Vind 't wel meevallen. Mondeling gaat echt een horror worden, aangezien ik nooit Frans heb gesprokenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Leestoetsen
FOK!, Netflix en misschien gamen
Heeft ze niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moeder heeft rimpels.
./vooroordeel
Tuurlijk, als je daardoor wel met mij wilt meeten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef xcachet het volgende:
Lengte en leeftijd zijn maar getallen. Toch Donneh?
Voor de mondeling had ik een 7quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vind 't wel meevallen. Mondeling gaat echt een horror worden, aangezien ik nooit Frans heb gesproken
Kijk, een mannelijke LB.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je daardoor wel met mij wilt meeten.
natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je daardoor wel met mij wilt meeten.
Oh haiquote:
quote:
Ik zal wel een personal coach ofzo moeten zoeken, het zou moeten meevallen aangezien je over een boek praat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Voor de mondeling had ik een 7![]()
Mijn uitspraak was echt bagger
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal wel een personal coach ofzo moeten zoeken, het zou moeten meevallen aangezien je over een boek praat.
omgquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bedoelt een mannelijke BL.
Wees blij.quote:
Ik vraag niet of iemand mij wil meeten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bedoelt een mannelijke BL.
Nee johquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal wel een personal coach ofzo moeten zoeken, het zou moeten meevallen aangezien je over een boek praat.
Nee maar kan het wel voldoende spreken denk ik zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beheers je de Franse taal goed?
Je weet gewoon dat er geen animo voor is en wilt jezelf niet voor schut zettenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vraag niet of iemand mij wil meeten.
Oui ouiquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar kan het wel voldoende spreken denk ik zo
LB.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je weet gewoon dat er geen animo voor is en wilt jezelf niet voor schut zetten
Voulez-vous coucher avec moi ce soir?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar kan het wel voldoende spreken denk ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |