dat is flauw. Die jongen heeft nog geen minuut gespeeld en is pas 17 jaar. Een beetje vertrouwen graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |