Ik ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké
Ik ken geen zigeunersBehalve Esmeralda natuurlijk.
Laatste keer dat ik van de trap ben gevallen was ik nog kind joh..quote:
Naam, leeftijd en een naaktfoto dacht ikquote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
@rodawa. Wat moest er ook alweer in mijn sollicitatie?
OMG allemaal complotten hierquote:
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gipsquote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik van de trap ben gevallen was ik nog kind joh..
Ik ga gewoon voor podia en stoepranden enzo
quote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gips
Ik heb 2x een hersenschudding gehadquote:Op maandag 4 november 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben hier al 2x van de trap gelazerd. En hard ook. De volgende keer verdien ik gips
Nee, dat is gewoon vooral sufquote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 2x een hersenschudding gehadTelt dat ook nog ergens voor?
Beetjequote:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:57 schreef xcachet het volgende:
@rodawa. Wat moest er ook alweer in mijn sollicitatie?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naam, leeftijd, fokreputatie (cijfer van 1 tot 10) en een naaktfoto(!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dacht ik
Misschien moeten we onze positie in het verzet gaan versterken in BNW SCquote:
De gemiddelde FOK!ker kent me al te veelquote:
Ohquote:
Ohquote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!ker kent me al te veel
quote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Vorige keer had m'n schoonzus een auto-ongeluk gehad, dus een week later lag ik in het ziekenhuis enzo. Ik bedoel, ik moet het wel overtreffen natuurlijk
Ik heb zo vaak in het ziekenhuis gelegenquote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Vorige keer had m'n schoonzus een auto-ongeluk gehad, dus een week later lag ik in het ziekenhuis enzo. Ik bedoel, ik moet het wel overtreffen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |