quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken alleen docenten van mijn zoon en die mogen fijn doorlopen...
Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat zou ik kunnen zijn
moet ik ook doorlopen?
Doegquote:
bai baiquote:
Two hundred degrees, that's why they call me Mr. Fahrenheit.quote:
Rhubakundequote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?
Internetshoppen voor gevorderden?quote:
niksquote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?
dat zou een vak moeten zijn jaquote:
nee zalando is stomquote:
Eens, meeste Amerika-bashes vind ik overtrokken, maar hun maten etc zijn echt debiel.quote:
Sorry hoor, maar je noemt dat systeem "Imperial" en verwacht dat Amerika er niet als vliegen op de honing op af springt?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, meeste Amerika-bashes vind ik overtrokken, maar hun maten etc zijn echt debiel.
Damn them coloniesquote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je noemt dat systeem "Imperial" en verwacht dat Amerika er niet als vliegen op de honing op af springt?.
Meer drinken. Je haalt vanzelf de Ballmer peak.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Seikcid het volgende:
Programmeren met koppijn zou verboden moeten zijn.
Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Seikcid het volgende:
Programmeren met koppijn zou verboden moeten zijn.
mensen met FOK!-account hebben altijd hoofdpijn ?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.
Moet m'n manager nog steeds overtuigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer drinken. Je haalt vanzelf de Ballmer peak.
Heb je weer door Banny's code lopen spitten?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.
Nee, die zitten te FOK!-en als ze zouden moeten programmeren.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
mensen met FOK!-account hebben altijd hoofdpijn ?
Als ik vuilnisman had willen worden was ik wel bij de gemeente gaan werken.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je weer door Banny's code lopen spitten?
Oh dat is kut. Toevallig ook Frans, zoonlief sucks in Fransquote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niksben werkloos
Maar ik mag zo'n 4/5 vakken geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |