Hij laat het zien op de training nu nog in wedstrijdenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat hoor ik iedereen roepen over bijna alle Ajax spelers. Ik denk dat het wel meevalt.
-quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik ben met zeer veel regelmaat bij de training, en daar is iedereen elke keer weer lyrisch over hem. Hij staat niet voor niks in de basis terwijl Lasse op de bank zit. Kans is natuurlijk wel aanwezig dat dat gaat veranderen omdat hij in de wedstrijden geen beslissende momenten heeft.
Het is geen getroll. Geen probleem dat jij aan andere mening hebt hoor. Ben het zelfs met je eens dat hij in de wedstrijden nog iets te weinig brengt (al is het nog steeds iets meer dan veel medespelers). Maar ben jij wel eens bij de trainingen van Ajax?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat je tering hinderlijk ben met je getroll mislukkeling
Ja en dat jochie bakt er niks van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is geen getroll. Geen probleem dat jij aan andere mening hebt hoor. Ben het zelfs met je eens dat hij in de wedstrijden nog iets te weinig brengt (al is het nog steeds iets meer dan veel medespelers). Maar ben jij wel eens bij de trainingen van Ajax?
Eens, heerlijke speler. De Jong naar voren, en Lasse in de basis.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef Stiggie het volgende:
Schone krijgt altijd wel een 6.5 als hij speelt. Mag van mij vaker in de basis starten
Ik weet niet zeker of Moisander ook meteen start, maar hij is wel bij de wedstrijdselectie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moisander juist niet in de basis toch? Meende zoiets gelezen te hebben. Anders maar ipv Denswil, de laatste wedstrijden niet best in tegenstelling tot Veltman.
Je weet toch wel dat Thulani in 2011 bij meerdere verkiezingen werd uitgeroepen voor zowel speler van het jaar als talent van het jaar in Zuid-Afrika hè?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en dat jochie bakt er niks van.
Hij speelt alleen hier zodat de enigste negertjes die in Afrika wonen met wat geld een shirt kopen van Ajax met zijn naam er op.
Sorry, doe ik het op een verkeerde toon?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Discussieren kan ook wel op een normale toon he jongens.
Tussen jullie 2... niet per se jij alleen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sorry, doe ik het op een verkeerde toon?
Hij daagt me uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Tussen jullie 2... niet per se jij alleen.
Volgens mij discussieer ik op een hele vriendelijke manier hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Tussen jullie 2... niet per se jij alleen.
Of hap zonder meteen te beginnen over beuken en zulks.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Of hap zonder meteen te beginnen over beuken en zulks.
Nu moet je niet weer beginnen hequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dankje Djeetje.
Ik accepteer de excuses en uiteraard de bloemen ook.
Ga hem nou niet uitdagenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dankje Djeetje.
Ik accepteer de excuses en uiteraard de bloemen ook.
Volgens mij verdiende ik de excuses, hij probeerde mij namelijk te beledigen en uit te schelden. Of deed hij dat bij jou? ^^quote:
Ik neem ze in ontvangst voor ons beidenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij verdiende ik de excuses, hij probeerde mij namelijk te beledigen en uit te schelden. Of deed hij dat bij jou? ^^
Maar goed, als jij ze in ontvangst wilt nemen ben ik ook blij
Ben benieuwd of hij er weer 4 heeft gemaakt ^^. Heb de uitslagen nog niet gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik neem ze in ontvangst voor ons beiden![]()
En ik ga zometeen lekker Zlatan kijken, om het weer on topic te brengen, wel een oud Ajacied he
Ik heb alleen een tussenstand gezien. Verder weet ik het ook niet. Ben ook benieuwdquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij er weer 4 heeft gemaakt ^^. Heb de uitslagen nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen een tussenstand gezien. Verder weet ik het ook niet. Ben ook benieuwd
Wel gaaf dat je zo'n grote voetbal fan bent voor een vrouw van 91 jaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen een tussenstand gezien. Verder weet ik het ook niet. Ben ook benieuwd
http://www.at5.nl/artikelen/114798/celtic-fans-aangevallen-op-de-wallenquote:Een groep van ongeveer vijftig Celtic supporters zat in café Old Sailor toen er plotseling gemaskerde mannen binnenkwamen.
Volgens een ooggetuige begonnen deze onder het roepen van 'Amsterdam Hooligans' om zich heen te slaan. De chaos die daarop volgde duurde 'zeer kort maar zeer heftig'. De aanvallers waren binnen een minuut weer uit het pand verdwenen.
De beveiligers van de kroeg barricadeerden daarop de deuren.
De politie meldt dat de Celtic supporters nu nog op de Wallen zijn, en door ME busjes geëscorteerd worden.
Hehequote:Op dinsdag 5 november 2013 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Wel gaaf dat je zo'n grote voetbal fan bent voor een vrouw van 91 jaar
Jahaa dat soort mensen hebben ook stemrecht en rechtenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hmmm...
[..]
http://www.at5.nl/artikelen/114798/celtic-fans-aangevallen-op-de-wallen
Triest volkquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hmmm...
[..]
Dat soort hooligansquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hmmm...
[..]
is er weer een groep opgestaan die zich wil bewijzen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Hmmm...
[..]
A-fucking-men.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Oja, en morgen aub 4-0 over dat Celtic heen. Heb een pleurishekel aan die clubs uit Glasgow.
Hoe kun je nou een hekel hebben aan Celtic? Prachtige clubquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
Oja, en morgen aub 4-0 over dat Celtic heen. Heb een pleurishekel aan die clubs uit Glasgow.
Die groep is er wel ja maar weet niet of het deze zijn, gaat nog gezellig worden morgen dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
is er weer een groep opgestaan die zich wil bewijzen?
Ook hoe ze dat met Ricksen dedenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een hekel hebben aan Celtic? Prachtige club
Kippenvel momentje was datquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook hoe ze dat met Ricksen deden
Echt he, met hun neppe gestolen clubliedquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een hekel hebben aan Celtic? Prachtige club
Wereldtopper Boerrigter speelt er ook natuurlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt he, met hun neppe gestolen clublied
Dusquote:Rookgordijn De Boer opgetrokken: tal van wijzigingen in basiself Ajax
Frank de Boer wilde dinsdagmiddag niet aangeven of hij het elftal van Ajax helemaal op zijn kop ging zetten in aanloop naar het Champions League-duel met Celtic. De oefenmeester verklaarde alleen dat Ajax in ieder geval hetzelfde systeem ging spelen en dat hij ‘wel eens’ wat andere poppetjes op andere posities had gezet. Volgens De Telegraaf zijn er volop wijzigingen.
Het dagblad claimt woensdag dat De Boer kiest voor de elf spelers die afgelopen zaterdag het verloren thuisduel met Vitesse (0-1) beëindigden. Dat houdt in dat Nicolai Boilesen als linksback gaat spelen, Daley Blind in de rol van controlerende middenvelder wordt geplaatst en Davy Klaassen de plaats van de in de spits geposteerde Siem de Jong inneemt. Laatstgenoemde opperde maandag dat het wellicht een optie zou zijn dat hij weer in de spits terugkeert, ‘om het goede gevoel terug te krijgen’.
Viktor Fischer en Lucas Andersen zijn de dupe van de vermeende wijzigingen van De Boer. Het duo wordt vervangen door Lasse Schöne en Kolbeinn Sigthórsson en start op de bank. De Boer legde dinsdag een rookgordijn op. “De Jong in de spits blijft altijd een serieuze optie. We weten wat we op het middenveld en in de spits aan hem hebben. Dus daar zit je als coach altijd wel aan te denken. Maar het is niet zo dat dit ook gaat gebeuren. Siem is een optie in de spits, zoals Danny Hoesen dat ook is.”
Goede zaak, muv Siggy aan de zijkant.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus
Cillessen; van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Sigthorsson, de Jong, Schöne
En Klaassenquote:Op woensdag 6 november 2013 07:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goede zaak, muv Siggy aan de zijkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |