why not? Is het raar dat ik wil dat mensen me mogen?quote:
Ja. Einzelganger enzoquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
why not? Is het raar dat ik wil dat mensen me mogen?
Op een internetforum eigenlijk wel.quote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
why not? Is het raar dat ik wil dat mensen me mogen?
Ikquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
Ja zeg, deze TT heeft ook nergens mee te maken
Je kan er gewoon niks vanquote:
Geen eens een gips TTquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
Ja zeg, deze TT heeft ook nergens mee te maken
Lijkt me leuker als mensen je mogenquote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op een internetforum eigenlijk wel.
Naja, als jij een zero gravity move had uitgehaald was je ook niet van de trap gedonderdquote:
Ik mag jequote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lijkt me leuker als mensen je mogen
Wat heb jij tegen zigeuners?quote:
Ik twijfel daar soms best over, mag je best wetenquote:
Niksquote:
Omdat ik je vaak plaag?quote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik twijfel daar soms best over, mag je best weten
altijd lobi voor jou
Ze is natsie want ze gaat met BL om en die heeft hakenkruisUIquote:
Okéquote:
Ik wilde graag van de trap vallenquote:Op maandag 4 november 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, als jij een zero gravity move had uitgehaald was je ook niet van de trap gedonderd
Het is allemaal loeminadie, ik bedoel maar, LB en BL? Kan geen toeval zijn joh!quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is natsie want ze gaat met BL om en die heeft hakenkruisUI
quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is natsie want ze gaat met BL om en die heeft hakenkruisUI
quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is allemaal loeminadie, ik bedoel maar, LB en BL? Kan geen toeval zijn joh!
Ik ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké
Ik ken geen zigeunersBehalve Esmeralda natuurlijk.
Laatste keer dat ik van de trap ben gevallen was ik nog kind joh..quote:
Naam, leeftijd en een naaktfoto dacht ikquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
@rodawa. Wat moest er ook alweer in mijn sollicitatie?
OMG allemaal complotten hierquote:
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gipsquote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik van de trap ben gevallen was ik nog kind joh..
Ik ga gewoon voor podia en stoepranden enzo
quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gips
Ik heb 2x een hersenschudding gehadquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gips
Nee, dat is gewoon vooral sufquote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 2x een hersenschudding gehadTelt dat ook nog ergens voor?
Beetjequote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
@rodawa. Wat moest er ook alweer in mijn sollicitatie?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naam, leeftijd, fokreputatie (cijfer van 1 tot 10) en een naaktfoto(!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dacht ik
Misschien moeten we onze positie in het verzet gaan versterken in BNW SCquote:
De gemiddelde FOK!ker kent me al te veelquote:
Ohquote:
Ohquote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!ker kent me al te veel
quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Vorige keer had m'n schoonzus een auto-ongeluk gehad, dus een week later lag ik in het ziekenhuis enzo. Ik bedoel, ik moet het wel overtreffen natuurlijk
Ik heb zo vaak in het ziekenhuis gelegenquote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Vorige keer had m'n schoonzus een auto-ongeluk gehad, dus een week later lag ik in het ziekenhuis enzo. Ik bedoel, ik moet het wel overtreffen natuurlijk
Ik besta niet eensquote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ben volledig anoniem hier, ik heb de identiteit van een random meisje gepikt en lek af en toe info om het geloofwaardig te houden. Loeminadie enzo
Zo belde ze ook op de volgende dagquote:
Meh, dit was voor mij de eerste keer, ik lag op ter observatie op de spoedafdelingquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak in het ziekenhuis gelegen
Ja jij bent gewoon een matrix ingezet door de Loeminadie om ons bezig te halenquote:
Ik vond het ziekenhuis soms best leuk eigenlijkquote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo belde ze ook op de volgende dag'Ja zeg, je hóeft me niet te overtreffen hoor'
[..]
Meh, dit was voor mij de eerste keer, ik lag op ter observatie op de spoedafdelingMoest ieder uur wakker gemaakt worden en de hele nacht door werden er nieuwe mensen binnengebracht (ja spoed hè?)
Wat een nacht
This is so deep.quote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij bent gewoon een matrix ingezet door de Loeminadie om ons bezig te halen
Jaquote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het stinken daar.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het ziekenhuis soms best leuk eigenlijk
gratis ijsjesquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik 's ochtends naar huis mochtquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben mobiel. Kan nu geen leuke naaktfoto maken.quote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had het beloofd, ik heb zo naar dit moment uitgekeken.
quote:
Ik heb het wel doorquote:
maar ik blijf vrolijk vanavondquote:
Ik heb het ziekenhuis nooit als vervelend ervaren eigenlijk, weer eens wat anders vond ik het als kind.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer wordt ie wel leuk dan?quote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben mobiel. Kan nu geen leuke naaktfoto maken.
Dat deed het ook jaquote:
Hey, nooit dat dat mij gestuurd wordtquote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef badschaap het volgende:
HON hosseltje:
-Als je m'n buurjongen was geweest had je nu lekker bij me in bed gelegen *bloosgezichtje*
![]()
Dat kreeg ik daar niet. Ik mocht wel onbeperkt cup-a-soup en broodjes hagelslag enzo pakkenquote:
Uhuhquote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
haha gewoon beetje flirten, het gevoel geven dat ze speciaal zijn en tadaquote:Op maandag 4 november 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, nooit dat dat mij gestuurd wordt
Ja, dat wel jaquote:
En dan is ie wel leuk?quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan pak ik even mijn foto camera erbij.
Hahahaquote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het ziekenhuis nooit als vervelend ervaren eigenlijk, weer eens wat anders vond ik het als kind.
Ja ik hou het hier wel een beetje in de gaten hoor Lav..quote:
Nee hoor, ik keek toevallig even en zag loeminadie dus ja dan reageer ik evenquote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij echt een filter op loeminadie
Stiekem was het gewoon omdat ik het zeiquote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik keek toevallig even en zag loeminadie dus ja dan reageer ik even
Nopequote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik hou het hier wel een beetje in de gaten hoor Lav..
Ik heb ook al een ander complot ontdekt.. LittleBrownie en BitterLemon zijn een team die ons ten onder willen brengen. Ik bedoel, LB en BL? Kom op? Dat kán toch geen toeval zijn!
quote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik hou het hier wel een beetje in de gaten hoor Lav..
Ik heb ook al een ander complot ontdekt.. LittleBrownie en BitterLemon zijn een team die ons ten onder willen brengen. Ik bedoel, LB en BL? Kom op? Dat kán toch geen toeval zijn!
blijfquote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan me hier niet meer vertonen
Hm, doei.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja zie je wel, bevestiging vanuit het BNW kampquote:
Ha! Daar dacht je makkelijk mee weg te komen hè? Nou mooi nietquote:
Leugenaarquote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Zeilbootquote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
Ik hou vanaf nu wel een oogje in het zeil.
het andere oogje heb je op tjacka?quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
Ik hou vanaf nu wel een oogje in het zeil.
Tuurlijk wel. Jij bent een schatje.quote:Op maandag 4 november 2013 23:12 schreef LittleBrownie het volgende:
How do you know?quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het andere oogje heb je op tjacka?
omdat je je bakkes er niet over dicht houdtquote:
Dutsh modderfokkerquote:
Whatquote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dutsh modderfokkerDoe joe spiek it
Ehm, ik heb vandaag niks over tjacka gezegd eigenlijk. Hm, sukkel.quote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat je je bakkes er niet over dicht houdt
quote:
Ik voel wat spanning hier.quote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omdat je je bakkes er niet over dicht houdt
Nou en. Is vaak genoeg genoemdquote:Op maandag 4 november 2013 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, ik heb vandaag niks over tjacka gezegd eigenlijk. Hm, sukkel.
quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij bent een schatje.
Sorryquote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jij bent een schatje.
Mijn bloed zit niet in mijn hersenenquote:
Jaloezie is een zinloze emotie.quote:Op maandag 4 november 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou en. Is vaak genoeg genoemd
Watte?quote:
Praat dan.quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef xcachet het volgende:
Ik ben echt in da mood om engels te praten de hele avond
hello you fuck-tardquote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef xcachet het volgende:
much boredomquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Ezell het volgende:
sommige mensen zijn echt te dom te poepen
Watquote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Ezell het volgende:
sommige mensen zijn echt te dom te poepen
Good. But the question is why?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
I can better talk Englisch than write.
Ik zie het.quote:Op maandag 4 november 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
I can speak English well, aber nicht so schnell. Maar dat komt nog welquote:Op maandag 4 november 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
altijdquote:Op maandag 4 november 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
voel jij je aangesproken?
[..]
er lopen gewoon domme mensen op aarde
Go your gangquote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef xcachet het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
I can speak English well, aber nicht so schnell. Maar dat komt nog wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zegt m'n pa ook altijdquote:
really?quote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Ik schrijf me nu uit voor mijn opleiding be riat bek
Iew.quote:
gaat het zo slecht op je opleiding?quote:
Het is nog niet proper genoeg, KUISENquote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Ik was proper disappointed dat ik niet mocht heb gips
hahaha das gayyquote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gaan we weer doen durf of de waarheid spelen?
Cachie heeft nog een vraag open.quote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gaan we weer doen durf of de waarheid spelen?
hit mequote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cachie heeft nog een vraag open.
Nee het kan niet beter. Maar deze faut maakte ik voor het laatst in de brugklasquote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat het zo slecht op je opleiding?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk ik ookquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
"See you later, alligator"
Schijthekel aan mensen die dit zeggen. Al weet ik nu wel dat mensen dit straks tegen me gaan gebruiken als ik zeg dat ik ga slapen, dit zijn waarschijnlijk mensen met superveel humor.
aufwienerschnitzel en tot sinas blijven ook leukquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Schijthekel aan mensen die dit zeggen. Al weet ik nu wel dat mensen dit straks tegen me gaan gebruiken als ik zeg dat ik ga slapen, dit zijn waarschijnlijk mensen met superveel humor.
Bedankt.quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
O mijn god, ik heb zojuist een helder moment gehad. Ik weet nu voor een deel welke vakken ik ga kiezen op school. Damn guurrrrl, je bent ge-wel-dig.
Perhaps ik moet leg mijn arm op de railway trackquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is nog niet proper genoeg, KUISEN
In a while, crocodile.quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Oh ik dacht dat je serieus wasquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee het kan niet beter. Maar deze faut maakte ik voor het laatst in de brugklas5 jaar geleden.
dat liedje is leukquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
ik heb al antwoordquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wow. Ik ben niet serieus geweest vandaag eigenlijk..quote:Op maandag 4 november 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je serieus was
Waarom ben ik altijd zo serieus?
ik eigenlijk vooral serieusquote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow. Ik ben niet serieus geweest vandaag eigenlijk..
quote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow. Ik ben niet serieus geweest vandaag eigenlijk..
Ook zoiets inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
aufwienerschnitzel en tot sinas blijven ook leuk
Oh je had het serieus over mij?quote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld ofzo hoor.Er was ineens gewoon een lichtpuntje hier.
friendzonequote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
oehh zaterdag met collega's op stap.
Van de 17 mensen die meegaan ben ik 1 van de 3 mannen
ach de meeste daarvan zijn toch ugly ass hell of bithcesz.of hebben een vriendjequote:
Mistakes are always a lesson.quote:Op maandag 4 november 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Door jou ontstond dat momentje van helderheid.
Maar wat ga jij nu doen?quote:Op maandag 4 november 2013 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mistakes are always a lesson.
I am glad I helped you. It was a pleasure.
Ja dat krijg je als je in een nagelsalon werkt.quote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
oehh zaterdag met collega's op stap.
Van de 17 mensen die meegaan ben ik 1 van de 3 mannen
Ik blijf mijn opleiding gewoon doen hoor. Maar omdat mijn opleiding Engels is mag ik zulke fouten niet maken. My god. Ik zie het als een typfoutje.quote:
Ik ontvang liever dan dat ik de vragen geefquote:
O, ik dacht dat ik las dat je ging stoppen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blijf mijn opleiding gewoon doen hoor. Maar omdat mijn opleiding Engels is mag ik zulke fouten niet maken. My god. Ik zie het als een typfoutje.
oke wat wil jequote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ontvang liever dan dat ik de vragen geef
quote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in een nagelsalon werkt.
Ja was grapjequote:Op maandag 4 november 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik las dat je ging stoppen.Maar ok, ik wist niet dat je een Engelse opleiding deed.
supermarkt, maar bijna niemand van vulploeg gaat meequote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in een nagelsalon werkt.
Engels en Nederlands. Nou, dan is het niet Engels.quote:Op maandag 4 november 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja was grapje
Ja twee-talig om het goed te zeggen.
bij ons is het andersomquote:Op maandag 4 november 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
supermarkt, maar bijna niemand van vulploeg gaat mee
ja. Mensen die zeggen van niet liegen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij wel eens onder de douche geplast?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja. Mensen die zeggen van niet liegen.
nou ik vind t niet erg hoorquote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bij ons is het andersom
Nederlands en burgerschapskunde (bsk) heb ik alleen in het Nederlands. Al mag ik voor bsk wel engelse presentaties houden. Vind het wel leukquote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Engels en Nederlands. Nou, dan is het niet Engels.
Achso. Lijkt mij eigenlijk nog best leuk, vakken in een andere taal.quote:Op maandag 4 november 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nederlands en burgerschapskunde (bsk) heb ik alleen in het Nederlands. Al mag ik voor bsk wel engelse presentaties houden. Vind het wel leuk
Heb je ooit iets in je achterste gestopt om te kijken of het lekker is?quote:
Is het ook wel. Heb ook Spanish. Maar het is en blijft mbo en dat is een plek waar zelfs ik het niveau laag vindquote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Achso. Lijkt mij eigenlijk nog best leuk, vakken in een andere taal.
Spaaans, dat wil ik ook kunnen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het ook wel. Heb ook Spanish. Maar het is en blijft mbo en dat is een plek waar zelfs ik het niveau laag vind
jaquote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ooit iets in je achterste gestopt om te kijken of het lekker is?
Ik zit nu 3 maanden op school en ken om precies te zijn 61 woorden en wat basis grammatica.quote:
Mja, talen leer je pas echt als je ze in praktijk toepast. Daar is niet echt een mogelijkheid toe.quote:Op maandag 4 november 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit nu 3 maanden op school en ken om precies te zijn 61 woorden en wat basis grammatica.
Zelfstudie zou veel sneller gaan.
ik kan dat niet, weet je toch?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
"If you can speak three languages, you're trilingual. If you can speak two languages, you're bilingual. If you can speak only one language, congratulations, you're an American!"
Maar wat woorden en zinsopbouw is wel handig. Ik ga later niks met spaans doen. Ik heb er zo alleen een diploma in.quote:Op maandag 4 november 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, talen leer je pas echt als je ze in praktijk toepast. Daar is niet echt een mogelijkheid toe.
Redelijk Engels en Nederlands en matig Duits, Spaans en Fransquote:
Vier.quote:
Kon je ook andere talen kiezen?quote:Op maandag 4 november 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar wat woorden en zinsopbouw is wel handig. Ik ga later niks met spaans doen. Ik heb er zo alleen een diploma in.
Je bent het.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
"If you can speak three languages, you're trilingual. If you can speak two languages, you're bilingual. If you can speak only one language, congratulations, you're an American!"
Ja spaans of duits. Duits ging dit jaar verder waar het in 4 vmbo (3 havo) is opgehouden maar heb na 3 havo geen duits meer gehad. Snappie. Heb namelijk in 4 vmbo duits laten vallen.quote:
jij bent zo koel. Ik ken ook een griekse.quote:
O zo.quote:Op maandag 4 november 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja spaans of duits. Duits ging dit jaar verder waar het in 4 vmbo (3 havo) is opgehouden maar heb na 3 havo geen duits meer gehad. Snappie. Heb namelijk in 4 vmbo duits laten vallen.
Dm hAar nummer maar.quote:Op maandag 4 november 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent zo koel. Ik ken ook een griekse.
Die was bij een feestje bij mij en werd met alcoholintoxicatie weggevoerd. Aardige chick.
iemand anders vult haar al met griekse yoghurt.quote:
Moet je gewoon duits met jezelf gaan praten. Op de fiets ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.Ik heb op de havo wel Duits gedaan. Alleen jammer dat ik het nu aan het vergeten ben.
Ehm, is mooi en sexy een beetje het zelfde?quote:Op maandag 4 november 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wanneer heb je het meest sexy gevoeld?
Nein, dass finde ich nicht Toll.quote:Op maandag 4 november 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je gewoon duits met jezelf gaan praten. Op de fiets ofzo.
Ja dat heb ik met Frans. Vind Frans zo'n leuke taalquote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.Ik heb op de havo wel Duits gedaan. Alleen jammer dat ik het nu aan het vergeten ben.
:squote:Op maandag 4 november 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iemand anders vult haar al met griekse yoghurt.
Ze staat bij ons bekend als De Griekse Flap
Mwah, ik heb een voorkeur voor Duits.quote:Op maandag 4 november 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met Frans. Vind Frans zo'n leuke taal
Wanneer ga je cambridge doen?quote:Op maandag 4 november 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek geen enkele taal goed. Ik ben dan ook geen talenwonder. Ik kan me redden in zowel het Nederlands als in het Engels maar 'goed' zal ik het noemen.
Iemand die 'goed' Engels spreekt in mijn ogen is bijvoorbeeld Stephen Fry
quote:
jaquote:Op maandag 4 november 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, is mooi en sexy een beetje het zelfde?
Ik had 3 jaar lang een strenge docent voor frans. Dus dat werd er wel even flink ingestampt. Ben het wel erg vergeten ben ik bang. Maar zal het vast redelijk snel weer oppikken. Zou me net niet/net wel in frankrijk kunnen redden haha.quote:Op maandag 4 november 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een voorkeur voor Duits.Kan alleen een paar kleine dingetjes in Frans praten. Hoe is jouw Frans?
O, zonde.quote:Op maandag 4 november 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar lang een strenge docent voor frans. Dus dat werd er wel even flink ingestampt. Ben het wel erg vergeten ben ik bang. Maar zal het vast redelijk snel weer oppikken. Zou me net niet/net wel in frankrijk kunnen redden haha.
Oeh nicequote:
Spreek onderdeel is de 19e, schriftelijke deel is 23equote:
Warum nicht, kannst du es nicht mehr?quote:
Ehm, misschien laterquote:Op maandag 4 november 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zonde.Ga je het zelf wel een beetje bij te houden? Je Frans? Ik wil dat heel graag met mijn Duits doen, maar heb ik niet echt veel tijd voor.
Wetende dat er een vrij grote groep is die zowel Engels als Spaans spreekt, houdt dat dus in dat er in Amerika ook mensen zijn die helemaal geen taal spreken?quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wetende dat er een vrij grote groep is die zowel Engels als Spaans spreekt, houdt dat dus in dat er in Amerika ook mensen zijn die helemaal geen taal spreken?
Anders kom je niet op zo'n gemiddelde uit toch?quote:
Ik vind Amerikaans qua accent vreselijk om naar te moeten luisterenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wetende dat er een vrij grote groep is die zowel Engels als Spaans spreekt, houdt dat dus in dat er in Amerika ook mensen zijn die helemaal geen taal spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |