Blijkbaar niet, die had je gewoon vanaf het begin al.quote:
Ging hier tot max 95 of 90 geloof ik?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, die had je gewoon vanaf het begin al.
http://battlelog.battlefi(...)55065218404097067/1/quote:Op donderdag 7 november 2013 22:24 schreef cherrycoke het volgende:
ERROR
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: 7-11-2013 22:23:40 - PB Hack detected for moonstrike02
what the actual fack
pb hack really?
ik hack niet NIET
ojee ik ging ook aardig met de snippert vanmiddag op de TDM server van ze. Eindelijk een sniper unlocked (de JNG) waar ik tenminste fatsoenlijk overweg kan.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:27 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben op alle EPG servers gebannend omdat ik facking ziek ben met een sniper
wat een trieste Q#AWRF zooi
op naar de hardcore servers met sniper skill?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)55065218404097067/1/
tjah.....
[..]
ojee ik ging ook aardig met de snippert vanmiddag op de TDM server van ze. Eindelijk een sniper unlocked (de JNG) waar ik tenminste fatsoenlijk overweg kan.
Hardcore rush gister werd ik echt helemaal gek van de spawnkillende pauper campende snipers en dmr's, tjah... Eerst maar wat dingen unlockenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
op naar de hardcore servers met sniper skill?
ik was even bang voor een PB ban, maar het alleen op alle EPG serversquote:Op donderdag 7 november 2013 22:28 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)55065218404097067/1/
tjah.....
[..]
ojee ik ging ook aardig met de snippert vanmiddag op de TDM server van ze. Eindelijk een sniper unlocked (de JNG) waar ik tenminste fatsoenlijk overweg kan.
Kwam dat door mij als laatste poster?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo, weer thuis van de borrel en het eten. Straks maar eens BF4.
/edit: Oh wacht, dit is niet het rechten topic. Ach ik noemde BF4.
ik gebruik nu nog de M40A5 met 8x zoom, begin er aardig goed mee te raken, maar ik zoek nog een goede auto sniper ideeen?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hardcore rush gister werd ik echt helemaal gek van de spawnkillende pauper campende snipers en dmr's, tjah... Eerst maar wat dingen unlocken.
Jupquote:Op donderdag 7 november 2013 22:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kwam dat door mij als laatste poster?
Heb de DMR's nog niet aangeraakt hehe, vind ze wel kolere irritant als ze op me aant schieten zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik gebruik nu nog de M40A5 met 8x zoom, begin er aardig goed mee te raken, maar ik zoek nog een goede auto sniper ideeen?
Neem een willekeurige side arm. Die zijn vaak even goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik gebruik nu nog de M40A5 met 8x zoom, begin er aardig goed mee te raken, maar ik zoek nog een goede auto sniper ideeen?
Server crash leads to suffering, suffering leads to hate, hate leads to anger.quote:
Paar keer gebaseraped door een dude met 40xquote:
geen geluid, maar dropt ie nou een bommetje met C4?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |