ckv ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je krijgt in beginsel ook vrijstelling voor ML & ANW als je een havo diploma hebt behaald en vervolgens aan een vwo ''opleiding'' begint.
ML hoef ik niet meer te doen iig, maar ik zal doorvragen naar ANW, scheelt toch weer een uurtje minder in de weekquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je krijgt in beginsel ook vrijstelling voor ML & ANW als je een havo diploma hebt behaald en vervolgens aan een vwo ''opleiding'' begint.
Algemene natuurwetenschappen ofzoquote:
not much wachtend of het doorgaat vrijdagquote:
Kom je in zo'n live operatieprogramma?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
not much wachtend of het doorgaat vrijdag
en wanneer t op tv komt
Neequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom je in zo'n live operatieprogramma?
dit is milan XD XDquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
ik moet altijd lachen om dit filmpje.
Hallo cleverbot - hallo lieverd
ahahha wat - hallo hans
Is best leuk. zwerty had een grappige.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
er is weer een nieuwe hype op fb, bitstripsvan die zielige zemmel plaatjes over mensen zelf
Ik zie er 50 voorbij komen, elke dag. Allemaal even dom en niet grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Is best leuk. zwerty had een grappige.
Ik nog paar drie afgelopen paar dagen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie er 50 voorbij komen, elke dag. Allemaal even dom en niet grappig.
Dan heb jij betere vrienden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik nog paar drie afgelopen paar dagen.
Oh ja heb ik ook gezien, Vera had wel een leuke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
er is weer een nieuwe hype op fb, bitstripsvan die zielige zemmel plaatjes over mensen zelf
Ja dat denk ik ook.quote:
Hoe werkt dat, je moet het toch zelf maken ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
geen idee, wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, je moet het toch zelf maken ofzo?
hello hellooooquote:
Je kan zelf een poppetje maken en jezelf dan plaatsen in standaard strips.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, je moet het toch zelf maken ofzo?
Nee nu heb je de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hello helloooo
im at a place called vertigo
u2quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hello helloooo
im at a place called vertigo
volgens mij is google niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit niet op facebook meer geef me een voorbeeld van bitstrips
Ik mis niets zo te zien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij is google niet zo moeilijk.
http://images6.fanpop.com(...)34409088-896-656.jpg
Nee niet echtquote:
Ik heb iemand aangesproken op 't stationquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef xcachet het volgende:
Zo'n knappe jongen die mij aansprak op het station![]()
Regen is een bitch.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Regen heeft mijn paraplu stukgemaakt
Jij was het ook niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb iemand aangesproken op 't station
Ben jij een buschauffeur?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef xcachet het volgende:
Wat doe je nou?quote:
Ja dat was ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef xcachet het volgende:
Hoiquote:
Ik zat te leren maar toen keek ik op FOK!quote:
Omg blijf gewoon!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zat te leren maar toen keek ik op FOK!
Oké.quote:
Ach, het was een jongen die je wat aan probeert te smeren weet je wel. Een lidmaatschap ergens van denk ik zo. Vond het raar dat hij mij aansprak terwijl ik heel snel, door de regen, met mijn hoofd naar beneden naar de trein liep. Hij vroeg "Jij bent vast wel ouder dan 18, niet?" Toen ik nee zei viel zijn mond wel even openquote:
Daarvoor kiezen ze altijd knappe mensenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, het was een jongen die je wat aan probeert te smeren weet je wel. Een lidmaatschap ergens van denk ik zo. Vond het raar dat hij mij aansprak terwijl ik heel snel, door de regen, met mijn hoofd naar beneden naar de trein liep. Hij vroeg "Jij bent vast wel ouder dan 18, niet?" Toen ik nee zei viel zijn mond wel even open
Zal wel door je tetten komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef xcachet het volgende:
Hij zo; "echt niet?"
Ik; "Nee ben 17"
Hij; "oh, je ziet er wel 18 uit"
Ik; "bedankt"
Is een belediging! Hoe jonger hoe beter!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef xcachet het volgende:
Hij zo; "echt niet?"
Ik; "Nee ben 17"
Hij; "oh, je ziet er wel 18 uit"
Ik; "bedankt"
Ff leren en dan niksen.quote:
Die zie je niet bij mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zal wel door je tetten komen.
Succes met die twaalfjarigen in je kelderquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is een belediging! Hoe jonger hoe beter!
Ach, hij schatte mij 5 maanden ouder dan ik ben. Zie de belediging er niet van in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is een belediging! Hoe jonger hoe beter!
quote:
Ik probeer nu wat te leren uit een Frans examenbundel, maar SOGSOG...quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ff leren en dan niksen.
Et toi?
Leestoetsenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik probeer nu wat te leren uit een Frans examenbundel, maar SOGSOG...
Wat versta je precies onder niksen?
wtfquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werd vandaag via een Whatsapp groepsgesprek '35 met 2 kinderen' geschat![]()
Ja, mijn ma is kleiner. En nu?quote:
Je moeder heeft rimpels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, mijn ma is kleiner. En nu?
Vind 't wel meevallen. Mondeling gaat echt een horror worden, aangezien ik nooit Frans heb gesprokenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leestoetsen
FOK!, Netflix en misschien gamen
Heeft ze niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moeder heeft rimpels.
./vooroordeel
Tuurlijk, als je daardoor wel met mij wilt meeten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef xcachet het volgende:
Lengte en leeftijd zijn maar getallen. Toch Donneh?
Voor de mondeling had ik een 7quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vind 't wel meevallen. Mondeling gaat echt een horror worden, aangezien ik nooit Frans heb gesproken
Kijk, een mannelijke LB.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je daardoor wel met mij wilt meeten.
natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je daardoor wel met mij wilt meeten.
Oh haiquote:
quote:
Ik zal wel een personal coach ofzo moeten zoeken, het zou moeten meevallen aangezien je over een boek praat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voor de mondeling had ik een 7![]()
Mijn uitspraak was echt bagger
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal wel een personal coach ofzo moeten zoeken, het zou moeten meevallen aangezien je over een boek praat.
omgquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bedoelt een mannelijke BL.
Wees blij.quote:
Ik vraag niet of iemand mij wil meeten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bedoelt een mannelijke BL.
Nee johquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal wel een personal coach ofzo moeten zoeken, het zou moeten meevallen aangezien je over een boek praat.
Nee maar kan het wel voldoende spreken denk ik zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beheers je de Franse taal goed?
Je weet gewoon dat er geen animo voor is en wilt jezelf niet voor schut zettenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vraag niet of iemand mij wil meeten.
Oui ouiquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar kan het wel voldoende spreken denk ik zo
LB.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat er geen animo voor is en wilt jezelf niet voor schut zetten
Voulez-vous coucher avec moi ce soir?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar kan het wel voldoende spreken denk ik zo
quote:
Hitlerjugend?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:05 schreef xcachet het volgende:
Iets met blond haar, blauwe ogen en een sixpack.
Echt welquote:
Dat kanquote:
Alsof jij mij wel aardig vindquote:
ohja.quote:
Gewoon dat denk ikquote:
Hallo xcachet. Mijn dag was een beetje pecherig, maar oké. Hoe was jouw dag dan?quote:
Alles goed?quote:
quote:
a dat is toch mijn gevoel danquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon op je gevoel afgaan.
Waar is je tsjikkie?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Door de stromende regen gelopen met de hont
Goed goed. Moet nu een bezwaar uit gaan typen voor een boete.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo xcachet. Mijn dag was een beetje pecherig, maar oké. Hoe was jouw dag dan?
Weer in haar woonplaatsquote:
Oke wijze donnie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Schud die gevoelens van je af!
What happened?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed goed. Moet nu een bezwaar uit gaan typen voor een boete.
Overijsselquote:
Eet smakelijkquote:
Aangevallen door een straatfontein, mijn dorp niet in kunnen komen door een kapotte vrachtwagen, natgeregend etc. Maar, de gezelligheid en warmte hier maakt alles goed.quote:
Mooien provinciequote:
Iehl.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als dat geen verkrachting wordt.
Ga ik hier niet vertellenquote:
quote:
Hihi.quote:
quote:
Serieus wat voor baat heb jij bij die infoquote:
Het is ook wel een sobere dag vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Aangevallen door een straatfontein, mijn dorp niet in kunnen komen door een kapotte vrachtwagen, natgeregend etc. Maar, de gezelligheid en warmte hier maakt alles goed.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Serieus wat voor baat heb jij bij die info
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als dat geen verkrachting wordt.
quote:
Pics zijn ook prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Serieus wat voor baat heb jij bij die info
Stuur?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pics zijn ook prima.
Zeeppaardje zijn zusje is fucking sexy.
hm, er is maar plek voor 2 personenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:16 schreef Muto het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik niet in cachet's onderschrift sta.
De Muut <3 De Cachet
Je hosselt je eigen chimeid maarquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pics zijn ook prima.
Zeeppaardje zijn zusje is fucking sexy.
Mooiquote:
Heb er wel meer dan éénquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hosselt je eigen chimeid maar
Respect manquote:
Hoelang moet je nog?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Fijn dat m'n beugel prikt in m'n wang, bedankt.
Dat vind ik ook tof.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
hm, er is maar plek voor 2 personen
Je mag in mijn fobo
Paar maanden maar.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik hou het hier wel een beetje in de gaten hoor Lav..
Ik heb ook al een ander complot ontdekt.. LittleBrownie en BitterLemon zijn een team die ons ten onder willen brengen. Ik bedoel, LB en BL? Kom op? Dat kán toch geen toeval zijn!
Sherlock-sletje.quote:
quote:
Ook een goed nummerquote:
Dat gele woordje onderaan. Als je daar op klikt en je naam invult dan kun je zien wie er je naam hebben genoemd in posts.quote:
Nee, ik ben al vanaf juni 2011 hier.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
Gavin Degraw zijn tekst is best apart.
"You're my Helder Skelter"
Je bent mijn heldere skelter
Ja, ik herkende het wel weer ja. Maar gebruik het nooit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sherlock is wel echt een bekende term op Fok.
Ik moet altijd op 3 namen sherlockenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, ik herkende het wel weer ja. Maar gebruik het nooit.
Ik ben niet zo populair dat mensen het over mij hebben.
cachetquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moet altijd op 3 namen sherlocken
Juts aksinquote:
Omdat m'n tanden weer scheef gingen groeien door klote orthoquote:
BL wil ze vast wel recht swaffelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat m'n tanden weer scheef gingen groeien door klote ortho![]()
![]()
![]()
hahahahahahahaquote:
Mijn berichtje komen vooral uit de vbl sc en van Tjacka.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik sherlock überhaupt niet, bang om erachter te komen dat iedereen me een klapjosti noemt.
Nou nou, niet echt meer. Kasjyquote:
Betraptquote:
quote:
GTA SAquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef d4v1d het volgende:
LB
https://www.dropbox.com/s(...)05%2012-46-16-31.avi
Niet in één keerquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:35 schreef d4v1d het volgende:
LB
https://www.dropbox.com/s(...)05%2012-46-16-31.avi
Watquote:
Mannen en auto'squote:
Hij mag het wel doen van mij hoorquote:
Wat is daar mis meequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij mag het wel doen van mij hoor
quote:
Ho.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij mag het wel doen van mij hoor
quote:
Kom je daar nu pas achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent niet dik man, je hebt me misleid.
Ik gaquote:
Nadat ik je godverdomme op TC zag, sindsdien kom ik daar niet meer. Vervormt m'n beeld van users.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nadat ik je godverdomme op TC zag, sindsdien kom ik daar niet meer. Vervormt m'n beeld van users.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nadat ik je godverdomme op TC zag, sindsdien kom ik daar niet meer. Vervormt m'n beeld van users.
Geen autoquote:
Was ik dan te sexyquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb ook gefapt op je foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |