Hij laat het zien op de training nu nog in wedstrijdenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat hoor ik iedereen roepen over bijna alle Ajax spelers. Ik denk dat het wel meevalt.
-quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik ben met zeer veel regelmaat bij de training, en daar is iedereen elke keer weer lyrisch over hem. Hij staat niet voor niks in de basis terwijl Lasse op de bank zit. Kans is natuurlijk wel aanwezig dat dat gaat veranderen omdat hij in de wedstrijden geen beslissende momenten heeft.
Het is geen getroll. Geen probleem dat jij aan andere mening hebt hoor. Ben het zelfs met je eens dat hij in de wedstrijden nog iets te weinig brengt (al is het nog steeds iets meer dan veel medespelers). Maar ben jij wel eens bij de trainingen van Ajax?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat je tering hinderlijk ben met je getroll mislukkeling
Ja en dat jochie bakt er niks van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is geen getroll. Geen probleem dat jij aan andere mening hebt hoor. Ben het zelfs met je eens dat hij in de wedstrijden nog iets te weinig brengt (al is het nog steeds iets meer dan veel medespelers). Maar ben jij wel eens bij de trainingen van Ajax?
Eens, heerlijke speler. De Jong naar voren, en Lasse in de basis.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef Stiggie het volgende:
Schone krijgt altijd wel een 6.5 als hij speelt. Mag van mij vaker in de basis starten
Ik weet niet zeker of Moisander ook meteen start, maar hij is wel bij de wedstrijdselectie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Moisander juist niet in de basis toch? Meende zoiets gelezen te hebben. Anders maar ipv Denswil, de laatste wedstrijden niet best in tegenstelling tot Veltman.
Je weet toch wel dat Thulani in 2011 bij meerdere verkiezingen werd uitgeroepen voor zowel speler van het jaar als talent van het jaar in Zuid-Afrika hè?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja en dat jochie bakt er niks van.
Hij speelt alleen hier zodat de enigste negertjes die in Afrika wonen met wat geld een shirt kopen van Ajax met zijn naam er op.
Sorry, doe ik het op een verkeerde toon?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Discussieren kan ook wel op een normale toon he jongens.
Tussen jullie 2... niet per se jij alleen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sorry, doe ik het op een verkeerde toon?
Hij daagt me uitquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Tussen jullie 2... niet per se jij alleen.
Volgens mij discussieer ik op een hele vriendelijke manier hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Tussen jullie 2... niet per se jij alleen.
Of hap zonder meteen te beginnen over beuken en zulks.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Of hap zonder meteen te beginnen over beuken en zulks.
Nu moet je niet weer beginnen hequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dankje Djeetje.
Ik accepteer de excuses en uiteraard de bloemen ook.
Ga hem nou niet uitdagenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dankje Djeetje.
Ik accepteer de excuses en uiteraard de bloemen ook.
Volgens mij verdiende ik de excuses, hij probeerde mij namelijk te beledigen en uit te schelden. Of deed hij dat bij jou? ^^quote:
Ik neem ze in ontvangst voor ons beidenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volgens mij verdiende ik de excuses, hij probeerde mij namelijk te beledigen en uit te schelden. Of deed hij dat bij jou? ^^
Maar goed, als jij ze in ontvangst wilt nemen ben ik ook blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |