quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef m.k het volgende:
Laten we het topic volspammen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent een topic te laat met dat plaatje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef m.k het volgende:
Laten we het topic volspammen![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gewoon een goede sportschool kiezen waar je niet voor een dubbeltje op de eerste rang zit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Jaa hoor, sportschool weer oplichtingspraktijken
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nordin b b b b, haaa, noordside wappie
Ik wilde net weg gaan, hebben ze een maand geleden onaangekondigd de regels aangepast dat als je tel aat je pasje inlevert dat je extra moet bijbetalenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon een goede sportschool kiezen waar je niet voor een dubbeltje op de eerste rang zit.
Lever je pas dan ook niet te laat in, Ariequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wilde net weg gaan, hebben ze een maand geleden onaangekondigd de regels aangepast dat als je tel aat je pasje inlevert dat je extra moet bijbetalen
Ik was dus niet te laat, maar door hun nieuwe regel was ik wel te laat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lever je pas dan ook niet te laat in, Arie
quote:
We gooien er even wat kwaliteit in..quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef Nibb-it het volgende:
Met dit soort door school georganiseerde diarree worden kinderen inderdaad opgevoed tot ondiepe, oninteressante, bankhangmongolen.
Denken dat beats maken simpel isquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Niet die vervangbare, talentloze, baggerzooi van tegenwoordig.
Chopin en Schubertquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit:
Dit:
Dit:
Dit:
Dit:
Dit:
Dat, is kwaliteit.
Oja, wat is dan een acceptabel bedrag voor een fatsoenlijke sportschool waar niet alleen volk komt dat loopt te kutten? Maar dan ook weer niet 1st class sportscholen waar alleen oudjes komen met een Porsche..quote:
In ieder geval een sportschool waar de woorden "basic" of "free" niet in de naam voorkomt...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oja, wat is dan een acceptabel bedrag voor een fatsoenlijke sportschool waar niet alleen volk komt dat loopt te kutten? Maar dan ook weer niet 1st class sportscholen waar alleen oudjes komen met een Porsche..
Ach, een speeltuin is ook een sportschool.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef m.k het volgende:
In v-town is er geen sportschool, alleen een bar/kroeg waar wat machines staan waar je tegenaan kan duwen
Helemaal naar 't zuiden zkrquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
BB, kom maar eens deze kant op om te sporten
Of "zoete witte wijn"-sletjes waar je tegen aan kan duwen...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef m.k het volgende:
In v-town is er geen sportschool, alleen een bar/kroeg waar wat machines staan waar je tegenaan kan duwen
Automatismequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Twee letters extra typen teveel werk?
Dan is dat automatisme handig als je jouw CV ook zo typtquote:
Gelukkig heb ik nog geen CV nodigquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan is dat automatisme handig als je jouw CV ook zo typt
Die sporten tenminste nog om hun grammetjes op pijl te houden. In tegenoverstelling tot de puntbuiken van een jaar of eind 30 die na een half uur lullen op en rondom de bench het gesprek verplaatsen naar de bar. En een uur en 8 bier later maar wat graag laten zien dat hun lichaam schijnbaar na hun 12e jaar geen haar meer geproduceerd heeft, door minimaal nog een half uur naakt door de kleedkamer te lopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Of "zoete witte wijn"-sletjes waar je tegen aan kan duwen...
Als je mensen ziet lullen op de bench moet je er gewoon wat van zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Die sporten tenminste nog om hun grammetjes op pijl te houden. In tegenoverstelling tot de puntbuiken van een jaar of eind 30 die na een half uur lullen op en rondom de bench het gesprek verplaatsen naar de bar. En een uur en 8 bier later maar wat graag laten zien dat hun lichaam schijnbaar na hun 12e jaar geen haar meer geproduceerd heeft, door minimaal nog een half uur naakt door de kleedkamer te lopen
Ik componeer, denk je nou echt dat ik onder de indruk ben van wat beats?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Denken dat beats maken simpel is
Alsof ik de bench wil gebruikenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je mensen ziet lullen op de bench moet je er gewoon wat van zeggenHet is godverdomme geen barkruk
Blij dat ik geen dertiger meer benquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Die sporten tenminste nog om hun grammetjes op pijl te houden. In tegenoverstelling tot de puntbuiken van een jaar of eind 30 die na een half uur lullen op en rondom de bench het gesprek verplaatsen naar de bar. En een uur en 8 bier later maar wat graag laten zien dat hun lichaam schijnbaar na hun 12e jaar geen haar meer geproduceerd heeft, door minimaal nog een half uur naakt door de kleedkamer te lopen
Dat jij het makkelijk vindt wilt niet zeggen dat het talentloos is, Net alsof je 200 kan benchen en dat je dan zegt dat iemand die 120 doet talentloos isquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik componeer, denk je nou echt dat ik onder de indruk ben van wat beats?
Ja, het is talentloos, want iedereen kan het.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat jij het makkelijk vindt wilt niet zeggen dat het talentloos is, Net alsof je 200 kan benchen en dat je dan zegt dat iemand die 120 doet talentloos is
Good luck, laat een sukkeltje die nog never met Fruity Loops heeft gewerkt een beat maken en je krijgt alleen een kick en een snarequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, het is talentloos, want iedereen kan het.
fruit loops. Stop BB. Stop gewoon.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Good luck, laat een sukkeltje die nog never met Fruity Loops heeft gewerkt een beat maken en je krijgt alleen een kick en een snare
Je kan het beter?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
fruit loops. Stop BB. Stop gewoon.
Dit is een echte sport schoolquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe train je anders die man boobs van je
Military press, ook een goeie ja. Maar BP, squat, en deadlift horen ook in dat rijtje.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Military press, ook een goeie ja. Maar BP, squat, en deadlift horen ook in dat rijtje.
Dat het klassieke oefeningen zijn betekend niet dat het nodig is in een sportschool.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Military press, ook een goeie ja. Maar BP, squat, en deadlift horen ook in dat rijtje.
Dat hoor je mij niet zeggen. Maar dat gebruikte ik en mijn vriendjes op de basisschool om 'mixjes' te maken voor de discoavond.quote:
Zeg ik toch ook niet, zijn gewoon goede oefeningen waarmee je je hele lichaam kan trainen zonder veel "specifieke machines". Tuurlijk kan je het ook anders trainen, maar ik prefereer sowieso losse gewichten over isolatiequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat het klassieke oefeningen zijn betekend niet dat het nodig is in een sportschool.
Met je militairy press, dat is een clean & jerkquote:
Jawelquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat het klassieke oefeningen zijn betekend niet dat het nodig is in een sportschool.
Gast het is MPquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Met je militairy press, dat is een clean & jerk
[..]
Jawel
En wat is het nut van zo een oefening?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gast het is MPOpbrengen naar heup, opbrengen naar borst en strekken, herhalen naar borst. Dat hij 1 in een vloeiende beweging doet betekend niet dat het fout is
Sterker worden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wat is het nut van zo een oefening?
quote:
autocorrect : sportschema.quote:
Prutserquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Sowieso als een sportschool geen enkele bench heeft of een smith machine ipv een squatrack kom ik er niet
Dat zeg ik niet, ik zeg toch ook dat het anders kan. Wij trainen 1x per week met gewichten, de rest is gewicht uit de natuur en lichaamsgewicht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
En daarvoor moet je alleen gewichten voor gebruiken?
EVO kader raadt ons juist aan om losse te pakkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
autocorrect : sportschema.
@ BB met de lichamelijke opleiding die je nu doet+ je leeftijd moet je het lekker bij machines houden.
Met gewichten dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg toch ook dat het anders kan. Wij trainen 1x per week met gewichten, de rest is gewicht uit de natuur en lichaamsgewicht.
Wat denk je van wilskracht trainen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hoe anders dan? Van naar een TV kijken wordt je niet sterker
Hmm, wat stroopwafels en 17 snickers.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef m.k het volgende:
ER wat heb je naar je kamer meegesmokkeld?
Ik had het over de spieren, dat kun je niet zonder een of andere vorm van gewicht niet trainenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat denk je van wilskracht trainen?
Goed voor de wilskrachtquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmm, wat stroopwafels en 17 snickers.
Onzin.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik had het over de spieren, dat kun je niet zonder een of andere vorm van gewicht niet trainen
De helft is af, wacht op verf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en je plastic sloep?
Een spier train je door wilskracht.quote:
Spieren trainen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een spier train je door wilskracht.
Hoe kom je aan wilskracht?
Die grijze spier daarboven ja, niet die 642 anderen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo stellen, en denk er eens over na:quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die grijze spier daarboven ja, niet die 642 anderen.
Fysieke belastbaarheid, wat andersquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo stellen, en denk er eens over na:
Wat is het nut van een spier?
Valt er niks te ritselen in dat resort?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De helft is af, wacht op verf.
En hoe komt het dat je fysieke belasting aankan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fysieke belastbaarheid, wat andersOf chicks hosselen op het strand.
Reeds, morgen in huisquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Valt er niks te ritselen in dat resort?
FOUT!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat je spieren getrained zijn
Nee, wij hebben een discussie over sport en spieren en jij begint dom er doorheen te wauwelen over mentale spieren. En als ik daar een opmerking over maak denk ik opeens alleen in fysieken?quote:
Nogmaals, wat stuurt je spieren aan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee, wij hebben een discussie over sport en spieren en jij begint dom er doorheen te wauwelen over mentale spieren. En als ik daar een opmerking over maak denk ik opeens alleen in fysieken?
....quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
FOUT!!
Wat stuurt je spieren aan?
quote:
ohh nee? Tuurlijk wel. Je moet het alleen willen, en dat kun je goed trainen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
....ER, als jij eerst 5 push-ups kan, en je gaat een jaar trainen kan je er 100, dat is niet omdat m'n mind even denkt laat ik er eens 100 doen
Mijn penis, hersenen heb je er iig niet bij nodigquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nogmaals, wat stuurt je spieren aan?
Mits goed uitgevoerd. Geloof me henkie, jaartje bij een sportschool rondgelopen als instructeur en ik heb NOG NOOIT! en ik herhaal nu rustig: nog nooit. Iemand een 100% goede uitvoering zien doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
EVO kader raadt ons juist aan om losse te pakken
want: indien met juiste techniek uitgevoerd, is het goed.
Als jouw penis net zo groot is als een reptielenbrein, tja.....quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn penis, hersenen heb je er iig niet bij nodig
Waarom zou je trainen als je niet sterker wilt worden, wtf Gquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohh nee? Tuurlijk wel. Je moet het alleen willen, en dat kun je goed trainen.
Onzin?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef Thaboel het volgende:
ER kap eens met die onzin en ga je snickers bikken. Dit geleuter van jou slaat echt nergens op.
Klopt idd, ik beweer ook niet dat ik alles 100% correct doe, alleen mits juiste begeleiding ben je al een aardig eindje op weg, we staan ook altijd onder oog van een sport instructeur met KT. In de sportschool heb ik een x gevraagd aan een ex-marn of die m'n techniek wilde controleren, en die vond het redelijk goed, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mits goed uitgevoerd. Geloof me henkie, jaartje bij een sportschool rondgelopen als instructeur en ik heb NOG NOOIT! en ik herhaal nu rustig: nog nooit. Iemand een 100% goede uitvoering zien doen.
Sterker worden door enkel gewichten te tellen, nee, daar ga je niet sterker van wordenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom zou je trainen als je niet sterker wilt worden, wtf G![]()
[ afbeelding ]
Al zou ik het godverdomme graag willen, en met alle mentale trainingen blablaonzinhippiegewauwel geen boomstam van 500kg kunnen tillen.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sterker worden door enkel gewichten te tellen, nee, daar ga je niet sterker van worden
Ok ER, ik zal voor de lol eens 100KG proberen te bankdrukken en dan ga ik denken dat ik het echt wil! Het gaat me lukken!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sterker worden door enkel gewichten te tellen, nee, daar ga je niet sterker van worden
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
Sterker word je door mentaal vastberaden te zijn om sterker te worden en door fysiek gezien je lichaam steeds meer inspanning te laten leveren.
Kunnen we nou allemaal weer met onze piemels gaan spelen?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn penis, hersenen heb je er iig niet bij nodig
Test me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Of moet ik soms over moleculaire biologie beginnen, met alle plaatjes en figuren van dien.. dat wil niemand.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef Rave_NL het volgende:
Iets met karikatuur. Vanuit het niets kom je weer met zo'n zinnetje aanzetten.
Waar doe je het nou voor?
Hippiegewouwel??quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Al zou ik het godverdomme graag willen, en met alle mentale trainingen blablaonzinhippiegewauwel geen boomstam van 500kg kunnen tillen.
Zelfst met een extreme adrenaline niet.
Ben jij mentaal sterk ER?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hippiegewouwel??![]()
![]()
Er zullen maar weinig hippies zijn die zich bewust zijn van hun krachten.
Log uit en ga breien ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hippiegewouwel??![]()
![]()
Er zullen maar weinig hippies zijn die zich bewust zijn van hun krachten.
Dus als ik jou nu een barbell met 2x 100KG geef til jij 'm met 1 arm op, dan overtuig ik je dat het je echt gaat lukkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja. Anders zat ik wel ergens anders.
Zou een reptielenbrein in staat zijn om te begrijpen dat na topic nr. 666 nummer 667 komt, en niet 669?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als jouw penis net zo groot is als een reptielenbrein, tja.....
Wat je hier aan het doen bent doet je geen goed.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Zou een reptielenbrein in staat zijn om te begrijpen dat na topic nr. 666 nummer 667 komt, en niet 669?
Met 1 arm, wel met 2 handen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dus als ik jou nu een barbell met 2x 100KG geef til jij 'm met 1 arm op, dan overtuig ik je dat het je echt gaat lukken
Of misschien juist wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat je hier aan het doen bent doet je geen goed.
bijnaquote:
Om jezelf voor lul te zetten dan ben je top bezig ja!quote:
Ja BB..quote:
1. Hier valt te zien hoe de overgangen van de verschillende fases van de mitose worden gereguleerd door het wegvallen van de interactie tussen Cdc20 en MAD.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef Thaboel het volgende:
plaatjes zijn niks zonder onderbouwing.
Nee, meegaan met de flowquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Om jezelf voor lul te zetten dan ben je top bezig ja!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja BB..
Het zit tussen de oortjes, alles zit tussen de oortjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Jij snapt de basis niet BB, de essentie van wat je brein allemaal kan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Neeee ER, dat je je onoverwinnelijk voelt wilt niet zeggen dat je alles ook kan.
Geef het beestje een naam.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, meegaan met de flow![]()
Ik sta liever voor lul dan voor aap.
Onmogelijke dingen kunnen niet ERquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij snapt de basis niet BB, de essentie van wat je brein allemaal kan.
Niet fucken met Ronny coleman!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit was ER vroeger:
[ afbeelding ]
Deze G tilt sws 400 met 1 vinger [ afbeelding ]
Hij wilt 't
Over jesus gesproken:quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef m.k het volgende:
Jullie kunnen allemaal een hoop leren van de meester
"reps for jesus"
http://www.youtube.com/channel/UCduKuJToxWPizJ7I2E6n1kA
Ze moeten een filmpje maken van mentale trainingquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef m.k het volgende:
Jullie kunnen allemaal een hoop leren van de meester
"reps for jesus"
http://www.youtube.com/channel/UCduKuJToxWPizJ7I2E6n1kA
Bel de popo!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dit escaleert helemaal uit de hand.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dit ejaculeert helemaal uit de hand.
Hele simpele oefening BB, kijken of het je lukt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit was ER vroeger:
[ afbeelding ]
Deze G tilt sws 400 met 1 vinger [ afbeelding ]
Hij wilt 't
Geen mentale training. Spier uithoudings vermogen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hele simpele oefening BB, kijken of het je lukt.
Ga staan, handen plat op je buik en voeten gespreid op schouderhoogte en rechte rug. Zak dan door je knieën tot ze 45graden tov je rug staan. Blijf zo dan eens 5 minuten staan.
Succes
Squat positie, wow. Probeer eens 5 min te planken. Ik kan jou verzekeren ER, toen ik begon met V&V bij de intake kon ik het nog geen 45 sec. Nu kan ik het rond de 3 minuten, dat komt echt niet omdat ik het toen niet wilde of iets dergelijks, dat komt omdat het het ongeveer 3x pw trainen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hele simpele oefening BB, kijken of het je lukt.
Ga staan, handen plat op je buik en voeten gespreid op schouderhoogte en rechte rug. Zak dan door je knieën tot ze 45graden tov je rug staan. Blijf zo dan eens 5 minuten staan.
Succes
quote:
Die vent heeft gewoon een prive gymquote:
5 minuten planken? Waarop?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Squat positie, wow. Probeer eens 5 min te planken. Ik kan jou verzekeren ER, toen ik begon met V&V bij de intake kon ik het nog geen 45 sec. Nu kan ik het rond de 3 minuten, dat komt echt niet omdat ik het toen niet wilde of iets dergelijks, dat komt omdat het het ongeveer 3x pw trainen..
En die beiden heb je nodig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geen mentale training. Spier uithoudings vermogen.
Op de grond, maar wat planken op de grond? Lopen, roeien, fietsen??quote:
Wat lul jij nou?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op de grond, maar wat planken op de grond? Lopen, roeien, fietsen??
Met dat plaatje kan ik iets, maar enkel met "op de grond" kan ik niets.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?Plaatje hierboven
Al doe je het op een hijskraanquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met dat plaatje kan ik iets, maar enkel met "op de grond" kan ik niets.
Maar het is geen mentale trainingquote:
Maar planken? Hoeveel wil je er doen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Al doe je het op een hijskraan
Gaaast wtf, 5 minuten. Lul ik moeilijk ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar planken? Hoeveel wil je er doen?
Wat jij wil.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gaaast wtf, 5 minuten. Lul ik moeilijk ofzo?
Begin maar met 1x 5 minuten planken...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja!
5 minuten planken, hoeveel doe jij er, en op welke manier? Kortom, wat is jouw rendement?
Prima, zal ik nu even doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Begin maar met 1x 5 minuten planken...
Top. Met liegen op FOK! maak je jezelf niet beter hè..quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima, zal ik nu even doen.
Laat het je zo weten
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef Pumatje het volgende:
tentamen gehaald, ben gesloopt.
4 boeken en 3 readers aan stof.. mijn god wat een scheit weken heb ik gehad
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef Pumatje het volgende:
Wat denk jij dan, dat ik op een pleziercruise was de afgelopen week? 500 pagina's aan moleculaire biologie in je kop stampen, zwaarste wat ik ooit gedaan heb tot nu toequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:04 schreef Pumatje het volgende:
Puma wilde je vast niet kwetsen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, dat ik op een pleziercruise was de afgelopen week? 500 pagina's aan moleculaire biologie in je kop stampen, zwaarste wat ik ooit gedaan heb tot nu toe
RvS? Loop je toch even naar die automaat buiten de vreetschuur?quote:
10 keer geplankt in 5 minuten. Meer dan zat lijkt me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sure..
En ik heb net 20KM gerend binnen 5 min
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
10 keer geplankt in 5 minuten. Meer dan zat lijkt me.
Je moet die houding vasthouden, met je rug recht. En dat doe je dan 1 of 2 minuten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
10 keer geplankt in 5 minuten. Meer dan zat lijkt me.
Het wereldrecord is anderhalf uur he, wat voor core moet je dan wel niet hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je moet die houding vasthouden, met je rug recht. En dat doe je dan 1 of 2 minuten.
Gekke mentale kracht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het wereldrecord is anderhalf uur he, wat voor core moet je dan wel niet hebben
Heet leek me duidelijk genoeg. 5 minuten plank positie...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
Wees dan ook duidelijk, druif!!
Ja wat is het nou?? In positie blijven??quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heet leek me duidelijk genoeg. 5 minuten plank positie...
In positie blijven, dan komt er spanning op je schouders en buikspieren, je kan hem ook op je zij doen, dan train je de linker en rechterkant van je buikspieren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?? In positie blijven??
Of toch krikkrakken? Dus met je blote tokus de grond aantikken.
Zou jij zo een lichaam willen hebben?quote:
Nee, gewoon ellebogen op de grond, en tenen op de grond, en zo blijven liggen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom niet? Zwaar respect voor de gasten die dat kunnen met hun lichaam.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou jij zo een lichaam willen hebben?
Zal het morgen in de sportzaal wel eens doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In positie blijven, dan komt er spanning op je schouders en buikspieren, je kan hem ook op je zij doen, dan train je de linker en rechterkant van je buikspieren.
krikkrakken is een verzamel naam voor: push-ups, buikspier oefeningen(crunches) en de para-houding (duizend-1, duizend-2 etc) met soms nog een ochtendloop sessie erbij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk, maar een ieder zo z'n ding.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom niet? Zwaar respect voor de gasten die dat kunnen met hun lichaam.
Ik vind het ook lelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk, maar een ieder zo z'n ding.
Je hoeft niet perse een fysiek te hebben zoals dat om het te kunnen, massa tegenover kracht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk, maar een ieder zo z'n ding.
Kijk, deze taal is duidelijkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
krikkrakken is een verzamel naam voor: push-ups, buikspier oefeningen(crunches) en de para-houding (duizend-1, duizend-2 etc) met soms nog een ochtendloop sessie erbij.
Dus zie het 'planken als een soort van 'para-houding'oefening.
En dan heb ik nog never gehoord van krikkrakkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kijk, deze taal is duidelijker
Ga je nog wel horenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En dan heb ik nog never gehoord van krikkrakken
Dat hangt van de instructeur af, net hoe z'n pet staat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het klinkt niet leuk iigOf is het gewoon ochtendsport?
Als dat hetzelfde is als mijn omschrijving dan zullen ze het beestje wel een nieuw naampje hebben gegeven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het klinkt niet leuk iigOf is het gewoon ochtendsport?
Bij de EVO blokken zal z'n pet wel scheef hebben gestaan, die konden niet eens meer lullenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat hangt van de instructeur af, net hoe z'n pet staat.
Meestal bij groepen die nog niks hebben gefixed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bij de EVO blokken zal z'n pet wel scheef hebben gestaan, die konden niet eens meer lullen
Was het blok die 2 weken geleden de FINEX heeft gelopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Meestal bij groepen die nog niks hebben gefixed.
Dacht dat het over jou ging. Dan neem ik het terug over dat blokquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Was het blok die 2 weken geleden de FINEX heeft gelopenZe hadden er allemaal geen zin in, behalve vrijdag
Wij zijn toch geen EVO blok...quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dacht dat het over jou ging. Dan neem ik het terug over dat blok
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Probeer ik een beetje wat andere topics op te zoeken dan gym en bodybuilding gaat het hier ook over die shit.
eh, de core hier is toch tegenwoordig lichaam, wapens, tv-series?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Probeer ik een beetje wat andere topics op te zoeken dan gym en bodybuilding gaat het hier ook over die shit.
Jij weer een beetje opgeknapt?quote:
Morgen nog vrij?quote:
Hoe zit het met de koorts en het overgeven? Beter dan gisteren?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jup, maar denk dat ik donderdag ongeacht toch naar school ga, straks mag ik niet op bivak
Iets beter ja, gezakt naar 38.5 graden, overgeven is ook een hoop minder. Bivak is aanstaande maandagquote:Op woensdag 6 november 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe zit het met de koorts en het overgeven? Beter dan gisteren?
Edit: Wanneer is de bivak?
Dan morgen/vandaag nog rustig aandoen, eventueel met paracetamol donderdag en vrijdag op school overleven, en in het weekend weer heel rustig aandoen. En maandag weer fit op bivakquote:Op woensdag 6 november 2013 00:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iets beter ja, gezakt naar 38.5 graden, overgeven is ook een hoop minder. Bivak is aanstaande maandag
quote:
Poeh gaat wat worden, donderdag met FMV gaan we weer beastmode buitenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan morgen/vandaag nog rustig aandoen, eventueel met paracetamol donderdag en vrijdag op school overleven, en in het weekend weer heel rustig aandoen. En maandag weer fit op bivak
Nope tijdelijke intermissie gehad. morgen weer beginnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hoe is het met jou schobbejakje? Train je nog steeds door de verzuring heen?
Go hard or go home nigga, beastmodequote:Op woensdag 6 november 2013 00:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Nope tijdelijke intermissie gehad. morgen weer beginnen.
FMV?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Poeh gaat wat worden, donderdag met FMV gaan we weer beastmode buitenEn vrijdag examen zelfverdediging trappen en stoten
Kquote:Op woensdag 6 november 2013 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Go hard or go home nigga, beastmode
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Nope tijdelijke intermissie gehad. morgen weer beginnen.
Fysieke Mentale Vormingquote:Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
FMV?
Maar als je aantoonbaaar ziek bent, moet je dan ook aan de fysieke dingen meedoen?
Oh, dat kreeg ik geloof ik al van huis uit mee. Geen koorts < 39 g dan was je nog gewoon instaat om naar school te gaan en te sportenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Fysieke Mentale Vorming
Als de docent vindt dat je mee moet doen moet je mee doen..
Correctquote:Op woensdag 6 november 2013 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat kreeg ik geloof ik al van huis uit mee. Geen koorts < 3940 g dan was je nog gewoon instaat om naar school te gaan en te sporten
Hmmm, 40 graden Celcius voor een volwassen persoon begint al aardig tegen het eiwit-kookpunt te komen. Nah, mijn ouders hielden mij dan wel thuis, bezorgden zelfs zelf het briefje voor schoolquote:
Hmmm,quote:
Ik zit peutersentiment op te halenquote:Op woensdag 6 november 2013 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm,
De klassieker van Godfried Bomans kan ik op YT niet vinden.
Zijn versie van "Ik zag twee beren broodjes smeren"
En ik zat al te zoeken, maar die ik bedoel van Bomans heb ik nog niet gedigitaliseerdquote:Op woensdag 6 november 2013 01:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zit peutersentiment op te halen
Moet wel heul oud zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik zat al te zoeken, maar die ik bedoel van Bomans heb ik nog niet gedigitaliseerd![]()
Bomans: "Ik zag twee beren"
Directeur: "Nou mooi, dan is er niet een kwijt"
Bomans: "Broodjes smeren"
Directeur "Oh, oh, dat is een wonder"
Bomans: "Dat die beren smeren konden"
etc. etc. dat is mijn kleutersentiment
In jouw ogen denk ik welquote:
Erik of het Klein Insectenboek dan?quote:
De ruggengraat van een onderofficier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het wereldrecord is anderhalf uur he, wat voor core moet je dan wel niet hebben
quote:
Bij een lek of schade zie je sneller waar het probleem zit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:39 schreef Aapsoldaat het volgende:
Het viel me in deze video pas op dat de Leopard 1 erg veel op een Panther lijkt, en eigenlijk is wat de Panther had moeten zijn.
Trouwens, waarom is het interieur van een tank vaak zo wit? Is dat gewoon zo of is daar over nagedacht, zoals ze bij bijv. de Russische heli's vaak een cyaan achtige kleur hebben omdat dat fijner schijnt te zijn voor de piloot.
Wist ik veel dat dat uit 1970 kwamquote:Op woensdag 6 november 2013 07:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]Jij bent niet meer bekend met ik zag 2 beren broodjes smeren?
my god.. daar ligt het onderliggende probleem van de falende jeugd on the streets today
Zo recht als mijn pik als ik Esses zie.quote:Op woensdag 6 november 2013 07:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ruggengraat van een onderofficier.
quote:In desperation, some male Adélie penguins tried to mate with the ground until they ejaculated. Levick recorded these behaviors as aberrations from the norm of nature. There seems to be no crime too low for these penguins, he confided to his journal.
Eensquote:Op woensdag 6 november 2013 15:51 schreef Fanta-stick het volgende:
mijn zus zegt dat ik mijn moslimbroeders verraad.
Hoezo eens. Als die papi chulo's hun eigen land in puin helpen en zgn in naam van Allah strijden zijn ze echt te dom om te schijten en krijgen ze van mij zonder problemen een kogel door hun hoofd.quote:
Het was een grapje ik wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 6 november 2013 15:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo eens. Als die papi chulo's hun eigen land in puin helpen en zgn in naam van Allah strijden zijn ze echt te dom om te schijten en krijgen ze van mij zonder problemen een kogel door hun hoofd.
(Disclaimer: ik ga niet bij defensie om kogels door hoofden te jagen)
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:54 schreef m.k het volgende:
[..]
Het was een grapje ik wist niet dat je boos werd![]()
Je achternaam staat op die pagina's.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:48 schreef m.k het volgende:
Verkeerde kabel besteld voor een computertje![]()
Dank voor de meldingquote:Op woensdag 6 november 2013 15:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je achternaam staat op die pagina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |