Dat is enkel voor BF3 hè.quote:
BF3 had wel degelijk een gat tussen surpressed en vanilla...quote:
heb het over sproeien in het algemeen. niet sproeien met of zonder demperquote:
Oh, met sproeien raak je gewoon minder en als je raakt, dan raak je willekeurige lichaamsdelen, waardoor je minder damage kan doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Convict het volgende:
[..]
heb het over sproeien in het algemeen. niet sproeien met of zonder demper
Klopt. Ik ben opzich wel blij met deze verandering, maar ik weet niet of dat zo blijft als iedereen zometeen suppressors gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF3 had wel degelijk een gat tussen surpressed en vanilla...
Tussen de 4 en 50 meter om precies te zijn was de surpressed flink wat minder waard dan zijn broertje... Snap ook niet waarom in elke BF sinds 2 ALLES op de schop moet...
Accuracy waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef cherrycoke het volgende:
http://symthic.com/bf4-co(...)ngled/Folding%20grip ik zie het verschil niet
Het grote nadeel is dat je geen compensator of heavy barrel kan gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het kansloos. Het grote voordeel wordt dan nergens mee gecounterd, dus geen balans.
Edit:
Begrijp me goed, het mag best wel iets uithalen, maar balans en dingen leren gebruiken naar de situatie is nou net wat BF2/3 geweldig maakt, anders kun je net zo goed COD gaan spelen...
Het voordeel van een surpressor is niet op de minimap komen bij geluid en niet snel gehoord worden op al korte afstand. Meer voordeel hoeft het niet te hebben he, er mag wel wat vanaf qua damage dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het grote nadeel is dat je geen compensator of heavy barrel kan gebruiken.
Vooral de heavy barrel geeft je een groter nadeel dan voordeel, bij de meeste wapens. Als de de overige attachments elk een duidelijker voordeel krijgen, dan is de suppressor niet meer zo goed.
Ik speel met een 6850 op medium, draait prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Speelbaar met een 560 1 GB, i5 en 8 GB op medium?
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zo
Heb zelf een 560Ti en een i7 2700K, kan het allemaal op medium spelen maar heb een paar dingen op low ivm hogere fps (effectjes en post process en dergelijke), speelt prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Speelbaar met een 560 1 GB, i5 2500(non K) en 8 GB op medium?
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zo
Fire rate is langzaam en minder kogels in een magazijn, vandaar dattie dus meer damage doet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.
Okee, moet kunnen dus. Niet dat ik alles op high wil hebben, op low heb je soms voordelen tov high.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zelf een 560Ti en een i7 2700K, kan het allemaal op medium spelen maar heb een paar dingen op low ivm hogere fps (effectjes en post process en dergelijke), speelt prima.
[..]
Fire rate is langzaam en minder kogels in een magazijn, vandaar dattie dus meer damage doet.
M416 vond ik ook geweldig, toen unlockte ik de m16a4. En ik speel geen enkele andere assault rifle meerquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.
Attachments zijn ze helemaal gek mee gegaan ook nu. En dan vooral de attachments die in battlepacks zitten.
Niet eens de SAR? valt me van je tegenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
M416 vond ik ook geweldig, toen unlockte ik de m16a4. En ik speel geen enkele andere assault rifle meer
Beyerdynamic DT-770Pro op een xonar dx: kost wat maar men beticht je regelmatig van een wallhack omdat je wat hoort rommelen achter je...quote:
Geprobeerd, 1 potje en toen weer terug naar m16a4quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Niet eens de SAR? valt me van je tegenhaha.
Misschien de naam een beetje te veranderen. Staat nu in de naam dat het een HC server is maar de instellingen via server browser laten zien dat het een normale server is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef hiddit het volgende:
zijn er mensen met een idee om de BoF server voller te krijgen?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beyerdynamic DT-770Pro op een xonar dx: kost wat maar men beticht je regelmatig van een wallhack omdat je wat hoort rommelen achter je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |