ckv ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je krijgt in beginsel ook vrijstelling voor ML & ANW als je een havo diploma hebt behaald en vervolgens aan een vwo ''opleiding'' begint.
ML hoef ik niet meer te doen iig, maar ik zal doorvragen naar ANW, scheelt toch weer een uurtje minder in de weekquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je krijgt in beginsel ook vrijstelling voor ML & ANW als je een havo diploma hebt behaald en vervolgens aan een vwo ''opleiding'' begint.
Algemene natuurwetenschappen ofzoquote:
not much wachtend of het doorgaat vrijdagquote:
Kom je in zo'n live operatieprogramma?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
not much wachtend of het doorgaat vrijdag
en wanneer t op tv komt
Neequote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom je in zo'n live operatieprogramma?
dit is milan XD XDquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
ik moet altijd lachen om dit filmpje.
Hallo cleverbot - hallo lieverd
ahahha wat - hallo hans
Is best leuk. zwerty had een grappige.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
er is weer een nieuwe hype op fb, bitstripsvan die zielige zemmel plaatjes over mensen zelf
Ik zie er 50 voorbij komen, elke dag. Allemaal even dom en niet grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Is best leuk. zwerty had een grappige.
Ik nog paar drie afgelopen paar dagen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie er 50 voorbij komen, elke dag. Allemaal even dom en niet grappig.
Dan heb jij betere vrienden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik nog paar drie afgelopen paar dagen.
Oh ja heb ik ook gezien, Vera had wel een leuke.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
er is weer een nieuwe hype op fb, bitstripsvan die zielige zemmel plaatjes over mensen zelf
Ja dat denk ik ook.quote:
Hoe werkt dat, je moet het toch zelf maken ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:26 schreef Toto69 het volgende:
geen idee, wil het niet eens wetenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, je moet het toch zelf maken ofzo?
hello hellooooquote:
Je kan zelf een poppetje maken en jezelf dan plaatsen in standaard strips.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, je moet het toch zelf maken ofzo?
Nee nu heb je de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hello helloooo
im at a place called vertigo
u2quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hello helloooo
im at a place called vertigo
volgens mij is google niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit niet op facebook meer geef me een voorbeeld van bitstrips
Ik mis niets zo te zien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
volgens mij is google niet zo moeilijk.
http://images6.fanpop.com(...)34409088-896-656.jpg
Nee niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |