Oh jaquote:Op woensdag 6 november 2013 13:27 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
zegt ze toch, ze wil serieus genomen worden door haar docent
Dat zegt ze toch niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
waarom trek jij kousen aan voor een docent?
Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemenquote:
Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt niet! Het verbaast mij ook
Ik ken alleen docenten van mijn zoon en die mogen fijn doorlopen...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemen
Na 30 wordt het makkelijker, echt!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.
Nou ja, mag nog wel iets bij, half jaartje bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh, Ang3l had je dat meegekregen trouwens ? Ouder dan jij is te oud volgens deze definitie. Just so you know
Vooral mijn moeder zie ik aftakelen en ik vind het moeilijkquote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zijn nog goed te passe, dus ik vermoed dat het nog flink lang duurt.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik moet 28 worden maar dat is gewoon al bijna 30.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, mag nog wel iets bij, half jaartje bijvoorbeeld.
hmmmm. Waar is het cougar topic ?quote:
Met één been in het graf.quote:
nee dus juist niet : Pquote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
waarom trek jij kousen aan voor een docent?
quote:
Begin nou maar eens met die foto's te posten, dan sturen we je daarna wel door. (of niet)quote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
hmmmm. Waar is het cougar topic ?
deze is wel heeeel slimquote:Op woensdag 6 november 2013 13:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik ken ook wel docenten die mijn serieus mogen nemen
Bottomquote:
100 fahrenheit?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
deze is wel heeeel slim
dat is heet
Voor jou hier dusquote:Op woensdag 6 november 2013 13:33 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
hmmmm. Waar is het cougar topic ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |