Pfff geen idee meer, had alleen maar oog voor jou.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die zat op school/lag op bed. (geloof ik...)
Whoewhahahahaaaaa!!! Jij denkt zeker ook dat ik nog in Sinterklaas geloof??quote:Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pfff geen idee meer, had alleen maar oog voor jou.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Whoewhahahahaaaaa!!! Jij denkt zeker ook dat ik nog in Sinterklaas geloof??
de kerstman toch welquote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Whoewhahahahaaaaa!!! Jij denkt zeker ook dat ik nog in Sinterklaas geloof??
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Nou dames, deze jongeman duikt zijn bed in. Adios
Hasta mañana is het dan... Adios is zo.. uhh definitief, dat vindt je shopper vast niet zo leukquote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Scorpie het volgende:
Nou dames, deze jongeman duikt zijn bed in. Adios
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pfff geen idee meer, had alleen maar oog voor jou.
Eindelijkk zeg je eens wat nuttigs. Niet dat ik t zelf ga langsbrengen maar toch.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe mij ff een lekker chickie, en CG ook.
Ik lees een uitdaging Liesje.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eindelijkk zeg je eens wat nuttigs. Niet dat ik t zelf ga langsbrengen maar toch.
Tenzij het echt een enorme knaller is.
Jongen schei uit. Dr is geen enkele vrouw die niet mijn vriendin is waar ik het hele land voor door rijdt.quote:
Oh tuurlijk wel. Als je bijvoorbeeld Jaleesa zou kennen zou je zo ernaartoe rijden. Zo zijn er vast meer dames waarvoor je dat zou doen. Word.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jongen schei uit. Dr is geen enkele vrouw die niet mijn vriendin is waar ik het hele land voor door rijdt.
Ahhwwequote:Op donderdag 14 november 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh tuurlijk wel. Als je bijvoorbeeld Jaleesa zou kennen zou je zo ernaartoe rijden. Zo zijn er vast meer dames waarvoor je dat zou doen. Word.
Om alleen een pakketje af te geven? Dacht t niet.:pquote:Op donderdag 14 november 2013 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh tuurlijk wel. Als je bijvoorbeeld Jaleesa zou kennen zou je zo ernaartoe rijden. Zo zijn er vast meer dames waarvoor je dat zou doen. Word.
Tss, ik ben heel lief hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Om alleen een pakketje af te geven? Dacht t niet.:p
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Om alleen een pakketje af te geven? Dacht t niet.:p
Ik had geen spijt van mijn laatste keer dat ik een pakketje bij je brachtquote:
Oh maar ik beweer niet dat dat niet zo is. Ik ga alleen niet t hele land door om dan vervolgens een lief glimlachje te krijgen en hup weer terug naar huis. Ik ben wel gek maar niet zo gek.quote:
Jongen, jij snapt de ware spirit of christmas niet. Die glimlach doet het hem. Plus Jaleesa zet goeie koffie!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh maar ik beweer niet dat dat niet zo is. Ik ga alleen niet t hele land door om dan vervolgens een lief glimlachje te krijgen en hup weer terug naar huis. Ik ben wel gek maar niet zo gek.
Je zou vaker langs moeten komenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen spijt van mijn laatste keer dat ik een pakketje bij je bracht
Die snap ik wel. Maar als dat t punt was dan had je om te beginnen al niet moeten vragen om een 'lekker chickie', ouwe kerstman van me.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen, jij snapt de ware spirit of christmas niet. Die glimlach doet het hem. Plus Jaleesa zet goeie koffie!
Koffie is sowieso vies!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die snap ik wel. Maar als dat t punt was dan had je om te beginnen al niet moeten vragen om een 'lekker chickie', ouwe kerstman van me.
Ik drink geen koffie. :p
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Je zou vaker langs moeten komen
quote:
Kijk, nu scoor je punten. Als je ook nog niet rookt dan ben je helemaal goed bezig.quote:
Ik zal je zeggen, ik heb nog nooit gerooktquote:Op donderdag 14 november 2013 10:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk, nu scoor je punten. Als je ook nog niet rookt dan ben je helemaal goed bezig.
+10quote:Op donderdag 14 november 2013 10:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, ik heb nog nooit gerookt
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef CoolGuy het volgende:
Serieus, zijn die koppelingen er al bijna? Want t is al half november ee zo.
Daar heb ik toch geen tijd voor joh.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef dolfina-chica het volgende:
dit weekend jongens!!!
wel alle posts lezen!!
![]()
![]()
Inderdaad, kijk ernaar uit!!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:08 schreef CoolGuy het volgende:
Ah. Naja bij nader inzien maakt t ook niet uit voor mij, maar wel voor degene die gaat shoppen voor mij lijkt mij.
Top!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
Waterweg en ik verzorgen ook samen een pakketZoals het er naar uitziet op maat gemaakt
Bij meer ontvangers dan aanbieders bied ik ook nog een klein pakketje op maat aan voor iemand alleen of een stel (geen kinderen). Heb namelijk nog wel wat ongebruikte dingen in huis voor man en/of vrouw en wil best wat kleine dingentjes kopen om het nog wat aan te vullen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Top!
Ik ga vanavond alles weer bijwerken en PM beantwoorden maar zoals het nu lijkt zijn er iets meer ontvangers dan aanbieders dus elk pakket is welkom!
DMmen kun je wel, stuur Liesje anders vast op die manier een bericht. Als je een week bent aangemeld kun je ook PMmen.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:35 schreef mowenna het volgende:
vorig jaar een prachtig pakket mogen ontvangen. geheel afgestemd op ons gezin. Dit jaar had ik gehoopt iets te kunnen geven maar helaas gaar dit niet lukken. Heb me weer proberen aan te melden voor dit jaar maar heb me opnieuw moeten registreren ivm crash van de pc en dan kan je helaas geen pm versturen naar de beheerder. hopelijk gaat het nog lukken zodat mijn zoon toch verblijd wordt met een verrassing.
Me too! Z'n zin om te startenquote:Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zit bom vol met ideën!!
Had je deze ook nog meegekregen Lies?? Voor dat ie verzand is tussen het andere geneuzelquote:Op donderdag 14 november 2013 09:03 schreef Ireth het volgende:
Ook hier is de crisis toegeslagen maar Marcelpetra1 en ik willen toch wel weer meedoen net als vorig jaar. Echter in een ietwat slankere vorm. Vorig jaar deden we 2 pakketten, nu willen we er samen 1 aanbieden aan een gezin met kinderen. En dan een levensmiddelen/kleine kadootjes pakket.
(Marcelpetra1 heeft echter zware computertroubles, ze kan op haar werk wel meelezen, maar inloggen niet. Thuis is haar computer al aangemeld voor een rituele verbranding geloof ik)
Oké mooi, ik was al aan het wachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |