Fischer.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:10 schreef wieisboos het volgende:
Volgens het AD speelt Fischer en niet Schone, maar Klaassen staat er dus sowieso in
Dat dat stelletje zwakzinnige Ajaxbezoedelaars maar lekker de hersens ingeslagen wordt door de ME. Wat een smet op onze prachtige club, dat dit soort dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die groep is er wel ja maar weet niet of het deze zijn, gaat nog gezellig worden morgen dan.
Van Rhijn: Ligeon is nog geblesseerd dus het moet maarquote:Op woensdag 6 november 2013 07:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Sigthorsson, de Jong, Schöne
Hebben inderdaad klapjes gehad gisteravond.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heel stoer om te poseren als er niemand is daaren in de stad gewoon klapjes krijgen.
5th gen. Zich aan het bewijzen dus. Krijg je ervan idd, en blaten dat in Adam we wel even op ons koekie kregenquote:
Deze sla ik even op.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Azijnzeikers weer hier. Serero kan nooit iets goeds doen hier. Klaassen is dan een minpunt maar voor de rest ben ik wel content met de opstelling. Jullie ongelijk wordt allemaal bewezen met een 2-0 overwinning![]()
![]()
![]()
![]()
Als je tegen RKC en Vitesse thuis niet tot scoren komt zie ik niet hoe je makkelijk gaat scoren tegen de muur van Glasgow. Hoewel ik anders hoop.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is meer een frustratiepost na het lezen van alle halve zolenposts hir.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |