SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
BF2 was absurd, BF3 net tever gestretcht door alle dingen los van elkaar te koppelen en unlocks in coop te verstoppen, BC2 net te makkelijk om alles te unlocken. Ergens tussen BC2 en BF3 zou de sweet spot zijn voor iets wat twee jaar mee moet. Maar geen boost shit enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hadden ze van tevoren daar ook wel kunnen bedenken, twee van de belangrijkste dingen van 2 classes een aantal 10.000 punten tussen de unlocks zetten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die boost onzin hoeft van mij ook niet, dubbel XP is al prima daarvoor, en dat krijgt tenminste iedereen die het spel bezit of premium heeft, en dan nog zou ik liever x aantal uur in-game tijd hebben er voor in plaats van 2 dagen waar je maar net de tijd moet hebben. Die battlepacks zijn gewoon random klote dingen die goed of slecht kunnen uitpakken voor je, maar het is wel handig om snel naar de twee dingen te komen die ik net benoemde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF2 was absurd, BF3 net tever gestretcht door alle dingen los van elkaar te koppelen en unlocks in coop te verstoppen, BC2 net te makkelijk om alles te unlocken. Ergens tussen BC2 en BF3 zou de sweet spot zijn voor iets wat twee jaar mee moet. Maar geen boost shit enzo.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.![]()
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.
Attachments zijn ze helemaal gek mee gegaan ook nu. En dan vooral de attachments die in battlepacks zitten.
[/quote]![]()
Gewoon alles unlocked vanaf level 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.![]()
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Kleine mag, ik vind de m416 beter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.Geen referral hier.![]()
Alleen jammer dat de unlocks bijna altijd stevig veel schade aanrichten in vergelijking met het geleverde spul. Keuze is leuk hoor, maar je wil unlocks hebben omdat ze met recht fijner spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind het wel leuk om steeds wat meer te unlocken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Klopt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de unlocks bijna altijd stevig veel schade aanrichten in vergelijking met het geleverde spul. Keuze is leuk hoor, maar je wil unlocks hebben omdat ze met recht fijner spelen.
Zie het als een test voor nieuwe spelers.
Ik scoor nog steeds kut trouwens, maar ben ook pas lvl 11.Geen referral hier.![]()
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?![]()
![]()
Het is absurd dat je in een uur spelen al meteen een level verder bent, en als test vind ik het belachelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Klopt.
Zie het als een test voor nieuwe spelers.
Zorg gewoon voor een goede game waarbij je zelf moet afwegen wat je nodig hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
eeeen server crash
weer godvert31q2ws mijn progress kwijt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat mij betreft prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Niara het volgende:
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Valt me sowieso op dat dit topic veel minder loopt dan met BF3 destijds.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
zeg maar wanneerquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Niara het volgende:
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
De attachments veranderen alleen spread, recoil en bullet velocity en bestaan uit paren van twee, of meer, die precies hetzelfde doen. minimaal een daarvan kan je gewoon unlocken. Battlepack unlocks zijn dus vooral voor de sier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.
Attachments zijn ze helemaal gek mee gegaan ook nu. En dan vooral de attachments die in battlepacks zitten.
Gelukkig maken de attachments de wapens niet sterker of zwakker. Ik kan me geen reden bedenken om geen silencer op de meeste wapens te plakken. Heavy barrel vergroot recoil te veel en de compensators vergroten de spread.
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?![]()
Omdat:quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mooi toch? Dan hoort niemand iets meer en dan snel een ander wapen zonder suppressor pakken.quote:![]()
heavy barrel op m249 ja nee?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Met supressor ben je eerder geneigd te sproeien. bij bf3 deden je kogels leek het wel minder damage als je sproeide en toch 5x een hit marker kreeg. maar kan het fout hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De attachments veranderen alleen spread, recoil en bullet velocity en bestaan uit paren van twee, of meer, die precies hetzelfde doen. minimaal een daarvan kan je gewoon unlocken. Battlepack unlocks zijn dus vooral voor de sier.
Gelukkig maken de attachments de wapens niet sterker of zwakker. Ik kan me geen reden bedenken om geen silencer op de meeste wapens te plakken. Heavy barrel vergroot recoil te veel en de compensators vergroten de spread.
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
http://symthic.com/bf4-multi-comparison?p=damage_graph&w1=AEK-971&w2=AEK-971&w3=None&w4=None&w5=None&a11=Suppressor%20(Any)&a21=None&a31=None&a41=None&a51=None&a12=None&a22=None&a32=None&a42=None&a52=Nonequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Convict het volgende:
[..]
Met supressor ben je eerder geneigd te sproeien. bij bf3 deden je kogels leek het wel minder damage als je sproeide en toch 5x een hit marker kreeg. maar kan het fout hebben![]()
Dat is enkel voor BF3 hè.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
BF3 had wel degelijk een gat tussen surpressed en vanilla...quote:
Tussen de 4 en 50 meter om precies te zijn was de surpressed flink wat minder waard dan zijn broertje... Snap ook niet waarom in elke BF sinds 2 ALLES op de schop moet...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
heb het over sproeien in het algemeen. niet sproeien met of zonder demperquote:I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oh, met sproeien raak je gewoon minder en als je raakt, dan raak je willekeurige lichaamsdelen, waardoor je minder damage kan doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Convict het volgende:
[..]
heb het over sproeien in het algemeen. niet sproeien met of zonder demper
http://symthic.com/bf4-general-info?p=damage-multipliersKlopt. Ik ben opzich wel blij met deze verandering, maar ik weet niet of dat zo blijft als iedereen zometeen suppressors gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF3 had wel degelijk een gat tussen surpressed en vanilla...
Tussen de 4 en 50 meter om precies te zijn was de surpressed flink wat minder waard dan zijn broertje... Snap ook niet waarom in elke BF sinds 2 ALLES op de schop moet...![]()
Ik vind het kansloos. Het grote voordeel wordt dan nergens mee gecounterd, dus geen balans.
Edit:
Begrijp me goed, het mag best wel iets uithalen, maar balans en dingen leren gebruiken naar de situatie is nou net wat BF2/3 geweldig maakt, anders kun je net zo goed COD gaan spelen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://symthic.com/bf4-co(...)ngled/Folding%20grip ik zie het verschil niet"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Accuracy waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef cherrycoke het volgende:
http://symthic.com/bf4-co(...)ngled/Folding%20grip ik zie het verschil niet
Het grote nadeel is dat je geen compensator of heavy barrel kan gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het kansloos. Het grote voordeel wordt dan nergens mee gecounterd, dus geen balans.
Edit:
Begrijp me goed, het mag best wel iets uithalen, maar balans en dingen leren gebruiken naar de situatie is nou net wat BF2/3 geweldig maakt, anders kun je net zo goed COD gaan spelen...
Vooral de heavy barrel geeft je een groter nadeel dan voordeel, bij de meeste wapens. Als de de overige attachments elk een duidelijker voordeel krijgen, dan is de suppressor niet meer zo goed.![]()
Het voordeel van een surpressor is niet op de minimap komen bij geluid en niet snel gehoord worden op al korte afstand. Meer voordeel hoeft het niet te hebben he, er mag wel wat vanaf qua damage dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het grote nadeel is dat je geen compensator of heavy barrel kan gebruiken.
Vooral de heavy barrel geeft je een groter nadeel dan voordeel, bij de meeste wapens. Als de de overige attachments elk een duidelijker voordeel krijgen, dan is de suppressor niet meer zo goed.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Speelbaar met een 560 1 GB, i5 2500(non K) en 8 GB op medium?
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zo![]()
Ik speel met een 6850 op medium, draait prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Speelbaar met een 560 1 GB, i5 en 8 GB op medium?
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zo
/edit: Afgezien van de vele bugs dan
[ Bericht 11% gewijzigd door Phaelanx_NL op 05-11-2013 17:56:06 ]Geen referral hier.![]()
Heb zelf een 560Ti en een i7 2700K, kan het allemaal op medium spelen maar heb een paar dingen op low ivm hogere fps (effectjes en post process en dergelijke), speelt prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zoFire rate is langzaam en minder kogels in een magazijn, vandaar dattie dus meer damage doet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.![]()
Okee, moet kunnen dus. Niet dat ik alles op high wil hebben, op low heb je soms voordelen tov high.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zelf een 560Ti en een i7 2700K, kan het allemaal op medium spelen maar heb een paar dingen op low ivm hogere fps (effectjes en post process en dergelijke), speelt prima.
[..]
Fire rate is langzaam en minder kogels in een magazijn, vandaar dattie dus meer damage doet.![]()
![]()
Nieuwe headset is binnen!
Maar ik kan niet spelen, want ik moet leren voor 70-640
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik heb de G35 headset. Fijn man.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
M416 vond ik ook geweldig, toen unlockte ik de m16a4. En ik speel geen enkele andere assault rifle meerquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Niet eens de SAR? valt me van je tegenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
M416 vond ik ook geweldig, toen unlockte ik de m16a4. En ik speel geen enkele andere assault rifle meerhaha.
![]()
Beyerdynamic DT-770Pro op een xonar dx: kost wat maar men beticht je regelmatig van een wallhack omdat je wat hoort rommelen achter je...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Geprobeerd, 1 potje en toen weer terug naar m16a4quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Niet eens de SAR? valt me van je tegenhaha.
![]()
![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Misschien de naam een beetje te veranderen. Staat nu in de naam dat het een HC server is maar de instellingen via server browser laten zien dat het een normale server is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef hiddit het volgende:
zijn er mensen met een idee om de BoF server voller te krijgen?
Dat HC in de naam werkt misschien afschrikkend, verwarrend op zijn minst.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beyerdynamic DT-770Pro op een xonar dx: kost wat maar men beticht je regelmatig van een wallhack omdat je wat hoort rommelen achter je...
Godverdomme, word het nu wel zat, meer dan 50% van de rondjes kan ik niet eens afmaken.Geen referral hier.![]()
Dat is wel ernstig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godverdomme, word het nu wel zat, meer dan 50% van de rondjes kan ik niet eens afmaken.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja, kom op, jaren lopen kutten met koptelefoons van pakweg 20 euro, geef je eens goed geld uit aan studiokwaliteit koptelefoon en je muziek klinkt ineens open en in games hoor je ALLES.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
2e sniper die je vrijspeelt is ook kut"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wonderbaarlijk geen enkele keer gecrasht vandaag, fingers crossedquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godverdomme, word het nu wel zat, meer dan 50% van de rondjes kan ik niet eens afmaken.![]()
![]()
W8 durf ik ook serieus niet te draaien om 2 redenen: kinderziektes, en als die eruit zijn: de opvolger staat zo klaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vooral Windows 8/8.1 met een AMD kaart geeft heel veel problemen schijnbaar.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik was nog lang niet klaar met BF3 en dan ligt 4 alweer in de winkels....
Het nadeel van geen hardcore gamer zijn.Kapitein Høken was een monster kearl![]()
Ik vind het ook een jaartje te vroeg om eerlijk te zijn... Meer maps was mooi meegenomen zegmaar...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik was nog lang niet klaar met BF3 en dan ligt 4 alweer in de winkels....
Het nadeel van geen hardcore gamer zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Te saaie map om in mijn eentje te wachten op meer mensen, kom zo wel weer kijken
People assume too much.![]()
![]()
![]()
toch vind ik het goed als onervaren recon, vond het wel leuk maar close combat is een drama"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik zal vanavond als ik thuis ben is kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:14 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Misschien de naam een beetje te veranderen. Staat nu in de naam dat het een HC server is maar de instellingen via server browser laten zien dat het een normale server is.
Dat HC in de naam werkt misschien afschrikkend, verwarrend op zijn minst.
Dacht toch echt dat ik hem op hardcore had gezet![]()
Wat een kutspel in zijn huidige vorm zeg
Ik scoor soms nog wel aardig, maar performance/netcode/bugs zijn niet op 1 hand te tellen of om over naar huis te schrijven...
This thing needs a patch, quick.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou het gemiddelde van 50% is niet veranderd.
Wat een onzinnige release dit zeg, die hadden nog wel een maandje kunnen gebruiken.Geen referral hier.![]()
Tis GVD net COD geworden!
REGENERATIVE HEALTH - Onquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ik zal vanavond als ik thuis ben is kijken
Dacht toch echt dat ik hem op hardcore had gezet
Nee dus. En dan staat er wel heel groot hardcore bij, maar dat maakt het niet denk ik...
Niemand in de server ook.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
i fixed itquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
REGENERATIVE HEALTH - On
Nee dus. En dan staat er wel heel groot hardcore bij, maar dat maakt het niet denk ik...
Niemand in de server ook.![]()
Ik speel ook altijd normal, maar ieder z'n dingquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.![]()
Ik wil gewoon ouderwets BF ipv even om een hoekje wachten, 3x zoveel moeten raken voor iemand neergaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.
Dus das geen regeneratie, wel een minimap, geen 3D spotting.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dus ook 100hp? ipv 40?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ouderwets BF ipv even om een hoekje wachten, 3x zoveel moeten raken voor iemand neergaat.
Dus das geen regeneratie, wel een minimap, geen 3D spotting.![]()
ja maar, dan is ie niet uit voor CoD....quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou het gemiddelde van 50% is niet veranderd.
Wat een onzinnige release dit zeg, die hadden nog wel een maandje kunnen gebruiken.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ja.quote:
IPV HC dus gewoon een classic mode.
Alles zoals het ooit begon, maar dan wel met de ballistiek van nu.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Pff net gejoined op een hardcore zonder minimap of 3d spotten, de persoon die stil zit en wacht op een vijand die wint gewoon vrijwel altijd op die manier.
Gelijk een persoon drie keer kapot geschoten die mij out of bounds reed, dat is het enige positieve er aan.
Ik ga het nog maar een poging geven.
[/quote]![]()
je moet ook niet als een kip zonder kop rond rennen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Pff net gejoined op een hardcore zonder minimap of 3d spotten, de persoon die stil zit en wacht op een vijand die wint gewoon vrijwel altijd op die manier.
Gelijk een persoon drie keer kapot geschoten die mij out of bounds reed, dat is het enige positieve er aan.
Ik ga het nog maar een poging geven.![]()
Werkt in normal anders prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je moet ook niet als een kip zonder kop rond rennen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
bf4 settings editor.downloadenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:22 schreef fyah het volgende:
hoe krijg je je hud weg zonder objectives ook weg te doen?![]()
Tip: geen BF3 NA 4 spelen.
BF3 loopt zoveel lekkerder als spel
De gasleidingen springen natuurlijk iets eerder en dan stik je.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
Doodgaan door een gebouw dat 10 seconden later instort.
![]()
20.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Komt omdat je dan pas na 10 kogels doodgaatConscience do cost.![]()
quote:Ik heb wel vaak last van tunnelvisie, helemaal focussen op 1 mannetje en later in de replay achtig ding terug zien dat er rechts van hem nog 10 stonden.
![]()
Save the microstutter draait BF4 hier overigens net iets beter dan BF3
Ik wacht wel met de aanschaf tot na een paar patches.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Tip: geen BF3 NA 4 spelen.
BF3 loopt zoveel lekkerder als spel
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik heb gister de nieuwe COD bij mij broertje gezien, en die game is echt totaal anders... Snap ook niet waarom alles altijd vergeleken moet worden met COD.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:44 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Vind het een beetje cod-achtige actie. Op zich wel leuk hoor, beetje runnen en gunnen, maar ontzettend druk en chaotisch met noobtubes en granaatspammers.
Gister heb ik overigens voor het eerst Hardcore mode gedaan. Dit vind ik echt veel gaver dan normal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 07:19:40 ]![]()
Wilde zowel CoD als BF4 aanschaffen, maar na de WTF is Ghosts van TB laat ik die eerste sowieso liggen. Wat een vernietigende kritiek
Fijn, gister rank omhoog gegaan, maar zie nu dat dat weer eens niet in de stats is verwerkt
Het was zo'n goed potje
Die gamemode is eigenlijk een faal want hoe beter de teams aan elkaar gewaagd zijn hoe langer het duurt. Aan de andere kant is die ook weer het tofst want hoe beter je teamwork des te leuker je game.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef lipjes het volgende:
Gisteren een uur bezig geweest met 1 potje obliteration
Juist in obliteration kom je er achter hoe kwetsbaar je eigenlijk bent als persoon. De enige manier waarop je de bom kunt planten is rushen. Dus heli/quads/die andere autootjes en zsm scheuren naar een point waar ze op dat moment niet zijn.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Loopt BF bij jullie ook continu vast?? heb dat zelfs in de SP, ben ik mooi een eind op weg klapt ie vastweer bij die boot beginnen, of als ik een ladder op klim, dat ik dan door de vloer zak en onder het schip terecht kom. Kan ik weer niet verder en moet weer terug naar het schip...
![]()
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!![]()
Dit heeft helaas iedereen, de game draait redelijk kut ja. Wordt wel gelukkig al iets beter.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef 46 het volgende:
Loopt BF bij jullie ook continu vast?? heb dat zelfs in de SP, ben ik mooi een eind op weg klapt ie vastweer bij die boot beginnen, of als ik een ladder op klim, dat ik dan door de vloer zak en onder het schip terecht kom. Kan ik weer niet verder en moet weer terug naar het schip...
![]()
http://9gag.com/gag/a443E1p
check hoe vet, zo moet iedereen voortaan praten tijdens een game![]()
![]()
Operation locker, geen voertuigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die gamemode is eigenlijk een faal want hoe beter de teams aan elkaar gewaagd zijn hoe langer het duurt. Aan de andere kant is die ook weer het tofst want hoe beter je teamwork des te leuker je game.
Juist in obliteration kom je er achter hoe kwetsbaar je eigenlijk bent als persoon. De enige manier waarop je de bom kunt planten is rushen. Dus heli/quads/die andere autootjes en zsm scheuren naar een point waar ze op dat moment niet zijn.
Dan is teamwork echt wel belangrijk en dat deden we ook.
Met 10 man rond de bom carrier ondersteund door machinegeweren en medkits.
Maar de tegenstander was ook aardig bezig met teamplay waardoor vooral het laatste objective aardig wat tijd kostte.
Iedereen was goed aan het verdedigen en aanvallen.
Vond het echt een heerlijk potje
en 27 ribbons gekregen oid & 5 unlocksAls je een AMD kaart hebt, even de 13.11 Beta8 drivers uitbrengen en door middel van Raptr de instellingen optimaliseren.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef 46 het volgende:
![]()
Had eerst ook last van crashes bij bijv het instorten van een flat.
Dat is nu weg.![]()
UPDATE #4 (Nov 6):
R7 Server Update Rolled Out
We just rolled out a new server update for Battlefield 4 that should fix some of the most common server crashes across all platforms. Let us know if this patch improves server stability for you. Patch notes below:
-Fixed two of the most common server crashes (All platforms)
-The "admin.say" command should now work properly (PC)
-The "vars.preset" command should now work better in conjunction with other vars settings (PC) (It is now easier for server admins to set a server preset)
-Fixed a bug in the queue system regarding GUID (PC)
-Fixed various minor bugs (PC)
http://battlelog.battlefi(...)2955065217944685108/![]()
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kantquote:Op woensdag 6 november 2013 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Operation locker, geen voertuigen.
Dan is teamwork echt wel belangrijk en dat deden we ook.
Met 10 man rond de bom carrier ondersteund door machinegeweren en medkits.
Maar de tegenstander was ook aardig bezig met teamplay waardoor vooral het laatste objective aardig wat tijd kostte.
Iedereen was goed aan het verdedigen en aanvallen.
Vond het echt een heerlijk potje
en 27 ribbons gekregen oid & 5 unlocks
[..]
Als je een AMD kaart hebt, even de 13.11 Beta8 drivers uitbrengen en door middel van Raptr de instellingen optimaliseren.
Had eerst ook last van crashes bij bijv het instorten van een flat.
Dat is nu weg."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ik denk de nieuwe metro mapquote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kant![]()
Wat dachten jullie om vrijdagavond vanaf 19:30~ de server vol ptoberen te krijgen?
Hopelijk is de patch dan al uit en kunnen we gewoon spelen zonder constant te crashen.![]()
quote:Update: We have identified an issue with this build and are currently rolling back to R6. We apologise for any inconvenience caused.![]()
ik zeg doenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Wat dachten jullie om vrijdagavond vanaf 19:30~ de server vol ptoberen te krijgen?
Hopelijk is de patch dan al uit en kunnen we gewoon spelen zonder constant te crashen."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
zelf zal ik er denk ik niet bij zijn....quote:
aangezien ik geen pc meer heb waar ik mee kan spelen
EDIT: http://tweakers.net/revie(...)re-heb-je-nodig.html![]()
Kwestie van tijd hoop ik, ik vind de COD-invloeden tot nu toe verschrikkelijk en totaal BF-onwaardig. Ik vreesde het al met de beta maar dat bleek dus geen foutje...quote:Op woensdag 6 november 2013 03:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wacht wel met de aanschaf tot na een paar patches.
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als BF3 65 FPS draaide, doet BF4 dat ook. Zoals gezegd, BF4 draait zelf íéts soepeler in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef hiddit het volgende:
[..]
zelf zal ik er denk ik niet bij zijn....
aangezien ik geen pc meer heb waar ik mee kan spelen
EDIT: http://tweakers.net/revie(...)re-heb-je-nodig.htmlI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Helaas, ik heb plannen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Hopelijk is de patch dan al uit en kunnen we gewoon spelen zonder constant te crashen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gisteren niet gemerkt om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kantMwa, Metro in MF3 vond ik echt een klote map.quote:
Deze lijkt iets beter gebalanceerd.![]()
http://www.reddit.com/r/bf4emblems/
(ik wou hier mijn emblem posten, maar dat gaat dus niet met IE8)
Ik vind die operation locker toch wel de kutste map. Dan vond ik metro een leukere clusterfuck.Conscience do cost.![]()
Ligt aan de huidige code gok ik: het speelt veel meer als COD en je bent veel sneller de lul en hebt NOG minder correctieruimte dan in BF3. Het speelt IMO echt niet meer als een BF en dat vind ik echt zwaar kut.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef ems. het volgende:
Ik vind die operation locker toch wel de kutste map. Dan vond ik metro een leukere clusterfuck.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
BF wil op COD gaan lijken en COD wil juist meer op BF gaan lijken met die mappenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kwestie van tijd hoop ik, ik vind de COD-invloeden tot nu toe verschrikkelijk en totaal BF-onwaardig. Ik vreesde het al met de beta maar dat bleek dus geen foutje...![]()
![]()
En dan blijft er middelmatige brei over, geen zin inquote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BF wil op COD gaan lijken en COD wil juist meer op BF gaan lijken met die mappen
Titanfallquote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan blijft er middelmatige brei over, geen zin in![]()
Ik zeg net dat ik BF te druk/snel vind worden, what on earth are you smoking dat ik dan Titanfall als alternatief moet zien volgens jou?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Sarcasme jou onbekendquote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik BF te druk/snel vind worden, what on earth are you smoking dat ik dan Titanfall als alternatief moet zien volgens jou?![]()
Sarcasme in een enkel woord zonder PI, way to go brainsquote:
Misschien zijn de traditionele shooters zoals BF en COD wel uit aan het sterven en is het wachten op een nieuwe franchisequote:Op woensdag 6 november 2013 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sarcasme in een enkel woord zonder PI, way to go brains![]()
-Instant dood op zicht
-BLOODY SCREEN! So REAL!
-Blije emblems
-Focus op snelle gevechten
-Verkracht geluidsmodel ivm vorige titels (blikkerige effecten in wartapes ipv meer ruimtelijkheid)
Nee, DICE heeft IMO flink het balletje laten vallen, terwijl ik WIL dat het gewoon een goede BF-titel is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Skull-splitter is ook wel een beetje een zeur. Start het spel gewoon niet meer op zou ik zeggen. Je speelt het voor de lol neem ik aan.![]()
Als je HC sloopt doe je iets niet goed als ontwikkelaar hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:45 schreef KoningStoma het volgende:
Speelde je niet altijd hardcore? Misschien is normal een stuk leuker als je eraan went,Hail and praise never makes shit better.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:52 schreef gelly het volgende:
Skull-splitter is ook wel een beetje een zeur. Start het spel gewoon niet meer op zou ik zeggen. Je speelt het voor de lol neem ik aan.
Als het slechter werkt dan zijn voorganger mag je gewoon klagen vent, als je dat niet snapt ben je geen consument maar een slaaf/hielenlikker
Tot 32 spelers is de map best leuk, heb er al heel veel kills gehaald, lekker omlopen en iedereen van achteren pakken. Gisteren ook even 64 man TDM gespeeld maar wat slaat nergens op.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef ems. het volgende:
Ik vind die operation locker toch wel de kutste map. Dan vond ik metro een leukere clusterfuck.![]()
Unofficial dus pass.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef stoeltafel het volgende:
CPU fix voor Windows 7
http://www.gamepur.com/ne(...)-only-windows-7.htmlI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat heeft alleen zin als je bij dice klaagt, hier aan de lopende band negativiteit neerplempen word het spel niet beter van hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Hail and praise never makes shit better.
Als het slechter werkt dan zijn voorganger mag je gewoon klagen vent, als je dat niet snapt ben je geen consument maar een slaaf/hielenlikker
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ik kan op zijn minst polsen of ik de enige benquote:Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin als je bij dice klaagt, hier aan de lopende band negativiteit neerplempen word het spel niet beter van hoorMaar nee, alleen als het over technische dingen als disconnects gaat mag je hier steen en been klagen, nooit over de inhoud van de game
Get a grip.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Moet het wel werken he...quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef Gewas het volgende:
Wat een gezeik de hele tijd hier joh. Zoals gezegd is speel je toch voor de lol?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan op zijn minst polsen of ik de enige benMaar nee, alleen als het over technische dingen als disconnects gaat mag je hier steen en been klagen, nooit over de inhoud van de game
Get a grip.
ik snap alleen niet dat je dat zelf wil. Als je af en toe een keer klaagt over iets ok, maar als dat alles is wat je doet vraag ik ke af waarom je in godsnaam een spel speelt wat je kut vind, en dan ook nog tijd gaat steken in het klagen erover op een forum
gingen alle servers net down ofzo?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Je zou eens een mening op een forum laten horen, poepoe... Of een constatering. Of opmerkingen over de technische afwerking van een product.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.
ik snap alleen niet dat je dat zelf wil. Als je af en toe een keer klaagt over iets ok, maar als dat alles is wat je doet vraag ik ke af waarom je in godsnaam een spel speelt wat je kut vind, en dan ook nog tijd gaat steken in het klagen erover op een forum
En dat alles Alt-Tabbend tijdens het spelen van het spel zo goed en kwaad als het gaat.
Nee, gewoon je bek houden, vooral geen mening laten horen en vooral melden hoevaak je spelletje eruitklapt zonder verdere gesprekken, dát is waar een forum om draait.
Christ, bepaal je ook nog wat ik leuk moet vinden?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
"PC Gamerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:21 schreef cherrycoke het volgende:
gingen alle servers net down ofzo?
DICE have released a new server-side update to Battlefield 4, which they hope will fix its most common crashes: http://bit.ly/17MbgVV"I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik snap niet waarom je erop in blijft gaan. Negeer hem gewoon als je het er niet mee eens bent. Dit topic is voor alles wat met Battlefield te maken heeft, dus ook klachten.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Je mag van mij best klagen hoor, dan lees ik daar grwoon overheen.
Je kan de vraag ook omkeren namelijk. Waarom blijf jij tijd steken in erop in gaan als je gewoon de game kan spelen en je kan omringen met mensen die het allemaal prachtig vinden?
Daarnaast raakt skull op best wat punten de gevoelige snaar, hoewel ik wel verwacht dat een hoop frustraties later gefixed worden met patches.Conscience do cost.![]()
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef ems. het volgende:
Je kan de vraag ook omkeren namelijk. Waarom blijf jij tijd steken in erop in gaan als je gewoon de game kan spelen en je kan omringen met mensen die het allemaal prachtig vinden?
Als ik nu tijd had om te spelen zat ik echt niet hier mee te lezen hoor
Gelukkig heb je wel tijd om hier te lezenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?
Als ik nu tijd had om te spelen zat ik echt niet hier mee te lezen hoor
Maar het punt blijft staan. Skull klaagt, jij klaagt over het geklaag. Ik zie niet in waarom Skull dan het topic zou moeten verlaten en jij niet. Nogmaals: Ga er gewoon niet op in als het je niet aanstaat. Nergens staat dat je hier alleen mag posten als het iets positiefs is.Conscience do cost.![]()
DMR's zijn echt underpowered trouwenskan je net zo goed een M416 op single fire select zetten en er een ACOG op pleuren.
graag verwijderen![]()
Of dat ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef ems. het volgende:
DMR's zijn hartstikke OP om kill assist ribbons te bemachtigengraag verwijderen![]()
Of een side arm pakken. Die zijn tot 35 meter net zo effectief.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:40 schreef fyah het volgende:
DMR's zijn echt underpowered trouwenskan je net zo goed een M416 op single fire select zetten en er een ACOG op pleuren.
![]()
Ik heb een maand vrij kerel, en werk onregelmatig. Suck it.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen zijn die moeten werken?
Als ik nu tijd had om te spelen zat ik echt niet hier mee te lezen hoorDank. Ik kan ook klagen over de honderden berichten over dat ze voor de twintigste keer gedisconnect zijn, maar ik neem dat aan als een ervaring van een ander. Dat ik pas een handvol crashes heb gehad betekent dan dat ik geluk heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je erop in blijft gaan. Negeer hem gewoon als je het er niet mee eens bent. Dit topic is voor alles wat met Battlefield te maken heeft, dus ook klachten.Dat zeg ik ook weer niet, maar het "like it or GTFO"-gehalte begint wel hoog te worden, terwijl ik volgens mij als 6 generaties BF-veteraan weet wat een BF titel BF maakt.quote:Je kan de vraag ook omkeren namelijk. Waarom blijf jij tijd steken in erop in gaan als je gewoon de game kan spelen en je kan omringen met mensen die het allemaal prachtig vinden?Exact daarom raakt het me zo: in de race naar de meest populaire titel leveren ze gewoon enorm veel in op aspecten wat iets BF maakt. Zoals het nu draait lijkt het meer op COD in enorme levels dan op een BF-titel, die vooral gekenmerkt worden door een gebrek aan rondspattend bloed (nu ineens erin), langzamere gameplay (nu COD/Q3 snelheid) en tactiek (Nu vooral zo snel mogelijk als eerste schieten).quote:Daarnaast raakt skull op best wat punten de gevoelige snaar, hoewel ik wel verwacht dat een hoop frustraties later gefixed worden met patches.
Tel daarbij op "perk" achtige taferelen en unlock-races die allemaal erg gimmicky en spelbrekend kunnen zijn. Dan kan ik dat hier volgens mij gewoon zeggen.
Al zijn er hier vast genoeg spelers die dat niet begrijpen omdat ze vooral metro hebben lopen knallen om zo snel mogelijk zoveel mogelijk punten te scoren.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waar zeg ik in godsnaam dat ie niet mag klagen of zelfs het topic moet verlatenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel tijd om hier te lezen
Maar het punt blijft staan. Skull klaagt, jij klaagt over het geklaag. Ik zie niet in waarom Skull dan het topic zou moeten verlaten en jij niet. Nogmaals: Ga er gewoon niet op in als het je niet aanstaat. Nergens staat dat je hier alleen mag posten als het iets positiefs is.
Ik zeg alleen dat ik niet kan bevatten dat mensen tijd en moeite willen steken in iets wat ze blijkbaar kut vinden..
Ik zie mezelf niet meeposten en spelen met call of duty bijv.
Ik heb wel wat beters te doen
Fixed.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Waar zeg ik in godsnaam dat ie niet mag klagen of zelfs het topic moet verlaten
Ik zeg alleen dat ik niet kan bevatten dat mensen tijd en moeite willen steken in iets wat ze blijkbaar kut vinden.. waar ze gepassioneerd over zijn en kwaad dat het compleet op de schop is gegaan.
Ik zie mezelf niet meeposten en spelen met call of duty bijv.
Ik heb wel wat beters te doen
De reden dat ik geen COD speel is precies alle punten die ik aanhaal, daar was ik in 2003 al wel klaar mee.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op woensdag 6 november 2013 07:26 schreef Verbal het volgende:
Wilde zowel CoD als BF4 aanschaffen, maar na de WTF is Ghosts van TB laat ik die eerste sowieso liggen. Wat een vernietigende kritiek
V.
WHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA![]()
whawhawhaaahquote:
Autch.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Werkt air rader op jets trouwens wel in hardcore? Ik ben vergeten of dat het geval was bij BF3.Conscience do cost.![]()
Ctrl+muis en rondkijken staat iig random wel of niet aan, minimap hetzelfde.
Genoeg bugs te fixen iig.
Net eindelijk een rondje waarbij het wat rustiger ging, aardige score, crash.Geloof het niet, tenzij je mazzel had en een server speelde waar minimap nog wel gewoon aanstond.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:38 schreef ems. het volgende:
Werkt air rader op jets trouwens wel in hardcore? Ik ben vergeten of dat het geval was bij BF3.
[ Bericht 61% gewijzigd door Skull-splitter op 06-11-2013 16:48:25 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Muh, ik vind minimap voor infantry gewoon cheat maar zo'n air radar mag wat mij betreft wel gewoon werken. Dat is tenminste ietwat realistisch. Hopelijk maken ze met de tijd die optie vrij om ze onafhankelijk van elkaar te draaien.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Geloof het niet, tenzij je mazzel had en een server speelde waar minimap nog wel gewoon aanstond.
Ook zo'n proximity scan in een tank vind ik geen probleem.Conscience do cost.![]()
Minimap is te klein om echt als cheat te gebruiken IMO, tis een hintsysteem ipv 3D spotting. Zoeken mag je zelf doen.
Maar het gebrek aan overzicht zonder (zeker nu het oproepen van de map ECHT heel je scherm vult) vind ik gewoon jammer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het jammere van hardcore zonder minimap is dat het ook een stuk minder nuttig is om een surpressor te gebruiken. Enige voordeel nu is je gehoord kan worden.
En tjah, 3d spotting is gewoon gay.
![]()
Beter gingen ze gewoon terug naar BF2, maar das dan weer te moeilijk kennelijk
Ook zo'n schoonheidsfoutje: de chat is onleesbaar door er geen kleur aan toe te kennen
Rode puntjes die aangeven waar de enemy zit ten opzichte van jezelf als ze geeneens op jou vuren vind ik toch wat te ver gaan. Ik hoor liever gewoon waar het geluid vandaan komt en ga dan zelf op onderzoek. De 'hint' in deze gaat voor mij persoonlijk wat te ver.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Minimap is te klein om echt als cheat te gebruiken IMO, tis een hintsysteem ipv 3D spotting. Zoeken mag je zelf doen.
Echter een radar in een heli of jet als je daar een andere upgrade voor opoffert mag best van mij.Dat vind ik op zich al genoeg voordeel.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:57 schreef VelitoX het volgende:
Het jammere van hardcore zonder minimap is dat het ook een stuk minder nuttig is om een surpressor te gebruiken. Enige voordeel nu is je gehoord kan worden.
Conscience do cost.![]()
Is ALTIJD zo geweest. Niks nieuws, niet overdreven en een prima manier om een klein beetje meer info te krijgen, vooral met verstopte snipers verrot handig.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Rode puntjes die aangeven waar de enemy zit ten opzichte van jezelf als ze geeneens op jou vuren vind ik toch wat te ver gaan.Geluid is een goede, maar 15x afgeschoten worden door iemand die zich verstopt heeft en kansloos iedereen afschiet in een spawn mag geruimd worden. Als spotten en een marker op een kaart daar een beetje bij helpen vind ik het prima, alleen dat 3D spotten is gewoon belachelijk.quote:Ik hoor liever gewoon waar het geluid vandaan komt en ga dan zelf op onderzoek. De 'hint' in deze gaat voor mij persoonlijk wat te ver.
Ik kijk er nauwelijks op moet ik zeggen, en denk ook niet dat mensen daarop alleen kunnen spelen. Prima in balans dus.Zelfde laken een pak, het spot en geeft locaties aan, nu ook zonder je team. Beiden zou je hetzelfde kunnen opvatten immers.quote:Echter een radar in een heli of jet als je daar een andere upgrade voor opoffert mag best van mij.Is het ook, maar je leverde in BF3 dus ook in op bereik en slagkracht met die dingen.quote:[..]
Dat vind ik op zich al genoeg voordeel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb ook vrijwel altijd gespeeld op servers waar de minimap uitstaat. Ik vind het gewoon niets en te simpel. Daarnaast kan je met geluid en ervaring op een gegeven moment de verstopte snipers ook wel vinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Is ALTIJD zo geweest. Niks nieuws, niet overdreven en een prima manier om een klein beetje meer info te krijgen, vooral met verstopte snipers verrot handig.Ik niet, dusquote:Geluid is een goede, maar 15x afgeschoten worden door iemand die zich verstopt heeft en kansloos iedereen afschiet in een spawn mag geruimd worden. Als spotten en een marker op een kaart daar een beetje bij helpen vind ik het prima,Tuurlijk is het in balans als iedereen het heeft. Het gaat mij ook niet om balans, ik vind het gewoon een overbodige en onrealistische feature. Nu heeft battlefield het sowieso nooit moeten hebben van realisme maar een kaart die pinpoint waar iedereen is op het moment dat ze een scheet laten gaat mij persoonlijk gewoon te ver.quote:Ik kijk er nauwelijks op moet ik zeggen, en denk ook niet dat mensen daarop alleen kunnen spelen. Prima in balans dus.Maar in een helikopter of Jet heb je technologie om je heen die dat soort dingen voor je doet. Daarnaast ruil je dus een andere relevante upgrade daarvoor om. Ik zeg niet dat ik het zou gebruiken, ik vind een radar in een heli simpelweg wat meer gerechtvaardigd dan bij infantry.quote:Zelfde laken een pak, het spot en geeft locaties aan, nu ook zonder je team. Beiden zou je hetzelfde kunnen opvatten immers.Weet ik. Is dat niet meer het geval dan?quote:Is het ook, maar je leverde in BF3 dus ook in op bereik en slagkracht met die dingen.
Maargoed, ik probeer niemand te overtuigen wat 'het beste' is. Ik zeg gewoon wat ik zelf graag wil zien in de game.Conscience do cost.![]()
Als je realistisch wil, moet je ARMA spelen, niet BF. BF is de lol van een spel in een semi-realistische setting, geen trainer voor een uitzending.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat zeg ik dus, het hoeft van mij geen arma-realistisch te zijn. Ik prefereer simpelweg geen minimap omdat ik het te makkelijk vindt. Als jij graag met minimap wilt spelen om wat voor reden dan ook staat dat je natuurlijk vrij.Conscience do cost.![]()
Alles wat ik unlocked had is weg. Hoe dan?
quote:Striterax said:
Hi all
This issue has been raised here at DICE and we are looking into it, a lot of the threads here contains great feedback and info on the "netcode" issue that has been very helpful.
Cant go into details here unfortunately other than to say we are aware and actively looking into it.
Striterax![]()
Ik snap vooral niet dat dat steeds volledig op de schop moet als er ruwweg dezelfde gegevens doorheen moeten. BC2 had een tijdje echt volkomen kutnetcode gevolgd door een correctie: alles werkte zoals het hoorde. BF3 beta en release: kut. Na paar patches: redelijk. BF4: gewoon weer opnieuwe beginnen.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jezus wat een kutzooi!![]()
Ik heb een nieuwe headset, de Razer Carcharias, en bij het aansluiten van dat ding krijg ik direct white noise. Blijkt dat dat komt omdat het via USB de stroom krijgt.
Advies: niet kopen, ik stuur deze terug.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Drivers al geprobeerd voordat je iets roept? Ik kan me veel voorstellen, maar niet dat Razer ECHT kutzooi maakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:32 schreef robuust89 het volgende:
Jezus wat een kutzooi!![]()
Ik heb een nieuwe headset, de Razer Carcharias, en bij het aansluiten van dat ding krijg ik direct white noise. Blijkt dat dat komt omdat het via USB de stroom krijgt.
Advies: niet kopen, ik stuur deze terug.
(En protip: goede studiokwaliteit koptelefoon en fatsoenlijke geluidskaart is alles wat je nodig hebt)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, ik heb een goede Sennheiser HD 212 pro liggen die prima geluid geeft, maar de verf begint los te raken, en ik wou wel een headset met microfoon ingebouwd, want die losse microfoon is stuk.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Drivers al geprobeerd voordat je iets roept? Ik kan me veel voorstellen, maar niet dat Razer ECHT kutzooi maakt.
(En protip: goede studiokwaliteit koptelefoon en fatsoenlijke geluidskaart is alles wat je nodig hebt)
De laatste audio drivers van mijn mobo zijn van 21 Oktober 2009, dus die valt ook af.
Alleen als je de USB stekker eruit haalt stopt de ruis.
Ik heb ook de USB stekker in een externe stroombron gedaan, nog steeds nose.
(Bij een Apple stekker hoor ik een hoge toon, bij een samsung stekker hoor ik de zee)
Die Sennheiser is ook maar plastic, geef liever geld uit aan iets wat jaren meegaat.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die Sennheiser heb ik nu ook 6 jaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Die Sennheiser is ook maar plastic, geef liever geld uit aan iets wat jaren meegaat.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
TL;DR: Hij kan niet goed aarden.quote:This is a common problem that occurs with amplifiers powered by switching power supplies. The switching frequency used in high power sources such as used in pc are close to the threshold of audible frequencies of 20KHz, and therefore cause interference in the audio. To work around this problem quality sources have common mode filter, but not always the plugs of these sources are grounded and so these filters do not work. Therefore, it is necessary that the sources are effectively grounded. If this filter included not solve the problem you need to add another Butterworth filter of at least third order, consisting of a capacitor (C = 47uF), an inductor choke (L = 10mH) and a capacitor (C = 100uF), connected in series in the supply of 5VDC USB. I advise that you use a USB extension cable to mount this filter so as not to spoil the characteristics of the source.
Another ease solution is the use of a mobile charger with USB output to power this circuit. The low power charger is an AC / DC converter that uses switching frequencies much higher than the high-power sources, and thus does not cause noise. Just watch out how much power your device needs. The power device should not be greater than that delivered by the chargers. Most chargers provide up to 1A output, while the Razer headphones utilize maximum 0.2A.
Enniewee, ik ga er nog even mee stoeien
http://www.bax-shop.nl/mu(...)product-details.htmlquote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
TL;DR: Hij kan niet goed aarden.
Enniewee, ik ga er nog even mee stoeien![]()
Ook met mic verkrijgbaar.
Geen lineair geluid wel, voor paar centen minder haal je een DT770/Audio Technica
[ Bericht 5% gewijzigd door Skull-splitter op 06-11-2013 20:08:51 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Random crashes zijn wel mega irritant. Zit je lekker te gamen, pot gaat lekker, bam weg.
[edt]of als je net bent gejoind..... gvd zeg[/edit]
![]()
En net voor het potje afgelopen is met 50% bonus xp booster....quote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Pakspul het volgende:
Random crashes zijn wel mega irritant. Zit je lekker te gamen, pot gaat lekker, bam weg.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
XP boosters vind ik sowieso kansloos... Ik weet nog dat je bij BF2 je score gewoon netjes behield als je snel genoeg een reconnect deed...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:31 schreef Katth het volgende:
[..]
En net voor het potje afgelopen is met 50% bonus xp booster....
Kansloos overigens, die gevangenis, HC en dan een punish/forgive aan hebben staan
Ga je dood aan friendly fire, respawn je, gooi je 1 granaat of loopt er iemand door je line of fire heen, wordt je gestraft. En dat de HELE FUCKING TIJD.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij mij gebeurt het te vaak, daarom raak ik de game de eerst komende tijd niet aan. Zinloos als je constant je progressie kwijtraakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Pakspul het volgende:
Geen zin om me constant te lopen ergeren.![]()
Weet niet of je een AMD kaart hebt, maar de instellingen van Raptr gebruiken hielp bij mij.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het te vaak, daarom raak ik de game de eerst komende tijd niet aan. Zinloos als je constant je progressie kwijtraakt.
Geen zin om me constant te lopen ergeren.
Crashte eerst bijv bij het instorten van de flat, na de instellingen van Raptr op balanced gezet te hebben had ik er geen last meer van.
Verder sindsdien ook niet meer gecrasht.
Ps. raptr zit bij de 13.11Beta8 drivers.![]()
Ik heb een Nvidia, harde schijf geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd. Alle drivers geupdate, nieuwe bios erop gezet en het helpt gewoon niet. Ik heb 4 uur gedaan om van level 8 naar 9 te gaan, opvallend is dat de crash bijna altijd tegen het einde van ronde is. Aangezien alle andere games vlekkeloos lopen lijkt het me sterk dat het aan mijn PC of instellingen ligt. Het is in ieder geval de laatste Battlefield die ik gekocht heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weet niet of je een AMD kaart hebt, maar de instellingen van Raptr gebruiken hielp bij mij.
Crashte eerst bijv bij het instorten van de flat, na de instellingen van Raptr op balanced gezet te hebben had ik er geen last meer van.
Verder sindsdien ook niet meer gecrasht.
Ps. raptr zit bij de 13.11Beta8 drivers.![]()
Ik kan me soortgelijke shit herinneren met BF3, was toen pas na een kleine maand gefixt. Daarna nooit echt gezeik mee gehad, behalve dat ik de hitdetection ruk vond.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ok geupdate van windows 7 naar 8.1
Kan nu opeens alles op ultra spelen en AA en alle shit op zn hoogst..
Maar nu is er een nieuw probleem game crashed na het laden
Heb nog maar 1 keer kunnen spelen met de nieuwe windows.. pc games tegenwoordig, ze moeten het schrappen op xbox en ps zodat ze alleen kunnen richten op de pc..![]()
![]()
nieuwe bug erbij.
Gekicked om iets met punkbuster. Schijnt na de update van servers te zijn gebeurd bij meerdere mensen.Geen referral hier.![]()
EA heeft shit gewoon gepushed omdat ze eerder dan CoD op de markt wilde zijn. Simpel als dat.Conscience do cost.![]()
Ironisch genoeg heeft COD ook behoorlijk wat kinderziektes...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:33 schreef ems. het volgende:
EA heeft shit gewoon gepushed omdat ze eerder dan CoD op de markt wilde zijn. Simpel als dat.
Ik hoop dat ze het spel trager kunnen patchen, want op deze manier ben ik er snel klaar mee.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
A-slechte driversquote:
B-hete videokaart
C-foutje in de installatie
D-al het bovenstaande.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gaat steeds beter, weinig crashes nog maar gister. Alleen een crash toen die toren in Siege of Shanghai neerging.Would you like to know more?
Hebben meerdere mensen hier dat zodra je onder water gaat je fps gigantisch zakt? Sinds een paar dagen merk ik pas dat ik dat probleem heb, bij de release was dit nog niet aan de orde.![]()
quote:
E-iets met windowsquote:Op donderdag 7 november 2013 00:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
A-slechte drivers
B-hete videokaart
C-foutje in de installatie
D-al het bovenstaande.![]()
http://battlelog.battlefi(...)eapons/380601984/pc/ hoe doe ik het
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Probleem met dat soort koptelefoons is wel dat je een externe geluidskaart moet halen. Want je gaat alle ruis van je moederbord chipset horen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/mu(...)product-details.html
Ook met mic verkrijgbaar.
Geen lineair geluid wel, voor paar centen minder haal je een DT770/Audio Technica
Heb ik hier ook nadat ik naar een audio technica ath-m50 ben gegaan. Ik had het al met mijn iems maar die doe ik nooit aan mijn pc dus was het nooit zo'n issue.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

ik heb zelf de http://tweakers.net/produ(...)-gaming-headset.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Probleem met dat soort koptelefoons is wel dat je een externe geluidskaart moet halen. Want je gaat alle ruis van je moederbord chipset horen.
Heb ik hier ook nadat ik naar een audio technica ath-m50 ben gegaan. Ik had het al met mijn iems maar die doe ik nooit aan mijn pc dus was het nooit zo'n issue.
cm storm sirus, prima geluid lekkere zware bass een van de betere headsets die ik ooit gehad heb"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Dit heb ik verholpen door geheel punkbuster te verwijderen en dan pbscv.exe in de bf4 map als administrator te runnen en hij deed het weer..quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
nieuwe bug erbij.
Gekicked om iets met punkbuster. Schijnt na de update van servers te zijn gebeurd bij meerdere mensen.![]()
ik crash vaker dan ooit
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hier ongeveer een op de 10 potjes. De servers lijken weer stabiel te zijn, maar ik kan nog steeds geen siege of shanghai spelen.![]()
250 Ohm scheelt een hoop, een Xonar DX ook. Fuck onboard geluidquote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Probleem met dat soort koptelefoons is wel dat je een externe geluidskaart moet halen. Want je gaat alle ruis van je moederbord chipset horen.
Heb ik hier ook nadat ik naar een audio technica ath-m50 ben gegaan. Ik had het al met mijn iems maar die doe ik nooit aan mijn pc dus was het nooit zo'n issue.
Crashes zijn hier vrij random. Eigenlijk hetzelfde als toen met BF3. Na de eerste patch was dat grotendeels verholpen. Er is dus hoop
Hier ook, maar altijd gewoon gehele freezes, nooit een crash to desktop.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ff kort vraagje :
Einde van de game word ik level 3. Dan stop ik maar dan staat op mijn profiel nog level 2 en als ik weer inlog in een game staat daar ook level 2.
Hoe kan dit?Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Ík had het gisteren ook al?quote:
Is het dat je verplicht moet wachten tot het volgende potje begint?Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
beta AMD 13.11 geinstalleerd ben benieuwd"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Volgens mij wordt het geüpdatet als de battlereport online komt.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ík had het gisteren ook al?
Is het dat je verplicht moet wachten tot het volgende potje begint?![]()
Las net op internet dat het waarschijnlijk een bug is die nog verholpen moet holpen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het geüpdatet als de battlereport online komt.
Mooi spel hoor BF4 maar wel heel veel bugs pfffGovernment exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.![]()
Hier hetzelfde. Gister rank 7 geworden en net weer tot twee keer aan toequote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Las net op internet dat het waarschijnlijk een bug is die nog verholpen moet holpen.
Mooi spel hoor BF4 maar wel heel veel bugs pfff
eeen weer een crashquote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef cherrycoke het volgende:
beta AMD 13.11 geinstalleerd ben benieuwd"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Gewoon, net zoals in BF3 in video optionsquote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens hoe kan ik mijn fov veranderen? Op BF3 had ik altijd 120![]()
Conscience do cost.![]()
Heb het al gevonden, in BF3 had ik het via de console gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon, net zoals in BF3 in video options![]()
![]()
Was bij BF3 toch ook?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef robuust89 het volgende:
En waarom duurt het zo lang voordat je de RPG heb unlocked?
Triple schermquote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens hoe kan ik mijn fov veranderen? Op BF3 had ik altijd 120
Blijkbaar niet, die had je gewoon vanaf het begin al.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ging hier tot max 95 of 90 geloof ik?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, die had je gewoon vanaf het begin al.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ERROR
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: 7-11-2013 22:23:40 - PB Hack detected for moonstrike02
what the actual fack
pb hack really?
ik hack niet NIET"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
ik ben op alle EPG servers gebannend omdat ik facking ziek ben met een sniper
wat een trieste Q#AWRF zooi"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
http://battlelog.battlefi(...)55065218404097067/1/quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: 7-11-2013 22:23:40 - PB Hack detected for moonstrike02
what the actual fack
pb hack really?
ik hack niet NIET
tjah.....ojee ik ging ook aardig met de snippert vanmiddag op de TDM server van ze. Eindelijk een sniper unlocked (de JNG) waar ik tenminste fatsoenlijk overweg kan.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben op alle EPG servers gebannend omdat ik facking ziek ben met een sniper
wat een trieste Q#AWRF zooi![]()
Twee uur achter elkaar kunnen gamen zonder crashes![]()
Oh, en papegaaien
Zo, weer thuis van de borrel en het eten. Straks maar eens BF4.
/edit: Oh wacht, dit is niet het rechten topic. Ach ik noemde BF4.
Geen referral hier.![]()
op naar de hardcore servers met sniper skill?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)55065218404097067/1/
tjah.....
[..]
ojee ik ging ook aardig met de snippert vanmiddag op de TDM server van ze. Eindelijk een sniper unlocked (de JNG) waar ik tenminste fatsoenlijk overweg kan."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hardcore rush gister werd ik echt helemaal gek van de spawnkillende pauper campende snipers en dmr's, tjah... Eerst maar wat dingen unlockenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
op naar de hardcore servers met sniper skill?.
![]()
ik was even bang voor een PB ban, maar het alleen op alle EPG serversquote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)55065218404097067/1/
tjah.....
[..]
ojee ik ging ook aardig met de snippert vanmiddag op de TDM server van ze. Eindelijk een sniper unlocked (de JNG) waar ik tenminste fatsoenlijk overweg kan.
IK CHEAT NIET"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Kwam dat door mij als laatste poster?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo, weer thuis van de borrel en het eten. Straks maar eens BF4.
/edit: Oh wacht, dit is niet het rechten topic. Ach ik noemde BF4.
ik gebruik nu nog de M40A5 met 8x zoom, begin er aardig goed mee te raken, maar ik zoek nog een goede auto sniper ideeen?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hardcore rush gister werd ik echt helemaal gek van de spawnkillende pauper campende snipers en dmr's, tjah... Eerst maar wat dingen unlocken.
Jupquote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kwam dat door mij als laatste poster?.
Geen referral hier.![]()
Heb de DMR's nog niet aangeraakt hehe, vind ze wel kolere irritant als ze op me aant schieten zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik gebruik nu nog de M40A5 met 8x zoom, begin er aardig goed mee te raken, maar ik zoek nog een goede auto sniper ideeen?.
![]()
20x zoom vind ik echt irritant"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Neem een willekeurige side arm. Die zijn vaak even goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik gebruik nu nog de M40A5 met 8x zoom, begin er aardig goed mee te raken, maar ik zoek nog een goede auto sniper ideeen?![]()
Eigenlijk crasht ie bij mij ook niet naar de desktop, maar loop het spel gewoon vast.
Normaal afsluiten lukt ook niet echt, maar dat heb ik eigenlijk met meer origin spul.
Maar goed, hopelijk bijna patch dag!![]()
Server crash leads to suffering, suffering leads to hate, hate leads to anger.quote:History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Paar keer gebaseraped door een dude met 40xquote:
De halve server crashed nog steeds in Siege of Shanghai als die toren neergaat. Ik gister voor het eerst niet.
geen geluid, maar dropt ie nou een bommetje met C4?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Draai hem ultra op i7 2600k en gtx 770 2gb. Loopt als een zonnetje...quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zo
Die 3gb is gewoon marketing op bevel van AMD, de hardware partnerUitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
3GB is wel leuk als je triple screen draaitquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:02 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Draai hem ultra op i7 2600k en gtx 770 2gb. Loopt als een zonnetje...
Die 3gb is gewoon marketing op bevel van AMD, de hardware partner
Voor de duidelijkheid, bij nVidia heb je dan gewoon 2 kaarten nodig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben na Cod mw2 gestopt met codderen, altijd met veel plezier gedaan overigens, maar de gameplay op operation locker doet me aan die tijd denkenquote:Op woensdag 6 november 2013 07:19 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb gister de nieuwe COD bij mij broertje gezien, en die game is echt totaal anders... Snap ook niet waarom alles altijd vergeleken moet worden met COD.
Gister heb ik overigens voor het eerst Hardcore mode gedaan. Dit vind ik echt veel gaver dan normal.Kleinere maps, geen voertuigen, veel actie. Vandaar
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
M2 Slam op een jet doen, vlak boven enemy vliegen, kaboom!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
geen geluid, maar dropt ie nou een bommetje met C4?![]()
![]()
OK, ik voel me dom, even niet nagedacht wat het wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:43 schreef VelitoX het volgende:
[..]
M2 Slam op een jet doen, vlak boven enemy vliegen, kaboom!
Ja precies, was even vergeten te melden dat ik nog heel oldschool op 1920x1200 speel en dan is 2GB echt wel genoeg. Zelfs voor een zwaar gemodde skyrim. Op hogere resoluties is meer inmiddels wel nodig/gewenst.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
3GB is wel leuk als je triple screen draait
Voor de duidelijkheid, bij nVidia heb je dan gewoon 2 kaarten nodig.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Ik ook hoor, dat triple screen ineens ook in MP ondersteund wordt vind ik ook verkapt cheaten zoals DICE dat juist als argument gaf om BF2 destijds niet halverwege zijn cyclus van 16:9 te voorzien maar alles hard te cappen op 4:3 tot aan de laatste patch.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:58 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ja precies, was even vergeten te melden dat ik nog heel oldschool op 1920x1200 speel en dan is 2GB echt wel genoeg. Zelfs voor een zwaar gemodde skyrim. Op hogere resoluties is meer inmiddels wel nodig/gewenst.
Het lijkt me machtig maar tis gewoon reteduur.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo...nu wat dagen verder en wat zijn de bevindingen met deze BF4?
Ik bedoel dan met name het samenspel? tussen jou en de overige spelers aan jou kant.
Loopt het een beetje of duikt het aloude gevoel op van noobs die in de weg lopen en jouw team meer schade toebrengen dan helpen zoals ten tijde van BF2.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 13:06:32 ]![]()
Ook ja, en ben zelf geen hardcore-gamer meer. Dat merk ik wel nu ik BF4 sinds de release speel, ben nog maar level 8 en zie al lui met level 30+ en alle snipers al vrijgespeeld. Ben echt een amateur-opa in vergelijking met de die-hardsquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
.
Het lijkt me machtig maar tis gewoon reteduur.![]()
Ik heb te weinig tijd helaas, was vroeger wel hardcore (lees: ten tijde van quake2) en had dan wel op 3 monitoren willen gamen
maar vind het wel prima nu op een 24".
Technisch gezien is het iig beter, ik heb geen vastlopers meer en nagenoeg geen servercrashes. Qua samenspel vind ik het wat tegenvallen, medics/ammo gastjes zie ik weinig teamplayen, maar dat kan ook komen omdat bijvoorbeeld medkits nog vrijgespeeld moeten worden door het gros. Ik speel overigens bijna alleen maar public conquest large en ben zelf ook een redelijke noob, dus aan mijn commentaar heb je niet zo veel denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef Iwanius het volgende:
Zo...nu wat dagen verder en wat zijn de bevindingen met deze BF4?
Ik bedoel dan met name het samenspel? tussen jou en de overige spelers aan jou kant.
Loopt het een beetje of duikt het aloude gevoel op van noobs die in de weg lopen en jouw team meer schade toebrengen dan helpen zoals ten tijde van BF2.
Dat is echt ernstig irritant. Bij BF3 was het al om te janken, 12gb aan geheugen en dan is die ineens vol...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die fucking RAM leak is nog steeds niet opgelost.
![]()
Bij BF3 heb ik er nooit last van gehad. Ben daar ook niet vroeg mee begonnen op de PC, dat scheelt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat is echt ernstig irritant. Bij BF3 was het al om te janken, 12gb aan geheugen en dan is die ineens vol...Geen referral hier.![]()
Wat ik overigens wel merk, is dat ik vrij lang over het laden doe van een level. Hebben jullie dat ook? Als ik de server binnenkom bij een nieuw potje dan zie ik de heli's en tanks al op de helft van de map rijden... Had ik met bf3 helemaal geen last van...Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Heb je een SSD?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:45 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat ik overigens wel merk, is dat ik vrij lang over het laden doe van een level. Hebben jullie dat ook? Als ik de server binnenkom bij een nieuw potje dan zie ik de heli's en tanks al op de helft van de map rijden... Had ik met bf3 helemaal geen last van...
Heb net als bij BF3 een lange laadtijd wanneer ik voor het eerst een server join. Zodra ik in die server blijf, valt het mee.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hier ook 24", maar als ik het geld had had ik zo een triplescreen setup staan, ook handig buiten games (photoshop etc).quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ook ja, en ben zelf geen hardcore-gamer meer. Dat merk ik wel nu ik BF4 sinds de release speel, ben nog maar level 8 en zie al lui met level 30+ en alle snipers al vrijgespeeld. Ben echt een amateur-opa in vergelijking met de die-hards![]()
Ik heb te weinig tijd helaas, was vroeger wel hardcore (lees: ten tijde van quake2) en had dan wel op 3 monitoren willen gamen
maar vind het wel prima nu op een 24".
Maar domweg niet het geld/ruimte.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
is wel weer een ding geworden spawn killen triest jammer"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hier SSD, BF3 had hetzelfde probleem maar laadt nu wel een stuk sneller. BF4 laadt gewoon trager.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb je een SSD?
Heb net als bij BF3 een lange laadtijd wanneer ik voor het eerst een server join. Zodra ik in die server blijf, valt het mee.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zorgen dat de tegenstander niet in staat is om te spawnkillen is onderdeel van het spelletje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:02 schreef cherrycoke het volgende:
is wel weer een ding geworden spawn killen triest jammerConscience do cost.![]()
alle LMG's vrijgespeeld"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
SUPPORT EXPERT unlocked rpk12 (crap ding)"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
DMR's levelen wat een drama dingen veraf is kut en dichtbij is kut
[ Bericht 3% gewijzigd door cherrycoke op 08-11-2013 19:54:56 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Netjes!quote:
Ik ben nog maar level 2:/
als ik SP speel, unlock ik dan ook wapens voor multiplayer?SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
ja als je weapons unlocked in SP kan je ze ook in MP gebruiken (m249 FTW)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:11 schreef Basxt het volgende:
[..]
Netjes!
Ik ben nog maar level 2:/
als ik SP speel, unlock ik dan ook wapens voor multiplayer?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ahhh! Mooi!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ja als je weapons unlocked in SP kan je ze ook in MP gebruiken (m249 FTW)
Ik speel vooral Assault, die scar-l is echt crap:PSOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.![]()
Ik ben van mijn crashes af, bovenstaande heeft geholpen bij mij, is volgens mij wel specifiek voor Win 8.1. Virusbeveiliging staat ingeschakeld dus ad-block uit + cfg file moet voldoende zijn.quote:So, I turned off AdBlock in my chrome, and I added the 'cfg' file, and this solved my issue.
I was experiencing the same thing as the original poster, where after a while (maybe 30-45 minutes into a game, or when entering a new game) BF4 would crash and give a 'has-stopped-working' error. The error would repeat when I restarted the game, but I could restart my computer to fix the error (however, it would only fix it temporarilly).
The steps I took to fix it...
1.) turn off any popup blocker in browser
2.) (my anti-virus is already off when I play games, I can't say that has anything to do with it, but it's still recommended to turn it off to game)
3.) add a user.cfg file with just 'GameTime.MaxVariableFps 61' to the install directory of BF4
Goodluck to others with this issue!![]()
Succes als men je base sniped met 40x scopesquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Zorgen dat de tegenstander niet in staat is om te spawnkillen is onderdeel van het spelletje.
Baserape is het lameste wat er is IMO... Naast exploits en hacks
Als er werkelijk zoveel snipers zijn dat het een probleem vormt is het waarschijnlijk des te makkelijker om objectives te nakken. Daarnaast: smokes.
Ik heb het in ieder geval nooit als probleem ervaren.Conscience do cost.![]()
Spel crasht steeds vaker. Jammer dat ze het uitbrengen voordat het daadwerkelijk af is, want er mankeert zoveel aan.![]()
Cordon aanleggen rond een base is zo gepiept en enige optie is terugsniper met een handjevol om een golf aan assaults door te kunnen laten. Die golf moet meteen uiteen om te verspreiden naar diverse objectives/vlaggen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:02 schreef ems. het volgende:
Als er werkelijk zoveel snipers zijn dat het een probleem vormt is het waarschijnlijk des te makkelijker om objectives te nakken. Daarnaast: smokes.
Ik heb het in ieder geval nooit als probleem ervaren.
Maar meestal ben je gewoon de sjaak als het andere team als een kwart cirkel om je basis heen staat ingegraven en de spawns in het visier heeft.
Dat je er nooit last van hebt zegt vooral iets over de balans van de server.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gisteren bedacht ik me ineens dat ze best eens tot de eerste DLC kunnen wachten met alle correcties, maar ik hoop echt dat het BF-gevoel meer terugkomt en de snelheid (van sterven) meer naar BC2/BF3 gaat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Spel crasht steeds vaker. Jammer dat ze het uitbrengen voordat het daadwerkelijk af is, want er mankeert zoveel aan.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Niet bepaald. Ik speel nooit op dezelfde servers, kies er altijd gewoon eentje uit waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat je er nooit last van hebt zegt vooral iets over de balans van de server.
Het zegt meer over dat er andere mensen last hebben van andere dingen
Conscience do cost.![]()
Ik speelde vanmiddag nog even BF3. Dat was een slecht idee, want dan zie je meteen wat er allemaal mankeert aan BF4.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gisteren bedacht ik me ineens dat ze best eens tot de eerste DLC kunnen wachten met alle correcties, maar ik hoop echt dat het BF-gevoel meer terugkomt en de snelheid (van sterven) meer naar BC2/BF3 gaat.![]()
Dan begreep ik je bericht verkeerd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ik ben na Cod mw2 gestopt met codderen, altijd met veel plezier gedaan overigens, maar de gameplay op operation locker doet me aan die tijd denkenKleinere maps, geen voertuigen, veel actie. Vandaar
![]()
COD 1 en 2 vond ik heel gaaf, vroeger vaak gespeeld. COD 4 nog wel bij vrienden gezien maar zelf niet veel gespeeld.
Ik ben een beetje de tel kwijtgeraakt met alle delen die daarna kwamen.![]()
Vind je dat het sterven te snel of te langzaam gaat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gisteren bedacht ik me ineens dat ze best eens tot de eerste DLC kunnen wachten met alle correcties, maar ik hoop echt dat het BF-gevoel meer terugkomt en de snelheid (van sterven) meer naar BC2/BF3 gaat.
Ik ben juist heel positief over deze game. Beste release sinds BF2 (vind ik).
Ik kan alleen wel begrijpen dat het heel kut is als mensen telkens vastlopers/crashes hebben.![]()
Siege of Shanghai is dus totaal niet speelbaar en laat dat nou net de leukste map zijn.
Dit spel was helemaal niet klaar om gerealesed te worden, best wel schandalig eigenlijk, is het überhaupt getest?![]()
I don't care one way or the other maar ik heb wel het gevoel dat de damge in Hardcore nog iets hoger ligt dan in BF3 (en dus zou het logischerwijs in normal ook zo moeten zijn). Maar dat kan net zo goed aan mij liggen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Vind je dat het sterven te snel of te langzaam gaat?Conscience do cost.![]()
Er is niet echt suppression meer en de bullet velocity is hoger, dus je wordt meer geraakt. En er is ook iets niet pluis met networking, want vaak word er in een enkel frame, damage van meerdere kogels gedaan.![]()
Vandaar dat veel mensen hierover klagen sinds BF1942.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik speel nooit op dezelfde servers, kies er altijd gewoon eentje uit waar ik zin in heb.
Het zegt meer over dat er andere mensen last hebben van andere dingenExact daarom geeft BF4 me zo'n smerig COD gevoel, heb ook regelmatig dat ik iemand de hoek om zie komen en al dood ben voordat ze werkelijk lijken te sproeien.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
Er is niet echt suppression meer en de bullet velocity is hoger, dus je wordt meer geraakt. En er is ook iets niet pluis met networking, want vaak word er in een enkel frame, damage van meerdere kogels gedaan.Je gaat veel sneller dood dan in BF3 en in BC2 en hebt veel minder (lees: geen) kans om te corrigeren. Dat is totaal niet waar BF om draait maar wat bij COD wel belangrijk is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Vind je dat het sterven te snel of te langzaam gaat?
Ik ben juist heel positief over deze game. Beste release sinds BF2 (vind ik).
Ik kan alleen wel begrijpen dat het heel kut is als mensen telkens vastlopers/crashes hebben.Health is maar 60% gegaan geloof ik, maar dat staat compleet los van de verdere spelervaring. BF3 speelt vlot maar voelt nog wel als een BF (maar heeft daar ook de nodige patches voor nodig gehad), terwijl BF4 meer neerkomt op instant doodgeschoten worden in het algemeen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
I don't care one way or the other maar ik heb wel het gevoel dat de damge in Hardcore nog iets hoger ligt dan in BF3 (en dus zou het logischerwijs in normal ook zo moeten zijn). Maar dat kan net zo goed aan mij liggen.
[ Bericht 26% gewijzigd door Skull-splitter op 09-11-2013 18:45:33 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Godver, Ik dacht al 'wat luistert iedereen slecht naar mijn commander-opdrachten via VOIP', bleek m'n headset gewoon uit te staan, en ik het geluid van m'n normale boxen hoorde, dus ik merkte niet dat 'ie uit stond.![]()
![]()
Ik heb niets te maken met "veel mensen". Ik geef puur aan wat ik ervan vind en ik heb er sinds BC2 nooit last van gehadquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vandaar dat veel mensen hierover klagen sinds BF1942.
Tot bad company 2 was ik nog preoccupied met CS
Conscience do cost.![]()
Ik crash lang niet zo vaak meer, maar die server time outs omfg....History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Mijn game loopt nu goed en soepel na een windows 8.1 installatie.
Kan alles nu op ultra spelen met alles erop en eraan maar door de lag in siege of shanghai en dawnbreaker heb ik alles op hoog gezet
Daarnaast heb ik de lange laad tijden en crashes gefixt door op origin de game te repareren.
En met bf4 editor heb ik triple buffering uit gezet.
Dus dit zijn mijn tips
Nu heb ik alleen nog last van die kut snipers in dit spel, dat ze die recon klas maar gauw gaan nerfen..
Voor de rest ga ik mij niet druk maken om de netcode, omdat dat bij bf3 ook al was.
Heb me er nooit echt zoveel aan ge ergerd dus waarom nu wel.![]()
Hoezo "lijken"? Je wordt heel vaak al geraakt voordat de tegenstander uberhaupt schiet. Er klopt gewoon iets niet. DICE zegt dat ze ermee bezig zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Exact daarom geeft BF4 me zo'n smerig COD gevoel, heb ook regelmatig dat ik iemand de hoek om zie komen en al dood ben voordat ze werkelijk lijken te sproeien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: