ze gingen winnen, dat had ik goed gezien. doe je aan de cares voor dat het niet 2-0 is geworden?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
gefeliciteerd, jullie waren weer fantastisch.
Nee hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Celtic geen enkele kans gehad. Achterin zat het wel goed in ieder geval.
Zal moeilijk gaan worden voor Moisander om weer een basisplek te veroveren.
Ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze gingen winnen, dat had ik goed gezien. doe je aan de cares voor dat het niet 2-0 is geworden?
Eens.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Denswil eruit, Moisander er in.
link?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk.
Wat vond je van mijn foto?
Absoluut niet moeilijk nee, vervelend voor Denswil maar alsjeblieft zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Denswil eruit, Moisander er in.
KNVB Beker topic.quote:
Bij Blind had ik soms het idee dat hij een beetje verdwaald was.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Veltman, Schone en Blind waren de beste.
Maar hij heeft nauwelijks een fout gemaakt, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij Blind had ik soms het idee dat hij een beetje verdwaald was.
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel potentie in Densill. Gaat beter worden dan Moisander ooit geweest is.
Deed z'n best...quote:
Misschien, maar tot nu toe is Veltman die het meest laat zien.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel potentie in Densill. Gaat beter worden dan Moisander ooit geweest is.
Van der Hoorn kan uitkijken naar een verhuur periodequote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien, maar tot nu toe is Veltman die het meest laat zien.
Was af en toe ongelukkig. Er waren zelfs momenten dat hij de bal per ongeluk naar een medespeler speelde.quote:
Ik vond Sightersson het minst. Daar kwam ook geen fuck vandaanquote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Syntix het volgende:
Veltman by far de beste op het veld vanavond![]()
gvd wat speelde die als een eindbaas
![]()
![]()
Serero vond ik, zelfs een voorstander zoals ik, de minste.
Gelukkig maar dat jij er niet zoveel kijk op hebt.quote:
Nee, dan zijn er nog maar 3 centrale verdedigers over.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Hoorn kan uitkijken naar een verhuur periode
Meer dan jij.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij er niet zoveel kijk op hebt.
Van der Hoorn 3e keus.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, dan zijn er nog maar 3 centrale verdedigers over.
Siggy?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen of Serero, ik kan niet kiezen jongens.
Werkte weer hard en kreeg 1 bruikbare bal. Tja... voldoende is het niet maar liever dat dan aanvallen voor de tegenstander inluiden en alles naar voren verzieken.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Sightersson het minst. Daar kwam ook geen fuck vandaan
Laten we samen een praatgroepje oprichten, wij hebben er nog kijk opquote:Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinig aan bal gezien en ook weinig fout gedaan
Liefst voor Sereroquote:Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Schöne altijd in de basis, altijd.
Klopt die was ook niet best.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Sightersson het minst. Daar kwam ook geen fuck vandaan
Goed planquote:Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we samen een praatgroepje oprichten, wij hebben er nog kijk op.
Hij kan in ieder geval een bal aannemen zonder erover te struikelen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen is lang niet zo slecht als mensen beweren overigens.
Was wel prima vandaag ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
Frank die het uitvak bezocht en beloofde te winnen.
En het is gebeurt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef Sunri5e het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Al was de wedstrijd niet om aan te zien.
Ik krijg soms een Tim Immers gevoel van hemquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Apart, want behalve het haarkleur zijn het niet dezelfde type spelers.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg soms een Tim Immers gevoel van hem
Mijn reactie bij Fischer is vrijwel altijdquote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef TheArt het volgende:
Goed, volgende wedstrijd Blind weer linksback, want Boilesen is echt een drama. Serero heb ik ook een tijdje verdedigd, maar wat hij vandaag deed kan echt niet. Wat Siggy op het veld deed, weet ik ook niet helemaal. Als hij niet in de spits staat, is hij echt waardeloos.
En wie in hemelsnaam leert Fischer normaal passen en schieten? Qua dribbels is het echt wel oke, ook vandaag. Kan enorm nuttig zijn om in de ploeg te hebben om zoals in de slotfase die bal vast te houden. Maar als hij dan die steekpass moet geven of moet gaan schieten dan is mijn reactie altijd.
Hahah Derkie zou Serero echt kapot makenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is Serero versus Boerrigter.
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah Derkie zou Serero echt kapot maken
Serero is fit. Tegen de tijd dat Boerrigter Serero te pakken heeft scheurt hij een lies af.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahah Derkie zou Serero echt kapot maken
Zou wat zijn als hij had gescoordquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.
Uh, okequote:Op woensdag 6 november 2013 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij had gescoord
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Tyron het volgende:
Frank die het uitvak bezocht en beloofde te winnen.
En het is gebeurt.
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik ga de overwinning nu vieren.
Je hele visie niet, maar ik heb er ook weinig interesse in dat je die gaat toelichten, dus laten we het hierbij houden.quote:
in je eentje?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke
Ik ga de overwinning nu vieren.
1 aanname waar de bal meteen 6 meter terug sprong en meteen een overtreding om het te herstellen. Boerrigterquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakte veel indruk vandaag ja, met z'n balcontact.
Eerste verstandige wat ik jou heb zien postenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hele visie niet, maar ik heb er ook weinig interesse in dat je die gaat toelichten, dus laten we het hierbij houden.
Nee, met je moeder.quote:
Dat dus. Verder de hele wedstrijd stilgegaanquote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1 aanname waar de bal meteen 6 meter terug sprong en meteen een overtreding om het te herstellen. BoerrigterWat een topper is het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |