Dat zegt ze toch niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
waarom trek jij kousen aan voor een docent?
Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemenquote:
Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt niet! Het verbaast mij ook
Ik ken alleen docenten van mijn zoon en die mogen fijn doorlopen...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemen
Na 30 wordt het makkelijker, echt!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.
Nou ja, mag nog wel iets bij, half jaartje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh, Ang3l had je dat meegekregen trouwens ? Ouder dan jij is te oud volgens deze definitie. Just so you know
Vooral mijn moeder zie ik aftakelen en ik vind het moeilijkquote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn nog goed te passe, dus ik vermoed dat het nog flink lang duurt.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, mag nog wel iets bij, half jaartje bijvoorbeeld.
hmmmm. Waar is het cougar topic ?quote:
Met één been in het graf.quote:
nee dus juist niet : Pquote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
waarom trek jij kousen aan voor een docent?
quote:
Begin nou maar eens met die foto's te posten, dan sturen we je daarna wel door. (of niet)quote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
hmmmm. Waar is het cougar topic ?
deze is wel heeeel slimquote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemen
Bottomquote:
100 fahrenheit?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze is wel heeeel slim
dat is heet
Voor jou hier dusquote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
hmmmm. Waar is het cougar topic ?
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken alleen docenten van mijn zoon en die mogen fijn doorlopen...
Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat zou ik kunnen zijn
moet ik ook doorlopen?
Doegquote:
bai baiquote:
Two hundred degrees, that's why they call me Mr. Fahrenheit.quote:
Rhubakundequote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?
Internetshoppen voor gevorderden?quote:
niksquote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?
dat zou een vak moeten zijn jaquote:
nee zalando is stomquote:
Eens, meeste Amerika-bashes vind ik overtrokken, maar hun maten etc zijn echt debiel.quote:
Sorry hoor, maar je noemt dat systeem "Imperial" en verwacht dat Amerika er niet als vliegen op de honing op af springt?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, meeste Amerika-bashes vind ik overtrokken, maar hun maten etc zijn echt debiel.
Damn them coloniesquote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je noemt dat systeem "Imperial" en verwacht dat Amerika er niet als vliegen op de honing op af springt?.
Meer drinken. Je haalt vanzelf de Ballmer peak.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Seikcid het volgende:
Programmeren met koppijn zou verboden moeten zijn.
Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Seikcid het volgende:
Programmeren met koppijn zou verboden moeten zijn.
mensen met FOK!-account hebben altijd hoofdpijn ?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.
Moet m'n manager nog steeds overtuigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer drinken. Je haalt vanzelf de Ballmer peak.
Heb je weer door Banny's code lopen spitten?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.
Nee, die zitten te FOK!-en als ze zouden moeten programmeren.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
mensen met FOK!-account hebben altijd hoofdpijn ?
Als ik vuilnisman had willen worden was ik wel bij de gemeente gaan werken.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je weer door Banny's code lopen spitten?
Oh dat is kut. Toevallig ook Frans, zoonlief sucks in Fransquote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niksben werkloos
Maar ik mag zo'n 4/5 vakken geven
Als je blijft kreunen, geen probleem.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Kreun. Nu weet ik weer waarom ik al zolang niet op fora kom.
Ik blijf voorlopig wel braaf op dit topic als dat mag.
Nee, deze kreun is specifiek voor 'someone on the internet is wrong'.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als je blijft kreunen, geen probleem.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik zou ook weer moeten, te lange haren in mijn nek
Dan pas?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nee, deze kreun is specifiek voor 'someone on the internet is wrong'.
Niet sexy. Geloof me.
Pfff 6 uur online en de 'stop volgen' knop al gebruikt.
Doe maar ja, want in dat andere topic heb je gewoon ronduit ongelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 14:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Kreun. Nu weet ik weer waarom ik al zolang niet op fora kom.
Ik blijf voorlopig wel braaf op dit topic als dat mag.
Vort jijquote:Op woensdag 6 november 2013 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe maar ja, want in dat andere topic heb je gewoon ronduit ongelijk
Of je dat nou zo is of niet, lijkt me beter om het daar te houden.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe maar ja, want in dat andere topic heb je gewoon ronduit ongelijk
Wordt er gereld ergens?quote:
Tuurlijk niet, dit is het kusjekroel forum.quote:
Sorry. Ik zal mij niet meer voordoen als lekker wijf. Nu ben ik gewoon weer jullie Chubby Annie.quote:
Je vergeet friet vs patat en Apple vs Android.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Nooit reageren op : medische dingen, relatieproblemen of dingen die over de tweede wereld oorlog gaan/ daarmee in verband gebracht worden, religieuze zaken, voetbal, zwarte piet, kunst- of echte kerstboom.
Was ik even vergeten.
Vergeet de kruidnoten / pepernoten dicussie nietquote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Nooit reageren op : medische dingen, relatieproblemen of dingen die over de tweede wereld oorlog gaan/ daarmee in verband gebracht worden, religieuze zaken, voetbal, zwarte piet, kunst- of echte kerstboom.
Was ik even vergeten.
BF4 vs CoDquote:Op woensdag 6 november 2013 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je vergeet friet vs patat en Apple vs Android.
Val je op mannen, vrouwen of beide?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Bedankt voor de tips, heren.
Ik moet er echt weer even inkomen.
is dat een strikvraag ?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Val je op mannen, vrouwen of beide?
En bestialiteit dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Val je op mannen, vrouwen of beide?
Sorry, ik ben niet van de wurgseksquote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
is dat een strikvraag ?
Mijn katten zijn wel into heavy petting en kruipen onder de dekens als ik niet oplet, telt dat ?quote:
Kattenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mijn katten zijn wel into heavy petting en kruipen onder de dekens als ik niet oplet, telt dat ?
Ik val meestal op mannen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet van de wurgseks
Ik kan binnen 2~3 stappen alles aan de tweede wereldoorlog linken.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Was ik even vergeten.
Die voer jij alleen maar, de rest interesseert dat geen kontquote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet de kruidnoten / pepernoten dicussie niet
~voegt honden v.s. katten discussie toe aan de 'niet reageren' -lijstquote:
Hitler, die was pas link.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan binnen 2~3 stappen alles aan de tweede wereldoorlog linken.
Ik kreeg daarnet de uitspraak 'ik had het ook niet over de holocaust, ik had het over Auschwitz'quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is toch ook een spelletje? Op wikipedia naar een random pagina doorgaan en dan binnen zo min mogelijk stappen naar de pagina over hitler doorklikken?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rechts toch ?quote:
Jij gaat hem anders meestal graag aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die voer jij alleen maar, de rest interesseert dat geen kont
En met veel success val je op mannen? En waarderen ze dat als je op ze valt?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:42 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik val meestal op mannen.
Vrouwen en wurgseks heb ik tot nu toe nog niet geprobeerd.
Awshit, die ook jaquote:Op woensdag 6 november 2013 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
BF4 vs CoD
Fifa vs PES is wel dood he?
En IE vs FF ook wel
Ja, die was wel vrij briljant.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik kreeg daarnet de uitspraak 'ik had het ook niet over de holocaust, ik had het over Auschwitz'
Ik ben niet gauw sprakeloos....
Dat ligt eraan hoe letterlijk ik dat doe. Fysiek is meestal geen groot succes.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En met veel success val je op mannen? En waarderen ze dat als je op ze valt?
Na 10 jaar was hij je zat? Of andersom natuurlijk. Ik wil niemand voortrekken in deze.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:47 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe letterlijk ik dat doe. Fysiek is meestal geen groot succes.
Figuurlijk over het algemeen wel, maar een relatie van 10 jaar gehad die een tijdje voorbij is nu moet blijken met hoeveel succes we de draad weer oppakken.
BF4 is net uit. Niet in 2011.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
BF4 vs CoD : FPS zijn zo 2011
Wij deden dat met 2de wereldoorlog. Hitler is dan 1 stap verder. Zo'n 8 jaar terug mee begonnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is toch ook een spelletje? Op wikipedia naar een random pagina doorgaan en dan binnen zo min mogelijk stappen naar de pagina over hitler doorklikken?
Daar vergis je je in. Mij maakt het geen k uit hoe je ze noemt.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij gaat hem anders meestal graag aan.
Zow... Ja snel ! Ik hem hem eruit gegooid. Doopceel lichten op een ander moment en niet zo open ?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Na 10 jaar was hij je zat? Of andersom natuurlijk. Ik wil niemand voortrekken in deze.
Of te snel?
FPS spelen is 2011. Wat zeg ik 1980quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |