Normaal gesproken juist niet. Dit is zijn slechtste toernooi. Maar nu heeft hij een hele goede kans om de SF te halen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef teun234 het volgende:
Wat denken jullie van de kansen van Nadal, normaal gesproken toch niet verder dan de halve finale, of wel?
Nee, kan ook als Federer van Del Potro wint. Zo vloog Murray er 4 jaar geleden uit met 2 overwinningen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dan moet Federer dit wel winnen toch?
Bizar is dat. Ik vind het altijd een raar systeem. Ben blij dat ze het verder nergens gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, kan ook als Federer van Del Potro wint. Zo vloog Murray er 4 jaar geleden uit met 2 overwinningen..
Maar goed, dat gebeurt vast niet
Als ie tegen Delpo of Djoko moet in de halve, komt ie er niet voorbij. Tegen Fed wint ie wel. Zijn poule komt ie in ieder geval wel door....quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Normaal gesproken juist niet. Dit is zijn slechtste toernooi. Maar nu heeft hij een hele goede kans om de SF te halen.
Ik vind het adembenemend traag vergeleken met Parijs.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:22 schreef Szura het volgende:
Zo langzaam vind ik het niet hoor Norrage
quote:
Toch wellicht wat te maken met duizeligheid, en al die rare escapades van hem....vage Djokoquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef GwaiLow het volgende:
Toch gek dat Djoko steeds ff een setje laat lopen tegen Roger. Als hij gewoon een hele wedstrijd volle bak gaat worden het grote uitslagen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef GwaiLow het volgende:
Toch gek dat Djoko steeds ff een setje laat lopen tegen Roger. Als hij gewoon een hele wedstrijd volle bak gaat worden het grote uitslagen.
Djoko is ook gewoon de beste vd wereld. Hoeveel GS's heeft hij nu? Record van Federer gaat hij niet breaken he?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:35 schreef Norrage het volgende:
Hele indrukwekkend eind van Djoko hoor...Zo mentaal sterk de laatste tijd
Zes. Net zoveel als Becker en Edberg er elk hadden in hun hele carrière. Maar toen waren er wat meer verschilende GS-winnaars (nu nog maar vier en een keer DP).quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djoko is ook gewoon de beste vd wereld. Hoeveel GS's heeft hij nu? [...]
Lijkt me heel sterk, zal zijn aantal moeten verdriedubbelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djoko is ook gewoon de beste vd wereld. Hoeveel GS's heeft hij nu? Record van Federer gaat hij niet breaken he?
Nee, hij niet. Iemand anders wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Djoko is ook gewoon de beste vd wereld. Hoeveel GS's heeft hij nu? Record van Federer gaat hij niet breaken he?
Nadal zou dat heel misschien nog wel kunnen halen. Gaat wel moeilijk worden allemaal.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk, zal zijn aantal moeten verdriedubbelen.
ik hab de wedstrijd niet gezienquote:
Dat zeker, kijk maar naar dit jaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:50 schreef teun234 het volgende:
Nadal zal toch genoeg moeilijkheden hebben met Djokovic ook op roland garros?
hij was er zo dichtbijquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat zeker, kijk maar naar dit jaar
quote:
Ja, iets minder wel zoiets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik hab de wedstrijd niet gezien
zat hij weer te clownen net als in shanghai?
Liep tegen het net aan.quote:
Nja, Nadal had vrijwel hetzelfde in de finale van de AO 2012, toen hij in de vijfde set op *4-2 30-15 een simpele passeerslag naast de lijn sloeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |