Normaal gesproken juist niet. Dit is zijn slechtste toernooi. Maar nu heeft hij een hele goede kans om de SF te halen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef teun234 het volgende:
Wat denken jullie van de kansen van Nadal, normaal gesproken toch niet verder dan de halve finale, of wel?
Nee, kan ook als Federer van Del Potro wint. Zo vloog Murray er 4 jaar geleden uit met 2 overwinningen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan moet Federer dit wel winnen toch?
Bizar is dat. Ik vind het altijd een raar systeem. Ben blij dat ze het verder nergens gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, kan ook als Federer van Del Potro wint. Zo vloog Murray er 4 jaar geleden uit met 2 overwinningen..
Maar goed, dat gebeurt vast niet
Als ie tegen Delpo of Djoko moet in de halve, komt ie er niet voorbij. Tegen Fed wint ie wel. Zijn poule komt ie in ieder geval wel door....quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Normaal gesproken juist niet. Dit is zijn slechtste toernooi. Maar nu heeft hij een hele goede kans om de SF te halen.
Ik vind het adembenemend traag vergeleken met Parijs.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:22 schreef Szura het volgende:
Zo langzaam vind ik het niet hoor Norrage
quote:
Toch wellicht wat te maken met duizeligheid, en al die rare escapades van hem....vage Djokoquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef GwaiLow het volgende:
Toch gek dat Djoko steeds ff een setje laat lopen tegen Roger. Als hij gewoon een hele wedstrijd volle bak gaat worden het grote uitslagen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef GwaiLow het volgende:
Toch gek dat Djoko steeds ff een setje laat lopen tegen Roger. Als hij gewoon een hele wedstrijd volle bak gaat worden het grote uitslagen.
Djoko is ook gewoon de beste vd wereld. Hoeveel GS's heeft hij nu? Record van Federer gaat hij niet breaken he?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
Hele indrukwekkend eind van Djoko hoor...Zo mentaal sterk de laatste tijd
Zes. Net zoveel als Becker en Edberg er elk hadden in hun hele carrière. Maar toen waren er wat meer verschilende GS-winnaars (nu nog maar vier en een keer DP).quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djoko is ook gewoon de beste vd wereld. Hoeveel GS's heeft hij nu? [...]
Lijkt me heel sterk, zal zijn aantal moeten verdriedubbelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djoko is ook gewoon de beste vd wereld. Hoeveel GS's heeft hij nu? Record van Federer gaat hij niet breaken he?
Nee, hij niet. Iemand anders wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djoko is ook gewoon de beste vd wereld. Hoeveel GS's heeft hij nu? Record van Federer gaat hij niet breaken he?
Nadal zou dat heel misschien nog wel kunnen halen. Gaat wel moeilijk worden allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk, zal zijn aantal moeten verdriedubbelen.
ik hab de wedstrijd niet gezienquote:
Dat zeker, kijk maar naar dit jaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef teun234 het volgende:
Nadal zal toch genoeg moeilijkheden hebben met Djokovic ook op roland garros?
hij was er zo dichtbijquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zeker, kijk maar naar dit jaar
quote:
Ja, iets minder wel zoiets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik hab de wedstrijd niet gezien
zat hij weer te clownen net als in shanghai?
Liep tegen het net aan.quote:
Nja, Nadal had vrijwel hetzelfde in de finale van de AO 2012, toen hij in de vijfde set op *4-2 30-15 een simpele passeerslag naast de lijn sloeg.quote:
Ik ben het met je eens hoor. Maar ik stierf van binnen op dat moment van Djokoquote:Op woensdag 6 november 2013 10:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Nadal had vrijwel hetzelfde in de finale van de AO 2012, toen hij in de vijfde set op *4-2 30-15 een simpele passeerslag naast de lijn sloeg.
Ja, snap ik. Is altijd vervelend. Dat had ik ook met die misser van Nadal.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Maar ik stierf van binnen op dat moment van Djoko.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:46 schreef Rosario het volgende:
Marrero/Verdasco verslaan (godzijdank) Paes/Stepanek (). Door naar de halve finale. Geen dansje vandaag.
Dit wordt een slachting. 6-3 6-1quote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Spelers op de baan: Wawrinka en Nadal.
Ziet iemand iets anders gebeuren dan een finale Djokovic-Nadal of een finale Djokovic-Federer, in beide gevallen met Djokovic als winnaar?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:03 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Dit wordt een slachting. 6-3 6-1
Het maakt me niet uit, als Wawrinka straks maar wat potten kan breken.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Bernardus zegt dat Nadal kop of munt mag kiezen. Nadal wijst naar Wawrinka, om aan te geven dat die het mag zeggen. Vervolgens geeft Wawrinka aan dat Nadal het mag zeggen. Dan zegt Nadal weer dat Wawrinka het mag zeggen.x 100.
Moeten ze wel ingaan, anders heb je er geen reet aan.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:50 schreef suus21 het volgende:
Eindelijk iemand die tweede services durft aan te pakken..
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef suus21 het volgende:
Nee de rally aangaan daar heb je een reet aan..
Komen meestal aan het eind van wedstrijden toch? Dan is het makkelijker te geven en moeilijk om nog een punt af te pakken.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Rally leek goed te werken deze game. 5-5.![]()
Die time violation warnings hebben ze nu al vaker aan Nadal gegeven, maar hebben ze ooit een punt afgenomen?
Was ook een eerste service, logisch.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Rally leek goed te werken deze game. 5-5.![]()
Die time violation warnings hebben ze nu al vaker aan Nadal gegeven, maar hebben ze ooit een punt afgenomen?
Ja, in de laatste twee punten.quote:
Nadal zorgt ervoor dat zijn tegenstander over zijn voeten struikelt bij een makkelijke volley.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:18 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is dit sterk van Nadal zeg!! Geweldig.
Nee, maar dat voorlaatste punt was wel heel erg knap.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nadal zorgt ervoor dat zijn tegenstander over zijn voeten struikelt bij een makkelijke volley.Vamos!
Dan hou je van veel spelers.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef GwaiLow het volgende:
Prachtig om die frustraties bij Wawrinka te zien. Mooie speler! Ik hou wel van spelers die hun emoties niet 100% kunnen beheersen. Het is gewoon lekker menselijk dit.
Tja, dat dwing je af. Net als Phil Taylor bij darts afdwingt dat tegenstanders veel dubbels tegen hem missen omdat ze dan gaan denken ''JA! Ik heb eindelijk een kans tegen de grote Nadal''. En dan gaat het mis.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nadal zorgt ervoor dat zijn tegenstander over zijn voeten struikelt bij een makkelijke volley.Vamos!
Tof dat mensen denken dat als ze van Taylor kunnen winnen, alsnog aan Nadal denken.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, dat dwing je af. Net als Phil Taylor bij darts afdwingt dat tegenstanders veel dubbels tegen hem missen omdat ze dan gaan denken ''JA! Ik heb eindelijk een kans tegen de grote Nadal''. En dan gaat het mis.
Defensieve lob die net in valt? Topspelers doen dat meer dan de meesten, maar daar zat een flinke portie geluk bij.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar dat voorlaatste punt was wel heel erg knap.
Nee, ik had het gewoon over Nadal in het laatste stukje van mn tekst. Snap dat je denkt dat ik een foutje maakte omdat ik Taylor daarvoor als voorbeeld nam. Maar ik bedoelde het iig niet zo.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:23 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tof dat mensen denken dat als ze van Taylor kunnen winnen, alsnog aan Nadal denken.
Nou, het was überhaupt al knap dat hij zoveel met die bal kon doen. Maar ik heb het idee dat Nadal bij jou weinig goed kan doen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Defensieve lob die net in valt? Topspelers doen dat meer dan de meesten, maar daar zat een flinke portie geluk bij.
En dat is knap van Nadal hoe?quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, dat dwing je af. Net als Phil Taylor bij darts afdwingt dat tegenstanders veel dubbels tegen hem missen omdat ze dan gaan denken ''JA! Ik heb eindelijk een kans tegen de grote Nadal''. En dan gaat het mis.
Nadal kan niet eens darten.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
En dat is knap van Nadal hoe?
Ik heb het over Nadal. Taylor is gewoon een voorbeeldje die dat ook op die manier afdwingt. Gewoon doordat dit soort top sporters zo ontzettend constant goed zijn.quote:
Nou nou, wat een agressie zeg.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zou best een paar dart pijlen naar Nadal willen gooien.
Klopt, de meesten staan al met 2-0 achter als ze de baan op stappen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het over Nadal. Taylor is gewoon een voorbeeldje die dat ook op die manier afdwingt. Gewoon doordat dit soort top sporters zo ontzettend constant goed zijn.
Heb je zo'n hekel aan Nadal? Ontzettend aardige jongen hoor..quote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zou best een paar dart pijlen naar Nadal willen gooien.
Vrij ongezond om dartpijlen te willen gooien naar een sporter die je niet eens kent.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb je zo'n hekel aan Nadal? [...]
Ik denk zelfs dat dit jaar nog moet kunnen. Ze hebben vast nog wel een VIP kaartje liggen voor de finale.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef TheArt het volgende:
Zou ie volgend jaar de WT Finals kunnen halen?
[ afbeelding ]
Klopt, hij heeft heel veel controle en gevoel.quote:
Komt door zijn sterke benen, hij volleert vanuit zijn benen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft heel veel controle en gevoel.
Ze bedoelt volgens mij dat hij niet verdedigend speelt.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:22 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hij speelt altijd om te winnen. Fantastische mentaliteit heeft die gozer.
Oh. Zo komt het niet over.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze bedoelt volgens mij dat hij niet verdedigend speelt.
Jij bent de enige die het vaak snapt!quote:Op woensdag 6 november 2013 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze bedoelt volgens mij dat hij niet verdedigend speelt.
Nope.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef 1239758715981 het volgende:
één set winnen moet wel lukken!!
Dank je wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:24 schreef suus21 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het vaak snapt!
Vind ik ook. Ik hoop dat ook de mensen die op Nadal haten het zo zien.quote:
Nadal is wel de speler op wie hier het meest wordt gehaat.quote:
Nou, hij heeft toch ook wel iets moeten doen in deze wedstrijd. Gister niet, maar vandaag wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef Norrage het volgende:
Godverdomme echt, Rafa krijgt het zo in zijn schoot geworpen
Dat wordt bij elkeprestatie van Nadal gezegd. Het is geen kwestie van talent en doorzettingsvermogen of iets anders positiefs maar van doping en geluk.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef suus21 het volgende:
En weer geeft een speler aan dat ie lucky was
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:35 schreef suus21 het volgende:
Nadal hoefde er vandaag niks voor te doen
Ja wan het is zo obvious wie ik haat he..quote:Op woensdag 6 november 2013 17:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zuus die het over haters heeft.![]()
YE #1 zeker verdiend. Verruit de beste resultaten dit jaar. De SF van de WTF, tja, hele makkelijke pool, een uitgeputte Ferrer en Wawrinka die er als altijd niet op de belangrijke momenten stond. Heb meer verdiende dingen zien.
Ik heb het over dit toernooi. Kan me geen reet schelen die YE#1 want die had hij toch al binnen. Maar dit toernooi is de loting, de poule, en de manier waarop hij zijn wedstrijden uiteindelijk nog wint ook, volstrekt kansloosquote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, hij heeft toch ook wel iets moeten doen in deze wedstrijd. Gister niet, maar vandaag wel.
Maar je bent vergeten dat hij dit zeizoen al tien toernooien heeft gewonnen en dat Nadal de YE #1 toch wel had gehad als hij nu geen partij meer had gewonnen op de WTF?
Nja, ik wil ook niet dat Djokovic dat doet. Maar als hij die titels wint, verdient hij dat gewoon.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:36 schreef 1239758715981 het volgende:
Rafa is terecht #1. Jammer dat ie nog zo dominant is, ik wil echt onder geen beding dat hij de GOAT-titel van Federer afpakt. Maar wel verdiend gewonnen en terecht #1.
Jij haat alles en iedereen toch, behalve Agassi en Federer? IK heb je nog echt nooit iets positiefs horen zeggenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:37 schreef suus21 het volgende:
[..]
Ja wan het is zo obvious wie ik haat he..
Heeft Djokovic het dan zo heel veel zwaarder met een Federer die hem toch niet aankan, een Gasquet van wie hij sowieso in twee sets wint en een Del Potro die moe en aangeslagen is?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het over dit toernooi. Kan me geen reet schelen die YE#1 want die had hij toch al binnen. Maar dit toernooi is de loting, de poule, en de manier waarop hij zijn wedstrijden uiteindelijk nog wint ook, volstrekt kansloosNu mag ie straks in de halve finale wss tegen een volstrekt mentaal incapabele Federer of een volstrekt uitgeputte Delpo aantreden. Dan maar hopen dat Djoko in de finale wel capabel is en zich niet heeft kapotgespeeld.
Suus21 zegt wel positieve dingen.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij haat alles en iedereen toch, behalve Agassi en Federer? IK heb je nog echt nooit iets positiefs horen zeggen
Dan ben je analfabeet. Maar dat was al duidelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij haat alles en iedereen toch, behalve Agassi en Federer? IK heb je nog echt nooit iets positiefs horen zeggen
Iets met een spijker en een kop.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft Djokovic het dan zo heel veel zwaarder met een Federer die hem toch niet aankan, een Gasquet van wie hij sowieso in twee sets wint en een Del Potro die moe en aangeslagen is?
Das niet waar. Elke keer als Federer een routinesmash maakt, ongeacht het aantal afzwaaiers ervoor, is het grote klasse hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit door jou geschetste scenario lijkt behoorlijk waarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het over dit toernooi. Kan me geen reet schelen die YE#1 want die had hij toch al binnen. Maar dit toernooi is de loting, de poule, en de manier waarop hij zijn wedstrijden uiteindelijk nog wint ook, volstrekt kansloosNu mag ie straks in de halve finale wss tegen een volstrekt mentaal incapabele Federer of een volstrekt uitgeputte Delpo aantreden. Dan maar hopen dat Djoko in de finale wel capabel is en zich niet heeft kapotgespeeld.
Daar mag je niet mee scheldenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:39 schreef suus21 het volgende:
[..]
Dan ben je analfabeet. Maar dat was al duidelijk.
Federer maakt tenminste een routine smash af.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Das niet waar. Elke keer als Federer een routinesmasht maakt, ongeacht het aantal afzwaaiers ervoor, is het grote klasse hoor.
Tenminste niet 3 tegenstanders die een 46-7 record tegen hem hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heeft Djokovic het dan zo heel veel zwaarder met een Federer die hem toch niet aankan, een Gasquet van wie hij sowieso in twee sets wint en een Del Potro die moe en aangeslagen is?
En jij bent een troll, maar dat was gelukkig ook al duidelijkquote:Op woensdag 6 november 2013 17:39 schreef suus21 het volgende:
[..]
Dan ben je analfabeet. Maar dat was al duidelijk.
Dat ligt toch aan Nadals schitterende tennis? Spelers weten dat een bal af moeten zijn omdat ze anders het punt verliezen. Dat legt heel veel druk op ze.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit door jou geschetste scenario lijkt behoorlijk waarschijnlijk.
Natuurlijk is die YE #1 voor Nadal volkomen verdiend, maar niet dankzij z'n schitterende tennis.
Heel vaak is zijn tennis namelijk helemaal niet zo geweldig maar slagen de tegenstanders er gewoon niet in om hem te grazen te nemen als ze de kans krijgen. Zie vandaag.
Voor het begin van de WTF was het 47-8quote:Op woensdag 6 november 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tenminste niet 3 tegenstanders die een 46-7 record tegen hem hebben.
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
En jij bent een troll, maar dat was gelukkig ook al duidelijk
Dat is waar, maar Federer is bepaald niet meer wat hij was. Maar sowieso is het lastig om een groep te formeren tegen wie Nadal géén zwaar positieve H2H heeft.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb heel veel potjes van hem gezien waar ik hem gewoon matig vond.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ligt toch aan Nadals schitterende tennis? Spelers weten dat een bal af moeten zijn omdat ze anders het punt verliezen. Dat legt heel veel druk op ze.
En sowieso, zowel op de Masters als op de GS'en gaat het voor de top vier toch hooguit om de halve finales en de finale? De rest zijn meestal trainingspartijtjes.
Het was vast niet zoals Djokovic in 2011 inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel potjes van hem gezien waar ik hem gewoon matig vond.
Maar dat is mijn mening en die hoeft niemand te delen hoor.
Nee hoor. In zijn Montreal, Cinci, USOpen streak was het puur door zijn sublieme klasse dat hij won. Toen speelde hij geweldig tennis. Wat daar nu van over is is mij een volstrekt raadsel, snap er niks van. Nu is hij weer een verdedigende sissy geworden die alles wint puur omdat zijn tegenstander faalt. Hij hoeft geen goede tegenstander tegenover zich te hebben, een mentaal capabele tegenstander is waarschijnlijk genoeg om Nadal te verslaan. En laat hem nou net 3 mentaal incapabele tegenstanders in zijn poule hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:38 schreef suus21 het volgende:
Elke win van nadal is een fail van de tegenstander
Ja, klopt helemaal. Het maakt in die zin weinig uit. Het is niet alsof Djokovic benadeeld wordt, want hij haalt de SF toch wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:45 schreef suus21 het volgende:
Nadal had in die andere groep ook twee partijen gewonnen dus wat maakt het uit.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was vast niet zoals Djokovic in 2011 inderdaad.
Dat vind ik ook jammer. Het is net als bij Murray. Als ze aanvallend spelen is heel veel leuker om naar te kijken. Geen idee waarom hij niet (meer) zo speelt.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor. In zijn Montreal, Cinci, USOpen streak was het puur door zijn sublieme klasse dat hij won. Toen speelde hij geweldig tennis. Wat daar nu van over is is mij een volstrekt raadsel, snap er niks van. Nu is hij weer een verdedigende sissy geworden die alles wint puur omdat zijn tegenstander faalt. Hij hoeft geen goede tegenstander tegenover zich te hebben, een mentaal capabele tegenstander is waarschijnlijk genoeg om Nadal te verslaan. En laat hem nou net 3 mentaal incapabele tegenstanders in zijn poule hebben
Maar wat gaat er dan gebeuren? Jij denkt dat Nadal het toernooi wint?quote:Ik heb volledig respect voor Rafa, fantastische speler, volstrekt terecht #1 en een van de beste jaren met voor het grootste gedeelte echt geweldig tennis. Maar wat er nu op het punt staat te gebeuren deze WTF, is te triest voor woorden.
Dat ben ik met je eens. Het is geen subliem/soeverein tennis. Maar aan de andere kant koop je daar weinig voor, afgezien van dat het mooi is om te zien.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Djokovic speelde in 2011 gewoon ongenaakbaar goed, net als Federer in 2004-2006.
Ik vind toch echt dat het spelniveau van Nadal anno 2013 daar niet aan kan tippen.
Ik verwacht dat Rafa de finale verliest van Djoko.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer. Het is net als bij Murray. Als ze aanvallend spelen is heel veel leuker om naar te kijken. Geen idee waarom hij niet (meer) zo speelt.
[..]
Maar wat gaat er dan gebeuren? Jij denkt dat Nadal het toernooi wint?
Het gaat er niet om hoe (goed) je speelt, als je maar wint. Dat doet nadal maar djoko ook doorgaans.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Djokovic speelde in 2011 gewoon ongenaakbaar goed, net als Federer in 2004-2006.
Ik vind toch echt dat het spelniveau van Nadal anno 2013 daar niet aan kan tippen.
Daar ben ik het mee eens, hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:51 schreef suus21 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe (goed) je speelt, als je maar wint. Dat doet nadal maar djoko ook doorgaans.
Het gaat er om dat je op je slechte dagen ook weet te winnen, daar is nadal de allerbeste in.
Of course.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, hoor.
Ik ook hoor. Ik vind het ook volstrekt terecht dat Rafa #1 staat en van ongekende klasse.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, hoor.
Ja, backhand is altijd zijn zwakkere punt geweest. Hij is wel een stuk beter dan een paar jaar geleden, maar echte top backhand zal hij niet krijgen.Al speelt hij ook vaak genoeg wedstrijden waar hij wel alle backhand ballen diep kan neerleggen btw.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Nadals backhand trouwens wel zwak. Wat een verdedigende slag is dat zeg. Zijn forehand is een wapen maar zijn backhand vind ik dat bepaald niet. Valt ook vaak kort. Alleen als hij echt onder druk staat, haalt hij er weleens succesvol mee uit.
Ik vind dit wel een fraaie omschrijving inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Andere topspelers pikken ook wel titels op omdat ze het als enige niet verkloten, maar Nadal is er gewoon het beste in. Vind het niet heel inspirerend, maar wel heel knap en een kwaliteit van zijn spel, dat de "default" mode is dat Nadal wint.
Hetzelfde kan toch gezegd worden van Djokovic. Hij staat bijna iedere wedstrijd setpoints af maar juist als de tegenstander de kans heeft hem te verslaan, dan is hij op zijn best.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit door jou geschetste scenario lijkt behoorlijk waarschijnlijk.
Natuurlijk is die YE #1 voor Nadal volkomen verdiend, maar niet dankzij z'n schitterende tennis.
Heel vaak is zijn tennis namelijk helemaal niet zo geweldig maar slagen de tegenstanders er gewoon niet in om hem te grazen te nemen als ze de kans krijgen. Zie vandaag.
Tegenwoordig wel, inderdaad. In 2011 was hij echt fantastisch, tegenwoordig vind ik 'm niet zo heel erg 'briljant' meer.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:19 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Hetzelfde kan toch gezegd worden van Djokovic. Hij staat bijna iedere wedstrijd setpoints af maar juist als de tegenstander de kans heeft hem te verslaan, dan is hij op zijn best.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, inderdaad. In 2011 was hij echt fantastisch, tegenwoordig vind ik 'm niet zo heel erg 'briljant' meer.
En ik moet het nog zien hoor dat hij deze WTF gaat winnen. Ik heb toch sterk het gevoel dat de echte favoriet Nadal is, zeker nu duidelijk is dat hij in Parijs z'n best niet deed tegen Ferrer.
Maar ik kreeg de indruk dat je het in negatieve zin opmerkte hoe het zich hier ontwikkelt.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rafa de finale verliest van Djoko.
Beide wedstrijden gezien. Ferrer was groots in Parijs, zeker, maar Nadal maakte de ene on-karakteristieke UE na de andere. Gewoon enorm veel geknoei.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wawrinka won trouwens meer punten maar verloor in straight sets, dat is HEEL erg zeldzaam, verbaasd me niet dat het in deze match up gebeurde.
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Ik zou het zeker ook geen 'tanken' willen noemen, dat is me wat te hard uitgedrukt. Maar dat Nadal in die wedstrijd zeker niet z'n beste niveau haalde lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Rosario het volgende:
Nadal is gewoon een fantastische speler met een geweldige mentaliteit en een prachtige focus.
Zijn opmerkingen zijn soms een beetje irritant en Oom Toni is een ellendeling, maar hij verdient alles wat hem toekomt. Het geluk wat hij heeft dwingt hij vrijwel altijd af. Die returns, de mishits, de lobs, alles valt in. Hij haalt alles terug op loopvermogen. Wawrinka had vandaag gewoon moeten winnen, in ieder geval een set moeten pakken. Prachtige speler en zeker vermakelijker dan Nadal, maar op vrijwel elk belangrijk punt stond hij er niet. Tsja.
Wat betreft Ferrer; hij sloeg gisteren iets van 40 UEs ofzo tegen 6 winners van Nadal. Niks tanken Konijn, Ferrer was fantastisch in Parijs, ook tegen Djokovic.
mensen lezen toch niet en blijven het vragenquote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie een werkende stream zoekt: www.sportlemon.com. De derde link in het rijtje werkt bij mij goed.
Is het een idee om die voortaan in de OP te zetten van topics zoals dit? Het is volgens mij de vaakst gestelde vraag.
Da's waar, maar je kunt de vraag dan altijd beantwoorden met 'Zie OP'. Scheelt toch de moeite van het typen van een URL.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mensen lezen toch niet en blijven het vragen
Die lijkt me met twee straight-sets verlies toch echt op z'n ruggetje te liggen met z'n pootjes omhoog inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Berdych: 6-4 6-4. Niet erg boeiend wat mij betreft.
Ferrer definitief niet door (lijkt mij).
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef PimFR het volgende:
Als ik het goed zie is Ferrer inderdaad uitgeschakeld, is Nadal door, moet Wawa winnen om door te gaan, en is Berdych door als hij de laatste wedstrijd wint (dus als Berdych en Wawa winnen, is Berdych door). But correct me if I'm wrong.
De middagwedstrijden op BBC heb ik begrepen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:24 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Wordt het nog ergens buiten sport 1 uitgezonden?
Nee, was afgelopen jaar net zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De middagwedstrijden op BBC heb ik begrepen.
Is het trouwens nieuw dat de finale op maandag is?
Dat kan Federer helemaal niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef suus21 het volgende:
Federer gaat gasquet even het toernooi uit knikkeren.
Maar het kan theoretisch nog wel, pas als Djokovic vanavond wint (en Federer dus ook), is Gasquet uitgeschakeld.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:36 schreef suus21 het volgende:
Na twee verliespartijen gaat hij echt niet meer door naar de volgende ronde. De derde wedstrijd is natuurlijk een verkapte wo.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:20 schreef suus21 het volgende:
Federer gaat gasquet even het toernooi uit knikkeren.
quote:
Ja prettig is dat hè?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:48 schreef suus21 het volgende:
Wedstrijd gaat lekker vlot, geen onnodig getreuzel van beide spelers.
quote:
Ja, en aan de laatste bal te zien mag er ook een volleerles bij.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef suus21 het volgende:
Kan federer niet eens een maand met Agassi trainen zodat ie eindelijk (weer) leert hoe te retourneren.
Bal op de voeten dat is zeer knap van gasquet.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en aan de laatste bal te zien mag er ook een volleerles bij.
Ik vond Federer er niet heel atletisch bij staan op dat moment.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef suus21 het volgende:
[..]
Bal op de voeten dat is zeer knap van gasquet.
Waarschijnlijk verkeerd ingeschat, kwam ook zeer laag.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond Federer er niet heel atletisch bij staan op dat moment.
Federer slaat de bal - zoals altijd op BP - in de hoek waar zijn tegenstander staat.
Ik las juist in diverse interviews met spelers dat de stuit dit jaar hoger was. Dat idee had ik zelf ook wel eigenlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:09 schreef suus21 het volgende:
Ben blij te horen dat ondanks de trage baan, de stuit wel erg laag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |