Oh jaquote:Op woensdag 6 november 2013 13:27 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
zegt ze toch, ze wil serieus genomen worden door haar docent

Dat zegt ze toch niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
waarom trek jij kousen aan voor een docent?

Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemenquote:

Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt niet! Het verbaast mij ook

Ik ken alleen docenten van mijn zoon en die mogen fijn doorlopen...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemen

Na 30 wordt het makkelijker, echt!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.

Nou ja, mag nog wel iets bij, half jaartje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh, Ang3l had je dat meegekregen trouwens ? Ouder dan jij is te oud volgens deze definitie. Just so you know

Vooral mijn moeder zie ik aftakelen en ik vind het moeilijkquote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn nog goed te passe, dus ik vermoed dat het nog flink lang duurt.

Ik ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.

quote:Op woensdag 6 november 2013 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, mag nog wel iets bij, half jaartje bijvoorbeeld.
 Je redt jezelf!
 Je redt jezelf!

hmmmm. Waar is het cougar topic ?quote:

Met één been in het graf.quote:

nee dus juist niet : Pquote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
waarom trek jij kousen aan voor een docent?

quote:
 Jij was toch de bottom?
 Jij was toch de bottom?

Begin nou maar eens met die foto's te posten, dan sturen we je daarna wel door. (of niet)quote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
hmmmm. Waar is het cougar topic ?

deze is wel heeeel slimquote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemen

Bottomquote:

100 fahrenheit?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze is wel heeeel slim
dat is heet

Voor jou hier dusquote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
hmmmm. Waar is het cougar topic ?

quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken alleen docenten van mijn zoon en die mogen fijn doorlopen...
 dat zou ik kunnen zijn
 dat zou ik kunnen zijn 

Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]dat zou ik kunnen zijn
moet ik ook doorlopen?

Doegquote:

bai baiquote:

Two hundred degrees, that's why they call me Mr. Fahrenheit.quote:

Rhubakundequote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?

Internetshoppen voor gevorderden?quote:

niksquote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit een foto van je gezien.. Welk vak geef je?
 ben werkloos
 ben werkloos 

dat zou een vak moeten zijn jaquote:

nee zalando is stomquote:

Eens, meeste Amerika-bashes vind ik overtrokken, maar hun maten etc zijn echt debiel.quote:

Sorry hoor, maar je noemt dat systeem "Imperial" en verwacht dat Amerika er niet als vliegen op de honing op af springt?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, meeste Amerika-bashes vind ik overtrokken, maar hun maten etc zijn echt debiel.
 .
.

Damn them coloniesquote:Op woensdag 6 november 2013 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je noemt dat systeem "Imperial" en verwacht dat Amerika er niet als vliegen op de honing op af springt?.

Meer drinken. Je haalt vanzelf de Ballmer peak.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Seikcid het volgende:
Programmeren met koppijn zou verboden moeten zijn.

Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Seikcid het volgende:
Programmeren met koppijn zou verboden moeten zijn.

mensen met FOK!-account hebben altijd hoofdpijn ?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.

Moet m'n manager nog steeds overtuigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Meer drinken. Je haalt vanzelf de Ballmer peak.

Heb je weer door Banny's code lopen spitten?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Programmeren is voor mensen zonder FOK!-account.

Nee, die zitten te FOK!-en als ze zouden moeten programmeren.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:07 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
mensen met FOK!-account hebben altijd hoofdpijn ?

Als ik vuilnisman had willen worden was ik wel bij de gemeente gaan werken.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je weer door Banny's code lopen spitten?

Oh dat is kut. Toevallig ook Frans, zoonlief sucks in Fransquote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niksben werkloos
Maar ik mag zo'n 4/5 vakken geven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |