abonnement Unibet Coolblue
  One tough cookie dinsdag 5 november 2013 @ 23:17:56 #1
169210 liesje1979
pi_132946380

De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.

Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!
Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

De aangeboden pakketten tot nu toe:
1.Handgemaakt cosmeticapakketje vrouw (Radioslut)
2.Handgemaakt cosmeticapakketje man (Radioslut)
3 Handgemaakt cosmeticapakketje unisex (Radioslut)
4.Pakket naar wens van de ontvanger (DrParanoid)
5 Pakket voor gezin van minimaal 2 kinderen. De kinderen mogen elk voor 1 ander kind uit het gezin een cadeau uitkiezen om onder de kerstboom te leggen
6 Pakket van (Scorpie/Jaleesa)
7. Pakket op maat, liefst zonder kinderen. (Mazou)
8. Pakket van Coolguy/Cindy1988
9. Pakket, liefst zonder kinderen (MilkTea)
10. Pakket van Adnap/Rewimo
11. Pakket van LittlebosGirl
12. Pakket op maat (Tessin)
13 Pakket naar wens, ook eventueel voor sinterklaas. (SushineEva/Dekkered)
14. Tas vlees
15. Bad/douche/beautyproducten
16. Maaltijd
17. Engels pakket (Moblo)
18. Pakket van Ioco/Cathmar
19. Pakket van Dolfina-chica en moeder
20. Suprise pakket (anoniem)

[ Bericht 2% gewijzigd door liesje1979 op 13-11-2013 23:06:21 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 10:38:40 #2
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132953716
Eindelijk *O*

Ik wil me graag aanmelden voor (tot nu toe) 3 handgemaakte cosmeticapakketjes.

1 voor mannen
1 voor vrouwen
1 unisex.

:Y

Mocht er meer animo voor zijn dan hoor ik het wel.
En ik doe ook verzoekjes.
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 6 november 2013 @ 10:56:40 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_132954189
Jammer van die typo
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_132955690
Meld me ook aan voor 1 custom pakket (hangt dus af van de vragenlijst ingevuld door de ontvanger :))

Oh; en post het wel :)

[ Bericht 24% gewijzigd door DrParanoid op 06-11-2013 12:44:32 ]
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_132955868
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:56 schreef Mark het volgende:
Jammer van die typo
Fixed :)

Dit jaar doet ons aller Liesje de organisatie. O+
En natuurlijk help ik uit waar ik kan!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132957498
yay gezellig *O* O+

ik denk nog even na over wat ik dit jaar ga doen :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_132957600
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:39 schreef littledrummergirl het volgende:
yay gezellig *O* O+

ik denk nog even na over wat ik dit jaar ga doen :Y
+1

al neig ik naar een financiële bijdrage, al ben ik wel bereid om met iemand samen te shoppen/na te denken over een pakket.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_132957862
Ik stel een pakket beschikbaar voor een gezin van minimaal 2 kinderen.
De kinderen mogen elk voor 1 ander kind uit het gezin een cadeau uitkiezen om onder de kerstboom te leggen. Op die manier is het niet alleen krijgen maar ook gelijk geven wat ze doen.
pi_132958151
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef Bos81 het volgende:

[..]

+1

al neig ik naar een financiële bijdrage, al ben ik wel bereid om met iemand samen te shoppen/na te denken over een pakket.
Ik wil best samen doen
pi_132958158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:50 schreef frederik het volgende:
Ik stel een pakket beschikbaar voor een gezin van minimaal 2 kinderen.
De kinderen mogen elk voor 1 ander kind uit het gezin een cadeau uitkiezen om onder de kerstboom te leggen. Op die manier is het niet alleen krijgen maar ook gelijk geven wat ze doen.
Wat een leuk idee :)
pi_132958191
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:42 schreef Bos81 het volgende:

[..]

+1

al neig ik naar een financiële bijdrage, al ben ik wel bereid om met iemand samen te shoppen/na te denken over een pakket.
team bos/ldg worden :D ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 6 november 2013 @ 13:08:43 #12
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132958424
Ik en Jaleesa zijn weer een team.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132958435
Ik wil graag meedoen en een custom made pakket maken. Het liefst voor een gezin, stel of alleenstaande zonder kinderen. Ik heb ze namelijk zelf niet, ook niet in mijn omgeving dus ik vind het heel moeilijk om dan iets geschikts te vinden. Hoop dat dat geen probleem is :)
pi_132959541
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef Mazou het volgende:
Ik wil graag meedoen en een custom made pakket maken. Het liefst voor een gezin, stel of alleenstaande zonder kinderen. Ik heb ze namelijk zelf niet, ook niet in mijn omgeving dus ik vind het heel moeilijk om dan iets geschikts te vinden. Hoop dat dat geen probleem is :)
Ik wil je best input geven voor kids dingetjes. Genoeg praktijk-ervaring hier :+
En ik heb geen idee naar de bedragen die mensen hier in gedachten hebben, maar wil wel wat bijdragen...
Met een meidenkwartet
pi_132960172
Denk dat je voor een euro of 30/40 al n heel leuk pakket kunt samenstellen en versturen. Zit ik dan n beetje in de buurt?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_132961563
Dat lijkt me wel toch? Dat had ik ook ongeveer in gedachten.
  woensdag 6 november 2013 @ 14:36:05 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132961680
Oke CoolGuy doet ook weer mee, zei hij net.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 14:44:32 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132961990
Wat? :{
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 6 november 2013 @ 14:46:59 #19
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132962080
Ja jong, je gaat maar gewoon ff meedoen, mag een chick op jouw kosten gaan shoppen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 6 november 2013 @ 14:47:16 #20
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132962085
LIESJE CG DOET OOK MEE!!!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 14:49:29 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132962149
Gast wat doe je? :{

Je zit gewoon mn geld voor mij te besteden, gare ramenlikker. krijg een zeepoog.

Uhhh..jaikdoemeeja.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 6 november 2013 @ 14:50:45 #22
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132962183
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:49 schreef CoolGuy het volgende:
Gast wat doe je? :{

Je zit gewoon mn geld voor mij te besteden, gare ramenlikker. krijg een zeepoog.

Uhhh..jaikdoemeeja.
Ja jongen, is toch mooi man, of niet soms, gewoon af en toe iets doen voor de medemens, mooi joh hey. Warme gevoelens enzo _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 14:52:03 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132962222
Warme gevoelens? dat zei je moeder ook tegen me gisteravond ja.

Ja ja ja jongen ik doe mee, zei ik toch al. Volgende keer eerst ff checken en dan posten :')
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 6 november 2013 @ 14:54:53 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132962305
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:52 schreef CoolGuy het volgende:
Warme gevoelens? dat zei je moeder ook tegen me gisteravond ja.

Ja ja ja jongen ik doe mee, zei ik toch al. Volgende keer eerst ff checken en dan posten :')
Ach welnee, ik weet toch wel dat je stiekem best wel een toffe peer bent en in bent voor dit soort dingen. Nu ga ik je ook nog even opgeven voor het vervoerderstopic, met je leasebak. Jij kan vast wel heel Nederland bestrijken.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132962409
Jongens toch! _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 14:58:01 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132962419
Dude.. m'n image...wtf doe je.

Jongen ik heb niet eens vrij met kerst, ik kan echt geen vervoersdingen doen.

Je hebt zelf ook eee leaseslet jongen, hou es op met mij overal voor op te geven mafkees :D 8)7
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 6 november 2013 @ 14:58:46 #27
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132962453
quote:
17s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:57 schreef Cat22 het volgende:
Jongens toch! _O-
Liefde dit, pure liefde.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132962508
Ik wil ook wel een pakketje creëren :D Liefst voor gezin zonder kindjes.. :) En in de buurt van Emmen, kom ik hem nog bezorgen ook!
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_132963242
Mwhahaha.. Ze zijn weer bezig.. Verheug me er al weer zoooooo op!!
O+ O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:57:23 #30
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132964765
Zodra ik de mijne heb meld ik me hier weer menschen :D
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_132967081
quote:
99s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

team bos/ldg worden :D ?
Lijkt me leuk :Y :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ik wil best samen doen
Kan ook, alleen ken ik LDG persoonlijk al wat beter, dus met een samenwerk met haar gaat wel mijn voorkeur.

.Ik heb het zelf niet al te breed, maar ik kan wel 40-50 E opzij zetten, dus 20-25 euro per pakket. Ik denk er eventjes nog over na. Ik ga ook nog verhuizen in december, dus heb het ook nog eens druk.. :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_132967420
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Lijkt me leuk :Y :Y

[..]

Kan ook, alleen ken ik LDG persoonlijk al wat beter, dus met een samenwerk met haar gaat wel mijn voorkeur.

.Ik heb het zelf niet al te breed, maar ik kan wel 40-50 E opzij zetten, dus 20-25 euro per pakket. Ik denk er eventjes nog over na. Ik ga ook nog verhuizen in december, dus heb het ook nog eens druk.. :@ :@
Mag ook met ldg als daar je voorkeur naar uitgaat. Topic is net geopend dus vind nog wel iemand en/of doe zelf een klein pakketje
  woensdag 6 november 2013 @ 17:05:39 #33
386633 Adnap
I love Life !
pi_132967980
Rewimo en ik zei de gek willen een pakketje op maat maken.
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  One tough cookie woensdag 6 november 2013 @ 17:37:30 #34
169210 liesje1979
pi_132969480
*O* O+
Er zijn ook al een paar gegadigden. Ik zal vanavond even de OP bijwerken qua wat er nu aangeboden wordt. Top mensen! _O_
pi_132970524
Ik krijg een hele lieve pb of ik écht écht écht niet mee doe dit jaar.
Maar dus nee, ik doe écht niet mee. Dat dat maar even duidelijk is :W
Waar het stinkt is het warm.
pi_132970656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik krijg een hele lieve pb of ik écht écht écht niet mee doe dit jaar.
Maar dus nee, ik doe écht niet mee. Dat dat maar even duidelijk is :W
ja maar wie moet dan het lunch pakket verzorgen?

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_132970844
Voor de lunch zijn jullie altijd welkom, inclusief lunchpakket indien op de route ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 19:46:39 #38
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132974645
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Mag ook met ldg als daar je voorkeur naar uitgaat. Topic is net geopend dus vind nog wel iemand en/of doe zelf een klein pakketje
*kuch*
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132975282
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Denk dat je voor een euro of 30/40 al n heel leuk pakket kunt samenstellen en versturen. Zit ik dan n beetje in de buurt?
Het gaat niet om de waarde, het gaat om het gebaar. Niet iedereen kan (en wil) hetzelfde beschikbaar stellen. Het gaat denk ik ook meer om de gedachte erachter, en niet om wie het grootste of duurste pakket heeft gekregen.
pi_132976072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:58 schreef frederik het volgende:

[..]

Het gaat niet om de waarde, het gaat om het gebaar. Niet iedereen kan (en wil) hetzelfde beschikbaar stellen. Het gaat denk ik ook meer om de gedachte erachter, en niet om wie het grootste of duurste pakket heeft gekregen.
dat dus en misschien zelfs nog wel een stapje verder. Stel je krijgt een pakketje van iemand die er iets anders voor moet en wil laten, dat is toch fantastisch!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_132976156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

*kuch*
Hint hint? ;)
pi_132976249
Wat een subtiliteit ook altijd in dit topic _O-
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_132976384
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:16 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Hint hint? ;)
Wink wink wink
Nudge nudge

Hmm ook eens kijken of ik wat kan doen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132976546
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik krijg een hele lieve pb of ik écht écht écht niet mee doe dit jaar.
Maar dus nee, ik doe écht niet mee. Dat dat maar even duidelijk is :W
wat is er nodig om je over te halen :D ;)

garpje
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 6 november 2013 @ 20:34:01 #45
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132976928
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:53 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Mag ook met ldg als daar je voorkeur naar uitgaat. Topic is net geopend dus vind nog wel iemand en/of doe zelf een klein pakketje
Neem CG. Succes gegarandeerd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132977660
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Neem CG. Succes gegarandeerd.
Ik zou graag met CG samen doen
pi_132979411
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:48 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ik zou graag met CG samen doen
doen O+ het is een tofferd :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_132979433
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 18:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Voor de lunch zijn jullie altijd welkom, inclusief lunchpakket indien op de route ^O^
O+ jij gek wijf
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 6 november 2013 @ 21:48:43 #49
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132981277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
Dude.. m'n image...wtf doe je.

Jongen ik heb niet eens vrij met kerst, ik kan echt geen vervoersdingen doen.

Je hebt zelf ook eee leaseslet jongen, hou es op met mij overal voor op te geven mafkees :D 8)7
Je hoeft ook niet met kerst zelf te rijden... uiterlijke verzend datum is 15dec!! :6

held!!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_132986570
Ik wil dit jaar heel graag meedoen met een op maat gemaakt pakket!
pi_132986801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:45 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Lijkt me leuk :Y :Y

[..]

Kan ook, alleen ken ik LDG persoonlijk al wat beter, dus met een samenwerk met haar gaat wel mijn voorkeur.
yeeaaaaaaah team littlebosgirl *O* *O* O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  One tough cookie donderdag 7 november 2013 @ 01:31:19 #52
169210 liesje1979
pi_132990559
Oke, de OP is bijgewerkt en alle PM beantwoord geloof ik. Mocht dit niet het geval zijn en heb je nog niets van me gehoord trek dan even aan de bel alsjeblieft! Wanneer de inhoud van het pakket er niet bij stond, staat dit niet in de OP, wil je graag toch nog een tipje van de sluier oplichten dan kan je me dat laten weten en dan pas ik het aan.

Tot nu toe zijn er 13 aanbieders en 4 ontvangers. _O_
Er kan dus nog wel wat bij, vooral qua ontvangers dus schroom niet om je aan te melden!
pi_132993678
Eerder heb ik gezegd dat ik ook een pakket aanbied maar ik ga dit helaas echt niet redden. Sorry daarvoor!

Een pakket ontvangen hoeft, hoe lief en ook goed bedoeld is, niet. Hiervoor heb ik het weer niet te arm denk ik en ik werk sowieso ook beide kerstdagen op mijn werk. Hier komt ook wel een lekkere brunch denk/hoop ik zomaar.

Zal dit topic wel in de gaten houden want het is altijd leuk om de reacties te lezen! :D
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 09:52:08 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132994071
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:48 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ik zou graag met CG samen doen
Done. Jij shopt, ik betaal.

En die rekening declareer ik bij Scorpie. Met zn hoofd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132994122
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Done. Jij shopt, ik betaal.

En die rekening declareer ik bij Scorpie. Met zn hoofd.
Haha ik shop met liefde
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 09:54:44 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132994145
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Haha ik shop met liefde
Daar ben je ook vrouw voor. :P
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 10:08:40 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132994478
Overigens hanteer ik dezelfde regel als bij LDG vorig jaar. Het maakt me niet uit wat je uit geeft, je hoeft niet voor elke 5 euro te vragen of t goed is om die uit te geven.

Als er een wensenlijstje komt voor het pakket heb ik liever dat je alles koopt ipv dat je dingen weg laat omdat t anders te duur wordt (tenzij er idiote dingen op t lijstje staan uiteraard)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 november 2013 @ 11:01:31 #58
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132996037
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
Overigens hanteer ik dezelfde regel als bij LDG vorig jaar. Het maakt me niet uit wat je uit geeft, je hoeft niet voor elke 5 euro te vragen of t goed is om die uit te geven.

Als er een wensenlijstje komt voor het pakket heb ik liever dat je alles koopt ipv dat je dingen weg laat omdat t anders te duur wordt (tenzij er idiote dingen op t lijstje staan uiteraard)
Dat dus. Uitzonderingen zijn gouden rolexen, maserati's, vliegtuigen en de helicopter, ook al is hij in de sale. Daar kunnen we gewoonweg niet aan beginnen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:02:04 #59
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132996060
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Uitzonderingen zijn gouden rolexen, maserati's, vliegtuigen en de helicopter, ook al is hij in de sale. Daar kunnen we gewoonweg niet aan beginnen.
Dus de zonvakantie mag wel doorgang vinden :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_132996121
Scorpie en CG jullie zijn echt 50% van de kerstfun hier O+
S. 2014
J. 2016
  donderdag 7 november 2013 @ 11:03:59 #61
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132996148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Scorpie en CG jullie zijn echt 50% van de kerstfun hier O+
Al is het alleen al om de conversaties van beide heren _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 11:06:48 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132996272
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Uitzonderingen zijn gouden rolexen, maserati's, vliegtuigen en de helicopter, ook al is hij in de sale. Daar kunnen we gewoonweg niet aan beginnen.
Hoezo heli in de sale? waarom leen je die van mij dan? ongevraagd? :{
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 november 2013 @ 11:10:40 #63
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132996439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:02 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dus de zonvakantie mag wel doorgang vinden :P
Niet langer dan 2 weken he.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 11:11:22 #64
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132996465
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niet langer dan 2 weken he.
Waarom heb je m dan al 4 maanden?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132996502
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat dus. Uitzonderingen zijn gouden rolexen, maserati's, vliegtuigen en de helicopter, ook al is hij in de sale. Daar kunnen we gewoonweg niet aan beginnen.
8-)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_132996848
Ik wil een Porsche, maar met een splinternieuwe Dacia neem ik ook nog wel met moeite genoegen mee hoor, hahaha..

Zou echt erg zijn!
  donderdag 7 november 2013 @ 11:21:28 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132996852
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:12 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

8-)
:7
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:21:40 #68
386633 Adnap
I love Life !
pi_132996858
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Oke, de OP is bijgewerkt en alle PM beantwoord geloof ik. Mocht dit niet het geval zijn en heb je nog niets van me gehoord trek dan even aan de bel alsjeblieft! Wanneer de inhoud van het pakket er niet bij stond, staat dit niet in de OP, wil je graag toch nog een tipje van de sluier oplichten dan kan je me dat laten weten en dan pas ik het aan.

Tot nu toe zijn er 13 aanbieders en 4 ontvangers. _O_
Er kan dus nog wel wat bij, vooral qua ontvangers dus schroom niet om je aan te melden!
ik heet adnap. geen asnp :D maar verder heel tof !!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_132996994
Ik eis trouwens ook dat de brandstof voor die Porsche betaald wordt.. (en verzekering en wegenbelasting, maar dat spreekt voor zich lijkt mij)
pi_132997169
Hi, ik zou ook wel ontvanger willen zijn :@

Pakket zou heel leuk zijn, maar het zou ook heel leuk zijn als iemand mij een kerstkaartje wilt sturen :@
Ik woon alleen, heb 2 ratten en ga verhuizen in december.
Twiddel
pi_132997351
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Hi, ik zou ook wel ontvanger willen zijn :@

Pakket zou heel leuk zijn, maar het zou ook heel leuk zijn als iemand mij een kerstkaartje wilt sturen :@
Ik woon alleen, heb 2 ratten en ga verhuizen in december.
ik wil jou wel kerstkaart sturen hoor! :) goed als mijn konijn er ook op staat? :)
pi_132997559
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

ik wil jou wel kerstkaart sturen hoor! :) goed als mijn konijn er ook op staat? :)
Jah :D
Twiddel
pi_132997688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
Overigens hanteer ik dezelfde regel als bij LDG vorig jaar. Het maakt me niet uit wat je uit geeft, je hoeft niet voor elke 5 euro te vragen of t goed is om die uit te geven.

Als er een wensenlijstje komt voor het pakket heb ik liever dat je alles koopt ipv dat je dingen weg laat omdat t anders te duur wordt (tenzij er idiote dingen op t lijstje staan uiteraard)
Top! Nou ben ik opzich wel een goede budgetshopper al zeg ik het zelf ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 11:41:46 #74
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132997703
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Top! Nou ben ik opzich wel een goede budgetshopper al zeg ik het zelf ;)
Wat zeg jij nou? Hup, golddiggen die handel! Tis CG maar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132997759
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef summer2bird het volgende:
Hi, ik zou ook wel ontvanger willen zijn :@

Pakket zou heel leuk zijn, maar het zou ook heel leuk zijn als iemand mij een kerstkaartje wilt sturen :@
Ik woon alleen, heb 2 ratten en ga verhuizen in december.
Vorig jaar was er ook een topic voor mensen die graag kaartjes sturen of willen ontvangen
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 11:47:03 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132997938
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat zeg jij nou? Hup, golddiggen die handel! Tis CG maar.
Tis CG maar? that hurt ;(
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 11:47:56 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132997980
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:41 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Top! Nou ben ik opzich wel een goede budgetshopper al zeg ik het zelf ;)
Zie maar :) t kost wat t kost.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 november 2013 @ 11:52:07 #78
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132998175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tis CG maar? that hurt ;(
Aw. Je weet toch dat we een bromance hebben?

Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:53:42 #79
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132998242
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Aw. Je weet toch dat we een bromance hebben?

[ afbeelding ]
En hoe krijg ik nou mijn uitgespuugde koffie weer uit mijn toetsenbord?? }:|
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 7 november 2013 @ 11:54:31 #80
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132998283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Ireth het volgende:

[..]

En hoe krijg ik nou mijn uitgespuugde koffie weer uit mijn toetsenbord?? }:|
Je krijgt van mij een nieuw bakkie :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 11:57:41 #81
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132998428
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Aw. Je weet toch dat we een bromance hebben?

[ afbeelding ]
Gast, we hoeven nu toch niet vakantiefoto's te gaan plaatsen hier? Sommmige dingen moeten privé blijven.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 november 2013 @ 11:58:04 #82
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132998444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gast, we hoeven nu toch niet vakantiefoto's te gaan plaatsen hier? Sommmige dingen moeten privé blijven.
Dit was die zonvakantie van 2 weken. Mooi was dat wel he, die tijd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132998712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:53 schreef Ireth het volgende:

[..]

En hoe krijg ik nou mijn uitgespuugde koffie weer uit mijn toetsenbord?? }:|
Whaha :p
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 12:05:16 #84
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132998720
quote:
17s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit was die zonvakantie van 2 weken. Mooi was dat wel he, die tijd.
Ja dat was zeker een mooie vakantie jongen. Maar, kweenie, ik heheb daar dat paarse broekje aan, en jij weet goed dat een paar sec nadat die foto is gemaakt die gast me op mn bek pakte en zei van 'laat hem toch, tis een niksnut'. weet niet, geen goede herinneringen aan dit moment en zo.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 november 2013 @ 12:07:12 #85
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132998791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja dat was zeker een mooie vakantie jongen. Maar, kweenie, ik heheb daar dat paarse broekje aan, en jij weet goed dat een paar sec nadat die foto is gemaakt die gast me op mn bek pakte en zei van 'laat hem toch, tis een niksnut'. weet niet, geen goede herinneringen aan dit moment en zo.
Ze moeten gewoon met hun poten van jou afblijven, vieze flikkers dat het er zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132998863
Wtf :')
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 12:12:17 #87
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132999012
quote:
8s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze moeten gewoon met hun poten van jou afblijven, vieze flikkers dat het er zijn.
Ja maar, iets anders wat me nu opvalt...je moet echt kappen met onder die parasol liggen. Zie die foto hoe wit je bent. Tis net duo penotti. Kan gewoon niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 7 november 2013 @ 12:22:18 #88
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132999408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar, iets anders wat me nu opvalt...je moet echt kappen met onder die parasol liggen. Zie die foto hoe wit je bent. Tis net duo penotti. Kan gewoon niet.
Je hebt gelijk, ik moet meer de zon in.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  One tough cookie donderdag 7 november 2013 @ 12:22:44 #89
169210 liesje1979
pi_132999431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Adnap het volgende:

[..]

ik heet adnap. geen asnp :D maar verder heel tof !!
:D Ik pas het later vandaag aan, dan doe ik ook gelijk alle PM beantwoorden.
pi_133000761
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:43 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Vorig jaar was er ook een topic voor mensen die graag kaartjes sturen of willen ontvangen
Maar ik zou ook wel een pakket willen.
Maar kaartjes zijn ook wel eens fijn :P
Waar is dat kaartjestopic?
Twiddel
pi_133006350
Als er teveel pakketten weggegeven worden, wil ik op zich ook best een pakketje ontvangen, misschien elkaar een pakketje sturen? Toch altijd leuk iets te ontvangen.. :@
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  donderdag 7 november 2013 @ 15:41:47 #92
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133007008
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef MilkTea het volgende:
Als er teveel pakketten weggegeven worden, wil ik op zich ook best een pakketje ontvangen, misschien elkaar een pakketje sturen? Toch altijd leuk iets te ontvangen.. :@
Mekaar een pakketje sturen lijkt me ook wel een leuk idee. :D Soort van swap ofzo. :P
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 7 november 2013 @ 16:52:20 #93
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133009855
Mag ik/Mogen wij ook op de reservelijst voor een pakket?
Ik heb ooit al eens een pakket mogen ontvangen en ik gun anderen datzelfde geweldige warme gevoel ook, maar stiekem zou het de kerst bij ons thuis ook wel flink opleuken.
  donderdag 7 november 2013 @ 21:06:10 #94
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_133020679
Leuk weer beste dames en heren! O+
Helaas kan ik dit jaar niet meedoen als schenker..

Er is hier een kleintje op komst en dat kost momenteel ook de nodige euro's :)
Ik geniet wel mee van jullie mooie verhalen O+ :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_133021132
Ik ga dit jaar wél weer een aantal pakketten maken maar dus dit jaar niet voor hier. Na een aantal jaren dat hier met plezier dat gedaan te hebben is er een ander doel op mijn pad gekomen, net zo waardevol en met de zelfde insteek dus ik ben even ontrouw en switch dit jaar even.
2 doelen voor dezelfde doelgroep maar dan elders en 1 voor een hele mooie dierendoelgroep.
Maar ik zei het al, de toffe Wereldreizigers hier die heel den lande doorstruinen om de pakketten van hier op hun plek te brengen ( :* )en die toevallig mijn sponde passeren tijdens hun o zo wereldse reis in deze blijven meer dan welkom voor een pittstop met lunch en zulks ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_133021423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:15 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga dit jaar wél weer een aantal pakketten maken maar dus dit jaar niet voor hier. Na een aantal jaren dat hier met plezier dat gedaan te hebben is er een ander doel op mijn pad gekomen, net zo waardevol en met de zelfde insteek dus ik ben even ontrouw en switch dit jaar even.
2 doelen voor dezelfde doelgroep maar dan elders en 1 voor een hele mooie dierendoelgroep.
Maar ik zei het al, de toffe Wereldreizigers hier die heel den lande doorstruinen om de pakketten van hier op hun plek te brengen ( :* )en die toevallig mijn sponde passeren tijdens hun o zo wereldse reis in deze blijven meer dan welkom voor een pittstop met lunch en zulks ^O^
Je blijft geweldig :-)
pi_133021591
Da's lief maar voelde me toch een beetje verplicht het even uit te leggen. Daar het goud, laat stáán de euro's hier ook niet aan de bomen groeien en zeker niet op mijn rug moest ik kiezen. Hier of daar en dit jaar een keer dan daar. ( mijn doel dit jaar is pakketjes voor een paar oudjes zonder kinders en zulks in een "bejaajdenhuis")

Ik ben ook zo logisch _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 07-11-2013 21:43:21 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_133022839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Da's lief maar voelde me toch een beetje verplicht het even uit te leggen. Daar het goud, laat stáán de euro's hier ook niet aan de bomen groeien en zeker niet op mijn rug moest ik kiezen. Hier of daar en dit jaar een keer dan daar. ( mijn doel dit jaar is pakketjes voor een paar oudjes zonder kinders en zulks in een "bejaajdenhuis")

Ik ben ook zo logisch _O-
Maakt niet uit waar je het voor doet of voor wie jij bent een goed persoon ;-)
Net als de rest hier
pi_133023324
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 21:47 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Maakt niet uit waar je het voor doet of voor wie jij bent een goed persoon ;-)
Net als de rest hier
Iedereen hier is tóf.
(het gemiddelde wensenpakket van de oudjes: pantoffels, sjaal, bonbons, advocaat of een jonge jenever indien man, ik ben heel snel klaar dit jaar qua keuze vrees ik _O- (en één mevrouw wilde graag als enig kadootje: "bezoek" , hoe triest is dat? Geeft wél aan dat een "pakketje"niet altijd een écht pakketje hoeft te zijn.
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 7 november 2013 @ 22:13:59 #100
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133024150
Dat is best wel sneu ja, als dat je enige wens is...bezoek ;( Hoe eenzaam moet dat vrouwke dan wel nie zijn :{

Verder, top idee van je Knoblauch! (geinspireerd door geer en goor misschien :P ? )

^O^
pi_133026065
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:13 schreef PureEvil het volgende:
Dat is best wel sneu ja, als dat je enige wens is...bezoek ;( Hoe eenzaam moet dat vrouwke dan wel nie zijn :{

Verder, top idee van je Knoblauch! (geinspireerd door geer en goor misschien :P ? )

^O^
Nope, als enig kind vele jaren voor demente vader gezorgd en zo en die zat, als ik er even niet was maar voor zich uit te staren (dement) dus buren, kennissen en zo gave er al snel de brui aan dus ik herken die eenzaamheid van ouderen heel goed, daar heb ik Geer nog Goor voor nodig.
Dus hoewel FHF, voor die lieverds die wel willen maar niet kunnen geven, overweeg anders eens een bezoekje bij een oudere, de verzorgingshuizen kennen hun eenzame oudjes dus....
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 7 november 2013 @ 23:01:34 #102
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133026642
Knoblau ik vind je verhaal interessant. Ik ga eens even kijken of de vrouw hier in huis misschien iets wil doen voor de bejaarden hier.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133028081
Ach die arme oudjes! ;(
S. 2014
J. 2016
pi_133029023
Omdat we toch niet anoniem blijven, alvast een bericht dat we meedoen. Samen met m'n vriend(dekkered) ons opgegeven om het kerst/sinterklaas pakket te maken.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:17:33 #105
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133031103
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Aw. Je weet toch dat we een bromance hebben?

[ afbeelding ]
_O- _O-
het lijkt wel alsof blokjesbroek in zijn broekje heeft gepoept ;)

Jullie gaan weer gesprek zijn met kerst.. dat snappen jullie zelf ook wel, mag ik hopen! :D :6
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:22:47 #106
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133031165
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:50 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Nope, als enig kind vele jaren voor demente vader gezorgd en zo en die zat, als ik er even niet was maar voor zich uit te staren (dement) dus buren, kennissen en zo gave er al snel de brui aan dus ik herken die eenzaamheid van ouderen heel goed, daar heb ik Geer nog Goor voor nodig.
Dus hoewel FHF, voor die lieverds die wel willen maar niet kunnen geven, overweeg anders eens een bezoekje bij een oudere, de verzorgingshuizen kennen hun eenzame oudjes dus....
Ik las een tijdje terug.. "adopteer" een opa/oma.. lijkt me ook wel gaaf om te doen..
Ik zal hier eens rondkijken.. gewoon een bezoekje, doosje merci en een wandeling door de wijk.. hondje mee...
Goed plan!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133031197
Ik zat daar toevallig ook al aan te denken. Nu ik even werkloos ben, gewoon vrijwilligerswerk gaan doen in een tehuis/tehuizen.. Heb er geen ervaring mee, maar lijkt me geweldig om die bewoners daarmee toch te 'helpen' O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  vrijdag 8 november 2013 @ 07:52:20 #108
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133033003
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:50 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Nope, als enig kind vele jaren voor demente vader gezorgd en zo en die zat, als ik er even niet was maar voor zich uit te staren (dement) dus buren, kennissen en zo gave er al snel de brui aan dus ik herken die eenzaamheid van ouderen heel goed, daar heb ik Geer nog Goor voor nodig.
Dus hoewel FHF, voor die lieverds die wel willen maar niet kunnen geven, overweeg anders eens een bezoekje bij een oudere, de verzorgingshuizen kennen hun eenzame oudjes dus....
Was trouwens niet lullig bedoeld. ik ken je verder natuurlijk niet.

Wel is dus dat er mede door hun ook meer bekendheid wordt gegeven aan de eenzaamheid de slechte financiele positie van die mensen. En dat vind ik dan wel weer heel erg goed.

Dus ik hoop dat bij meer mensen hun ogen open gaan en ook wat gaan doen voor hun bejaarde medemens. net als jij :)
pi_133033953
Wat zijn de regels hier mbt het vragen voor een pakketje voor een ander?
ik heb hier de afgelopen 2 jaar met veel plezier mee gedaan, maar helaas inmiddels de financiële middelen niet meer... Toen ik deze middelen nog wel had probeerde ik rond de feestdagen ook altijd iets extra's te doen voor een ander, zoals bijvoorbeeld mijn opa en oma. Maarja, ook dat zit er nu niet echt meer in. Ik doe natuurlijk wat ik kan, zoals ik hier boven ook al las zijn ze vaak ook dol gelukkig als ze bezoek krijgen maar toch zou ik zo graag nog wat extra's voor ze doen.

Misschien fijn om een en ander even kort toe te lichten:
Mijn opa en oma hebben heel hun leven hard gewerkt, daarna flink pech gehad, en leven nu van een AOW. Dit is geen vetpot uiteraard. De afgelopen periode hebben ze wat narigheid mee gemaakt, zowel met familie als met de gezondheid. Ik zie gewoon hoe ze nu extra de kleine dingetjes waarderen, maar helaas wordt dit steeds minder. Mijn opa probeert elk jaar een paar dagen wat bij te verdienen voor wat extra's maar nu hij de 80 gepasseerd is lukt dit ook eigenlijk bijna niet meer. Als ik nu boodschappen doe met mijn opa, krijgt hij de boodschap "Of een krant, of koekjes! niet allebei!!!" mee. En mijn oma was kort geleden helemaal in paniek toen ze na mijn uitleg begreep dat ze toch echt in korte tijd 3 rekeningen aan het CAK voor de eigen bijdrage moet betalen.
Goed, kort samengevat: Ik zou het heel erg leuk vinden als ik mijn opa en oma blij kan maken met een pakket, wat kleins is helemaal prima, met wat leuke extraatjes erin, wat lekkers, wat leuks... Ik weet niet of dit mag, en begrijp ook als de regel Fokkers helpen Fokkers, en niet familie/vrienden/kennissen van Fokkers, is.
Zodra ik weer in de mogelijkheid ben, ik denk volgend jaar, dan zal ik UITERAARD!!!! hier weer mee doen, ik vind het een geweldig initiatief en heb zelf ook heel erg genoten van het maken van de pakketten.
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:40:32 #110
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133034561
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:11 schreef Sjaam het volgende:
Wat zijn de regels hier mbt het vragen voor een pakketje voor een ander?
Hoe ze dat dit jaar zullen gaan doen weet ik niet, ik weet alleen dat ik vorig jaar had gevraagd of mijn vader ook een pakket kon krijgen en dat is uiteindelijk gelukt omdat er meer aanbieders dan vragers waren. Dus er bleef 'over' zeg maar. Ik heb geen idee hoe Liesje dat dit jaar in gaat proberen te plannen.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133034854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:40 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hoe ze dat dit jaar zullen gaan doen weet ik niet, ik weet alleen dat ik vorig jaar had gevraagd of mijn vader ook een pakket kon krijgen en dat is uiteindelijk gelukt omdat er meer aanbieders dan vragers waren. Dus er bleef 'over' zeg maar. Ik heb geen idee hoe Liesje dat dit jaar in gaat proberen te plannen.
oke dus er is hoop, haha. Ik wacht rustig af... ik heb er ook alle begrip voor dat de fokkers voor gaan!
pi_133035198
Gisteren had ik beetje haast dus nu even lijstje invullen :P

[ Bericht 45% gewijzigd door summer2bird op 08-11-2013 12:24:50 ]
Twiddel
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:39:21 #113
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_133037770
Ik zit trouwens een beetje te dubben ofdat ik mee ga doen met de kerst actie van de Rewe hier in duitsland. Daar hangen kaartjes aan een bord, met een wens erop van een kind (kadootjes die ze graag willen) Als je mee wilt doen, dan haal je zo'n kaartje eraf, koopt het kadootje en legt het weer bij het bord (ingepakt natuurlijk ;) )

Denk dat ik ff afwacht hier qua financieen...zou wel graag meedoen, maarja, als t niet gaat, dan gaat het niet ;(
  vrijdag 8 november 2013 @ 11:45:16 #114
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133037955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 11:39 schreef PureEvil het volgende:
Ik zit trouwens een beetje te dubben ofdat ik mee ga doen met de kerst actie van de Rewe hier in duitsland. Daar hangen kaartjes aan een bord, met een wens erop van een kind (kadootjes die ze graag willen) Als je mee wilt doen, dan haal je zo'n kaartje eraf, koopt het kadootje en legt het weer bij het bord (ingepakt natuurlijk ;) )

Denk dat ik ff afwacht hier qua financieen...zou wel graag meedoen, maarja, als t niet gaat, dan gaat het niet ;(
Oowww das ook wel een hele leuke actie zeg! O+

(zit me alleen nu te bedenken dat het wel heel erg sneu is als kind zijnde als je ziet dat er allemaal kadootjes komen te liggen en dat jouw kaartje er dan nog steeds hangt... het 'left over' effect zeg maar!)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133038983
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:12 schreef summer2bird het volgende:
Gisteren had ik beetje haast dus nu even lijstje invullen :P
je mag je lijstje naar liesje pm'en je hoeft natuurlijk niet heel je hebben en houwen te delen in dit topic :*

[ Bericht 53% gewijzigd door littledrummergirl op 08-11-2013 12:26:23 ]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_133039248
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

je mag je lijstje naar liesje pm'en je hoeft natuurlijk niet heel je hebben en houwen te delen in dit topic :*
Oh :@ Wil jij 'm dan ook even wegediten?
Twiddel
pi_133039302
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:25 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh :@ Wil jij 'm dan ook even wegediten?
ohjah natuurlijk :) done!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  One tough cookie vrijdag 8 november 2013 @ 22:40:03 #118
169210 liesje1979
pi_133064303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef SunshineEva het volgende:
Omdat we toch niet anoniem blijven, alvast een bericht dat we meedoen. Samen met m'n vriend(dekkered) ons opgegeven om het kerst/sinterklaas pakket te maken.
Ik ga jullie namen er zo bij zetten in de OP. *O*

quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Maar ik zou ook wel een pakket willen.
Maar kaartjes zijn ook wel eens fijn :P
Waar is dat kaartjestopic?
Natuurlijk mag je meedoen. Het kaartjestopic heb ik nog niet geopend omdat ik bang ben dat ik dan door de bomen het bos niet meer zie. :') Misschien later.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:26 schreef MilkTea het volgende:
Als er teveel pakketten weggegeven worden, wil ik op zich ook best een pakketje ontvangen, misschien elkaar een pakketje sturen? Toch altijd leuk iets te ontvangen.. :@
Ik vind je post een beetje lastig te beantwoorden. Natuurlijk mag je op de lijst als ontvanger als je ook een beetje doelgroep bent. Je kan me een PM sturen met antwoorden op de lijst in de OP. Pakketten voor elkaar maken vind ik misschien wat ingewikkeld, hoe zie je het voor je en wat is mijn rol en de rol van het topic hierin? Je kan je ook aanmelden als gever.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef GimmeGore het volgende:
Mag ik/Mogen wij ook op de reservelijst voor een pakket?
Ik heb ooit al eens een pakket mogen ontvangen en ik gun anderen datzelfde geweldige warme gevoel ook, maar stiekem zou het de kerst bij ons thuis ook wel flink opleuken.
Natuurlijk, ik ga zo alle PM beantwoorden en kan me niet herinneren of ik je langs zag komen, zo niet stuur je het lijstje dan nog even?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:11 schreef Sjaam het volgende:
Wat zijn de regels hier mbt het vragen voor een pakketje voor een ander?
ik heb hier de afgelopen 2 jaar met veel plezier mee gedaan, maar helaas inmiddels de financiële middelen niet meer... Toen ik deze middelen nog wel had probeerde ik rond de feestdagen ook altijd iets extra's te doen voor een ander, zoals bijvoorbeeld mijn opa en oma. Maarja, ook dat zit er nu niet echt meer in. Ik doe natuurlijk wat ik kan, zoals ik hier boven ook al las zijn ze vaak ook dol gelukkig als ze bezoek krijgen maar toch zou ik zo graag nog wat extra's voor ze doen.

Misschien fijn om een en ander even kort toe te lichten:
Mijn opa en oma hebben heel hun leven hard gewerkt, daarna flink pech gehad, en leven nu van een AOW. Dit is geen vetpot uiteraard. De afgelopen periode hebben ze wat narigheid mee gemaakt, zowel met familie als met de gezondheid. Ik zie gewoon hoe ze nu extra de kleine dingetjes waarderen, maar helaas wordt dit steeds minder. Mijn opa probeert elk jaar een paar dagen wat bij te verdienen voor wat extra's maar nu hij de 80 gepasseerd is lukt dit ook eigenlijk bijna niet meer. Als ik nu boodschappen doe met mijn opa, krijgt hij de boodschap "Of een krant, of koekjes! niet allebei!!!" mee. En mijn oma was kort geleden helemaal in paniek toen ze na mijn uitleg begreep dat ze toch echt in korte tijd 3 rekeningen aan het CAK voor de eigen bijdrage moet betalen.
Goed, kort samengevat: Ik zou het heel erg leuk vinden als ik mijn opa en oma blij kan maken met een pakket, wat kleins is helemaal prima, met wat leuke extraatjes erin, wat lekkers, wat leuks... Ik weet niet of dit mag, en begrijp ook als de regel Fokkers helpen Fokkers, en niet familie/vrienden/kennissen van Fokkers, is.
Zodra ik weer in de mogelijkheid ben, ik denk volgend jaar, dan zal ik UITERAARD!!!! hier weer mee doen, ik vind het een geweldig initiatief en heb zelf ook heel erg genoten van het maken van de pakketten.
Zullen we afspreken dat als er voldoende pakketten zijn dat dit dan ok is? Stuur je even het lijstje uit de OP dan
pi_133064540
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik vind je post een beetje lastig te beantwoorden. Natuurlijk mag je op de lijst als ontvanger als je ook een beetje doelgroep bent. Je kan me een PM sturen met antwoorden op de lijst in de OP. Pakketten voor elkaar maken vind ik misschien wat ingewikkeld, hoe zie je het voor je en wat is mijn rol en de rol van het topic hierin? Je kan je ook aanmelden als gever.

Ik ben al gever! ;)

Ik heb het niet heel breed oid. maar wil ook niet zeggen dat ik direct tot de doelgroep behoor. Ik bedoelde meer dat áls er pakketten over zijn ik het ook erg leuk zou vinden er een te ontvangen.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  One tough cookie vrijdag 8 november 2013 @ 22:47:08 #120
169210 liesje1979
pi_133064666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ik ben al gever! ;)

Ik heb het niet heel breed oid. maar wil ook niet zeggen dat ik direct tot de doelgroep behoor. Ik bedoelde meer dat áls er pakketten over zijn ik het ook erg leuk zou vinden er een te ontvangen.
Oh sorry, dat zie ik nu. Stuur gewoon in ieder geval het lijstje maar in.
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 23:32:19 #121
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133066818
Voor zover ik heb begrepen doen Cindy1988 en ik samen, maar dat zie ik niet in het lijstje in de OP staan.
Breitling - Instruments for Professionals
  One tough cookie vrijdag 8 november 2013 @ 23:33:27 #122
169210 liesje1979
pi_133066874
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef CoolGuy het volgende:
Voor zover ik heb begrepen doen Cindy1988 en ik samen, maar dat zie ik niet in het lijstje in de OP staan.
Ok, zal ik aanpassen. *O*
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 23:36:59 #123
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133067058
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ok, zal ik aanpassen. *O*
Ik zou 't even dubbelchecken bij haar. Ik weet nl niet wat de status momenteel is.
Breitling - Instruments for Professionals
  One tough cookie vrijdag 8 november 2013 @ 23:42:53 #124
169210 liesje1979
pi_133067318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zou 't even dubbelchecken bij haar. Ik weet nl niet wat de status momenteel is.
Oh nou, zo niet dan hoor ik het wel van haar en sloop ik het er weer uit. :+
  Moderator vrijdag 8 november 2013 @ 23:46:16 #125
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133067465
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh nou, zo niet dan hoor ik het wel van haar en sloop ik het er weer uit. :+
Dat werkt ook. :)
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:11:22 #126
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133068635
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
Natuurlijk, ik ga zo alle PM beantwoorden en kan me niet herinneren of ik je langs zag komen, zo niet stuur je het lijstje dan nog even?
Ik heb geen antwoord gehad? Kan dat kloppen of is mijn pm ergens tussendoor geglipt? :)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie zaterdag 9 november 2013 @ 00:12:36 #127
169210 liesje1979
pi_133068673
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:11 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik heb geen antwoord gehad? Kan dat kloppen of is mijn pm ergens tussendoor geglipt? :)
Nee ik moet het nog doen.
  zaterdag 9 november 2013 @ 00:16:30 #128
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133068817
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 00:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Nee ik moet het nog doen.
Oke :D Ik was al bang dat ik naar de verkeerde had zitten sturen _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133071288
Awesome actie! Ik hou mij er nog even afzijdig van, maar zodra ik een baantje heb ga ik meehelpen, en zodra dat is gelukt vier ik dat door ook wat leuks beschikbaar te stellen :+
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
pi_133072368
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zullen we afspreken dat als er voldoende pakketten zijn dat dit dan ok is? Stuur je even het lijstje uit de OP dan
Helemaal super! Ik ga het direct invullen!
pi_133072926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:32 schreef CoolGuy het volgende:
Voor zover ik heb begrepen doen Cindy1988 en ik samen, maar dat zie ik niet in het lijstje in de OP staan.
Nee top! Team coolguy en Cindy :D
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:21:03 #132
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133074285
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 02:08 schreef WebHawk het volgende:
Awesome actie! Ik hou mij er nog even afzijdig van, maar zodra ik een baantje heb ga ik meehelpen, en zodra dat is gelukt vier ik dat door ook wat leuks beschikbaar te stellen :+
Zouden we niet samen zeep gaan maken? :P
Kaleidoscopiklimax
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:49:19 #133
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133091582
Zo, even een kleine update voor diegenen die het benieuwen :p

De bruisballen zitten nu in de mal, maar het zijn geen bruisballen geworden omdat ik geen ronde mal kon vinden ;( Dus heb maar besloten dat het badcupcakes worden. :D
Voor 2 pakketjes zijn de zeepjes al klaar, ze moeten alleen nog een beetje bijgeschaafd worden, en morgen ga ik lekker eens op pad, op zoek naar wat kokosolie zodat de rest van de zeepjes gemaakt kunnen worden. :')
Had ook nog badkoekjes gemaakt maar ondanks dat ik die op een hoge en veilige plek heb neergezet, wisten mn zusjes er toch nog aan te komen en er zijn dus een paar verkruimeld. :{ Tot overmaat van ramp heeft Koning Gurkenstein (mn idiote kat) ook meegeholpen met het omver gooien van die dingen... dus dat wordt een poging 2. :')
En voor de rest, de badboter, dat kan gewoon niet misgaan. :P
Kaleidoscopiklimax
pi_133104964
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:49 schreef RadioSlut het volgende:
Zo, even een kleine update voor diegenen die het benieuwen :p

De bruisballen zitten nu in de mal, maar het zijn geen bruisballen geworden omdat ik geen ronde mal kon vinden ;( Dus heb maar besloten dat het badcupcakes worden. :D
Voor 2 pakketjes zijn de zeepjes al klaar, ze moeten alleen nog een beetje bijgeschaafd worden, en morgen ga ik lekker eens op pad, op zoek naar wat kokosolie zodat de rest van de zeepjes gemaakt kunnen worden. :')
Had ook nog badkoekjes gemaakt maar ondanks dat ik die op een hoge en veilige plek heb neergezet, wisten mn zusjes er toch nog aan te komen en er zijn dus een paar verkruimeld. :{ Tot overmaat van ramp heeft Koning Gurkenstein (mn idiote kat) ook meegeholpen met het omver gooien van die dingen... dus dat wordt een poging 2. :')
En voor de rest, de badboter, dat kan gewoon niet misgaan. :P
Koning Gurkenstein? :D
Twiddel
pi_133105654
Ik hoop dat iedereen veel plezier beleeft aan de pakketten dit jaar. Ik zou dit jaar mee hebben gedaan met geven, maar ik ben naar Engeland verhuisd dus dat zit er nu niet in ;)
  zondag 10 november 2013 @ 13:15:53 #136
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133106495
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 12:44 schreef Selestha het volgende:
Ik hoop dat iedereen veel plezier beleeft aan de pakketten dit jaar. Ik zou dit jaar mee hebben gedaan met geven, maar ik ben naar Engeland verhuisd dus dat zit er nu niet in ;)
Nou wat flauw ;) Kan toch best ;)

Het schijnt dat Yvonne nog wel eens in Engeland is, kan die niet vervoeren ;) :+
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133106539
quote:
17s.gif Op zondag 10 november 2013 13:15 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Nou wat flauw ;) Kan toch best ;)

Het schijnt dat Yvonne nog wel eens in Engeland is, kan die niet vervoeren ;) :+
Nee kan niet, want ik heb nu alleen het geld wat ik mee nam met de verhuizing (nog geen werk) en woon in bij mijn schoonfamilie.Dus volgend jaar/of alsik nu een baan vind voor kerst ;)
  zondag 10 november 2013 @ 13:20:07 #138
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133106593
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 13:18 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee kan niet, want ik heb nu alleen het geld wat ik mee nam met de verhuizing (nog geen werk) en woon in bij mijn schoonfamilie.Dus volgend jaar/of alsik nu een baan vind voor kerst ;)
Ik hoor het al.. er moet een pakje naar jou!!! ;)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 10 november 2013 @ 13:21:24 #139
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133106634
quote:
17s.gif Op zondag 10 november 2013 13:20 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Ik hoor het al.. er moet een pakje naar jou!!! ;)
En haar schoonmoeder.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133106704
quote:
12s.gif Op zondag 10 november 2013 13:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En haar schoonmoeder.
Haha dat vooral ;) En geen pakketje naar mij hoor, ik heb alles wat ik kan wensen :)
  One tough cookie zondag 10 november 2013 @ 13:47:54 #141
169210 liesje1979
pi_133107407
Volgens mij heb ik alle PM weer bijgewerkt. Het gaat heel goed, zoals het nu lijkt zitten we al op 14 ontvangers. *O*
  zondag 10 november 2013 @ 18:58:48 #142
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133118169
quote:
99s.gif Op zondag 10 november 2013 12:19 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Koning Gurkenstein? :D
Ja, of Gurkie, Gurk, Gurkenstein, of Stijn. of Stijnie. :')
Kaleidoscopiklimax
pi_133137813
Bij deze wil ik mij wel aanmelden om iets te financieren. Samenstellen is niks voor mij, maar ik heb hier wel wat geld voor over. (Kerstpakketten voor m'n medewerkers is ook uitbesteed).
Ik kan op verschillende manieren wat bijdragen, maar dat is per pm t makkelijkst uit te leggen denk ik. Ik kan misschien wel (een deel) van de inkopen doen bijvoorbeeld, en dan zonder BTW sponsoren.
Maar hoe dat precies zit weet ik niet, dat moet ik even uitzoeken. Geen idee ook hoe Jeroen Dijsselbloem daar over denkt eigenlijk ;)
Maar ik wil sowieso financieel wel bijdragen, maar fysiek niet te veel doen. Wellicht is er iemand hier in de buurt die juist andersom zit. (Maassluis)

Ik kan me voorstellen dat dit een beetje vaag is, maar ik leg een en ander in pm graag uit.
  maandag 11 november 2013 @ 02:19:44 #144
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133137827
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 02:17 schreef Waterweg het volgende:
Bij deze wil ik mij wel aanmelden om iets te financieren. Samenstellen is niks voor mij, maar ik heb hier wel wat geld voor over. (Kerstpakketten voor m'n medewerkers is ook uitbesteed).
Ik kan op verschillende manieren wat bijdragen, maar dat is per pm t makkelijkst uit te leggen denk ik. Ik kan misschien wel (een deel) van de inkopen doen bijvoorbeeld, en dan zonder BTW sponsoren.
Maar hoe dat precies zit weet ik niet, dat moet ik even uitzoeken. Geen idee ook hoe Jeroen Dijsselbloem daar over denkt eigenlijk ;)
Maar ik wil sowieso financieel wel bijdragen, maar fysiek niet te veel doen. Wellicht is er iemand hier in de buurt die juist andersom zit. (Maassluis)

Ik kan me voorstellen dat dit een beetje vaag is, maar ik leg een en ander in pm graag uit.
In het kort uitgelegd: je zoekt een shopper ;)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133137834
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 02:19 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

In het kort uitgelegd: je zoekt een shopper ;)
als dat zo heet, dan is dat wat ik zoek :)
  maandag 11 november 2013 @ 11:05:46 #146
85962 ioko
I Appear Missing
pi_133141783
Ik doe al een aantal jaren mee, maar ik heb dit jaar geen tijd om te shoppen. Wel wil ik graag 2 pakketten betalen. Dus gezocht: shoppers die in de gelegenheid zijn om deze pakketten samen te stellen en dus tijd, maar wellicht geen geld hebben.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_133142684
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:05 schreef ioko het volgende:
Ik doe al een aantal jaren mee, maar ik heb dit jaar geen tijd om te shoppen. Wel wil ik graag 2 pakketten betalen. Dus gezocht: shoppers die in de gelegenheid zijn om deze pakketten samen te stellen en dus tijd, maar wellicht geen geld hebben.
Ik wil best 1 pakketje maken. Team?
Met een meidenkwartet
pi_133143060
Ik wil wel shopper zijn. Geen geld om zelf een pakketje samen te stellen maar iemand er geld voor over heeft wil ik er best de tijd en moeite in steken :)

Ik woon in Delft
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 11 november 2013 @ 15:40:23 #149
85962 ioko
I Appear Missing
pi_133149433
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:39 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik wil best 1 pakketje maken. Team?
Yes, Leuk! PM je voor verder overleg?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 11 november 2013 @ 19:45:57 #150
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_133158614
Word nu al warm van alle lieve gevers én ontvangers. Super om te zien dat er zoveel samen wordt gewerkt in financiering/samenstellen. *; *; O+ O+ O+ ^O^
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  Moderator maandag 11 november 2013 @ 21:25:12 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133164265
Serieus, kunnen we iets minder kusjekroel en zo doen? Ik ga d'r bijna van over mn nek.

ik moet mn image weer even omhoog trekken...
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:56:07 #152
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133194260
* dolfina-chica en dolfina's mams bieden een pakket op maat aan!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:56:41 #153
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133194288
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 21:25 schreef CoolGuy het volgende:
Serieus, kunnen we iets minder kusjekroel en zo doen? Ik ga d'r bijna van over mn nek.

ik moet mn image weer even omhoog trekken...
held!!
:*
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:32:19 #154
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133195913
:r al die zoetsappigheid :r
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 20:33:17 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133195945
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:32 schreef Scorpie het volgende:
:r al die zoetsappigheid :r
Echt he. Zum kotsen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133195948
Says you :P
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:38:27 #157
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133196142
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Echt he. Zum kotsen.
Bah !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 20:41:30 #158
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133196253
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bah !
Naja zonder dollen, dan moeten we natuurlijk ook kappen met zo bijdehand doen hier in dit topic, 't mes snijdt aan 2 kan...oh nee wacht, het ligt uiteraard niet aan ons!

Zo zag je dat? Ging ik even bijna de mist in hier.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:43:15 #159
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133196321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja zonder dollen, dan moeten we natuurlijk ook kappen met zo bijdehand doen hier in dit topic, 't mes snijdt aan 2 kan...oh nee wacht, het ligt uiteraard niet aan ons!

Zo zag je dat? Ging ik even bijna de mist in hier.
Ik wou al bijna met gestrekt been invliegen met je emo opmerkingen, gek.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 20:55:15 #160
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133196716
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik wou al bijna met gestrekt been invliegen met je emo opmerkingen, gek.
Krijg de bloedhoest, achterlijke.
Breitling - Instruments for Professionals
  One tough cookie dinsdag 12 november 2013 @ 22:02:03 #161
169210 liesje1979
pi_133199479
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 02:21 schreef Waterweg het volgende:

[..]

als dat zo heet, dan is dat wat ik zoek :)
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
Ik wil wel shopper zijn. Geen geld om zelf een pakketje samen te stellen maar iemand er geld voor over heeft wil ik er best de tijd en moeite in steken :)

Ik woon in Delft
Misschien kunnen jullie samen iets betekenen?
pi_133199635
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:02 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

[..]

Misschien kunnen jullie samen iets betekenen?
Dat lijkt me mooi.
Ik kreeg ook al een pm met een aanbieding, maar Delft-Maassluis is een stuk beter te overzien.
Ik zal even pm-en
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:06:23 #163
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133199658
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Krijg de bloedhoest, achterlijke.
Krijg toch een zeepoog.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 12 november 2013 @ 22:21:01 #164
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133200262
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 22:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Krijg toch een zeepoog.
is dat alles??? >:) >:)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133211983
Mijn vriendin heeft zo goed als niets te makken...
(Ik ook niet trouwens, anders had ik wat voor haar gedaan)

Lijkt me wel wat voor haar, als verassing. Ze heeft een zoontje van 4.
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  woensdag 13 november 2013 @ 11:41:47 #166
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133212216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:33 schreef DenHeldert het volgende:
Mijn vriendin heeft zo goed als niets te makken...
(Ik ook niet trouwens, anders had ik wat voor haar gedaan)

Lijkt me wel wat voor haar, als verassing. Ze heeft een zoontje van 4.
Ik zeg opgeven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133212361
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:33 schreef DenHeldert het volgende:
Mijn vriendin heeft zo goed als niets te makken...
(Ik ook niet trouwens, anders had ik wat voor haar gedaan)

Lijkt me wel wat voor haar, als verassing. Ze heeft een zoontje van 4.
Het lijstje invullen en dm'en naar liesje, vul je daar in dat jullie een stel zijn met 1 kind een zoontje van 4 en dan de rest van de gegevens van het lijstje :)
pi_133212615
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik zeg opgeven.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:46 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Het lijstje invullen en dm'en naar liesje, vul je daar in dat jullie een stel zijn met 1 kind een zoontje van 4 en dan de rest van de gegevens van het lijstje :)
Zelf geef ik er niet veel om, dus dat zou aan een ander beter zijn besteed :)
Heb mijn vriendin en haar zoontje opgegeven.

Superinitiatief dit, trouwens ^O^
Als iedereen aan zichzelf denkt, word er aan iedereen gedacht.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:12:14 #169
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_133218874
Aangezien dat Liesje1979 mensen uitsluit doe ik dit jaar fia fhf niet mee. :6
  woensdag 13 november 2013 @ 15:19:59 #170
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_133219125
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

sneuneus
Noem mij maar zo, maar pas op wat je zegt. :6
  woensdag 13 november 2013 @ 15:29:55 #171
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_133219496
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Of wat, je komt bij me langs en neemt m'n inboedel mee?
Maak je maar geen zorgen dat ik je inboedel meeneem, maar ik weet iid waar je huis staat
pi_133219668
Ik wil wel een Brits kerstpakketje samenstellen met wat Britse kerstlekkernijen enzo! :) Niets groots, want verzendkosten en zulks, maar gewoon, omdat 't kan.
Ja doei.
  Moderator woensdag 13 november 2013 @ 15:41:11 #173
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133219832
He gezellig. Is t uberhaupt waar dat er iemand wordt buitengesloten (zonder geldige reden?) :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133219909
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
He gezellig. Is t uberhaupt waar dat er iemand wordt buitengesloten
Ja.

quote:
(zonder geldige reden?) :')
Nee, zeer goede redenen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133220065
Vreemd dit. Er zal vast en zeker een goede reden voor zijn! :)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:48:57 #176
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_133220095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je bent niet goed geïnformeerd: het was een gezamenlijke beslissing van de mods.
En natuurlijk is het jouw keuze om dit jaar al dan niet mee te doen.

[..]

En dat. :)
Dan ben ik toch wel erg benieuwd waaarop op die beslissing gebaseerd is?
pi_133220125
Ja, doe dat lekker in FB, dit geneuzel. Kerstpakketten O+ Leuk O+
Ja doei.
pi_133220164
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef Senzune het volgende:

[..]

Dan ben ik toch wel erg benieuwd waaarop op die beslissing gebaseerd is?
Dat is iets tussen de mods en de betrokkene.
Hoeft dus niet hier. En ook niet in FB.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133220327
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil wel een Brits kerstpakketje samenstellen met wat Britse kerstlekkernijen enzo! :) Niets groots, want verzendkosten en zulks, maar gewoon, omdat 't kan.
Leuk!! *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133221604
-edit-

*O* gezelligheid *O*

Liesje: kan ik trouwens eventueel dit weekend al een pakketje bij je afleveren? Ben in Nederland/Den Haag vrijdagavond/zaterdagochtend, en 't zou aardig wat verzendkosten schelen! Kunnen die verzendkosten weer naar meer chocolade :9 :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-11-2013 16:37:17 ]
Ja doei.
pi_133221632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

-edit-

*O* gezelligheid *O*

Liesje: kan ik trouwens eventueel dit weekend al een pakketje bij je afleveren? Ben in Nederland/Den Haag vrijdagavond/zaterdagochtend, en 't zou aardig wat verzendkosten schelen! Kunnen die verzendkosten weer naar meer chocolade :9 :)
cadbury's flakes O+ O+ O+ O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-11-2013 16:37:30 ]
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 13 november 2013 @ 16:33:54 #182
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_133221633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ben in Nederland/Den Haag vrijdagavond/zaterdagochtend
Waarom weet ik dat niet? Waarom gaan we geen bier drinken?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:39:03 #183
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_133221771
Ik zag dit topic en ik dacht leuk mee te doen als gever. -O-
  woensdag 13 november 2013 @ 16:42:14 #184
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133221852
[quote]0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:39 schreef Senzune het volgende:
Ik zag dit topic en ik dacht leuk mee te doen als gever. -O-
[/quote]

Volgens mij dacht je al gelijk dat je niet mee zou doen? :?

[quote]0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:12 schreef Senzune het volgende:
Aangezien dat Liesje1979 mensen uitsluit doe ik dit jaar fia fhf niet mee. :6
[/quote]


Ik zeg niks...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133221867
Niet wééhéér! Gewoon geen antwoord meer geven en reporten.
Ja doei.
pi_133224225
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:22 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Ik las een tijdje terug.. "adopteer" een opa/oma.. lijkt me ook wel gaaf om te doen..
Ik zal hier eens rondkijken.. gewoon een bezoekje, doosje merci en een wandeling door de wijk.. hondje mee...
Goed plan!!
Beetje een wel héél erg late reactie :@ maar je hebt geen idee hoe blij dat je een eenzaam oudje kunt maken met iets kleins als wat jij beschrijft. Overigens, af en toe eens binnenlopen op een pg-afdeling (alles wél in overleg met het tehuis want zomaar binnenlopen is not done, nogal duidelijk waarom en je zou er niet eens ín komen) met een hondje is al zo tof, vooral dementerenden kunnen ineens zo maar een beetje opleven als ze met een hondje kunnen knuffelen, dat is zo heel erg prachtig om mee te maken O+
Maar nogmaals, mocht iemand het overwegen, neem eerst contact op met "je" beaajden/verzorgingstehuis, er is een groot tekort aan vrijwilligers dus ook een eenmalig bezoekje in overleg wordt veelal enorm gewaardeerd :*
Ik zei al eerder, niet echt FHF maar past wel in het kader iets voor een ander te willen doen indien zelf geen middelen ervoor, dan is het een alternatief (en dan tóch weer ergens FHF-waardig want de vele . vaak eenzame ouderen fokten ook ooit, zij het niet hier op FOK! ;)
(en zo past het ergens toch weer in FHF dus geen topicvervuiling, eigenlijk O-) :+ en anders roept Liesje me wel tot de orde 8-) )

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 13-11-2013 18:04:55 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_133224371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Niet wééhéér! Gewoon geen antwoord meer geven en reporten.
Second that :{w
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 13 november 2013 @ 19:24:33 #188
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133227069
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..knip..]

het is wel fhf..
Aan ideeën!!
Morgen eens overleggen met mijn contactpersoon/begeleider.
Plus mijn hond vindt knuffen heerlijk! En het houdt mij van de straat.. ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door dolfina-chica op 13-11-2013 19:31:49 ]
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133231151
Van de straat? JUist op de straat ;)

Ik merk dat in mijn eigen omgeving ook. Mensen die al blij zijn met even een praatje. Een van onze katten is ook eens mee geweest op bezoek bij mijn 'adoptie' oma. Het gespreksonderwerp is dan ook vaak haar vroegere honden en katten.
Ik zou willen dat ik meer energie had....
  woensdag 13 november 2013 @ 21:25:00 #190
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133232336
Zo, en de mannenzeep zit ook in de mal. *O*
Kaleidoscopiklimax
  One tough cookie woensdag 13 november 2013 @ 21:28:31 #191
169210 liesje1979
pi_133232500
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:25 schreef RadioSlut het volgende:
Zo, en de mannenzeep zit ook in de mal. *O*
*O*

Ik ga dit weekend adressen aan ontvangers koppelen dus nog even geduld en dan kunnen jullie los! *O*
  woensdag 13 november 2013 @ 22:59:23 #192
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133237105
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

*O*

Ik ga dit weekend adressen aan ontvangers koppelen dus nog even geduld en dan kunnen jullie los! *O*
Doe mij ff een lekker chickie, en CG ook.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:03:46 #193
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133237331
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doe mij ff een lekker chickie, en CG ook.
Wrm? je hoeft zelf niet eens te shoppen... (luilak ;))
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133237652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 17:56 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Beetje een wel héél erg late reactie :@ maar je hebt geen idee hoe blij dat je een eenzaam oudje kunt maken met iets kleins als wat jij beschrijft. Overigens, af en toe eens binnenlopen op een pg-afdeling (alles wél in overleg met het tehuis want zomaar binnenlopen is not done, nogal duidelijk waarom en je zou er niet eens ín komen) met een hondje is al zo tof, vooral dementerenden kunnen ineens zo maar een beetje opleven als ze met een hondje kunnen knuffelen, dat is zo heel erg prachtig om mee te maken O+
Maar nogmaals, mocht iemand het overwegen, neem eerst contact op met "je" beaajden/verzorgingstehuis, er is een groot tekort aan vrijwilligers dus ook een eenmalig bezoekje in overleg wordt veelal enorm gewaardeerd :*
Ik zei al eerder, niet echt FHF maar past wel in het kader iets voor een ander te willen doen indien zelf geen middelen ervoor, dan is het een alternatief (en dan tóch weer ergens FHF-waardig want de vele . vaak eenzame ouderen fokten ook ooit, zij het niet hier op FOK! ;)
(en zo past het ergens toch weer in FHF dus geen topicvervuiling, eigenlijk O-) :+ en anders roept Liesje me wel tot de orde 8-) )
en in het kader hiervan heb ik net even naar de woning van een oud clientje van me gemaild of ze haar wilde vragen of ze een middagje wat leuks met me wil gaan doen O+ heb het oude besje al twee jaar niet gezien, maar we waren veruit elkaars favoriet toen ik er nog werkte. ik hoop dat ze nog weet wie ik ben :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  One tough cookie woensdag 13 november 2013 @ 23:11:26 #195
169210 liesje1979
pi_133237680
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doe mij ff een lekker chickie, en CG ook.
:D Jullie gaan het zelf langsbrengen?
  woensdag 13 november 2013 @ 23:15:57 #196
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133237917
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:D Jullie gaan het zelf langsbrengen?
Scorp stond toendertijd ook bij Jaleesa voor de deur :P (nadat ie eerst bij mij had gestaan... maar Jaleesa maakte toen meer indruk... }:| )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 13 november 2013 @ 23:16:38 #197
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133237952
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef Ireth het volgende:

[..]

Scorp stond toendertijd ook bij Jaleesa voor de deur :P (nadat ie eerst bij mij had gestaan... maar Jaleesa maakte toen meer indruk... }:| )
Ik val op oudere vrouwen dus je was zeker interessant.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:18:05 #198
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133238034
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik val op oudere vrouwen dus je was zeker interessant.
:o
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 13 november 2013 @ 23:20:47 #199
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133238144
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik val op oudere vrouwen dus je was zeker interessant.
_O- _O-

Ireth haar mond is nu gesnoerd, heb je dat wel door :D
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 13 november 2013 @ 23:21:09 #200
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133238165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:18 schreef Ireth het volgende:

[..]

:o
Jij gaf me alleen wel heel snel door aan Jaleesa, dat deed een beetje pijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:21:20 #201
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133238171
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

_O- _O-

Ireth haar mond is nu gesnoerd, heb je dat wel door :D
Neuh, ben mijn luchtbuks aan het poetsen...
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 13 november 2013 @ 23:21:45 #202
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133238192
quote:
9s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij gaf me alleen wel heel snel door aan Jaleesa, dat deed een beetje pijn.
Jij ging zo snel weer weg, had niet eens de tijd om mijn man in de kelderkast te duwen!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 13 november 2013 @ 23:22:57 #203
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133238250
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef Ireth het volgende:

[..]

Jij ging zo snel weer weg, had niet eens de tijd om mijn man in de kelderkast te duwen!
En je kind weg te stouwen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:26:03 #204
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133238414
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En je kind weg te stouwen.
Die zat op school/lag op bed. (geloof ik...)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 13 november 2013 @ 23:34:59 #205
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133238923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Ireth het volgende:

[..]

Die zat op school/lag op bed. (geloof ik...)
Pfff geen idee meer, had alleen maar oog voor jou. :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:35:39 #206
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133238954
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Pfff geen idee meer, had alleen maar oog voor jou. :*
Whoewhahahahaaaaa!!! Jij denkt zeker ook dat ik nog in Sinterklaas geloof?? :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 13 november 2013 @ 23:36:54 #207
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133239027
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Ireth het volgende:

[..]

Whoewhahahahaaaaa!!! Jij denkt zeker ook dat ik nog in Sinterklaas geloof?? :P
:P
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:37:25 #208
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133239053
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Ireth het volgende:

[..]

Whoewhahahahaaaaa!!! Jij denkt zeker ook dat ik nog in Sinterklaas geloof?? :P
de kerstman toch wel O-)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 13 november 2013 @ 23:38:51 #209
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133239111
Nou dames, deze jongeman duikt zijn bed in. Adios :W
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 13 november 2013 @ 23:39:47 #210
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133239149
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

de kerstman toch wel O-)


quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Nou dames, deze jongeman duikt zijn bed in. Adios :W
:* Sweetdreams!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 13 november 2013 @ 23:39:53 #211
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133239155
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Nou dames, deze jongeman duikt zijn bed in. Adios :W
Hasta mañana is het dan... Adios is zo.. uhh definitief, dat vindt je shopper vast niet zo leuk :P
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 13 november 2013 @ 23:40:16 #212
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133239174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef Ireth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

:* Sweetdreams!
O+ *;
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  One tough cookie woensdag 13 november 2013 @ 23:57:28 #213
169210 liesje1979
pi_133239899
Het gaat overigens goed met de verhouding pakketten en ontvangers. Volgens mij krijgen we veel blije mensen rond kerst. O+

Wel even een puntje van aandacht. Ik heb van veel mensen die zich hebben aangemeld nog geen adres gegevens ontvangen, als je het nog niet gestuurd hebt, wil je dat dan nog doen? Dat koppelt wat makkelijker omdat sommige pakketten voor alsnog regio gebonden zijn, anders is er nog het vervoerstopic natuurlijk maar rechtstreeks is vaak makkelijker.
pi_133241247
quote:
17s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Pfff geen idee meer, had alleen maar oog voor jou. :*
:'( :'( :'(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 14 november 2013 @ 09:03:27 #215
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133243888
Ook hier is de crisis toegeslagen maar Marcelpetra1 en ik willen toch wel weer meedoen net als vorig jaar. Echter in een ietwat slankere vorm. Vorig jaar deden we 2 pakketten, nu willen we er samen 1 aanbieden aan een gezin met kinderen. En dan een levensmiddelen/kleine kadootjes pakket.

(Marcelpetra1 heeft echter zware computertroubles, ze kan op haar werk wel meelezen, maar inloggen niet. Thuis is haar computer al aangemeld voor een rituele verbranding geloof ik :P )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 14 november 2013 @ 09:43:29 #216
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133244485
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

:'( :'( :'(
Awwwwwwwww wat is er? Jij bent mijn kleine zusje :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 09:55:36 #217
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133244683
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doe mij ff een lekker chickie, en CG ook.
Eindelijkk zeg je eens wat nuttigs. Niet dat ik t zelf ga langsbrengen maar toch.

Tenzij het echt een enorme knaller is. :P
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 november 2013 @ 09:57:38 #218
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133244721
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Eindelijkk zeg je eens wat nuttigs. Niet dat ik t zelf ga langsbrengen maar toch.

Tenzij het echt een enorme knaller is. :P
Ik lees een uitdaging Liesje.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 10:08:28 #219
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133244944
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik lees een uitdaging Liesje.
Jongen schei uit. Dr is geen enkele vrouw die niet mijn vriendin is waar ik het hele land voor door rijdt.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 november 2013 @ 10:11:05 #220
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133244990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jongen schei uit. Dr is geen enkele vrouw die niet mijn vriendin is waar ik het hele land voor door rijdt.
Oh tuurlijk wel. Als je bijvoorbeeld Jaleesa zou kennen zou je zo ernaartoe rijden. Zo zijn er vast meer dames waarvoor je dat zou doen. Word.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133245214
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh tuurlijk wel. Als je bijvoorbeeld Jaleesa zou kennen zou je zo ernaartoe rijden. Zo zijn er vast meer dames waarvoor je dat zou doen. Word.
Ahhwwe O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 10:25:28 #222
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133245271
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh tuurlijk wel. Als je bijvoorbeeld Jaleesa zou kennen zou je zo ernaartoe rijden. Zo zijn er vast meer dames waarvoor je dat zou doen. Word.
Om alleen een pakketje af te geven? Dacht t niet.:p
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133245291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Om alleen een pakketje af te geven? Dacht t niet.:p
Tss, ik ben heel lief hoor o|O
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 14 november 2013 @ 10:31:05 #224
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133245378
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Om alleen een pakketje af te geven? Dacht t niet.:p
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:26 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Tss, ik ben heel lief hoor o|O
Ik had geen spijt van mijn laatste keer dat ik een pakketje bij je bracht :@
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 10:31:09 #225
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133245383
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:26 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Tss, ik ben heel lief hoor o|O
Oh maar ik beweer niet dat dat niet zo is. Ik ga alleen niet t hele land door om dan vervolgens een lief glimlachje te krijgen en hup weer terug naar huis. Ik ben wel gek maar niet zo gek. ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 november 2013 @ 10:33:08 #226
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133245422
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh maar ik beweer niet dat dat niet zo is. Ik ga alleen niet t hele land door om dan vervolgens een lief glimlachje te krijgen en hup weer terug naar huis. Ik ben wel gek maar niet zo gek. ;)
Jongen, jij snapt de ware spirit of christmas niet. Die glimlach doet het hem. Plus Jaleesa zet goeie koffie!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133245482
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]


[..]

Ik had geen spijt van mijn laatste keer dat ik een pakketje bij je bracht :@
Je zou vaker langs moeten komen :(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 10:36:24 #228
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133245484
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jongen, jij snapt de ware spirit of christmas niet. Die glimlach doet het hem. Plus Jaleesa zet goeie koffie!
Die snap ik wel. Maar als dat t punt was dan had je om te beginnen al niet moeten vragen om een 'lekker chickie', ouwe kerstman van me.

Ik drink geen koffie. :p
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133245572
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die snap ik wel. Maar als dat t punt was dan had je om te beginnen al niet moeten vragen om een 'lekker chickie', ouwe kerstman van me.

Ik drink geen koffie. :p
Koffie is sowieso vies!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 14 november 2013 @ 10:41:20 #230
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133245601
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:36 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Je zou vaker langs moeten komen :(
:@

quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:40 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Koffie is sowieso vies!
:'(
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 10:45:09 #231
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133245666
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:40 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Koffie is sowieso vies!
Kijk, nu scoor je punten. Als je ook nog niet rookt dan ben je helemaal goed bezig. ;)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_133245673
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kijk, nu scoor je punten. Als je ook nog niet rookt dan ben je helemaal goed bezig. ;)
Ik zal je zeggen, ik heb nog nooit gerookt w/
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 10:54:47 #233
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133245873
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:45 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen, ik heb nog nooit gerookt w/
+10 ;)
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 november 2013 @ 11:02:09 #234
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133246013
Krijg het idee dat ik op een datingsite ben beland!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 11:14:08 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133246295
Serieus, zijn die koppelingen er al bijna? Want t is al half november ee zo.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 november 2013 @ 12:04:57 #236
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133247484
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
Serieus, zijn die koppelingen er al bijna? Want t is al half november ee zo.
Inderdaad.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 14 november 2013 @ 12:05:32 #237
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133247500
dit weekend jongens!!!
wel alle posts lezen!!

:6 :6
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator donderdag 14 november 2013 @ 12:08:56 #238
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_133247591
Ah. Naja bij nader inzien maakt t ook niet uit voor mij, maar wel voor degene die gaat shoppen voor mij lijkt mij.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 14 november 2013 @ 12:09:03 #239
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133247595
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef dolfina-chica het volgende:
dit weekend jongens!!!
wel alle posts lezen!!

:6 :6
Daar heb ik toch geen tijd voor joh.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133253335
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ah. Naja bij nader inzien maakt t ook niet uit voor mij, maar wel voor degene die gaat shoppen voor mij lijkt mij.
Inderdaad, kijk ernaar uit!! :D
pi_133261518
vorig jaar een prachtig pakket mogen ontvangen. geheel afgestemd op ons gezin. Dit jaar had ik gehoopt iets te kunnen geven maar helaas gaar dit niet lukken. Heb me weer proberen aan te melden voor dit jaar maar heb me opnieuw moeten registreren ivm crash van de pc en dan kan je helaas geen pm versturen naar de beheerder. hopelijk gaat het nog lukken zodat mijn zoon toch verblijd wordt met een verrassing.
pi_133262246
Waterweg en ik verzorgen ook samen een pakket :) Zoals het er naar uitziet op maat gemaakt
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  One tough cookie vrijdag 15 november 2013 @ 12:12:05 #243
169210 liesje1979
pi_133280429
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
Waterweg en ik verzorgen ook samen een pakket :) Zoals het er naar uitziet op maat gemaakt
Top! *O*
Ik ga vanavond alles weer bijwerken en PM beantwoorden maar zoals het nu lijkt zijn er iets meer ontvangers dan aanbieders dus elk pakket is welkom! O+
  vrijdag 15 november 2013 @ 12:19:13 #244
349633 SiIk
Echt zijde
pi_133280598
Dit topic O+
Zit zelf nogal krap, maar als er iemand is die wel wil bijdragen en niet wil shoppen, steek ik daar graag wat tijd in :)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_133281786
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:12 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Top! *O*
Ik ga vanavond alles weer bijwerken en PM beantwoorden maar zoals het nu lijkt zijn er iets meer ontvangers dan aanbieders dus elk pakket is welkom! O+
Bij meer ontvangers dan aanbieders bied ik ook nog een klein pakketje op maat aan voor iemand alleen of een stel (geen kinderen). Heb namelijk nog wel wat ongebruikte dingen in huis voor man en/of vrouw en wil best wat kleine dingentjes kopen om het nog wat aan te vullen.
pi_133292879
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:35 schreef mowenna het volgende:
vorig jaar een prachtig pakket mogen ontvangen. geheel afgestemd op ons gezin. Dit jaar had ik gehoopt iets te kunnen geven maar helaas gaar dit niet lukken. Heb me weer proberen aan te melden voor dit jaar maar heb me opnieuw moeten registreren ivm crash van de pc en dan kan je helaas geen pm versturen naar de beheerder. hopelijk gaat het nog lukken zodat mijn zoon toch verblijd wordt met een verrassing.
DMmen kun je wel, stuur Liesje anders vast op die manier een bericht. Als je een week bent aangemeld kun je ook PMmen.

Leuk dat de actie weer zo lekker loopt! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133294746
geloof dat het gelukt is om een DM te sturen. Thanks voor de tip
pi_133298873
het is werkelijk gelukt.
  zondag 17 november 2013 @ 14:13:07 #249
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133341476
* dolfina-chica zit bom vol met ideën!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133342228
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zit bom vol met ideën!!
Me too! Z'n zin om te starten
  One tough cookie zondag 17 november 2013 @ 14:45:58 #251
169210 liesje1979
pi_133342268
Vanavond krijgen jullie bericht. *O*
  zondag 17 november 2013 @ 15:12:12 #252
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133343120
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:03 schreef Ireth het volgende:
Ook hier is de crisis toegeslagen maar Marcelpetra1 en ik willen toch wel weer meedoen net als vorig jaar. Echter in een ietwat slankere vorm. Vorig jaar deden we 2 pakketten, nu willen we er samen 1 aanbieden aan een gezin met kinderen. En dan een levensmiddelen/kleine kadootjes pakket.

(Marcelpetra1 heeft echter zware computertroubles, ze kan op haar werk wel meelezen, maar inloggen niet. Thuis is haar computer al aangemeld voor een rituele verbranding geloof ik :P )
Had je deze ook nog meegekregen Lies?? Voor dat ie verzand is tussen het andere geneuzel :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133343185
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond krijgen jullie bericht. *O*
^O^ ^O^ ^O^ *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_133344033
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond krijgen jullie bericht. *O*
Oké mooi, ik was al aan het wachten :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_133344506
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond krijgen jullie bericht. *O*
Spannend! *O*
pi_133345454
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 14:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond krijgen jullie bericht. *O*
Spannend! Even een snel vraagje, voor of na 20:00?
Twiddel
pi_133345495
Spanneeeeeeeend *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  One tough cookie zondag 17 november 2013 @ 16:44:38 #258
169210 liesje1979
pi_133345956
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2013 16:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Spannend! Even een snel vraagje, voor of na 20:00?
Reken maar op na. ;)
Het koppelen is gewoon heel veel werk zo hebben een aantal gevers aangegeven graag voor een gezin iets te willen doen, maar er zijn minder gezinnen met kinderen dan zonder. Ik hoop van sommige ontvangers nog wat gegevens te ontvangen. Tot nu toe ziet het er wel goed uit en is het allemaal redelijk rond. Er staan nog 2 ontvangers op de reservelijst en voor de rest heb ik iedereen kunnen koppelen.
Dus als er nog 2 pakketten vrij komen zou dat heel fijn zijn. ;)
pi_133346030
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 16:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Reken maar op na. ;)
Het koppelen is gewoon heel veel werk zo hebben een aantal gevers aangegeven graag voor een gezin iets te willen doen, maar er zijn minder gezinnen met kinderen dan zonder. Ik hoop van sommige ontvangers nog wat gegevens te ontvangen. Tot nu toe ziet het er wel goed uit en is het allemaal redelijk rond. Er staan nog 2 ontvangers op de reservelijst en voor de rest heb ik iedereen kunnen koppelen.
Dus als er nog 2 pakketten vrij komen zou dat heel fijn zijn. ;)
Okey, bedankt voor je antwoord! :)
Twiddel
  One tough cookie zondag 17 november 2013 @ 16:47:30 #260
169210 liesje1979
pi_133346058
En wat ik wel leuk vind is, vorig jaar ben ik enorm verwend met een pakket maar mijn financiele situatie is iets stabieler momenteel. Ik ben dit jaar zelfs een paar dagen op vakantie geweest. Dus ik kan zelf nu ook een klein pakketje aanbieden en dat voelt heel fijn!
pi_133348328
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
En wat ik wel leuk vind is, vorig jaar ben ik enorm verwend met een pakket maar mijn financiele situatie is iets stabieler momenteel. Ik ben dit jaar zelfs een paar dagen op vakantie geweest. Dus ik kan zelf nu ook een klein pakketje aanbieden en dat voelt heel fijn!
Superleuk!! O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133348493
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
En wat ik wel leuk vind is, vorig jaar ben ik enorm verwend met een pakket maar mijn financiele situatie is iets stabieler momenteel. Ik ben dit jaar zelfs een paar dagen op vakantie geweest. Dus ik kan zelf nu ook een klein pakketje aanbieden en dat voelt heel fijn!
Dat geldt voor mij ook :) :) :* :*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_133348735
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2013 16:44 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Reken maar op na. ;)
Het koppelen is gewoon heel veel werk zo hebben een aantal gevers aangegeven graag voor een gezin iets te willen doen, maar er zijn minder gezinnen met kinderen dan zonder. Ik hoop van sommige ontvangers nog wat gegevens te ontvangen. Tot nu toe ziet het er wel goed uit en is het allemaal redelijk rond. Er staan nog 2 ontvangers op de reservelijst en voor de rest heb ik iedereen kunnen koppelen.
Dus als er nog 2 pakketten vrij komen zou dat heel fijn zijn. ;)
Had je mijn berichtje in het topic nog gezien over een klein pakketje?
pi_133349101
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 16:47 schreef liesje1979 het volgende:
En wat ik wel leuk vind is, vorig jaar ben ik enorm verwend met een pakket maar mijn financiele situatie is iets stabieler momenteel. Ik ben dit jaar zelfs een paar dagen op vakantie geweest. Dus ik kan zelf nu ook een klein pakketje aanbieden en dat voelt heel fijn!
wat fijn! leuke vakantie gehad?
S. 2014
J. 2016
pi_133350622
Spannend :-)
pi_133350635
Vol verwachting klopt mijn hart :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  One tough cookie zondag 17 november 2013 @ 20:47:46 #267
169210 liesje1979
pi_133353679
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 18:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

wat fijn! leuke vakantie gehad?
Ja! Het was heerlijk, En verslavend dus nu heb ik een doel om heel erg te sparen. :D

Volgens mij hebben alle gevers nu een PM gehad met een ontvanger. Heb ik je over het hoofd gezien? Dan hoor ik dat graag! Ook nog even als dubbelcheck, hebben alle ontvangers een reactie gehad op hun aanmelding? Niet per se vandaag maar gewoon na je aanmelding zeg maar? Als je helemaal niets van mij gehoord hebt trek dan ook even aan de bel alsjeblieft!

Veel plezier met het maken van de pakketten iedereen! *O*
  One tough cookie zondag 17 november 2013 @ 20:48:27 #268
169210 liesje1979
pi_133353710
Ik zal de OP later even bijwerken maar nu ga ik eerst lekker eten. :9
  zondag 17 november 2013 @ 20:49:35 #269
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133353769
Als ontvanger heb ik idd een pm gehad toendertijd, als gever heb ik nu géén pm gehad en ook geen pm voor marcelPetra als ontvanger.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie zondag 17 november 2013 @ 20:51:54 #270
169210 liesje1979
pi_133353904
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 20:49 schreef Ireth het volgende:
Als ontvanger heb ik idd een pm gehad toendertijd, als gever heb ik nu géén pm gehad en ook geen pm voor marcelPetra als ontvanger.
Wel hoor. O-)
pi_133353997
Ik heb als ontvanger toen na aanmelding...dus alles zit snor bij mij...
  zondag 17 november 2013 @ 20:56:38 #272
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133354180
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 20:51 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Wel hoor. O-)
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133354308
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2013 20:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja! Het was heerlijk, En verslavend dus nu heb ik een doel om heel erg te sparen. :D

Volgens mij hebben alle gevers nu een PM gehad met een ontvanger. Heb ik je over het hoofd gezien? Dan hoor ik dat graag! Ook nog even als dubbelcheck, hebben alle ontvangers een reactie gehad op hun aanmelding? Niet per se vandaag maar gewoon na je aanmelding zeg maar? Als je helemaal niets van mij gehoord hebt trek dan ook even aan de bel alsjeblieft!

Veel plezier met het maken van de pakketten iedereen! *O*
Ik, misschien Scorpie wel, heb geen PM gehad...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  One tough cookie zondag 17 november 2013 @ 20:59:55 #274
169210 liesje1979
pi_133354402
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 20:58 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik, misschien Scorpie wel, heb geen PM gehad...
Scorpie wel, maar ik zie nu dat ik je username niet helemaal goed had. :@ Moment, komt er aan.
pi_133354446
quote:
11s.gif Op zondag 17 november 2013 20:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Scorpie wel, maar ik zie nu dat ik je username niet helemaal goed had. :@ Moment, komt er aan.
Thankyou O+
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133354862
Yeeeeeeeey *O* *O* *O* *O*
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 17 november 2013 @ 21:07:49 #277
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133354884
Ja aan de slag jij.

:P
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133354926
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Ja aan de slag jij.

:P
geld al overgemaakt dan :P
pi_133354943
Ik vind de shopteams zo leuk O+

En de andere gevers ook hoor! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_133356293
Ik heb ook PM ontvangen *O* *G* *O* Ik zal gaan overleggen met mijn geldschieter :Y
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 17 november 2013 @ 21:31:36 #281
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133356391
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2013 21:08 schreef t-i-m het volgende:

[..]

geld al overgemaakt dan :P
Ik werk uitsluitend met declaraties, je weetz.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133356404
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Ja aan de slag jij.

:P
B-)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133356566
quote:
6s.gif Op zondag 17 november 2013 21:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik werk uitsluitend met declaraties, je weetz.
in 3-voud
en minimaal 6 mnd wachten voor overgemaakt wordt zeker
  zondag 17 november 2013 @ 21:36:54 #284
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133356780
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef t-i-m het volgende:

[..]

in 3-voud
en minimaal 6 mnd wachten voor overgemaakt wordt zeker
hahahahahahaha

Ik zie wat voor me!

Zelf geen eten..
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 17 november 2013 @ 21:40:17 #285
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133357020
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2013 21:34 schreef t-i-m het volgende:

[..]

in 3-voud
en minimaal 6 mnd wachten voor overgemaakt wordt zeker
Jazeker.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133357225
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jazeker.
^O^ ^O^
Had ik me eerder moeten bedenken, had ik ook nog meegedaan.
  zondag 17 november 2013 @ 21:53:44 #287
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133357888
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2013 21:44 schreef t-i-m het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Had ik me eerder moeten bedenken, had ik ook nog meegedaan.
kan nog hoor! O-)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133358006
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 21:53 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

kan nog hoor! O-)
Zou kunnen jah.
maar doen we maar niet....
  zondag 17 november 2013 @ 22:04:39 #289
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133358651
quote:
2s.gif Op zondag 17 november 2013 21:55 schreef t-i-m het volgende:

[..]

Zou kunnen jah.
maar doen we maar niet....
ik heb nog een persoonlijke kerstactie...

Ik schrijf je daarvoor wel in hoor :6 :6 :6 :6
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133359695
*O* ~:) pm ontvangen >:O pff wil gelijk beginnen met shoppen *O* *O*
pi_133359849
Bosje O+ we mogen *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 17 november 2013 @ 22:53:00 #292
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133361455
Petra en ik gaan morgen brainstormen hoe of wat! De meiden gaan iig weer oliebollen verkopen en Petra mag weer gaan bakken :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  One tough cookie zondag 17 november 2013 @ 22:58:00 #293
169210 liesje1979
pi_133361700
Ik verheug me nu al op de foto's enzo. *O*
pi_133362640
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Bosje O+ we mogen *O*
Gezien ja :Y

Ik denk dat we een dezer dagen even via de Facebookchat een overlegje gaan doen :Y :Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_133363862
wat een leuk idee! zullen veel mensen blij mee gemaakt worden! een leuke kerst aan andere geven
live every moment, laugh every day, love beyond words.
  zondag 17 november 2013 @ 23:50:22 #296
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_133363961
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 23:47 schreef rockgirl het volgende:
wat een leuk idee! zullen veel mensen blij mee gemaakt worden! een leuke kerst aan andere geven
de reacties die zijn zo leuk!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_133364029
ja ik denk dat je idd wel eer voor je werk krijgt. zo'n leuk initiatief.
live every moment, laugh every day, love beyond words.
  maandag 18 november 2013 @ 00:58:54 #298
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133365839
Jeeeej *O*

De cosmetica is al bijna allemaal klaar, echter wil ik de zeep nog een paar weekjes laten rijpen. :) Dan gaat ie langer mee.
Kaleidoscopiklimax
  maandag 18 november 2013 @ 07:09:32 #299
386633 Adnap
I love Life !
pi_133367748
PM ontvangen en helemaal goed ! Boordevol plannen dus zodra ik beter ben ga ik op stap.
En ik vind het erg leuk dat ik het pakket mag bezorgen !!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  One tough cookie maandag 18 november 2013 @ 07:17:20 #300
169210 liesje1979
pi_133367780
Als er iemand is die zijn ontvanger wil ruilen hoor ik dit heel graag.
pi_133368572
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 07:17 schreef liesje1979 het volgende:
Als er iemand is die zijn ontvanger wil ruilen hoor ik dit heel graag.
Ik heb geen pm gekregen, terwijl ik mij wel heb aangemeld, en lijstje had verstuurd en adres had verstuurd. klopt dit?
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')