Ach, het was een jongen die je wat aan probeert te smeren weet je wel. Een lidmaatschap ergens van denk ik zo. Vond het raar dat hij mij aansprak terwijl ik heel snel, door de regen, met mijn hoofd naar beneden naar de trein liep. Hij vroeg "Jij bent vast wel ouder dan 18, niet?" Toen ik nee zei viel zijn mond wel even openquote:
Daarvoor kiezen ze altijd knappe mensenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, het was een jongen die je wat aan probeert te smeren weet je wel. Een lidmaatschap ergens van denk ik zo. Vond het raar dat hij mij aansprak terwijl ik heel snel, door de regen, met mijn hoofd naar beneden naar de trein liep. Hij vroeg "Jij bent vast wel ouder dan 18, niet?" Toen ik nee zei viel zijn mond wel even open
Zal wel door je tetten komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef xcachet het volgende:
Hij zo; "echt niet?"
Ik; "Nee ben 17"
Hij; "oh, je ziet er wel 18 uit"
Ik; "bedankt"
Is een belediging! Hoe jonger hoe beter!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:53 schreef xcachet het volgende:
Hij zo; "echt niet?"
Ik; "Nee ben 17"
Hij; "oh, je ziet er wel 18 uit"
Ik; "bedankt"
Ff leren en dan niksen.quote:
Die zie je niet bij mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zal wel door je tetten komen.
Succes met die twaalfjarigen in je kelderquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is een belediging! Hoe jonger hoe beter!
Ach, hij schatte mij 5 maanden ouder dan ik ben. Zie de belediging er niet van in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is een belediging! Hoe jonger hoe beter!
quote:
Ik probeer nu wat te leren uit een Frans examenbundel, maar SOGSOG...quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ff leren en dan niksen.
Et toi?
Leestoetsenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik probeer nu wat te leren uit een Frans examenbundel, maar SOGSOG...
Wat versta je precies onder niksen?
wtfquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werd vandaag via een Whatsapp groepsgesprek '35 met 2 kinderen' geschat![]()
Ja, mijn ma is kleiner. En nu?quote:
Je moeder heeft rimpels.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, mijn ma is kleiner. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |