En gewoon all round kwaliteit dat is toch wel het meeste wat hij mistquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En nog inzicht, loopvermogen, passing en wat ben ik nog vergeten ?
Hij mist allesquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En gewoon all round kwaliteit dat is toch wel het meeste wat hij mist
Edit was net te laat..quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor goal mist hij sowieso alles
Passing en inzicht heeft deze jongen boordevol. Hij moet alleen goede spelers om zich heen krijgen die zijn goede ingevingen snel begrijpen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En nog inzicht, loopvermogen, passing en wat ben ik nog vergeten ?
Ah dus wederom ligt het aan de andere spelers en niet aan Sereroquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Passing en inzicht heeft deze jongen boordevol. Hij moet alleen goede spelers om zich heen krijgen die zijn goede ingevingen snel begrijpen.
Zo zou je dat inderdaad kunnen uitleggen. Frank heeft dit een hele tijd geleden ook al eens aangegeven btw.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah dus wederom ligt het aan de andere spelers en niet aan Serero![]()
Wel leuk dat enthousiasme van je daar niet van.
Dan moeten we Serero maar snel verkopen want we kunnen hem dit natuurlijk niet aan doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zo zou je dat inderdaad kunnen uitleggen. Frank heeft dit een hele tijd geleden ook al eens aangegeven btw.
Als ze de beuk erin gooien gaat het sowieso mis dat spel moet je ook niet gaan spelen. Hopelijk kunnen de knullen zich motiveren en lukt het combinatiespel voor de verandering een beetje dan komt het misschien wel goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Stiggie het volgende:
Morgen winnen van Celtic kan een omslagpunt betekenen. Krijgen we weer vertrouwen en gooien we de beuk er in. Europees doen we het op een of andere manier altijd wel oke, dus lets hope so.
Tja, in Engeland moet je hem natuurlijk niet zetten. Daar zal hij worden bedolven onder de ijzersterke beren. Hij zou wel erg goed mee kunnen in Spanje bij een club als Barcelona, Valencia, Atletico Madrid.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten we Serero maar snel verkopen want we kunnen hem dit natuurlijk niet aan doen.
Ja ik zie hem wel op het middenveld staan met Iniesta want Xavi gaat er toch binnenkort mee stoppen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, in Engeland moet je hem natuurlijk niet zetten. Daar zal hij worden bedolven onder de ijzersterke beren. Hij zou wel erg goed mee kunnen in Spanje bij een club als Barcelona, Valencia, Atletico Madrid.
Daar zou hij heel goed mee kunnen ja. Maar ik snap natuurlijk dat dit niet gaat gebeuren. Daarvoor laat hij zich te weinig onderscheidend zien. Hij heeft wel zeker de potentie om dat niveau te halen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik zie hem wel op het middenveld staan met Iniesta want Xavi gaat er toch binnenkort mee stoppen.
Vergeet Isco, Thiago en Götze Serero komt eraanquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daar zou hij heel goed mee kunnen ja. Maar ik snap natuurlijk dat dit niet gaat gebeuren. Daarvoor laat hij zich te weinig onderscheidend zien. Hij heeft wel zeker de potentie om dat niveau te halen.
Mag van mij oprotten met dat doelloze combinatiespel als je maar kansen creëert en afmaakt. Lelijk winnen zou ik momenteel niet erg vinden..quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze de beuk erin gooien gaat het sowieso mis dat spel moet je ook niet gaan spelen. Hopelijk kunnen de knullen zich motiveren en lukt het combinatiespel voor de verandering een beetje dan komt het misschien wel goed.
Zou leuk zijn als hij een keer wat van zijn specialiteit laat zien in de wedstrijden.Want alleen op de trainingen heeft hij zo weinig aan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet Isco, Thiago en Götze Serero komt eraan
Wat is zijn specialiteit dan? Moet wel zeggen dat je me nu wel erg enthousiast maakt voor Sereroquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij een keer wat van zijn specialiteit laat zien in de wedstrijden.Want alleen op de trainingen heeft hij zo weinig aan.
Zijn specialiteit is om medespelers alleen voor de keeper te zetten. Een beetje Wesley Sneijder achtig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is zijn specialiteit dan? Moet wel zeggen dat je me nu wel erg enthousiast maakt voor Serero
Nu je het zegt ik zie wel enige vorm van gelijkenisquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn specialiteit is om medespelers alleen voor de keeper te zetten. Een beetje Wesley Sneijder achtig.
Ik geloof dat ik oog voor bepaalde dingen heb die jij niet hebt ^^.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik zie wel enige vorm van gelijkenis
Ik denk eerder dat jij blind bentquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik oog voor bepaalde dingen heb die jij niet hebt ^^.
Verstoppertje in het donker. Schijnt dat hij ook speciaal is in de tuin als kabouter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is zijn specialiteit dan? Moet wel zeggen dat je me nu wel erg enthousiast maakt voor Serero
Hij heeft echt wel potentie hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verstoppertje in het donker. Schijnt dat hij ook speciaal is in de tuin als kabouter.
Dat denk ik niet. Ik ben met zeer veel regelmaat bij de training, en daar is iedereen elke keer weer lyrisch over hem. Hij staat niet voor niks in de basis terwijl Lasse op de bank zit. Kans is natuurlijk wel aanwezig dat dat gaat veranderen omdat hij in de wedstrijden geen beslissende momenten heeft.quote:
Dat hoor ik iedereen roepen over bijna alle Ajax spelers. Ik denk dat het wel meevalt. AJAX is zijn top.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel potentie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |